Kyllä sen huomaa

Anonyymi

palstaa jonkin verran seuranneena, että ei täällä montaa sellaista ole, kuka oikeasti haluaisi kaivattunsa tätä kautta tavoittaa. Suurin osa varmaan pitää tätä palstaa ajanviettona, osa kaipaa jännitystä, haaveilee naapurin varatusta naisesta ym.
Siitä sen huomaa että ei laiteta kunnon tunnisteita, aina jotain epämääräistä. Ne ketkä kirjoittaa yleisluontoisesti kaipauksestaan saa aina paljon vastauksia, ja se kai on se tarkoituskin. Jos oikeasti haluaa jonkun täältä tavoittaa silloin on oltava paljon rohkeampi ja pitää laittaa kunnon tunnisteet. Ei noilla kirjainleikeillä ole tarkoituskaan ketään tavoittaa.

18

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaa.
      Mutta jostain syystä väki tuntuu pelkäävän sitä että joku tunnistetaan.
      Jos on ollut asiallisesti, eikä ole mitään hävettävää, niin ei ole myöskään mitään hävittävää.
      Tämä paikka on minulle henkilökohtaisesti kuin kellarikomeron tai vintin siivous. Tarkistaa mitä pääkopassa vielä tarvitaan ja mitä voi heittää menemään. Tai kierrättää...
      Ja saa vielä jonkun toisen ulkopuolisen mielipiteen asiasta jos hyvin käy.
      Minun hän käy palstalla tietääkseni. Olisin otettu jos hän tunnistaisi minut.

• Anonyymi

Laita sitten valokuva tuohon! Sillä sut tunnistaa 100 % varmasti!

Monet deittiä hakevat hakee seuralaisia omilla valokuvillaan suomi24 treffeissä eikä naaman tilalla virhe.käsittelyssä olevan palstalaisen profiilikuvana ollut jing/jang

Karmoihin vaikka uskot niin ei kukaan tunnista sua pelkästä tekstistä

• Anonyymi

Monet deittiä hakevat hakee seuralaisia omilla valokuvillaan suomi24 treffeissä eikä naaman tilalla virhe.käsittelyssä olevan palstalaisen profiilikuvana ollut jing/jang

• Anonyymi

No kyllähän se itselläkin aikamoista tunteiden tuuletusta tänne on ollut. Tunnisteita olen kyllä laittanut useinkin, koska tiedän että kaipaamani mies on tänne kirjoitellut joskus ja ehkä käy täällä toisinaan vieläkin. Haluaisin kyllä hänen tunnistavan minut täältä.
        Itseäni kiinnostaa psykologia ja ihmisten välinen käyttäytyminen ja viestintä ja se on osasyy miksi myös täällä vielä näitä lueskelen. Samoja kirjoittajia on täällä paljonkin ja heidät tunnistaa helposti kirjoitustyylistä, vaikka kuinka vaihtaisivat ns iskutekniikkaa. Aina välillä tänne eksyy uusia kaipaajia ja sen tunnistaa myös helposti. Uudet ovat rohkeampia ja uskaltavat jopa kaivata nimillä. Osa niistä, jotka ovat kauankin täällä kirjoitelleet, ovat ehkä myös lannistuneet, kun sitä oikeaa ei olekaan löytynyt ja luopuneet siksi tunnisteiden käytöstä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun hän tietää etten pidä valokuvista itsestäni. Ja hän tietää monia muitakin asioita minusta - ihan irl.
        Jos laittaisin valokuvani, hän tietäisi etten se ole minä.
        Eikä teidän rakkaiden anonyymien tule minua tunnistaa anonyymipalstalla. Eihän semmoinen sovi...
        Minä mitään treffejä hakemassa, kunhan turisen mukavia.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minun hän tietää etten pidä valokuvista itsestäni. Ja hän tietää monia muitakin asioita minusta - ihan irl.
        Jos laittaisin valokuvani, hän tietäisi etten se ole minä.
        Eikä teidän rakkaiden anonyymien tule minua tunnistaa anonyymipalstalla. Eihän semmoinen sovi...
        Minä mitään treffejä hakemassa, kunhan turisen mukavia.

Lopeta se erään naisen matkiminen! Tiedät varsin hyvin et että et koskaan tule olemaan yhtä kaunis ja suosittu vaikka teeskentelet sitä!

Teeskentelet koska olet Henri ja luulet et joku uskoo tohon vedätyksees?

Kirjoitat väärin sanoin. Matkit mutta et osaa tarpeeks hyvin

Käytät 50 vuotiaan sanontoja ja olet todennäköisesti hyvin kilpsiluhenkinen

• Anonyymi kirjoitti:

No kyllähän se itselläkin aikamoista tunteiden tuuletusta tänne on ollut. Tunnisteita olen kyllä laittanut useinkin, koska tiedän että kaipaamani mies on tänne kirjoitellut joskus ja ehkä käy täällä toisinaan vieläkin. Haluaisin kyllä hänen tunnistavan minut täältä.
        Itseäni kiinnostaa psykologia ja ihmisten välinen käyttäytyminen ja viestintä ja se on osasyy miksi myös täällä vielä näitä lueskelen. Samoja kirjoittajia on täällä paljonkin ja heidät tunnistaa helposti kirjoitustyylistä, vaikka kuinka vaihtaisivat ns iskutekniikkaa. Aina välillä tänne eksyy uusia kaipaajia ja sen tunnistaa myös helposti. Uudet ovat rohkeampia ja uskaltavat jopa kaivata nimillä. Osa niistä, jotka ovat kauankin täällä kirjoitelleet, ovat ehkä myös lannistuneet, kun sitä oikeaa ei olekaan löytynyt ja luopuneet siksi tunnisteiden käytöstä.

Tunteiden tuuletusta. Osuvammin ei voisi ilmaista. Pitkään palstalla olleet eivät enää jaksa vaivautumaan.. ihan turhaa.
        Palsta voi olla helvetillisen ruma paikka jos joutuu kiusatuksi.
        Tarvii aika voimakkaan itsetunnon että pystyy edes työkavereille kertomaan että yleensä käy täällä. Ja varsinkin Tunteet osiossa.
        Tuskin monikaan myöntää sitä rehellisesti.
        Sillain aidosti.
        Kyllä sillein heko heko tyylillä ehkä pakon edessä saattaa myöntää käyneensä vilaisemassa. Tämä palsta on salattu totuus monen ihmisen sielunelämässä - näin sanoisin.
        Voin toki olla väärässäkin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Tunteiden tuuletusta. Osuvammin ei voisi ilmaista. Pitkään palstalla olleet eivät enää jaksa vaivautumaan.. ihan turhaa.
        Palsta voi olla helvetillisen ruma paikka jos joutuu kiusatuksi.
        Tarvii aika voimakkaan itsetunnon että pystyy edes työkavereille kertomaan että yleensä käy täällä. Ja varsinkin Tunteet osiossa.
        Tuskin monikaan myöntää sitä rehellisesti.
        Sillain aidosti.
        Kyllä sillein heko heko tyylillä ehkä pakon edessä saattaa myöntää käyneensä vilaisemassa. Tämä palsta on salattu totuus monen ihmisen sielunelämässä - näin sanoisin.
        Voin toki olla väärässäkin.

Itsekin ajauduin vahingossa tänne tunteet palstalle, kun googletin jotain sellaista että vanhempi nainen ihastunut nuorempaan mieheen. En aiemmin ollut tietoinenkaan tällaisesta palstasta. Muutamalle läheiselle tästä olen kertonut ja he ovat olleet ihmeissään, että onko tällainen palsta olemassa, jossa voi ikävöidä ja jopa etsiä ihastustaan. Eli en oikein välttämättä usko että monikaan on tietoinen tämän palstan olemassaolosta. Paitsi jos googlettaa jotain ihastumiseen liittyvää voi vahingossa tänne ajautua niin kuin itsellenikin kävi.

• Anonyymi kirjoitti:

Itsekin ajauduin vahingossa tänne tunteet palstalle, kun googletin jotain sellaista että vanhempi nainen ihastunut nuorempaan mieheen. En aiemmin ollut tietoinenkaan tällaisesta palstasta. Muutamalle läheiselle tästä olen kertonut ja he ovat olleet ihmeissään, että onko tällainen palsta olemassa, jossa voi ikävöidä ja jopa etsiä ihastustaan. Eli en oikein välttämättä usko että monikaan on tietoinen tämän palstan olemassaolosta. Paitsi jos googlettaa jotain ihastumiseen liittyvää voi vahingossa tänne ajautua niin kuin itsellenikin kävi.

Minä alun perin eksyin palstalle työkavereiden jutustelusta. Naureskelivat keskenään tätä palstaa ja sitä miten porukalla vedättivät joitain tyyppejä ikävä palstalla.
        Kiinnostuin ja tulin katsomaan 2012.
        Ja nyt on 2020...
        Palsta kulkenut rinnallani on-off jo 8 vuotta. Ja minuakin vanhempia palstalaisia on.
        Vaikka pitänyt taukoja, en vaihtaisi palstalta kokonaan pois.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä alun perin eksyin palstalle työkavereiden jutustelusta. Naureskelivat keskenään tätä palstaa ja sitä miten porukalla vedättivät joitain tyyppejä ikävä palstalla.
        Ja nyt on 2020...
        Palsta kulkenut rinnallani on-off jo 8 vuotta. Ja minuakin vanhempia palstalaisia on.

Itse en ole ollut täällä kuin viime vuodesta asti, eli en vielä kovin kauan. Joskus täällä on ihan asiallistakin porukkaa keskustelemassa, niin kuin vaikka sinä, mutta aika usein myös tosi typeriä juttuja.
        Hauska yhteensattuma tuo sinun nimimerkkisi, koska minua kutsuttiin pienenä myös pirpanaksi.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ja nyt on 2020...

Turpa kiinni!

Sinä matkit täällä kakerana muita!

Ja jäit myös verekseltään 10 palstalla anonyyminä kirjoittavalle kiinni trollauksesta ja kiusamisesta sen jälkeen kun menit ottaan uhrikses valokuvallisen käyttäjän jolla oma rekattu nicci.

Kävit väittään väärennökseks hänen valokuvaa ja kiusasit tosi rankasti.

Silloin sun todelliset kasvot paljastui monelle täällä kirjoittavalle

Olisit ollut kuule pikkasen hillitympi kiusaan kuvallisia profiileja

• Anonyymi kirjoitti:

Itse en ole ollut täällä kuin viime vuodesta asti, eli en vielä kovin kauan. Joskus täällä on ihan asiallistakin porukkaa keskustelemassa, niin kuin vaikka sinä, mutta aika usein myös tosi typeriä juttuja.
        Hauska yhteensattuma tuo sinun nimimerkkisi, koska minua kutsuttiin pienenä myös pirpanaksi.

Ollaan samiksia... heh. Mua kutsutaan vieläkin. Pirpanaksi, pikkuiseksi, muksuksi, vaahtosammuttimeksi, munan mittaiseksi ..ynnä muuta sellaista.
        Ja se että näytän itseäni nuoremmalta ei auta asiaan.
        Palsta on kuin päiväkirja. Hyvä tunteiden käsittelemiseen omassa päässään, mutta jos omit viestejä itsellesi, on paree pitää tauko. Ottaa etäisyyttä. Ollaan anonyymipalstalla ja koskaan ei voi varmaksi tietää kenen kanssa jutustelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Turpa kiinni!

Sinä matkit täällä kakerana muita!

Ja jäit myös verekseltään 10 palstalla anonyyminä kirjoittavalle kiinni trollauksesta ja kiusamisesta sen jälkeen kun menit ottaan uhrikses valokuvallisen käyttäjän jolla oma rekattu nicci.

Kävit väittään väärennökseks hänen valokuvaa ja kiusasit tosi rankasti.

Silloin sun todelliset kasvot paljastui monelle täällä kirjoittavalle

Olisit ollut kuule pikkasen hillitympi kiusaan kuvallisia profiileja

Höpö höpö. Minä ketään ole kiusannu. En kirjoittele nyyminä. Periaatteesta.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ollaan samiksia... heh. Mua kutsutaan vieläkin. Pirpanaksi, pikkuiseksi, muksuksi, vaahtosammuttimeksi, munan mittaiseksi ..ynnä muuta sellaista.
        Ja se että näytän itseäni nuoremmalta ei auta asiaan.
        Palsta on kuin päiväkirja. Hyvä tunteiden käsittelemiseen omassa päässään, mutta jos omit viestejä itsellesi, on paree pitää tauko. Ottaa etäisyyttä. Ollaan anonyymipalstalla ja koskaan ei voi varmaksi tietää kenen kanssa jutustelee.

Olet oikeassa tuossa että palsta on kuin päiväkirja, näin olen sen itsekin ajatellut. Yksin kuitenkin ajatusteni kanssa olen, vaikka täällä olisi kymmeniä tai satoja muita kirjoittajia. Itselle täysin vieraita ihmisiä. Jokainen täällä kirjoittaa vain omista tuntemuksistaan, sellainen kasvoton joukko ihmisiä. Se on jotenkin hassu mutta outo ajatus. Kuvittelen sen mielessäni niin, että on huone täynnä ihmisiä, jotka eivät näe eikä kuule toisiaan. Kaikki vaan kertovat tarinaansa kuulematta tai näkemättä toisiaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Olet oikeassa tuossa että palsta on kuin päiväkirja, näin olen sen itsekin ajatellut. Yksin kuitenkin ajatusteni kanssa olen, vaikka täällä olisi kymmeniä tai satoja muita kirjoittajia. Itselle täysin vieraita ihmisiä. Jokainen täällä kirjoittaa vain omista tuntemuksistaan, sellainen kasvoton joukko ihmisiä. Se on jotenkin hassu mutta outo ajatus. Kuvittelen sen mielessäni niin, että on huone täynnä ihmisiä, jotka eivät näe eikä kuule toisiaan. Kaikki vaan kertovat tarinaansa kuulematta tai näkemättä toisiaan.

Toi on hyvä vertaus. Tosin joskus täällä saa keskustelua aikaiseksi.
        Täältä jotkut hakevat vertaistukea, mutta sitä ei saa koska kaikki haluavat puhua vain ja ainoastaan omista tuntemuksistaan.
        Eikä se ole se pahin seikka. Pahin on ettei kuunnella mitä toinen sanoo vaikka halutaankin sitä vertaistukea.
        Kaiken kaikkiaan kun paskan kuorii päältä, niin ihan hyvä palsta tämä on.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Toi on hyvä vertaus. Tosin joskus täällä saa keskustelua aikaiseksi.
        Täältä jotkut hakevat vertaistukea, mutta sitä ei saa koska kaikki haluavat puhua vain ja ainoastaan omista tuntemuksistaan.
        Eikä se ole se pahin seikka. Pahin on ettei kuunnella mitä toinen sanoo vaikka halutaankin sitä vertaistukea.
        Kaiken kaikkiaan kun paskan kuorii päältä, niin ihan hyvä palsta tämä on.

Niin kuin sanoit joskus on hyviäkin keskusteluja. Vertaistukea en kyllä itsekään täältä lähtisi hakemaan.

• Anonyymi

Kaipuu jäi, kun kaikki yritykseni torpattiin tylysti, jota en ole aiemmin kokenutkaan, mut sen verta yliampuvasti torpattiin, etten osannut ottaa sitä niin tosissani? En tiedä vieläkään useamman yritykseni jälkeen, et olisko pitänyt ottaa tosissaan?

Vaikeita asioita, kun toista ei tunne paljoakaan? Yrittänyt ajatella ymmärtävästi, ehkä ymmärrän sitten joskus myöhemmin paremmin? Tyhmyyttäkö vai muuten vain sokeutta nähdä asioita oikein? Enkö kykene parisuhteeseen, kun aloituskin tuntuu jo näin haastavalta?

• Anonyymi

Niin kumpi on sitten kenestäkin kivempaa, pano vai rakastelu?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe