Onko vielä olemassa Kommunistinen työväenpuolue eli KTP nimistä puoluetta oikeasti rekisterissä, vai oletteko siirtyneet ompeluseura linjalle?
Jos olette niin miten aiotte ja millaisen uskonpuhdistuksen aiotte tehdä, jotta ette joka toinen vaali putoa kelkasta kuten SKP tekee ja tekin tähän asti jo pitkään?
Vai oletteko nähneet olevanne tien päässä ja katsoneet homman turhaksi?
Jos jatkatte hakeutumalla uudelleen puoluerekisteriin niin mitä uusia ideoita on kannatuksen nostamiseen eduskuntaan asti? Vanhoilla ideoillanne sitä tuskin koskaan tulee tapahtumaan, jos olette realisteja niin näette sen itsekin!
Tiedonhalua/uteliaisuutta!
6
679
Vastaukset
- Anonyymi
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16412730/hieno-miesko
Ottakaa asioista selvää. - Anonyymi
Puoluerekisteriin pääseminen tekee KTP:lle todella tiukkaa. KTP: äänimäärä viime eduskuntavaaleissa jäi kauas 5000 äänestä. Ja 5000 nimmariahan tarvitaan puoluerekisteriin paluuseen. Ts. aika lailla lakki kourassa joutuvat KTP:läiset nimmareita metsästämään.
- Anonyymi
Ja voidaanhan tässä miettiä myös niitä "syntyjä syviä". Ts. onko KTP:llä Suomen kansalle mitään annettavaa? Ja tämä kysymys on erittäin relevantti kysymys myös SKP:n kohdalla.
Anonyymi kirjoitti:
Ja voidaanhan tässä miettiä myös niitä "syntyjä syviä". Ts. onko KTP:llä Suomen kansalle mitään annettavaa? Ja tämä kysymys on erittäin relevantti kysymys myös SKP:n kohdalla.
Ei taida löytyä sitä annettavaa vaikka noiden muutaman aktiiviuskovaisen näkemys tässä kansan näkemyksestä poikkeaakin!
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei taida löytyä sitä annettavaa vaikka noiden muutaman aktiiviuskovaisen näkemys tässä kansan näkemyksestä poikkeaakin!
Nykyään lähinnä kyse Kokoomuksesta. Teot ja ajatukset täsmää. Toki Sipilän johtama Keskusta ihan samoilla linjoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782