Keskustelujen taso

Anonyymi

Eikö näillä kuntaliitoksen kannattajilla ole minkäänlaista koulutusta tai yleissivistystä?

Kuntaliitoksen vastustajat argumentoi selkeästi faktojen, lukujen ja linkkien kautta

Kannattajat sen sijaan haukkuu kunnan, kunnan työntekijät ja päättäjät sekä urheiluseuran ja sen urheilijat että talkoolaiset sekavalla mölinällä ilman faktoja.

Tämän takia en kannata kuntaliitosta Alajärven.

19

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole kiinnostus noussut kuntaliitosta kohtaan näiden Vipeliä hokevien tähden.

      • Anonyymi

        Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa Bopeliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa Bopeliin

        Kyyjärvi saa vos-tasausta vähempi kuin Alajärvi vaikka on pieni kunta kaukana kaikesta. Jotenki sotii oikeustajua vastaan että nämä kaupan ja palvelujen keskukset joiden pitäisi tulla hyvin toimeen imuroi syrjäseutujen rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa Bopeliin

        Pakkoliitos nimenomaan. Ei tarvitse spekuloida kuka kannattaa liitosta ja kuka ei. Liitos tulee pakosti kun Vimpeli ei enää pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.

        voi raukkaa luuletko että jollain junttikyläpalloa joku kadehtii.sekö kuntia elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi raukkaa luuletko että jollain junttikyläpalloa joku kadehtii.sekö kuntia elättää.

        Alajärveä elättää valtio, enempi kuin niitä köyhiä kuntia ympärillä.


    • vittu, koko E-P:n vois liittää Seinäjokehen

      • Anonyymi

        Muutama asia teille tiedoksi spedet: Vimpeli on kriiskunta.
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet: Vimpeli on kriiskunta.
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!

        Pesäpallokausi alkaa pian ainakin naisten osalta, miehet hieman myöhemmin.


    • Anonyymi

      Kannattajien harjoittamaa trollausta verrataan koulukiusaamiseen.

      • Anonyymi

        Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?

        etkö junttikylän asukas tajua että ankkurit tarkoittaa muutakin junttipallo. mutta tuskin tajuat kun koko kylässä ei muuta elämää ole.


    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Valitettavasti tiedän näistä muutamasta pari pahinta ja harmi tunnustaa, ovat täältä Alajärveltä.
      Tunnen suurta myötähäpeää heitä kohtaan ja heidän ala-arvoisia tekstejään kohtaan.

      • Anonyymi

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!
        8. Kuntaliitos päätös hyvä Vimpelille, mutta teidän velkoja emme huoli.TERVETULOA ILMAN VELKAA, EIKÄ VÄÄPELIÄ TÄNNE.KIITOS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!
        8. Kuntaliitos päätös hyvä Vimpelille, mutta teidän velkoja emme huoli.TERVETULOA ILMAN VELKAA, EIKÄ VÄÄPELIÄ TÄNNE.KIITOS

        Mun mielestä Vimpeli on vaan niin paras!


    • Anonyymi

      Ihmettelen minäkin keskustelutaitoja näiden kuntaliittäjien puolelta. Ensin he töksäyttää että Vimpeli pitää liittää Alajärveen, kunnan taloutta on hoidettu huonosti.

      Sitten kun taitavemmat ja keskustelutaitoisemmat palstan käyttäjät ja keskustelijat tuo ihan numerotietoa työttömyydestä, verokertymistä, valtionosuuksien tasauksista ja ikärakenteesta he suuttuu. Ihan vaikka faktatietojen pohjalta mietitään kannattaako kuntaliitos.

      Aletaan toistaa rättivääpeli, Vipeli, keppipallo yms jotain täysin käsittämätöntä toistoa, todella keskenkasvuista käytöstä.

      • Anonyymi

        rauha maaha alajärvi poissuljettu vaihtoehto kysykää lappajärveltä suostumusta siellä massi kunnossa toisin kun toisilla.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe