Huomenta ja kunnia yksin Jumalalle!

Anonyymi

Heräsin kukonlaulun aikaan.

https://www.youtube.com/watch?v=7XYjCfe_Zjg

Pyydän rukouksia Niilo22:n uskoontulon puolesta. Mielellään lähtisin aamukävelylle Niilon kanssa jonakin sovittuna hetkenä uudessa maassa.

Oikein nmukava kaveri kyseessä mutta uskossa Jeesukseen ei taida olla.

Mutta nythän mä vasta hokasin että mulla oli ihan muuta mielessä mutta ilostuneena kohtaamisestamme tässächatintapaisessa Niilokin tuli mieleen. Huolissani olen Niilosta.Että mitenkäs hänen käy! Niin olisi mieluisaa seuraa uuteen maahan.

Varsinainen kysymykseni heräsi kun luin Luukkaan evankeliumin vitosessa siitä kuinka ilonaiheeni ja toivonsyyni Jeesus jakeessa kuustoista vetäytyi JÄLLEEN autiolle seudulle rukoilemaan.

Kummassa paikassa Jeesus rukoili enemmän
Erämaassa vai synagogassa?
Missä paikassa Jeesus rukoili eniten/ mieluiten?
Millainen paikka oli Jeesuksen valitsema rukouspaikka vai kävikö rukouspaikaksi mikä tahansa paikka?

Onko minnekään kasattu tieto kaikista rukouspaikoista , joissa Jeesus rukoili?
Rukoiliko Jeesus koskaan muuallakin kuin erämaassa?


Vuorella, haudassa, kodeissa, maantiellä, veneessä?

Violetti kauluspaita edessäni hengarissa roikkuen ja minä sitä katsoen.Siinä on rintataskukin, miten ihmeellistä ja ihmeteltäväistä.

Idyllisesti,Commandohauis

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jeesus rukoili enimmäkseen Getsemanen puutarhassa yksinään ja opetuslastensa kanssa erämaassa..

      Heräsin tuossa jo sianpieraisun aikaan, joka yleensä tapahtuu aamuneljän tai aamuviiden kantturoilla. Nousin sumpin keittoon kuitenkin vasta kuuelta ja syyä märsysin grahamleipää siivun iliman voita ja metwurstia. Sitte plarasin netin iltistä, ja kun siellä ei sen ihmeellisempiä ollut, tulin keskustele helluntailaisuudesta palstalle.

      • Anonyymi

        Olen sikalassa usein käynyt.


      • Anonyymi

        Jeesus syntyi Beetlehemissä, joka on Jerusalemista etelään päin ja nykyistä Lansirantaa. Egyptiin paon jälkeen Jeesus vietti suurimman osan maanpäällisestä elämästään Galilean maakunnassa, Pohjois-Israelissa, jossa hän virallisesti asui, ensin Nasaretissa lapsuudenkodissaan, kunnes muutti Kapernaumiin Galilean järven rantakaupunkiin.

        Joten hän rukoili enimmäkseen asuin- ja julistuspaikassaan Galileassa, vetäytyen yksinäisyyteen kukkuloille ja vuorille raamatun mukaan.

        Jerusalemissa hän vain oleskeli lyhyen aikaa tai vain kävi esim. Betaniassa ja muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus syntyi Beetlehemissä, joka on Jerusalemista etelään päin ja nykyistä Lansirantaa. Egyptiin paon jälkeen Jeesus vietti suurimman osan maanpäällisestä elämästään Galilean maakunnassa, Pohjois-Israelissa, jossa hän virallisesti asui, ensin Nasaretissa lapsuudenkodissaan, kunnes muutti Kapernaumiin Galilean järven rantakaupunkiin.

        Joten hän rukoili enimmäkseen asuin- ja julistuspaikassaan Galileassa, vetäytyen yksinäisyyteen kukkuloille ja vuorille raamatun mukaan.

        Jerusalemissa hän vain oleskeli lyhyen aikaa tai vain kävi esim. Betaniassa ja muualla.

        Löytyisikö vielä lisätietoja valtionarkistosta mahdollisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sikalassa usein käynyt.

        Ne töpselinokat ovat aika mukavia turisijoita. Katsoa tillittäät tihrusilmillään ja röhisevät tyytyväisinä, kun korvan takaa rapsuttaa.

        Siantuntija


    • Anonyymi

      Jaa Niilo vai. Niilo käsittääkseni laihtui kymmeniä kiloja jossain vaiheessa. Onkohan taas vähän lihonut. Vailla partaa oli mukavamman näköinen. Hänen sorttisiaan nuoria on nykyään paljon. Jollain tavalla yksinäisiä, ja ehkä niin sanotusti pallo joskus hukassa. Mutta millään muotoa tyhmiä he eivät ole.

    • Anonyymi

      Jeesus sanoi, että niiden jotka rukoilevat, tulee rukoilla Hengessä ja totuudessa, sellaisia rukoilijoita myös Isä haluaa..

    • Anonyymi

      Minäkin lähtisin mielellään kävelylle uudessa maassa. Pyydän rukousta että niin tapahtuu.

      • Anonyymi

        Kyllähän tässä rukoilla voin kun autoon pääsen nyt on muuta mietittynä.Vaatteetkin on päälle saatava. Jännitttää saanko Wuhan viruksen kaupastakäynnistä.

        Rukoilen turvallista ajomatkaa ees taas kauppaan ja etten saa mitään tautia. Pitäisi odotella vielä kauppaanlähtöä kun ruuhkassa tauti tule jos tulee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tässä rukoilla voin kun autoon pääsen nyt on muuta mietittynä.Vaatteetkin on päälle saatava. Jännitttää saanko Wuhan viruksen kaupastakäynnistä.

        Rukoilen turvallista ajomatkaa ees taas kauppaan ja etten saa mitään tautia. Pitäisi odotella vielä kauppaanlähtöä kun ruuhkassa tauti tule jos tulee.

        Miks'et tilaa niitä etukäteen kauppiaalta. Monissa kaupoissahan on nyt koronan aikaan sellainen palvelu käytössä, että kauppias ja apulaiset latjaavat tilaamasi tuotteet pahvilaatikoihin ja kärräävät lastin kaupan takaovelle, ja kun siinä maksat ne, niin kauppias vielä itse kantaa tavarat autosi takakonttiin, kiittää asioinnista ja toivottaa turvallista matkaa. Kun Sinulla on kuonokoppa ja ohuet lateksihanskat, niin vältyt mahdollisilta tartunnoilta siinä hakureissulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      454
      10164
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2546
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      59
      1997
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1739
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1462
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      157
      1331
    8. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1308
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1270
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1185
    Aihe