Klo 21.30 - 00.00 Radio Dei ja Patmos Radio.
https://www.radiodei.fi/
Tänään Pasi Turunen vastaa kysymyksiin.
Taivaan ja maan väliltä sunnuntaisin
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulolla ollaan!
- Anonyymi
Kiitos. En olekaan vuosiin muistanut kuunnella ohjelmaa. Kun tulin uskoon, kuuntelin joka sunnuntai.
Mutta sitten Meller alkoi pidentää jaarituksiaan siinä määrin, että lakkasin kuuntelemasta, koska en viitsinyt enää odottaa yhteen pikkukysymykseen vastausta, joka kautta rantain polveili vaikka ja missä sivuasiassa 20 minuuttia. Ja muutenkin tuli aika omituisa vastauksia. Turunen onkin paljon parempi vastaamaan tällaisessa ohjelmassa.- Anonyymi
Turunen osaa vastata nasevasti ja selvästi.
Olen pitänyt Pasi Turusta taitavana Raamatun opettajana, mutta tänä iltana käsitys romahti. Hän uskoo niin kuin Leo Mellerikin että Jumala on jo maailman luomisen alussa valinnut tietyn joukon ihmisiä, jotka hän kutsuu ja pelastaa ja toiset sitten jää. Tämähän olisi täysin julmaa Jumalan taholta että toisille olisi armo ja mahdollisuus Kristuksessa ja toisille ei sitä tarjottaisi. Ihminen voi toimia näin mutta Jumala ei. Oli kyllä yllätys tämä katsantokanta ja meni kyllä nyt täysin pohja Patmoksen opetukselta.
- Anonyymi
Room.9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo. 2Moos.4:21
- Anonyymi
Matt.20:28. 26:28. Mark.10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä. Mark.14:24 Ja hän sanoi heille: Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan monen edestä. 2Moos.24:8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393