Huomenta ja kunnia yksin Jumalalle!

Anonyymi

Heräsin kukonlaulun aikaan.

https://www.youtube.com/watch?v=7XYjCfe_Zjg

Pyydän rukouksia Niilo22:n uskoontulon puolesta. Mielellään lähtisin aamukävelylle Niilon kanssa jonakin sovittuna hetkenä uudessa maassa.

Oikein nmukava kaveri kyseessä mutta uskossa Jeesukseen ei taida olla.

Mutta nythän mä vasta hokasin että mulla oli ihan muuta mielessä mutta ilostuneena kohtaamisestamme tässächatintapaisessa Niilokin tuli mieleen. Huolissani olen Niilosta.Että mitenkäs hänen käy! Niin olisi mieluisaa seuraa uuteen maahan.

Varsinainen kysymykseni heräsi kun luin Luukkaan evankeliumin vitosessa siitä kuinka ilonaiheeni ja toivonsyyni Jeesus jakeessa kuustoista vetäytyi JÄLLEEN autiolle seudulle rukoilemaan.

Kummassa paikassa Jeesus rukoili enemmän
Erämaassa vai synagogassa?
Missä paikassa Jeesus rukoili eniten/ mieluiten?
Millainen paikka oli Jeesuksen valitsema rukouspaikka vai kävikö rukouspaikaksi mikä tahansa paikka?

Onko minnekään kasattu tieto kaikista rukouspaikoista , joissa Jeesus rukoili?
Rukoiliko Jeesus koskaan muuallakin kuin erämaassa?


Vuorella, haudassa, kodeissa, maantiellä, veneessä?

Violetti kauluspaita edessäni hengarissa roikkuen ja minä sitä katsoen.Siinä on rintataskukin, miten ihmeellistä ja ihmeteltäväistä.

Idyllisesti,Commandohauis

10

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus rukoili enimmäkseen Getsemanen puutarhassa yksinään ja opetuslastensa kanssa erämaassa..

      Heräsin tuossa jo sianpieraisun aikaan, joka yleensä tapahtuu aamuneljän tai aamuviiden kantturoilla. Nousin sumpin keittoon kuitenkin vasta kuuelta ja syyä märsysin grahamleipää siivun iliman voita ja metwurstia. Sitte plarasin netin iltistä, ja kun siellä ei sen ihmeellisempiä ollut, tulin keskustele helluntailaisuudesta palstalle.

      • Anonyymi

        Olen sikalassa usein käynyt.


      • Anonyymi

        Jeesus syntyi Beetlehemissä, joka on Jerusalemista etelään päin ja nykyistä Lansirantaa. Egyptiin paon jälkeen Jeesus vietti suurimman osan maanpäällisestä elämästään Galilean maakunnassa, Pohjois-Israelissa, jossa hän virallisesti asui, ensin Nasaretissa lapsuudenkodissaan, kunnes muutti Kapernaumiin Galilean järven rantakaupunkiin.

        Joten hän rukoili enimmäkseen asuin- ja julistuspaikassaan Galileassa, vetäytyen yksinäisyyteen kukkuloille ja vuorille raamatun mukaan.

        Jerusalemissa hän vain oleskeli lyhyen aikaa tai vain kävi esim. Betaniassa ja muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus syntyi Beetlehemissä, joka on Jerusalemista etelään päin ja nykyistä Lansirantaa. Egyptiin paon jälkeen Jeesus vietti suurimman osan maanpäällisestä elämästään Galilean maakunnassa, Pohjois-Israelissa, jossa hän virallisesti asui, ensin Nasaretissa lapsuudenkodissaan, kunnes muutti Kapernaumiin Galilean järven rantakaupunkiin.

        Joten hän rukoili enimmäkseen asuin- ja julistuspaikassaan Galileassa, vetäytyen yksinäisyyteen kukkuloille ja vuorille raamatun mukaan.

        Jerusalemissa hän vain oleskeli lyhyen aikaa tai vain kävi esim. Betaniassa ja muualla.

        Löytyisikö vielä lisätietoja valtionarkistosta mahdollisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sikalassa usein käynyt.

        Ne töpselinokat ovat aika mukavia turisijoita. Katsoa tillittäät tihrusilmillään ja röhisevät tyytyväisinä, kun korvan takaa rapsuttaa.

        Siantuntija


    • Anonyymi

      Jaa Niilo vai. Niilo käsittääkseni laihtui kymmeniä kiloja jossain vaiheessa. Onkohan taas vähän lihonut. Vailla partaa oli mukavamman näköinen. Hänen sorttisiaan nuoria on nykyään paljon. Jollain tavalla yksinäisiä, ja ehkä niin sanotusti pallo joskus hukassa. Mutta millään muotoa tyhmiä he eivät ole.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi, että niiden jotka rukoilevat, tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa, sellaisia rukoilijoita myös Isä haluaa..

    • Anonyymi

      Minäkin lähtisin mielellään kävelylle uudessa maassa. Pyydän rukousta että niin tapahtuu.

      • Anonyymi

        Kyllähän tässä rukoilla voin kun autoon pääsen nyt on muuta mietittynä.Vaatteetkin on päälle saatava. Jännitttää saanko Wuhan viruksen kaupastakäynnistä.

        Rukoilen turvallista ajomatkaa ees taas kauppaan ja etten saa mitään tautia. Pitäisi odotella vielä kauppaanlähtöä kun ruuhkassa tauti tule jos tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tässä rukoilla voin kun autoon pääsen nyt on muuta mietittynä.Vaatteetkin on päälle saatava. Jännitttää saanko Wuhan viruksen kaupastakäynnistä.

        Rukoilen turvallista ajomatkaa ees taas kauppaan ja etten saa mitään tautia. Pitäisi odotella vielä kauppaanlähtöä kun ruuhkassa tauti tule jos tulee.

        Miks'et tilaa niitä etukäteen kauppiaalta. Monissa kaupoissahan on nyt koronan aikaan sellainen palvelu käytössä, että kauppias ja apulaiset latjaavat tilaamasi tuotteet pahvilaatikoihin ja kärräävät lastin kaupan takaovelle, ja kun siinä maksat ne, niin kauppias vielä itse kantaa tavarat autosi takakonttiin, kiittää asioinnista ja toivottaa turvallista matkaa. Kun Sinulla on kuonokoppa ja ohuet lateksihanskat, niin vältyt mahdollisilta tartunnoilta siinä hakureissulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe