Nordea on nöyryyttäjäpankki. Auttajaksi siitä ei ole missään asiassa. Täytyy vaihtaa.
Nyt riitti Nordea!!!
58
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttu juttu jo Nordea ajoissa. Tosin kyllä S-Pankilla in on toimipaikat jossa pottuilaan.
Onneksi voi vaihtaa pankkia, POP & Säästöpankit on hyviä.- Anonyymi
Kiitos vinkistä! Pitää käydä tutustumassa.
Kyllä asiakas kaipaa muutakin kuin veemäisyyttä.
- Anonyymi
Pankin tehtävä ei ole auttaa, vaan lypsää lehmää niin kauan kuin se suinkin on elinkelpoinen.
- Anonyymi
Ilmankos Amerikoissa meni konkurssiin se Lehmän Veljesten pankki (Lehman Brothers). Saas nähdä milloin Nalle lypsää Nordean kuiviin. Toivottavasti pian.
- Anonyymi
Sellaista se on kun on persaukinen ja sitten pahoitetaan mieli kun muut ei anna rahaa
- Anonyymi
Omaa tyhmyyttä niin syytetään pankkia jos ei saa lainaa. Se auttaa kun katsoo peiliin.v
Ei sillä. Itsekkään en nordeaa sulata. - Anonyymi
Olin nostamassa rahaa äidilleni, jonka ei kriisiryhmäläisenä sallita tulla pankkiin. Että kyllä rahaa on tiedoksi sulle dorka nimittelijä. Se Nordean auttamishalu vain, sitä uupui, kuten sulta älliä. No kuten sanottua pankin voi aina vaihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin nostamassa rahaa äidilleni, jonka ei kriisiryhmäläisenä sallita tulla pankkiin. Että kyllä rahaa on tiedoksi sulle dorka nimittelijä. Se Nordean auttamishalu vain, sitä uupui, kuten sulta älliä. No kuten sanottua pankin voi aina vaihtaa.
Niin eli itse et osannut ottaa mukaan tarvittavia dokumentteja ja sitten se on pankin vika?
Sitten taas kun joku täysin ulkopuolinen pääsee tyhjentämään äitisi tilin ilman niitä samoja dokumentteja niin taas itketään kuinka pankissa ei mitään osata.
Mutta kun itkupotkuraivari ja hammasten kiristys koska ei itse osata ottaa asioista selvää. JA AINA MUIDEN VIKA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin eli itse et osannut ottaa mukaan tarvittavia dokumentteja ja sitten se on pankin vika?
Sitten taas kun joku täysin ulkopuolinen pääsee tyhjentämään äitisi tilin ilman niitä samoja dokumentteja niin taas itketään kuinka pankissa ei mitään osata.
Mutta kun itkupotkuraivari ja hammasten kiristys koska ei itse osata ottaa asioista selvää. JA AINA MUIDEN VIKA!Olet aika kriittisellä päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko kuitenkin niin, että asianmukaiset käyttöikeudet puuttuivat ja halusit Nordean syyllistyvän rikokseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun itkupotkuraivari ja hammasten kiristys koska ei itse osata ottaa asioista selvää. JA AINA MUIDEN VIKA!Pankkin otettiin yhteyttä ennen sinne menoa ja sieltä luvattiin asia hoitaa. Miksi niin sitten sanottiin? Olisivat sanoneet heti, ettei rahaa tule. Olisi jäänyt invalidi-ihmisen turha ajeluttaminen pois. Nordea on edelleen pelkkä nöyryyttäjäpankki. Vuosikymmenet olen ollut asiakas, mutta nyt loppuu tämän "palvelun" jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko kuitenkin niin, että asianmukaiset käyttöikeudet puuttuivat ja halusit Nordean syyllistyvän rikokseen?
Ennen pankkiin menoa niin minä kuin äitinikin olimme yhteydessä pankkiin ja asia luvattiin hoitaa. Kun sitten pankkiin pääsin, siellä se ei enää hoitunutkaan. Ryöstöstä ei todellakaan ollut kyse, koska esittelin itseni henkilökortilla ja asia piti olla Nordeassa tiedossa. Ryöstäjä varmaankin menettelisi toisin.
Nyt asia on sisäisessä tutkinnassa. Asiaan on luvattu vastata 1-3 päivässä. On kulunut viikko, eikä vastausta kuulu. Tänään varaan ajan asiakkaaksi siirtymiseen toiseen pankkiin. Nordeassa varmaan pidetään voittona, kun vuosikymmenet asiakkaana ollut siirtyy toisen pankin asiakkaaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen pankkiin menoa niin minä kuin äitinikin olimme yhteydessä pankkiin ja asia luvattiin hoitaa. Kun sitten pankkiin pääsin, siellä se ei enää hoitunutkaan. Ryöstöstä ei todellakaan ollut kyse, koska esittelin itseni henkilökortilla ja asia piti olla Nordeassa tiedossa. Ryöstäjä varmaankin menettelisi toisin.
Nyt asia on sisäisessä tutkinnassa. Asiaan on luvattu vastata 1-3 päivässä. On kulunut viikko, eikä vastausta kuulu. Tänään varaan ajan asiakkaaksi siirtymiseen toiseen pankkiin. Nordeassa varmaan pidetään voittona, kun vuosikymmenet asiakkaana ollut siirtyy toisen pankin asiakkaaksi.Kirjallinen valtakirja henkkarit, niin mitään ongelmaa ei voi olla. Sehän on selvä, että pelkän puhelinsoiton kautta ei voi nostaa rahaa toisen tililtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjallinen valtakirja henkkarit, niin mitään ongelmaa ei voi olla. Sehän on selvä, että pelkän puhelinsoiton kautta ei voi nostaa rahaa toisen tililtä.
Turha on puhelimessa lupailla mitään, jos mikään ei ole mahdollista. Vikaa on siis Nordean päässä ihan oikeasti!!! Olisivat sitten sanoneet, että rahaa ei tule!!!! Sen sijaan sanottiin, että tokihan täältä voi tulla hakemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt asia on sisäisessä tutkinnassa. Asiaan on luvattu vastata 1-3 päivässä. On kulunut viikko, eikä vastausta kuulu. Tänään varaan ajan asiakkaaksi siirtymiseen toiseen pankkiin. Nordeassa varmaan pidetään voittona, kun vuosikymmenet asiakkaana ollut siirtyy toisen pankin asiakkaaksi.Kukaan ei ole puhunut ryöstöstä paitsi sinä. Pankki rikkoisi lakia, jos he antaisivat sinulle rahaa toisen tililtä ilman asianmukaista valtuutusta.
Kuulematta puhelinkeskustelua me ulkopuoliset emme toki pysty sanomaa kuka on ymmärtänyt väärin ja mitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole puhunut ryöstöstä paitsi sinä. Pankki rikkoisi lakia, jos he antaisivat sinulle rahaa toisen tililtä ilman asianmukaista valtuutusta.
Kuulematta puhelinkeskustelua me ulkopuoliset emme toki pysty sanomaa kuka on ymmärtänyt väärin ja mitä.Ryöstöyritykseksi se kuitenkin rinnastettiin näemmä. Muutenhan rahaa olisi saanut ihan suosiolla. Olen kertonut, että puhelimessa rahaa luvattiin. Siinä se puhelinkeskustelu kerrottuna ulkopuoliselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt asia on sisäisessä tutkinnassa. Asiaan on luvattu vastata 1-3 päivässä. On kulunut viikko, eikä vastausta kuulu. Tänään varaan ajan asiakkaaksi siirtymiseen toiseen pankkiin. Nordeassa varmaan pidetään voittona, kun vuosikymmenet asiakkaana ollut siirtyy toisen pankin asiakkaaksi.Minulle järjestettiin äitini tilille käyttöoikeus ja asiat aina hoituivatkin pelkästään tilikorttia ja henkilötodistusta esittämällä. Vasta kuoleman jälkeen tuli ongelmia, sillä pankki maksoi vaan niitä laskuja, missä luki N.N. perikunta ja muita ei maksettu. Onneksi oli jo aiemmin nostettu sen verran käteisvaroja, että sai kaikki pikku laskut hoidettua käteisellä.
- Anonyymi
Aloittaja on törppö. Nordea on hyväntekijäpankki.
- Anonyymi
Nordea tekee hyvää vain niille, jotka haluavat nöyryyttää asiakasta. Olisiko jotain sadistista touhua?
- Anonyymi
Usein pankin toimivalta ja toimiala ei riitä auttamaan. Pitäisi kääntyä terveydenhuollon puoleen.
- Anonyymi
Miten sen saisi taottua näiden muiden päähän?
On käynyt niinkin joissakin paikallisosuuspankeissa, että omaiset ovat tyhjentäneet täyspäisen vanhuksen tilin ilman lupaa. - Anonyymi
Juu, eihän äidillä saisi olla käteistä. Sehän olisi aivan sairasta, kuten Nordea ja muut "terveet" haluavat.
- Anonyymi
Itse olen päättänyt etten mene lähellekkään nordeaa! Olen sivusta kärsijä Nordean ja erään toisen pankin toiminnasta jota joudun kantamaan koko ikäni.
Olen sen toisen pankin asiakas kuitenkin. Se on oma stoorinsa. Mutta nordea ei lopettanut sitä toimintaa joka hankaloitti minunkin eläämäni.
Mutta jos ollaan rehellisiä, niin kaikissa pankeissa on oma ongelmansa jos asiakas itse ei ymmärrä asioita ennen kuin ovata henkilökohtaisessa kusessa. Kusessa olevan on sitten helppo tulla tänne arvostelemaan pankkia joka on vetänyt tyhmää narusta ja saanut saaliinsa ikuiseen keinuun.- Anonyymi
Onneksi en ole velkaa Nordealle.
- Anonyymi
Jos olet velkaa pankille, niin mihis ajattelit vaihtaa? Uusi pankki kysyy onko lainoja sinne aiempaan ja jos on, niin se uusi pankki saattaa hyvinkin vaatia että selvität ne lainat siellä nykyisessä pankissa. Tästä on vähän kokemusta!
- Anonyymi
En ole velkaa, eikä äitini. Hän halusi vain nostaa käteistä. Se on näköjään rikos nykypäivän Korona-Suomessa. Muut pankit varmasti osaavat auttaa asiassa asiallisesti. Katsotaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole velkaa, eikä äitini. Hän halusi vain nostaa käteistä. Se on näköjään rikos nykypäivän Korona-Suomessa. Muut pankit varmasti osaavat auttaa asiassa asiallisesti. Katsotaan :)
Ihan samaa dokumentaatiota ne muutkin pankit vaatii. Rahakauppansa saavat kaikki toki vapaasti valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa dokumentaatiota ne muutkin pankit vaatii. Rahakauppansa saavat kaikki toki vapaasti valita.
Turhaa sitten lupailevat, että asia on ok, jos se ei ole. Laitetaan äitin arkun päälle, kun hän kuolee käteisvarattomana nälkään: "Nyt pääsemme jakamaan perintöä, jota jäikin näemmä runsaasti Nordean kitsastelun ansiosta. Kiitos Nordea!"
- Anonyymi
Minusta pankkeja ei kannata syytellä, niin kauan, kun on vaihtoehtoja.
Nordeasta ja Osuuspankista vaihdoin jo vuosia sitten asiat Säästöpankkiin, ja S-Pankkiin.
Nyt ei tarvitse valittaa, kun säästää satoja euroja pelkällä pankkien vaihdolla. Kohta lähtee myös Säästöpankki ja jää vain S-pankki.
Ahneudella on paskanen loppu saa myös pankit nähdä.
Miksi pankit pärjäsivät ja työllistivät paljon porukkaa, kun nyt joutuu kaiken tekemään itse ja maksamaan siitä pankille korvausta. Heidän ei tarvitse palkkojakaan maksaa, kun ei ole enää palveluskuntaakaan.- Anonyymi
Edelliseen lisäys. Nordnet unohtui noista käytettävistä pankeista. Ne jopa maksavat ruhtinaallisen koronkin vielä 50-100% vuodessa. Melkein joka vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelliseen lisäys. Nordnet unohtui noista käytettävistä pankeista. Ne jopa maksavat ruhtinaallisen koronkin vielä 50-100% vuodessa. Melkein joka vuosi.
Asiakas voi saada syytteen koronkiskonnasta :)
- Anonyymi
Paska pankki se on ollut aina, nytkö vasta huomasit.
- Anonyymi
Valitettavasti vasta nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti vasta nyt.
Oelen huomannut asian jo vuosaia täälläkin kylällä n ordea lopetti kun kaikki siirtyiosuuspankkiin jos korko pikku lainalla on 0,28 % niin ei ole syytä pankin vaihtoon.
Nordeassa ei kuuneltu ollenkaan kun pyysin asuntoa varten lainaa. ny se laina on maksettu pois ja utta tuskin tulee otettua
- Anonyymi
Käteisen nostajille pankista riippumatta. Tai no joo. Kyllä se pankki pikkasen merkkaa. S-pankki toimii S-kaupoissa, mutta Nordea, op ja Danske ( ehkä muutkin s-pankkia lukuunottamatta) Köteistä saa k-kaupasta ja r-kioskista kortilla maksaessa ja ainakin ärrällä sain ilman henkkareita. Eli käteisen nosto ja pankin paskuus on kaksi eri asiaa!
Itse vastasin jo ylempänä tuohon Nordeaan. En tosiaakaan menisi kuselle lähellekkään nordeaa. Mutta kaikilla on varmaan johonkin pankkiin mielipiteet. Joidenkin mielipiteet perustuu siihen jos pankki ei anna euron säästöä vastaan kympin lainaa ja oma mielipiteeni perustuu taas siihen, että sivullisena on elämä päin persettä kun pankki ei toiminut oikein.
Mutta aivan varmasti minun kaltaisia on aina olemassa. Nyt korona tilanteen jälkeen tilanne saa samalaisia piirteitä kolmenkymmenenvuoden takaa. Nyt kusessa olevia on jo ennenstään yli puoli miljoona ja toinen mokoma tulee lisää! - Anonyymi
En pitäisi hetkeäkään rahojani pankissa, josta joku muu voi käydä nostamassa minun tililtä rahaa pelkällä puhelinsoitolla.
Paljonko se äitimuori tarvitsee käteistä?
Pankkiautomaatilta saa tonnin kertanostolla ja 10 000€/pv syöttämällä kortin useaan kertaan. Aika nopeasti saa marjarahat mummille, jos joku muistaa pin-koodin.- Anonyymi
En tajunnut, että minun parastanihan Nordea tietenkin sijoitustietäjänä ajatteli. Nyt minulle jää enemmän perintöä eli minullehan se tietenkin tulee aikanaan. Ja kun äiti kuolee nälkään käteisen puutteessa, perintö tulee vielä nopeammin. Kätevää :) Olisihan minun pitänyt tajuta tämä heti!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajunnut, että minun parastanihan Nordea tietenkin sijoitustietäjänä ajatteli. Nyt minulle jää enemmän perintöä eli minullehan se tietenkin tulee aikanaan. Ja kun äiti kuolee nälkään käteisen puutteessa, perintö tulee vielä nopeammin. Kätevää :) Olisihan minun pitänyt tajuta tämä heti!!!
Tuo nyt on ihan keksimällä keksittyä vänkäystä.
Ei pankin kuulu antaa rahaa muiden tileiltä ilman valtakirjaa edes huonoina aikoina. Jos sinun olisi pitänyt saada äidillesi ruokarahaa, olisit voinut käydä automaatilta nostamassa tai hän olisi voinut tehdä sen itse. Olisit myös voinut antaa omistasi.
Ilmeisesti tässä nyt olisi tarkoitus nostaa vähän reilummin rahaa itselle? Ja yllä sanottu, sekin onnistuu automaatista 10k€/pv. Tietty se vaatisi, että toinen suostuu tähän. Pitäisi lainata kortti ja kertoa pin-koodi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pankin kuulu antaa rahaa muiden tileiltä ilman valtakirjaa edes huonoina aikoina. Jos sinun olisi pitänyt saada äidillesi ruokarahaa, olisit voinut käydä automaatilta nostamassa tai hän olisi voinut tehdä sen itse. Olisit myös voinut antaa omistasi.
Ilmeisesti tässä nyt olisi tarkoitus nostaa vähän reilummin rahaa itselle? Ja yllä sanottu, sekin onnistuu automaatista 10k€/pv. Tietty se vaatisi, että toinen suostuu tähän. Pitäisi lainata kortti ja kertoa pin-koodi.Tilannehan on edelleen se, että äitini on vanha, siis riskiryhmää. Hänelle ei edes annettu lupaa tulla konttoriin. Lisäksi hän on vaikeasti vammainen. Siis minun olisi pitänyt kuljettaa hänet suurin piirtein paareilla sinne. Lisäksi olen itsekin vammainen. Hyvä että pääsen edes itse sinne pankkiin. Joo, että omistanihan minun on se näemmä annettava.
Edelleen tarkoitus oli nostaa äitini pyynnöstä hänelle rahaa. Hän oli itsekin puhelimessa Nordeaan, kun asiaa yritettiin sopia. Hänelle sanottiin, että nosto onnistuu. Asiassa ei pitänyt olla mitään ongelmaa. Suostuminen oli kaikin puolin selvää. Paitsi sitten siellä konttorissa. Siellä oli epäkohtelias tantta vastassa tuulilasi jopa naamallaan. Sais kuollakin koronaan.
Mutta kuten sanottua, Nordea halusi auttaa minua sijoitusmenettelyssä kitsastelemalla. Nyt on sitten enemmän perintöä tiedossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti tässä nyt olisi tarkoitus nostaa vähän reilummin rahaa itselle? Ja yllä sanottu, sekin onnistuu automaatista 10k€/pv. Tietty se vaatisi, että toinen suostuu tähän. Pitäisi lainata kortti ja kertoa pin-koodi.Pankki vaatii valtakirjan. Iäkkään ihmisen on itse annettava pankissa valtakirja ja pankki päättää mitkä oikeudet asiavatuutettu saa.
Ei valtakirjaa kaikille annetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pankki vaatii valtakirjan. Iäkkään ihmisen on itse annettava pankissa valtakirja ja pankki päättää mitkä oikeudet asiavatuutettu saa.
Ei valtakirjaa kaikille annetta.Täytyy lykätä äitee paareilla pankkiin oikein näytösluontoisesti ja huutaa samalla: Varokaa koronavaara!!! Eiköhän rupee valtakirjaa tulemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy lykätä äitee paareilla pankkiin oikein näytösluontoisesti ja huutaa samalla: Varokaa koronavaara!!! Eiköhän rupee valtakirjaa tulemaan.
Niin, sitä voi tosiaan heittäytyä ylidramaattiseksi ja syyttää muita kun asiaa ei ole hoidettu ajoissa kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sitä voi tosiaan heittäytyä ylidramaattiseksi ja syyttää muita kun asiaa ei ole hoidettu ajoissa kuntoon.
Asia ei jää tähän. Asia on pankin sisäisessä tutkinnassa, dramaatikko.
Joka tapauksessa Nordea kuulee vielä tästä!!!! - Anonyymi
"En pitäisi hetkeäkään rahojani pankissa, josta joku muu voi käydä nostamassa minun tililtä rahaa pelkällä puhelinsoitolla."
Ei tässä kukaan sinun tililtäsi olekaan rahaa ottamassa vaan omaisen tililtä. Eikä sulla köyhällä rahaa ole.
- Anonyymi
Yhdelläkään pankilla ei ole laillista mahdollisuutta luovuttaa rahaa kenellekään puhelinsoiton perusteella. On tietysti mahdollista, että joku lomaharjoittelija olisi antanut tällaisen lupauksen tietämättömyyttään, joskin epäilen sitä kovasti.
- Anonyymi
Puhelinsoitoissakin voi olla käytössä vahva tunnistautuminen, eikö se muuta tilannetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhelinsoitoissakin voi olla käytössä vahva tunnistautuminen, eikö se muuta tilannetta?
Täytyy mennä ens kerralla Nordeaan kirveen kanssa ja lyödä se tiskiin kiinni. Sen jälkeen on taatusti vahvasti tunnistauduttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy mennä ens kerralla Nordeaan kirveen kanssa ja lyödä se tiskiin kiinni. Sen jälkeen on taatusti vahvasti tunnistauduttu.
Tilaa vaan sen unohtuneen pin-koodin tilalle uusi ja käy automaatilla. Se on ihan helppo käyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilaa vaan sen unohtuneen pin-koodin tilalle uusi ja käy automaatilla. Se on ihan helppo käyttää.
Sulla helppoheikillä on helpot ratkaisut kaikkeen. Ei ole vissiin sulla ollut ikinä vaikeuksia missään. Toivotaan että tulee.
- Anonyymi
Jos kyse on iäkkään ihmisen tai huonokuntoisen/sairaan ihmisen asioista niin ongelma on myös se, että onko ihmistä jonka pankki kelpuuttaa hoitamaan asioita valtakirjalla.
Jos suomessa on n. 500 tuhatta luottotiensa menettäynyttä niin varmaan on toinen sama luku ihmisiä jotka ovat kykenemättömiä hoitamaan edes omia asioitaan. Luottotiedot voi olla, mutta ei kykyä tai tolkkua raha-asioista, eli eletään kädestä suuhun eikä saada edes paria kymppiä kuussa jemmaan. Nyt kun ihmisiä on karanteenissa, niin noita asianhoito valtakirjoja tarvittaisiin enemmän.
Tuolla joku sanoi kuolinpesän hoidosta. Ne laskut olisi voinut hoitaa pesän varoja vastaan velaksi, eli kun tulee se lasku kuolinpesän nimiin, niin maksaa sen omillaan ja tekee kirjanpidon niistä ja esittää laskun perunkirjaan.- Anonyymi
Nordea ei kelpuuta muita kuin hienohelmoja, tylyjä akkoja hoitamaan asioita. Kaikki muut ovat epäkelpoja. No pankki vaihtuu. Ovat varmaan tyytyväisiä vuosikymmenet asiakkaana olleen menetyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordea ei kelpuuta muita kuin hienohelmoja, tylyjä akkoja hoitamaan asioita. Kaikki muut ovat epäkelpoja. No pankki vaihtuu. Ovat varmaan tyytyväisiä vuosikymmenet asiakkaana olleen menetyksestä.
Jos käyttäytyminen on ollut tuota luokkaa johdonmukaisemminkin, niin joo, tyytyväisiä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos käyttäytyminen on ollut tuota luokkaa johdonmukaisemminkin, niin joo, tyytyväisiä ovat.
Erityisesti itse olen tyytyväinen päästessäni asiattomasti käyttäytyvistä kanatantoista eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos käyttäytyminen on ollut tuota luokkaa johdonmukaisemminkin, niin joo, tyytyväisiä ovat."
Olen täsmälleen samaa mieltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos käyttäytyminen on ollut tuota luokkaa johdonmukaisemminkin, niin joo, tyytyväisiä ovat."
Olen täsmälleen samaa mieltä.Tuskin Nordea on sen enempää tyytyväinen kuin pahoilaankaan suuttuneen asiakkaan poislähdöstä.
Pankkeja ei kannata laittaa paremmuusjärjestykseen minkään yksittäisen konttorin henkilökunnan toiminnan perusteella.
Jos palvelu ei miellytä, voi vaihtaa myyntipistettä. Mitään suuria tunteita ei tarvita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin Nordea on sen enempää tyytyväinen kuin pahoilaankaan suuttuneen asiakkaan poislähdöstä.
Pankkeja ei kannata laittaa paremmuusjärjestykseen minkään yksittäisen konttorin henkilökunnan toiminnan perusteella.
Jos palvelu ei miellytä, voi vaihtaa myyntipistettä. Mitään suuria tunteita ei tarvita.Kaikilla pankeilla on pitkälle samat säännöt jotka perustuu finanssialan lakeihin mutta joskus asiakastuntemus ja järjen käyttö tuntuu olevan hukassa. Itsellä on kokemusta nordeasta ja eräästä toisesta pankista ja itse olin asiassa sivullinen mistä tulen maksamaan loppuikäni kun pankit meni pitkälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla pankeilla on pitkälle samat säännöt jotka perustuu finanssialan lakeihin mutta joskus asiakastuntemus ja järjen käyttö tuntuu olevan hukassa. Itsellä on kokemusta nordeasta ja eräästä toisesta pankista ja itse olin asiassa sivullinen mistä tulen maksamaan loppuikäni kun pankit meni pitkälle
Mikähän mahtaa olla sellainen asia, josta sivullinen joutuu maksamaan? Ei ihan heti osu mieleen. Lainan takaajat, kiinteistön yhteisomistajat jne. eivät ole sivullisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin Nordea on sen enempää tyytyväinen kuin pahoilaankaan suuttuneen asiakkaan poislähdöstä.
Jos palvelu ei miellytä, voi vaihtaa myyntipistettä. Mitään suuria tunteita ei tarvita."Tuskin Nordea on sen enempää tyytyväinen kuin pahoilaankaan suuttuneen asiakkaan poislähdöstä."
Joo, ei siellä mitään välitetä yhtään mistään. Ei ainakaan asiakkaasta.
Palvelua voi tosiaan hakea sellaisesta paikasta, jossa käyttäytyminen on vielä arvossaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793