. Iksi nainen on heikko astia

Anonyymi

Raamattu kuvaa naisen heikoksi astiaksi. Kuitenkin monessa perheessä nainen kantaa vastuun jos mies kuolee tai poistuu. Sodan aikana naiset hoiti siviiliasioita. Nyt naiset toimii raskaissa ammateissa. Nainen joutuu raskaaseen shnnytykseen. Miten on heikko?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nainen ei pysty päätöksen tekoon kun mieli lainehtii. Nainen on altis seksuaalisille houkutuksille kun mies on vakaa eikä horjahtele. Naisella on kuukautiset jolloin tunteet vaihtelee ja oikuttelee kun mies pysyy vakaana kuin Kallio. Miehellä on isommat aivot ja naisen on vaikeampi opiskella vaikeita aloja. Nainen on vaikeuksissa auton kanssa. Nainen on herkuille altis ja lihoo kun mies pitää sorjan vartensa. Nainen saa helpommin koronan Hgissa. Voi lista on loputon naisen heikkouksista.

      • :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Anonyymi

        Älä viitsi. En ole aloittaja. Jokainen tietää, että kaikissa ihmisissä on ne omat heikkoutensa. Ei ole yhden yhtäkään joka ei olisi Jumalan kirkkautta vailla sanoo Jumalan sana.
        On Jumalansanan vastaista kirjoittaa, että joku ihminen olisi huonompi kuin toinen tai että joku ihminen olisi Jumalalle kelvollisempi kuin toinen.
        Jumala sanassaan opettaa toisin ja kehottaa kääntämään hengelliset silmänsä näkemään maljan omassa silmässä eikä muiden.
        Ja kun n neuvot niin tarkkaa, ettet itselankeaisi, sillä neuvoja on itsekkin vain Jumalan armosta uskomassa.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi. En ole aloittaja. Jokainen tietää, että kaikissa ihmisissä on ne omat heikkoutensa. Ei ole yhden yhtäkään joka ei olisi Jumalan kirkkautta vailla sanoo Jumalan sana.
        On Jumalansanan vastaista kirjoittaa, että joku ihminen olisi huonompi kuin toinen tai että joku ihminen olisi Jumalalle kelvollisempi kuin toinen.
        Jumala sanassaan opettaa toisin ja kehottaa kääntämään hengelliset silmänsä näkemään maljan omassa silmässä eikä muiden.
        Ja kun n neuvot niin tarkkaa, ettet itselankeaisi, sillä neuvoja on itsekkin vain Jumalan armosta uskomassa.
        .

        Lisään...
        "Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi.” 1 Piet 3:7."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään...
        "Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi.” 1 Piet 3:7."

        “1. Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin, 2. kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa.
        3. Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista, 4. vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
        5. Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset; 6. niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.
        7. Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi.
        8. Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        “1. Samoin te, vaimot, olkaa alamaiset miehillenne, että nekin, jotka ehkä eivät ole sanalle kuuliaisia, vaimojen vaelluksen kautta sanoittakin voitettaisiin, 2. kun he katselevat, kuinka te vaellatte puhtaina ja pelossa.
        3. Älköön teidän kaunistuksenne olko ulkonaista, ei hiusten palmikoimista eikä kultien ympärillenne ripustamista eikä koreihin vaatteisiin pukeutumista, 4. vaan se olkoon salassa oleva sydämen ihminen, hiljaisen ja rauhaisan hengen katoamattomuudessa; tämä on Jumalan silmissä kallis.
        5. Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset; 6. niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää.
        7. Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin; etteivät teidän rukouksenne estyisi.
        8. Ja lopuksi: olkaa kaikki yksimielisiä, helläsydämisiä, veljiä kohtaan rakkaita, armahtavaisia, nöyriä.”

        Ja lopuksi lisään vielä mietintämyssyyn sanasta "heikkous"

        Biblia (1776)
        2Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: tyydy minun armooni; sillä minun voimani on heikoissa väkevä. Sentähden minä mielelläni kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima minussa asuis.

        (Biblia (1776))
        2Kor. 11:30 Että minun pitää nyt kerskaaman, niin minä kerskaan heikkoudestani. > Siirry
        Gal. 4:13 Mutta te tiedätte, että minä olen lihan heikkoudessa teille ensisti evankeliumia saarnannut,
        Fil. 4:13 Minä voin kaikki sen kautta, joka minun väkeväksi tekee, Kristuksen.

        KR 1933/-38
        2Kor. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      96
      2225
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      187
      1717
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1225
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      136
      1065
    5. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      72
      1014
    6. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      211
      986
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      229
      949
    8. 97
      878
    9. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      247
      855
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      11
      825
    Aihe