Ritakallion rakennuskielto

Anonyymi

Ritakallion rakennuskiellosta on kuulemma valitettu hallinto oikeuteen. Kaupungin pitää antaa vastine 24.5 mennessä.
Onko tästä muuta tieto?

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän tuossa tapahtuu?Ostetaan maata miljoonilla ja alueen kaavoitus kesken.
      Tuosta kaavastahan saa valittaa maailman tappiin .

      • Anonyymi

        Ihme touhua on.


    • Anonyymi

      Hervottomuus ja holtitomuus
      - maksettiinhan vanhanlinja-autoaseman yllämidosta miljuuni
      - vaikka rakennus oli purkutuomiossa ilman käyttöä

    • Anonyymi

      onneksi näitä paskiaisia koskee kuolema niin kuin meitä rehellisiäkin ihmisiä ja mitään eivät joukkoonsa saa nämä ahneet paskiaiset, ja koronalta eivät säästy kun kaikki rahat on laitettu virkiän pallokenttiin eikä niitä piisaa näille rosvoillekaan kaikille happikoneita kun ne on lapualla muutettu jalkapallokentiksi

    • Anonyymi

      kyllä näittenkin paskiaisten pitää vielä kuolla itsekin sitten nostan leijona lipun salkoon kun yksikin näistä roistoista kuolee, nyt näiren rosvojen takia meirän vanhukset kuolevat hoiron puutteeseen kun ei ole happikoneita toivotaan että heirän omaisensa joutuvat uhreiksi ensin kun virkiän piti saara pallokenttiä,

      • Anonyymi

        Ei oo hankittu hopearinteeseen yhtään henkityskonetta, eikä etes terveyskeskukseen, eli ei oo varauduttu mitenkän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo hankittu hopearinteeseen yhtään henkityskonetta, eikä etes terveyskeskukseen, eli ei oo varauduttu mitenkän.

        Hengityskone kuuluu teho-osastolle mutta jos semmoseen on noin kova hinku niin ostetaan kaupungintalon eteiseen ihmeteltäväksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hengityskone kuuluu teho-osastolle mutta jos semmoseen on noin kova hinku niin ostetaan kaupungintalon eteiseen ihmeteltäväksi...

        sinäkö rahtaat kymmeniä vanhuksia seinäjoelle vaikka muissa kunnissa hengityskone hoitoa annetaan paikanpäällä vanhuksille,sehän olisi tyhmää rasittaa kuoleman sairasta vanhusta vielä lisää ja retuutella sitä erestakaisin,tk,on osasto korona potilaille ja on hoitajia ja lääkäreitä mutta ei laitteita millä hoitaa eikä ole tarjota kuin nikotiini laastari henkeä haukkovalle potilaalle,kun paskiaiset haaskasivat lapualaisten rahat virkiän pallokenttiin ja järjettömiin tonttikauppoihin ritakalliolla 21500e arvoisestakin tontistakin maksettiin 2,500000e eikä näistä kaupoista näytä loppua tulevan


    • Imettäjät ovat huolestuneet siittiöiden tasosta

      • Anonyymi

        Mitenhän oli sinua imettäneen laita?


    • Anonyymi

      Mitähän tuosta seuraa jos kaupungin päätös kumotaan ?
      Ostettiinko nuo Antilan maat turhaa?
      Eihän kaavoittamisen esteenä voi olla kaupasta tehty valitus.

    • Anonyymi

      Ei oo tietoa, mutta ihme päätös kaupungilta. Siinä lopetetaan yrittäjän murskausliiketoiminta ja kymmenien metsänomistajien metsät laitettiin hakkuukieltoon tai kaupungin hallinnon luvan taakse. Olen ennekin todennut Lapuan hallinnon olevan todellisuudessa sosialistinen olkoon jäsenkirja minkä värinen tahansa.

    • Anonyymi

      Taitaa murskausyrittäjä olla kaavoitusta vastaan maailman tappiin
      Pöntinen ja kaupunginjohtaja taittavat olla tämän kikkailun takana
      Kaavoitus aloitettu 12 vuotta sitten mutta unohdettu päivittää nyt lyötiin yhtä äkkiä
      rakennuskielto päälle kun yrittäjä uusisi lupansa
      Lakisääteinen kaavoituskatsaus pitäisi pitää joka vuosi pidetty viimeksi 2016
      Nyt valehdellaan että Antilan kaupan valituksista johtuen ei ole voitu katsauksia
      pitää
      On siinä maanantain hallituksella huonot eväät hallinto oikeudelle
      Taitaa tuolla vastineella kumoutua rakennuskielto

    • Anonyymi

      No, onko vastine saapunut ja mitä siinä sanottiin?

    • Anonyymi

      Siltä kiviyrittäjältä kysytään vielä vastine kaupungin vastineeseen .
      Sen jälkeen hallinto oikeus antaa nopean päätöksen pysyykö kielto voimassa
      Ihme on jos pysyy.
      Unohtivat kaupungilla maakuntakaavan vaikutuksen

    • Anonyymi

      aina suomessa rosvot saa tahtonsa läpi ei ikinä ole nähty vielä että kansan oikeustaju voittaisi,vai onku vielä joku nähnyt

    • Anonyymi

      Kaupungin maksaessa vahingonkorvaukset saa kaavaa alkaa piirtämään kaupunginjohtajan ja maakunta-asiantuntijan haluamalla tavalla. Tuloo vain niin kovin kalliiksi mennä kaikissa pisimmän kaavan mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe