Korona virus on biologinen ase

Anonyymi

Korona virus on Wuhanissa virus laboratoriossa kehitetty biologinen virus ase sodan varalta, eikä sile ollut vielä kehitetty vastalääkettä ja virus pääsi karkuun.
Yhdysvallat on rahoittanut tämän viruksen kehittämistä ja nyt saa Yhdysvallat tuta biologisesta aseesta, jota on rahoittanut.
Virus kehitettiin tappamaan ihmisiä ja sitä voi olla vaikea nitistää.
Ei virus mistään villieläin markkinoilta ole karannut, asiaa vaan yritetään peittää.

t. Totuus

28

2074

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika surkea on biologinen ase kun ei edes tapa kohteitaan riittävällä tehokkuudella.

      • Anonyymi

        Leviää ilman mukana, onhan tuo tappanut ja levinnyt kaikkialle.
        Se kiinalainen nainen, joka lomaili Lapissa toi korona viruksen suomeen ensimmäisenä.
        Myös muiden kiinalaisten mukana on korona virusta tehtailtu suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leviää ilman mukana, onhan tuo tappanut ja levinnyt kaikkialle.
        Se kiinalainen nainen, joka lomaili Lapissa toi korona viruksen suomeen ensimmäisenä.
        Myös muiden kiinalaisten mukana on korona virusta tehtailtu suomeen.

        Suomessa pyörivä variantti 5000:sta sars-cov-2:sta on samankaltainen kuin Portugalissa, Irlannissa ja Ruotsissa
        Wuhanissa on omansa ... ja pitää muistaa, että mallinnusten mukaan virus ei lähtenyt Wuhanista, vaan himpun verran etelämpää ...
        tästä ei taida salaliittoa syntyä


    • Anonyymi

      Tieteelliset todisteet kertovat ihan muuta, tiedämme että se on luonnon muokkaama eikä kehitetty.

      • Anonyymi

        Täytyy olla aika naiivi, jos uskoo, että rna:n avulla voidaan täysin poistaa ihmiskehittelyn mahdollisuus. Tai sitten ei ymmärrä koko asiasta hölökäsen pöläystä vaan uskoo mitä "lehdessä" kirjoitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla aika naiivi, jos uskoo, että rna:n avulla voidaan täysin poistaa ihmiskehittelyn mahdollisuus. Tai sitten ei ymmärrä koko asiasta hölökäsen pöläystä vaan uskoo mitä "lehdessä" kirjoitetaan.

        Ymmärrän genetiikasta paljon sinua enemmän.


      • Anonyymi

        et pysty erottamaan luonnon muokkaamaa virusta keinotekoisesta aboratoriossa peukaloidusta.


    • Anonyymi

      Bill Gatesilla on patentit.

      Pirbrightin taustojen kautta: https://patents.justia.com/patent/10130701
      ja rokotteeseen jossa on digitaalinen tatuointi jota ilman ei voi ostaa tai myydä:
      https://www.youtube.com/watch?v=CCbOk_dwijs

      Eli tyypillinen PRS (ongelma-reaktio-ratkaisu) silmänkääntötemppu.
      Älkää ottako "rokotetta", koska viruksille ei koskaan tule toimivaa rokotetta!
      https://www.theatlantic.com/health/archive/2020/02/covid-vaccine/607000/

      Virus muuntuu liian nopeasti, jotta siihen tehty rokote tehoaisi.
      Siksi influenssaan pitää ottaa joka vuosi rokote, joka perustuu parhaaseen arvaukseen! - Älkää ottako sitäkään.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        lol foliot ei enää edes uskalla perustella väitteitään tuol


      • Anonyymi

        Saisko tuosta keskustelusta lyhennelmän, ei jaksa lukea jotain jumalautaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Venäjän duuman hyväosainen kertoo totena, että virus on kehitetty amerikkalaisessa kemiallisia aseita kehittelevässä laboratoriossa (nimeää sen) kiinalaisia vastaan kauppassodan epäonnistuttua.
      Saatu näyttämään, että on luonnosta peräisin, mutta päästetty tarkoituksellisesti siirtymään ihmiseen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eikä vieläkään kukaan tunne henkilökohtaisesti yhtäkään COVID-19 sairaastunutta, kuolleesta nyt puhumattakaaan. Coronavirus hössötys on NaZionistien keino romuttaa maailman talous ja kaaapata kaaatuneet yritykset pilkkahintaaan, muut jää orjiksi.

      • Anonyymi

        Oletko kovinkin paljon koittanut tartuttaa itseäsi nuoleskelemalla pintoja julkisilla paikoilla yms?

        Juuri siksi suojaustoimia tehdään että tilanne olisi tuo.


    • Anonyymi

      Sadat toisistaan riippumattomat tutkimuslaitokset ovat samaa mieltä. Luonnollista alkuperää. 90% inttäjistä on ryssän teolleja.

      • Anonyymi

        Paras biologinen ase on sellainen joka kerätään luonnosta ja pistetään leviämään.


      • Anonyymi

        Eihän sitä koskaan tiedä, ryssän trollitkin voi joskus osua oikeaan.
        Kaikki valtiot keljuilee toisilleen. Uusi kylmä sota on jo käynnissä.


    • Anonyymi

      Thaikkulasta vai?

    • Anonyymi

      Kiina on valloitusretkellä ja ei kaihda enää mitään keinoja. Sen siitä saa kun kehitysmaata on autettu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe