"Shi shi shi shi shi"

Anonyymi

“Shī shì shí shī shǐ”

shíshì shī shì shī shì, shì biānfú, shì shí shí biānfú.

《施氏食狮史》

石室诗士施氏,嗜 蝙蝠,誓食十 蝙蝠。

Jos ette ymmärrä kiinaa niin Google kääntäjä auttaa ellei teillä ole ketään tuttua kiinan kielen tulkkia. Nyt se on selvinnyt koronan alkuperä.

2

232

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä autan teitä hieman. Oikeasti Shishi lupasi syödä kymmenen leijonaa eikä lepakkoa, sillä hän pitää leijonista. Saiko virusten leviäminen alkunsa leijonan syönnistä?

Shī shì shí shī shǐ (kiin. 施氏食獅史) eli ”Herra Shin leijonansyönnin historia” on huomattavan kiinalaisen kielitieteilijän Zhào Yuánrènin kirjoittama kiinankielinen tarina. Se koostuu 92 eri tooneilla luettavasta shi-äänteestä. (kait te tajuutte mikä on tooni)

《施氏食狮史》

石室诗士施氏,嗜狮,誓食十狮。

蝙蝠 = lepakko > biānfú
      誓 = leijona > shī

“Shī shì shí shī shǐ”

shíshì shī shì shī shì, shì shī, shì shí shí shī.

Vapaasti käännettynä merkitys on seuraavanlainen:

»Herra Shin leijonansyönnin historia»

Kivihuoneessa oli runoilija Shi, joka rakasti leijonien syömistä ja päätti syödä niitä kymmenen.

Tästä runostako sai alkunsa länsimaiden tuho taloudellisesti kun eivät tajua koronaa ja haluavat vain pelotella kansaansa. Kuka hyötyy? Qui bono?

• Anonyymi

Niin eihän toi viirus normaalille kansanjoukoille ole sen kummempi kuin joku kausiflunssa, mutta siitä tehtiin maailmanlaajuinen epidemia mediaa hyväksi käyttäen pelotteluun. Kuka tollasesta nauttii. Sellaiset tahot kuin viinan ja matkailun vihaajat. Turistirannoille tehdyt iskut on koronan myötä loppuneet. Samoin iskut yökerhoihin ja homobaareihin. Oisko asialla sama jengi. Nyt he nauttivat suurista kuolinluvuista, vaikkei ne ole sen isompia kuin normaalisti kuolleisuus on vuosittain. He saavat sen vaan tuntumaan isolta kun sanotaan vaikka, että Jenkeissä kuoli taas niin ja niin monta mummoa ja vaaria, vaikkeivät sitä kerro että nehän tässä rytäkässä kuolee vanhukset. Kuolis ne muutenkin. Kukaan ei elä ikuisesti varsinkaan satavuotiaat. Tuolla taholla on jotain uskonnollis moraalista maailmankatsomusta porukoissaan ja murhat ja tappamiset eivät tuota heille mitään omantunnon tuskia. Repikää siitä huumori. Olisko joku NWO asialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      177
      1972
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1402
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1020
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      58
      878
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      70
      800
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      793
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      656
    Aihe