Keskustelujen taso

Anonyymi

Eikö näillä kuntaliitoksen kannattajilla ole minkäänlaista koulutusta tai yleissivistystä?

Kuntaliitoksen vastustajat argumentoi selkeästi faktojen, lukujen ja linkkien kautta

Kannattajat sen sijaan haukkuu kunnan, kunnan työntekijät ja päättäjät sekä urheiluseuran ja sen urheilijat että talkoolaiset sekavalla mölinällä ilman faktoja.

Tämän takia en kannata kuntaliitosta Alajärven.

19

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ole kiinnostus noussut kuntaliitosta kohtaan näiden Vipeliä hokevien tähden.

      • Anonyymi

        Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa Bopeliin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa Bopeliin

        Kyyjärvi saa vos-tasausta vähempi kuin Alajärvi vaikka on pieni kunta kaukana kaikesta. Jotenki sotii oikeustajua vastaan että nämä kaupan ja palvelujen keskukset joiden pitäisi tulla hyvin toimeen imuroi syrjäseutujen rahat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa pukkaa Bopeliin

        Pakkoliitos nimenomaan. Ei tarvitse spekuloida kuka kannattaa liitosta ja kuka ei. Liitos tulee pakosti kun Vimpeli ei enää pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on vaan niitä ankurien kannattajia,eivät kestä Vedon menestystä.Ei se sen kummempaa ole.

        voi raukkaa luuletko että jollain junttikyläpalloa joku kadehtii.sekö kuntia elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi raukkaa luuletko että jollain junttikyläpalloa joku kadehtii.sekö kuntia elättää.

        Alajärveä elättää valtio, enempi kuin niitä köyhiä kuntia ympärillä.


    • vittu, koko E-P:n vois liittää Seinäjokehen

      • Anonyymi

        Muutama asia teille tiedoksi spedet: Vimpeli on kriiskunta.
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet: Vimpeli on kriiskunta.
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!

        Pesäpallokausi alkaa pian ainakin naisten osalta, miehet hieman myöhemmin.


    • Anonyymi

      Kannattajien harjoittamaa trollausta verrataan koulukiusaamiseen.

      • Anonyymi

        Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta! Konkkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläs nyt, Alajärvi on kertonut Ankkurien olevan tärkein tunnettavuustekijä Alajärven kaupungille joten eikö ole myös alueen yrityksille tärkeää että superpesis starttaa mahdollisimman pian ja mainokset näkyy televisioissa ja lehtien sivuilla?

        etkö junttikylän asukas tajua että ankkurit tarkoittaa muutakin junttipallo. mutta tuskin tajuat kun koko kylässä ei muuta elämää ole.


    • Anonyymi

      Täysin samaa mieltä. Valitettavasti tiedän näistä muutamasta pari pahinta ja harmi tunnustaa, ovat täältä Alajärveltä.
      Tunnen suurta myötähäpeää heitä kohtaan ja heidän ala-arvoisia tekstejään kohtaan.

      • Anonyymi

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!
        8. Kuntaliitos päätös hyvä Vimpelille, mutta teidän velkoja emme huoli.TERVETULOA ILMAN VELKAA, EIKÄ VÄÄPELIÄ TÄNNE.KIITOS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama asia teille tiedoksi spedet:
        1. Meitä ei kiinnosta paskaakaan teidän kuolevan kylän elämä
        2. Teidän liitos Alajärveen on pakkoliitos, siis pakkoliitos eli me emme halua teidän velkoja ja eripuraista väkeä tänne
        3. Yrittäkää nyt vaan pysyä siellä kuntarajojen sisällä keskenään
        4. Verratkaa itseänne samankokoiseen kuolevaan kylään kuten Kyyjärvi (pian Alajärveä)
        5. Jaksuhali kaikille pesäpallokauden kuoppaamisesta! Tutustukaa naapurikuntiin, jossa muutakin elämää kuin Vipelin veto
        6. Yrittäkää jaksaa odottaa kuntaliitosta!
        7. Voitte tulla kyllä alajärven osakunnaksi yhdellä ehdolla teidän velkoja emme ota vastuuseen, maksakaa ne itse ennen kuntaliitosta!
        8. Kuntaliitos päätös hyvä Vimpelille, mutta teidän velkoja emme huoli.TERVETULOA ILMAN VELKAA, EIKÄ VÄÄPELIÄ TÄNNE.KIITOS

        Mun mielestä Vimpeli on vaan niin paras!


    • Anonyymi

      Ihmettelen minäkin keskustelutaitoja näiden kuntaliittäjien puolelta. Ensin he töksäyttää että Vimpeli pitää liittää Alajärveen, kunnan taloutta on hoidettu huonosti.

      Sitten kun taitavemmat ja keskustelutaitoisemmat palstan käyttäjät ja keskustelijat tuo ihan numerotietoa työttömyydestä, verokertymistä, valtionosuuksien tasauksista ja ikärakenteesta he suuttuu. Ihan vaikka faktatietojen pohjalta mietitään kannattaako kuntaliitos.

      Aletaan toistaa rättivääpeli, Vipeli, keppipallo yms jotain täysin käsittämätöntä toistoa, todella keskenkasvuista käytöstä.

      • Anonyymi

        rauha maaha alajärvi poissuljettu vaihtoehto kysykää lappajärveltä suostumusta siellä massi kunnossa toisin kun toisilla.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe