Tänään noin klo:15.00 aikaan näin sinut palokan prismassa kasvis osastolla perheesi kanssa. Noin 15-16 vuotias, pukeutunut mustaan pitkähihaiseen ja mustiin housuihin. Katseemme kohtasivat muutamaan kertaan, enkä saa sinua pois mielestäni. Toivottavasti löydän sinut täältä:)
Prisma palokka
6
276
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siis kyseessä tyttö jolla pitkät tummat hiukset
- Anonyymi
Muistan sut. Ihmettelin vähän miks katsot mua niin pitkään:D Hyvältä se kuitenki tuntui:-) Mut oon alaikänen viel joten en haluis saattaa sua hankaluuksiin. Joten miten tästä edettäis, mitä ehdotat:-) T. Se mustahousuinen tyttö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan sut. Ihmettelin vähän miks katsot mua niin pitkään:D Hyvältä se kuitenki tuntui:-) Mut oon alaikänen viel joten en haluis saattaa sua hankaluuksiin. Joten miten tästä edettäis, mitä ehdotat:-) T. Se mustahousuinen tyttö
No määkin oon alaikäinen että se ei oo ongelma:)...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No määkin oon alaikäinen että se ei oo ongelma:)...
No kiva:-)
Mut miten pidettäis yhteyttä? Me käydään siinä Prismassa kyllä aika usein että siellä vois nähdä jos sovitaan aika:-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva:-)
Mut miten pidettäis yhteyttä? Me käydään siinä Prismassa kyllä aika usein että siellä vois nähdä jos sovitaan aika:-)No me käydään siel aika harvoin, mut en voi laittaa mun snäppiä tähän että en oikee tiiä miten toimia:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No me käydään siel aika harvoin, mut en voi laittaa mun snäppiä tähän että en oikee tiiä miten toimia:(
Entä jos sovittais joku aika vaik ensi viikolla ja paikka missä vois tavata:-) Mua kyl jännittää jo ajatuskin mut ehkä rohkenisin:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀874362BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1983584- 2022971
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome692800Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main552704- 781260
- 601236
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381052MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120963- 58949