Eikö näillä kuntaliitoksen kannattajilla ole minkäänlaista koulutusta tai yleissivistystä?
Kuntaliitoksen vastustajat argumentoi selkeästi faktojen, lukujen ja linkkien kautta
Kannattajat sen sijaan haukkuu kunnan, kunnan työntekijät ja päättäjät sekä urheiluseuran ja sen urheilijat että talkoolaiset sekavalla mölinällä ilman faktoja.
Tämän takia en kannata kuntaliitosta Alajärven.
Keskustelujen taso
19
94
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole kiinnostus noussut kuntaliitosta kohtaan näiden Vipeliä hokevien tähden.
- Anonyymi
Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.
Muutama asia teille tiedoksi spedet:
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa Bopeliin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama asia teille tiedoksi spedet:
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa BopeliinKyyjärvi saa vos-tasausta vähempi kuin Alajärvi vaikka on pieni kunta kaukana kaikesta. Jotenki sotii oikeustajua vastaan että nämä kaupan ja palvelujen keskukset joiden pitäisi tulla hyvin toimeen imuroi syrjäseutujen rahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama asia teille tiedoksi spedet:
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa BopeliinPakkoliitos nimenomaan. Ei tarvitse spekuloida kuka kannattaa liitosta ja kuka ei. Liitos tulee pakosti kun Vimpeli ei enää pärjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.
voi raukkaa luuletko että jollain junttikyläpalloa joku kadehtii.sekö kuntia elättää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
voi raukkaa luuletko että jollain junttikyläpalloa joku kadehtii.sekö kuntia elättää.
Alajärveä elättää valtio, enempi kuin niitä köyhiä kuntia ympärillä.
vittu, koko E-P:n vois liittää Seinäjokehen
- Anonyymi
Muutama asia teille tiedoksi spedet: Vimpeli on kriiskunta.
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama asia teille tiedoksi spedet: Vimpeli on kriiskunta.
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!Pesäpallokausi alkaa pian ainakin naisten osalta, miehet hieman myöhemmin.
- Anonyymi
Kannattajien harjoittamaa trollausta verrataan koulukiusaamiseen.
- Anonyymi
Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?
Muutama asia teille tiedoksi spedet:
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?
etkö junttikylän asukas tajua että ankkurit tarkoittaa muutakin junttipallo. mutta tuskin tajuat kun koko kylässä ei muuta elämää ole.
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä. Valitettavasti tiedän näistä muutamasta pari pahinta ja harmi tunnustaa, ovat täältä Alajärveltä.
Tunnen suurta myötähäpeää heitä kohtaan ja heidän ala-arvoisia tekstejään kohtaan.- Anonyymi
Muutama asia teille tiedoksi spedet:
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!
8. Kuntaliitos päätös hyvä Vimpelille, mutta teidän velkoja emme huoli.TERVETULOA ILMAN VELKAA, EIKÄ VÄÄPELIÄ TÄNNE.KIITOS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutama asia teille tiedoksi spedet:
1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!
8. Kuntaliitos päätös hyvä Vimpelille, mutta teidän velkoja emme huoli.TERVETULOA ILMAN VELKAA, EIKÄ VÄÄPELIÄ TÄNNE.KIITOSMun mielestä Vimpeli on vaan niin paras!
- Anonyymi
Ihmettelen minäkin keskustelutaitoja näiden kuntaliittäjien puolelta. Ensin he töksäyttää että Vimpeli pitää liittää Alajärveen, kunnan taloutta on hoidettu huonosti.
Sitten kun taitavemmat ja keskustelutaitoisemmat palstan käyttäjät ja keskustelijat tuo ihan numerotietoa työttömyydestä, verokertymistä, valtionosuuksien tasauksista ja ikärakenteesta he suuttuu. Ihan vaikka faktatietojen pohjalta mietitään kannattaako kuntaliitos.
Aletaan toistaa rättivääpeli, Vipeli, keppipallo yms jotain täysin käsittämätöntä toistoa, todella keskenkasvuista käytöstä.- Anonyymi
rauha maaha alajärvi poissuljettu vaihtoehto kysykää lappajärveltä suostumusta siellä massi kunnossa toisin kun toisilla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483