Juhalla meni mämmit ja vellit

Anonyymi

sekaisin "ämmä"-puheissa. Outoa, että juuri häneltä.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kylä näi o ei oo ilmoisna ikinä ämmitelly ketään!!!!!!!!11111

      • Anonyymi

        aika monissa puheissa on tuolla höppänällä tullu suusta sellasta että sais pysyä vaan koto mökillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aika monissa puheissa on tuolla höppänällä tullu suusta sellasta että sais pysyä vaan koto mökillä

        70-luvulla oli vielä aika yleistä kiroilu mutta nykyään sellaista katsotaan pitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        70-luvulla oli vielä aika yleistä kiroilu mutta nykyään sellaista katsotaan pitkään

        Ai niinkö? Nykyäänhän kiroillaaan Ylen ohjelmissakin niin TV:ssä, kuin radiossa ja veroja maksetaan tuolle roskalaitokselle.
        Ohjelmat on ala-arvoista roskaa paitsi luonto ja eläindokkarit.
        Maahanmuuttajia ja setalaisten juttuja kyllä hehkutetaan, sekö on kansantahto? Epäilen..

        Mitä Juhaan tulee tuossa Farmi ohjelmassa Juha teki töitä kuin mies, mutta se yks akka sitä vainosi. Juhalla on kuitenkin ikää , noihin lapsiin verrattuna.


    • mieto vois tukehtua mämmiinsä

      • Anonyymi

        Miksi ? Hän vaikuttaa mukavalta mieheltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ? Hän vaikuttaa mukavalta mieheltä.

        vituttaa sen jutut


      • Anonyymi
        kotos kirjoitti:

        vituttaa sen jutut

        Minen rupia haarukoomahan.muut saavat mun puolesta haarukoora.Mä hiihrän vaan perinteestä.Kyllä jämpti on näin perskeles.


      • Anonyymi
        kotos kirjoitti:

        vituttaa sen jutut

        Ei yhtää
        Hän on hauska mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtää
        Hän on hauska mies.

        Yksoikoonen äijä ja puhuu mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksoikoonen äijä ja puhuu mitä sattuu.

        Liikaa mämmiä - tämä on lopputulos


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtää
        Hän on hauska mies.

        Ämmit ja mämmit menöö sekaasin johtuuko kepulaasuuresta


    • Anonyymi

      Tyhmä kuin saapas.

      • Anonyymi

        Fiksuna otti Farmi-ohjelmassa miehen vastustajakseen. Olis ottanu naisen, niin olis ollu vahvoilla 30000 euron voittajaehdokas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuna otti Farmi-ohjelmassa miehen vastustajakseen. Olis ottanu naisen, niin olis ollu vahvoilla 30000 euron voittajaehdokas.

        Juha on älykäs kaveri, on osannut hyödyntää urheilu uransa tosi hyvin.
        Hän on yksi maailman suurmiehistä
        Tosi reilu mies.
        Turha häntä on kuitenkaan karehtia.


    • Anonyymi

      Mikä se sellainen "Näsänökö" on?
      Vai oliko se Mietaan itse keksimä sana?

      • Anonyymi

        ei siitä fiksua ja hauskaa saa kyllä kun etelä-pohjalaisten mielestä. kurikan thor. tyhmä se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei siitä fiksua ja hauskaa saa kyllä kun etelä-pohjalaisten mielestä. kurikan thor. tyhmä se on

        Kyllä todella viisas kaveri. Osaa käyttää sitä maalaisjärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todella viisas kaveri. Osaa käyttää sitä maalaisjärkeä.

        taitaa olla vähän vanha käsite tuo maailaisjärki. kyllä mietaa osaa joo halkoja hakata ja peltoa raivata käsin...oon kans kasvanut maalla mutta eikös kannata nykyään ajatella ensin ja tehdä sitten..monta kertaa toisella teettäminen on järkevää,halvempaa ja vakuutuksien kannalta jopa ainut ratkaisu. sitä paitsi voi tehdä itse jotain muuta elikkä ajan käyttö maksimoitu...pätee moneen asiaan. maalla on voimissaan ei tarvi auttaa kun et kumminkaan osaa mentaliteetti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taitaa olla vähän vanha käsite tuo maailaisjärki. kyllä mietaa osaa joo halkoja hakata ja peltoa raivata käsin...oon kans kasvanut maalla mutta eikös kannata nykyään ajatella ensin ja tehdä sitten..monta kertaa toisella teettäminen on järkevää,halvempaa ja vakuutuksien kannalta jopa ainut ratkaisu. sitä paitsi voi tehdä itse jotain muuta elikkä ajan käyttö maksimoitu...pätee moneen asiaan. maalla on voimissaan ei tarvi auttaa kun et kumminkaan osaa mentaliteetti.

        Nykyään on näitä "uusmaalaisia" joihin ei näytä maalaisjärki aina pätevän...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on näitä "uusmaalaisia" joihin ei näytä maalaisjärki aina pätevän...

        Ehdottomasti kurikan viisain mies mutta siihen ei paljon vaadita,kylän äö on sama on kanalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti kurikan viisain mies mutta siihen ei paljon vaadita,kylän äö on sama on kanalla

        Tää on niin tätä ristus oon kylän kovin tyämies mitään töitä en oo kyllä teheny..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on niin tätä ristus oon kylän kovin tyämies mitään töitä en oo kyllä teheny..

        kovia on kaikki kehumaan itteensä..maakunnan tapa ja kurikka kärjes viä kun joku sais jotakin aikaseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti kurikan viisain mies mutta siihen ei paljon vaadita,kylän äö on sama on kanalla

        Onko tosiaan olemassa älykkyysosamäärää koskevia kuntakohtaisia tietoja? Kuntaliittoko niitä laatii ja ylläpitää? Mikä on kanan äo? Ehkä Turun Muna - Åbo Kikkel on paras tietolähde tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tosiaan olemassa älykkyysosamäärää koskevia kuntakohtaisia tietoja? Kuntaliittoko niitä laatii ja ylläpitää? Mikä on kanan äo? Ehkä Turun Muna - Åbo Kikkel on paras tietolähde tässä asiassa.

        en tiedä mutta kyllä kai niistä pystyisi jotakin rinnaikkais tietoa kerätä. esim. koulutuspohja..ja moniko muuttaa muualle,paluumuuttajat muuttajien ammattitausta.. aika simppeli juttu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        en tiedä mutta kyllä kai niistä pystyisi jotakin rinnaikkais tietoa kerätä. esim. koulutuspohja..ja moniko muuttaa muualle,paluumuuttajat muuttajien ammattitausta.. aika simppeli juttu

        Ei monella kansanedustajalla kansanparissa hankittua työkokemusta kuin Miedolla. Pystyy keskustelemaan asiasta kuin asiasta. Kun kävi 80 luvulla ahkerasti iltarasteilla, niin kyseli nuorilta pojiltakin että miten meni, tunsi suurimman osan heistä nimeltäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todella viisas kaveri. Osaa käyttää sitä maalaisjärkeä.

        On se tuo perisuomalainen alemmuskompleksi niin voimissaan Kurikassakin..:(
        Juha on Juha ja sillä selvä, tee itse sama kuin Juha äläkä valita ja ole kateellinen.


    • Anonyymi

      Mitä tehdä kauhusta kankeille hollantilaisturisteille - syötä niille mämmiä
      Viikon retki loppui lyhyeen
      " – Tyttäreni tutustutti hollantilaisen miehensä, tämän vanhemmat ja tädin kesämökkiimme kainuulaisen erämaajärven rannalla.
      Nuoripari yöpyi aitassa ja kolme muuta päärakennuksessa. He eivät pystyneet nukkumaan koko yönä, pelotti niin. Oli liian valoisaa, liian hiljaista, liian iso tyyni järvi metsäisten vaarojen ympäröimänä. Tilannetta eivät parantaneet pari villipeuraa, jotka yöllä kulkivat pihamaan läpi.
      Melkein viikon pituiseksi suunniteltu retki loppui heti seuraavana päivänä. Nämä hollantilaiset aikuiset, koulutetut ihmiset pelkäsivät kuollakseen, kun ei ollut ihmisiä ympärillä. Ei edes yhtään muuta mökkiä missään näkö- tai kuulomatkan päässä.
      Mämmi maistui

      – Olen emännöinyt työn puolesta melkoista valikoimaa eri puolilta maailmaa tulevia kollegoita. Olen tehnyt saman huomion kuin muutama täällä. Joitain hollantilaisia suomalainen metsä ja hiljaisuus tuntuu ahdistavan erittäin paljon.

      Mämmiä sen sijaan ovat kaikki maistaneet. Saksalaiset söivät sitä kakistelematta ja pitivät siitä. Maistui kuulemma makealta oluelta."
      is.fi/matkat/art-2000006571303.html

      • Anonyymi

        Tiedät varmaan että olet sairas Niko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät varmaan että olet sairas Niko.

        kaikilla kansanedustajilla on entinenkin työ...mitäs se mietaa nyt on tehnyt työksensä? puhunu paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaikilla kansanedustajilla on entinenkin työ...mitäs se mietaa nyt on tehnyt työksensä? puhunu paskaa

        se vois mennä vaasalaiseen m-room parturiin malliksi. näyttää samalta kun ne iranilaiset omistajat...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe