USA:ssa 1.5.2020 järisee tärisee moskaa tulee esiin

Anonyymi

Uneni viime yöltä. Erikoista nyt oli että unessani näytettiin järistyksen täristyksen jälkiä, kerrottiin viikonpäivä perjatai ja päivämäärä, unessani näin myös amerikkalaisen julkkis naisen jonka nimi alkaa M kirjaimella.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Markus 13
      3 Ja kuin hän istui Öljymäellä, templin kohdalla, kysyivät häneltä erinänsä Pietari ja Jakob, ja Johannes ja Andreas:
      4 Sano meille, koska nämä tapahtuvat? Ja mikä merkki on, koska nämät kaikki päätetään?
      5 Niin Jesus, vastaten heitä, rupesi sanomaan: katsokaat, ettei joku teitä petä.
      6 Sillä monta tulevat minun nimeeni, sanoen: minä olen, ja pettävät monta.
      7 Mutta kuin te kuulette sotia ja sotain sanomia, niin älkäät hämmästykö; sillä ne pitää tapahtuman; vaan ei vielä loppu ole.
      8 Sillä kansa pitää nouseman kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja maanjäristykset pitää oleman jokaisessa paikassa, ja tulee nälkä ja metelit.
      9 Nämät ovat murhetten alut. Mutta kavahtakaat itse teitänne; sillä he antavat ylön teidät raastupiin ja synagogiin. Ja te pieksetään ja johdatetaan päämiesten ja kuningasten eteen minun tähteni, heille todistukseksi.
      10 Ja ennen pitää saarnattaman evankeliumi kaikessa kansassa.
      11 Kuin he niin teitä vievät ja antavat ylön, niin älkäät edellä murehtiko, mitä teidän puhuman pitää, älkäät myös ennen ajatelko: vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaat; sillä ette te ole, jotka puhutte, vaan Pyhä Henki.
      12 Niin on veli antava ylön veljensä kuolemaan, ja isä pojan; ja lapset nousevat vanhempia vastaan, ja antavat tappaa heitä.
      13 Ja tulette vihattavaksi kaikilta minun nimeni tähden; vaan joka vahvana pysyy loppuun asti, se tulee autuaaksi.
      14 Mutta kuin te saatte nähdä hävityksen kauhistuksen, josta Daniel prophetan kautta sanottu on, seisovan kussa ei pitäisi: (joka sen lukee, hän ymmärtäköön;) silloin, jotka Juudeassa ovat, ne paetkaan vuorille.
      15 Ja joka katon päällä on, älköön astuko alas huoneeseen, ja älköön menkö sisälle jotakin ottamaan huoneestansa.
      16 Ja joka pellolla on, älköön palatko takaisin ottamaan vaatettansa.
      17 Voi raskaita vaimoja ja imettäväisiä niinä päivinä!
      18 Mutta rukoilkaat, ettei pakonne tapahtuisi talvella.

      • Anonyymi

        Markus 13 jatkuu
        19 Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.
        20 Ja ellei Herra olisi lyhentänyt niitä päiviä, niin ei yksikään liha tulisi autuaaksi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, lyhensi hän ne päivät.
        21 Ja silloin, jos joku sanoo teille: katso, tässä on Kristus, taikka: katso, siellä; niin älkäät uskoko.
        22 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja merkkejä ja ihmeitä tekevät, pettääksensä, jos mahdollinen olis, valituitakin.
        23 Mutta te kavahtakaat: katso, minä olen teille kaikki ennen sanonut.
        24 Mutta niinä päivinä, sen vaivan jälkeen, pitää auringon pimenemän ja kuu ei anna valoansa.
        25 Ja taivaan tähdet pitää putooman, ja taivasten voimat pitää liikutettaman.
        26 Ja silloin heidän pitää näkemän Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kunnialla.
        27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä, ja kokoo valittunsa neljästä tuulesta, hamasta maan äärestä niin taivaan ääreen asti.
        28 Mutta fikunapuusta oppikaat vertaus: kuin sen oksa on tuores ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että suvi on läsnä.
        29 Niin myös te, kuin te nämät näette tapahtuvan, niin tietäkäät, että se on läsnä oven edessä.
        30 Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat.
        31 Taivas ja maa pitää hukkuman; mutta minun sanani ei pidä suinkaan hukkuman.
        32 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kenkään, ei enkelitkään, jotka ovat taivaassa, ei Poikakaan, vaan Isä.
        33 Kavahtakaat, valvokaat ja rukoilkaat, sillä ette tiedä, koska se aika tulee.
        34 Niinkuin ihminen, joka muille maille vaelsi, jätti huoneensa ja antoi palveliainsa haltuun, ja kullekin hänen askareensa, ja käski ovenvartiain valvoa;
        35 Niin valvokaat siis: (sillä ette tiedä, koska huoneen Herra tuleva on, ehtoona, taikka puoliyönä, eli kukon laulaissa, eli aamulla:)
        36 Ettei hän äkisti tullessansa löytäisi teitä makaamasta.
        37 Mutta mitä minä teille sanoin, sen minä kaikille sanon: valvokaat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markus 13 jatkuu
        19 Sillä niinä aikoina pitää oleman senkaltainen vaiva, jonka kaltaista ei ole ollut luomisen alusta, kuin Jumala luonut on, niin tähän asti, eikä tuleman pidä.
        20 Ja ellei Herra olisi lyhentänyt niitä päiviä, niin ei yksikään liha tulisi autuaaksi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, lyhensi hän ne päivät.
        21 Ja silloin, jos joku sanoo teille: katso, tässä on Kristus, taikka: katso, siellä; niin älkäät uskoko.
        22 Sillä väärät Kristukset ja väärät prophetat nousevat, ja merkkejä ja ihmeitä tekevät, pettääksensä, jos mahdollinen olis, valituitakin.
        23 Mutta te kavahtakaat: katso, minä olen teille kaikki ennen sanonut.
        24 Mutta niinä päivinä, sen vaivan jälkeen, pitää auringon pimenemän ja kuu ei anna valoansa.
        25 Ja taivaan tähdet pitää putooman, ja taivasten voimat pitää liikutettaman.
        26 Ja silloin heidän pitää näkemän Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kunnialla.
        27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä, ja kokoo valittunsa neljästä tuulesta, hamasta maan äärestä niin taivaan ääreen asti.
        28 Mutta fikunapuusta oppikaat vertaus: kuin sen oksa on tuores ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että suvi on läsnä.
        29 Niin myös te, kuin te nämät näette tapahtuvan, niin tietäkäät, että se on läsnä oven edessä.
        30 Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat.
        31 Taivas ja maa pitää hukkuman; mutta minun sanani ei pidä suinkaan hukkuman.
        32 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kenkään, ei enkelitkään, jotka ovat taivaassa, ei Poikakaan, vaan Isä.
        33 Kavahtakaat, valvokaat ja rukoilkaat, sillä ette tiedä, koska se aika tulee.
        34 Niinkuin ihminen, joka muille maille vaelsi, jätti huoneensa ja antoi palveliainsa haltuun, ja kullekin hänen askareensa, ja käski ovenvartiain valvoa;
        35 Niin valvokaat siis: (sillä ette tiedä, koska huoneen Herra tuleva on, ehtoona, taikka puoliyönä, eli kukon laulaissa, eli aamulla:)
        36 Ettei hän äkisti tullessansa löytäisi teitä makaamasta.
        37 Mutta mitä minä teille sanoin, sen minä kaikille sanon: valvokaat!

        Ylläolevat vanhasta raamatusta Biblia v 1776

        Tässä jakeessa puhutaan sukukunnasta eikä sukupolvesta? Miksi myöhemmissä on käännetty sanaaan sukupolvi.
        30 Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylläolevat vanhasta raamatusta Biblia v 1776

        Tässä jakeessa puhutaan sukukunnasta eikä sukupolvesta? Miksi myöhemmissä on käännetty sanaaan sukupolvi.
        30 Totisesti sanon minä teille: ei suinkaan tämän sukukunnan pidä hukkuman ennen kuin kaikki nämät tapahtuvat.

        Kiitos vastauksista ja Raamatun kohdista.
        En tiedä miksi käännös on erinlainen.

        En tavoittele profetian kertoja asemaa tai tehtävää, vaikka ehkä joskus kun olen noin 20 vuotta sitten uskoon tullut niin. Joskus olen silloin Jeesukselta rukoillen pyytänyt profetian armolahjaa.

        Toivon että näkemäni uni oli vain unta mutta.

        Halusin siitä jotain kertoa koska aikasemmin näin unen jossa kerrottiin että telakat, tehtaat, armeijat kaatuu.
        Nyt unessa näkyi myös tippunut lentokone jonka ympärillä oli vettä ja USA:n presidentin valkoinentalo jossa olin sisällä, näin siellä henkilökuntaan kuuluvia ihmisiä liikumassa valkoisentalon sisällä, se oli outoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksista ja Raamatun kohdista.
        En tiedä miksi käännös on erinlainen.

        En tavoittele profetian kertoja asemaa tai tehtävää, vaikka ehkä joskus kun olen noin 20 vuotta sitten uskoon tullut niin. Joskus olen silloin Jeesukselta rukoillen pyytänyt profetian armolahjaa.

        Toivon että näkemäni uni oli vain unta mutta.

        Halusin siitä jotain kertoa koska aikasemmin näin unen jossa kerrottiin että telakat, tehtaat, armeijat kaatuu.
        Nyt unessa näkyi myös tippunut lentokone jonka ympärillä oli vettä ja USA:n presidentin valkoinentalo jossa olin sisällä, näin siellä henkilökuntaan kuuluvia ihmisiä liikumassa valkoisentalon sisällä, se oli outoa?

        Saan usein profetiaa ja vastauksia , kun avaan raamatun ja luen sitä jonkin aikaa. Teksti on puhuttelevaa siihen hetkeen ja Pyhä Henki avaa henkilökohtaisia asioitani totuuteen.

        Tuo raamatun paikka tuli eteeni tänään ennenkuin olin avannut tämän profetiapalstan , profetiaako? Ehkä mielessäni pyöri myös vielä vaikuttava ohjelma, jonka eilen katsoin Tv7:n Yliluonnollista - Koronavirus ja lopunajat. Siinä erityisesti tuli esille edessäolevat ravistelut.

        Mietityttää noista raamatunkohdista myös "8 Sillä kansa pitää nouseman kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja maanjäristykset pitää oleman jokaisessa paikassa, ja tulee nälkä ja metelit." Siis maanjäristykset pitää oleman jokaisessa paikassa? Tulee nälkä ja metelit".

        Mutta synnytystuskien alkua tai ei , valvomaan meidät kehoitetaan.


    • Anonyymi

      Asemiehet yrittivät vallata Yhdysvaltain osavaltion parlamentin
      Ryhmittymän mielestä koronasairaus ei ole laillinen syy estää liikkumista tai työntekoa.

      Michigan 1.5.2020 klo 07.49
      https://yle.fi/uutiset/3-11332139

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      No monenko magnitudin voimalla järisi ja tärisi?

      • Anonyymi

        jotain siellä tapahtui, järisi tärisi ja kansa oli aseet kädessä hallintorakennuksessa, vaikka ei ollut maanjäristystä, valtaapitävät järisyttää tärisyttää hallintojärjestelmiä.


    • Anonyymi

      Kovia syytöksiä Valkoisesta talosta: FBI viritti kenraali Flynnille ansan
      uutinen 12.5.2020
      https://www.suomenuutiset.fi/kovia-syytoksia-valkoisesta-talosta-fbi-viritti-kenraali-flynnille-ansan/
      Valkoisen talon tiedottaja Kayleigh McEnany esittää vakavia syytöksiä FBI:ia kohtaan. Hän pitää mahdollisena, että FBI rakensi Michael Flynnille tarkoituksella ansan. Flynn on kenraali ja Trumpin hallinnon entinen turvallisuuspoliittinen neuvonantaja.


      – Nämä paljastukset on otettava vakavasti, jotta kansalaiset voivat edelleen luottaa oikeusjärjestelmäämme. Jos FBI voi tehdä tällä tavalla kenraalille, he voivat tehdä samoin kenelle tahansa meistä. On vaikeaa uskoa, että Yhdysvalloissa voi tapahtua tällaista, McEnany moitti. Asiasta kertoo New York Post.

      McEnany perusteli vehkeilyä muun muassa viime viikolla julkaistulla FBI:n vastavakoilujohtaja Bill Priestapin käsinkirjoittamalla tekstistä, jossa puntaroitiin Flynnin kohtaloa: ”Mitä on tavoitteemme? Totuus vai se, että hänet saadaan valehtelemaan, jotta voimme asettaa hänet syytteeseen tai antaa hänelle potkut?”

      Kun Flynn alun perin kutsuttiin kuulemiseen, häntä ei epäilty rikoksesta. Monimutkaisen oikeusprosessin myötä hän päätyi ensin tunnustamaan, että oli valehdellut kahdelle liittovaltion tuomarille yhteydenpidostaan Venäjän-suurlähettilääseen. Sen jälkeen hän on yrittänyt perua tunnustustaan.

      Vuosia jatkunut oikeusprosessi tulee nyt päätökseen, ja Flynn pääsee pälkähästä. Liittovaltion tuomari totesi, ettei FBI:n alkuperäinen tutkimus ylittänyt tutkintakynnystä. Mahdollisella valehtelulla ei tässä tapauksessa ole merkitystä.

      Presidentti Donald Trump on kertonut, että häntä on yritetty horjuttaa Flynnin avulla.

      Flynnin tapaus liittyi erikoissyyttäjä Mullerin tutkimukseen, jossa setvittiin Trumpin mahdollisia Venäjä-yhteyksiä.

      SUOMEN UUTISET

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vaikka tuo ei ole 1.5.2020 uutinen niin jotain suurta kuitenkin tuli esiin 5/2020, eikä mitenkään hyvää. Ei kenenkään omaisuutta ja elämää saa mennä tuhoamaan. Vaikka kuinka ottaa pannuun. Tuosta kärsii tuhannet aivan sivulliset ja syyttömät. Tuo vasemmisto anargiestien radikaalien ja muiden terroristien ja äärijärjestöjen on sairasta. Siellä on eriarvoistuminen todella syvää ja laajaa ympäri valtioita. Sisällissodista ja kansannousuista on kerrottu Raamatussa. Kansa käy kansaa vastaan tarkoittaa alkukielen mukaan maan sisäisiä selkkauksia ja sekasortoa. Ei pysy mikään kansa ja valtio pystyssä kun se sotii itse itseään vastaan kertoo Raamattu.
        31.5.2020
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006525730.html


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe