Vaikka korona-pandemia ei ole vaikuttanut millään tavalla metallialan lapualaisiin yrityksiin, ovat HelaSteel Oy ja Plate Power Oy hakeneet Business Finlandilta toiminta ja kehittämistukea koronan varjolla väärin perustein ja ovat myös sitä saaneet. Yritykset eivät osaa edes hävetä vilpillistä toimintaansa.
Nämä yritykset ovat nyt "persona non grata" Lapualla ja ne tulee asettaa boikottiin ja hakusaartoon. Kaikkien lapualaisten tulee nyt "äänestää jaloillaan" vilppiä vastaan, sillkyse on meiltä kerättyjen verovarojen väärinkäytöstä.
Lapuan kurjat kerjäläiset
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Älä nyt power kehittää niillä varoilla uuden postilaatikko mallin.
- Anonyymi
Nyt on sellainen tilanne, ettei kannattaisi kateudelle antaa sijaa.
On todella hyvä asia, että Lapuan hyvät yritykset saavat tukia, että pystyvät työllistämään työntekijänsä myös koronan jälkeen.
Näin koko Lapua haavoittuu mahdollisimman vähän poikkeustilanteen takia.
- Anonyymi
Näinhän se menee :röyhkeimmät on ensin käsi ojossa.
Nostan hattua kaikille niille jotka pärjäävät omillaan, ovat oikeita yrittäjiä!!! - Anonyymi
PALAUTTAKAA RAHAT!
- Anonyymi
Kaikkien yrittäjien kannattaa hakea tukea, koska kaikki joutuvat nut kärsimään koronasta.
Nuolkaa sjokisten persettä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811