Jumala lupasi tarjota minulle pörssistä kaikkien aikojen ostopaikan jotta saan tulla rikkaaksi tässä elämässä mutta ei. 5 vuotta on ääni minulle puhunut että tuo tulee tapahtumaan. Huudan ja raivoan, en tiedä mitä pitäisi tehdä. Haluan hakata päätä seinään.
Koko yön olen huutanut ja kiroillut
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kerännyt 10 vuotta pulloja jottei tarvitse käydä töissä ja palvella yhteiskunnan herroja. Haluan olla taloudellisesti vapaa jotta voin näyttää yhteiskunnalle ja ihmiskunnalle keskisormea ja persettä. Vihaan niitä niin paljon.
- Anonyymi
Sinun pitää silti hakea yhteiskunnan tukia muuten teet virheen, jota kadut vanhana.
Mutta älä lisäänny yhteiskunnan tuilla määrättömästi, ei yli 2 kakaraa.
- Anonyymi
Ei se ostopaikka ole vielä, nyt vain kerätään ahneita maksajia pyramidipeliin.
Sata vuotta sitten oli historiallinen romahdus, nyt korot ovat nollassa.
Vuosisatojen romahduksesta puhutaan, elämme historiallisia aikoja.
Omaisuus uudelleen jaetaan, kaikkea saa pilkka hintaan, mutta ei vielä.
Jumala on hiljaa, ainoastaan päättely tuo tulosta. - Anonyymi
Elikkä maailman ruhtinas saatana on naruttanut sinua.
Joh. 12:31-36
Nyt käy tuomio tämän maailman ylitse;
nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos.
Ja kun minut ylennetään maasta,
niin minä vedän kaikki tyköni."
Mutta sen hän sanoi antaen tietää,
minkäkaltaisella kuolemalla hän oli kuoleva.
Kansa vastasi hänelle:
"Me olemme laista kuulleet,
että Kristus pysyy iankaikkisesti;
kuinka sinä sitten sanot,
että Ihmisen Poika pitää ylennettämän?
Kuka on se Ihmisen Poika?"
Niin Jeesus sanoi heille:
"Vielä vähän aikaa valkeus on teidän keskuudessanne.
Vaeltakaa,
niin kauan kuin teillä valkeus on,
ettei pimeys saisi teitä valtaansa.
Joka pimeässä vaeltaa,
se ei tiedä, mihin hän menee.
Niin kauan kuin teillä valkeus on,
uskokaa valkeuteen,
että te valkeuden lapsiksi tulisitte."
Tämän Jeesus puhui
ja meni pois
ja kätkeytyi heiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 214559
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2394459Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi394221Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️344025Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2003980Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k263962Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1353623Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?663468Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.202994Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!272961