Minä en usko, uskotko sinä?

Anonyymi

Minua on aiheetta syytetty uskovaiseksi kreationistiksi ja teistiksi, vaikka en usko Jumalaan tai jumaliin enkä luomiseen.

Pidän mahdollisena erilaisia järkeviä hypoteesejä liittyen universumin ja elämän syntymiseen sekä siihen, mistä elämän monimuotoisuus ja lajien runsaus johtuu.

En kuitenkaan usko mihinkään sellaiseen, jota en tiedä varmasti todeksi.

Tämä erottaa minut muista palstan kirjoittajista ja maailman ihmisistä.

Miksi siis syytät minua uskomisesta, jota pidän turhana ja tarpeettomana, koska se aiheuttaa riitaa ja johtaa jopa väkivaltaiseen käyttäytymiseen?

Olen lähes täysin varma, että jos olet ateisti ja vastaat tähän viestiin, niin sinä uskot, että luomista ei ole tapahtunut. Sinä olet siis uskovainen ja sehän sinua jurppii, koska minä en usko!

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hajotetaanko Lestaperheet kun 500 hengen tapaamisen on kiellettyjä

      t. avaaja

      • Anonyymi

        Hajotetaan.

        t. avaaja


    • Anonyymi

      Ei en usko, en usko mitään mitä sinä sanot G4G, eikä usko kukaan muukaan.

    • Anonyymi

      Niin oliko se vaimosi kuollut ja tyttäresi teho-osastolla vai toisin päin? Muistatko itsekään?

      • Anonyymi

        Olen nainen, joten minulla ei ole vaimoa eikä tytärtä. En ole lesbo. Olen ollut ateisti syntymästäni saakka. En ole ikinä uskonut mihinkään sellaiseen, jota en ole tiennyt varmasti todeksi ja ymmärtänyt riittävän hyvin. Olen sen vuoksi täysin omaa laatua ihmisenä: paras mahdollinen ihminen mitä uskon puutteeseen tulee! En ole koskaan uskonut!


    • Anonyymi

      Koska on pastaa niin lentävä spagettihirviö on olemassa. Olen muuten ateisti, joka pitää kaikkia vaihtoehtoja mahdollisina. Väkivalta ateisteja kohtaan on tieni looginen päätepiste.

      • Anonyymi

        Tiesi looginen päätepiste on päästä taas poliisin tutkittavaksi.


    • Anonyymi

      Minä en usko, että maailma on luotu.

      Minä en usko, että maailma ei ole luotu.

      Olen siis ihminen, joka ei usko.

      Tämän palstan kaikki ateistit uskovat, mutta minäpä en usko ja sekös ateisteja vituttaa niin paljon, että pitää hyökätä kimppuuni... (vertaus puuttuu).

      • Anonyymi

        Minäkään en usko, en nimittäin usko mitään mitä sinä sanot, koska kaikki tietävät että sinä olet vain patologinen valehtelija. Kaikki täällä myös tietävät sinun Luojaa ja luomista ylistävät kirjotuksesi Jumalan valtakunta -blogissa. Sinä ammut koko ajan vain omaan jalkaasi näyttäessäsi täällä jatkuvasti kaikille millainen moraali on kristityllä kreationistilla.


      • "Tämän palstan kaikki ateistit uskovat,"

        G4G ei näköjään vieläkään ole opppinut mitä ateismi tarkoitaa...eipä yllättää. Tämän palstan saattavat uskoa hyvinkin moneen asiaan kuten esim, että huomenna on aurinkoinen sää ym. mutta ateisti EI USKO yhteen ja tasan yhteen asiaan: että jumalia ON.

        "mutta minäpä en usko ja sekös ateisteja vituttaa niin paljon, että pitää- hyökätä kimppuuni"

        Kyllä viestiesi perusteella sinä taidat hyökätä ateistien kimppuun kuin joku sekopää mutta kun ateistit eivät oikein välitä sun itkupotkuraivareista tuon taivaallista ja sekös sua vituttaa :D :D


      • Anonyymi

        "Tämän palstan kaikki ateistit uskovat"

        Valehtelet.


    • Anonyymi

      Osa maailmoista on luotu. Jumalat ovat kokoontuneet selvittämään mistä loput maailmoista ovat tulleet.

      • Anonyymi

        Osa on simuloitu. Mutta mikä on mekanismi millä simuloidut maailmat liitetään luotuihin? Onko joku ylijumala vastuussa byrokratiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa on simuloitu. Mutta mikä on mekanismi millä simuloidut maailmat liitetään luotuihin? Onko joku ylijumala vastuussa byrokratiasta?

        Ylijumalten konklaavi kokoontuu kerran aionissa, simuloidut maailmat arkonteilta vapautuneiden luomia. Vapautuneiden paratiiseja luonut Amitabha, Jeesus, Mani...


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe