JUMALAT ovat ESITTÄMIÄÄN Ikoneja

Anonyymi

JUMALAT ovat KAIKKEA ihmisestä esittämäänsä kuvaa , imagea/illuusiota, oli se sitten kuvallinen tai joillekin verbaalunen (kuin vaimea telepatia).

JUMALAT ovat Valtakuntineen ESITTÄNEET häväistyskuvaa ihmisestä, mutta He ITSE ainiastaan täyttävät mullään tavoin ja täysin kaikki sen laadun ja määrän, JOTA ovat esittäneet.

Vaaralliaia VALEITA ovat esittäneet nyt jo ylu vuosikymmenen minustakin, yhdestä ja samasta syyttömästä, kunnollisesta ihmisestä, norm. naisesta (vaaleana esitetty).

1

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumalat ovat ALIENS-Olentoja ilmatilassamme, jotka hävittävät maata ja jopa inhimillistä ihmisyyttä noilla imageillaan/illuusioillaan. Nämä ALIENS-Jumalat ovat Jeesuksineen Itse ihan kaikkea sitä, mitä ovat esittäneet valkoihoisesta. Näitä ovat mm. Antikristus, she-male friikkejä (sattuu olemaan meinaan molemmat vehkeet) ja kantavat muuten lapsiaan Omissa Helmoissaan. Herrat ovat vielä hyväksikäyttäjiä monellakin tavalla.

Nämä Jumala-ALIENS-Olennot täyttävät vieläpä ihan kaikki olemassaolevat diagnoosit, joita lääketieteestä löytyy, itse asiassa enemmän kuin niitä on olemassakaan. Herrat ovat vakavasti sairaita, absoluuttisen mielenvikaisia ja aika helv. vaarallisia. Se tullaan varmasti vielä näkemään esim. esitettyinä imageina/illuusioina, kuinka Herrat ajavat valeitansa, kohtalokkaita ja jopa vaarallisia tähän maailmaan, vale-imageina ihmisestä. Ja aina vaan kaiken aikaa Herrat Itse ainoastaan täyttävät kaikki nämä asiat, diagnoosit esitettyjen i agiwn/illuusioiden osalta.

Esitetyt illuusiot ovat PELKÄSTÄÄN suora ja absol. rehellinen kuvaus Heidän mielenvikaisuudestaan. Absoluuttinen Totuus Heistä! Taivaskin tämän todisti jo 10/2014 ilmatilassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      279
      3485
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      21
      1933
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      34
      1578
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1451
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      138
      1103
    6. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      71
      1049
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1044
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      91
      908
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      199
      761
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      737
    Aihe