Luin veljien opetuksia joissa nainen ei kotikokouksessa saanut puhua eikä kysyä ja kun hän puhui hänet poistettiin. Veli viittasi raamatun ohjeisiin naisen vaitiudesta ja alistumisesta miehille ja kysyäkin saa kotona vasta. Syynä että nainen on apukylkiluujatke ja synnin alkaja. Heikko astia joka ei pysty päätöksiin eikä vaativiin töihin. Vain synnyttämään siivoamaan ja silittämään.
Mutta nämä miehen avut ja kylkiluu jatkeet kirjoittavat uskon opetuksiaan nettiin. Mitä mieltä olettet hurskaat veljeni Herrassa pitäisikö vaimo ilta kieltää netin käyttö? Opetuksen voi rinnastaa puhumiseen.
Saako nainen opettaa netissä
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hurskaita täällä ole kuin m.l.
- Anonyymi
Mitä Raamattu sanoo asiaan?
- Anonyymi
Pitäisi kieltää miehiltäkin, koska raamattu sanoo "älkää mukautuko tämän maailman ajan mukaan". Opetuksen pitää tapahtua papyruskääröstä viitan helmat tuulessa liehuen. Se on ainoa raamatullinen malli.:)
- Anonyymi
Kartan kuuntelemasta naisten Raamattuopetuksia omantunnonsyistä.On kyllä tullut uskointulon alussa kuunneltua Mailis Janatuista, Pirkko Jaloa Vaaraa, Patmoksen naisia.
Patmoksen naisia kuuntelen radioohjelmien kautta.Taivaan ja masn väliltä lähetyksiä kuuntelen arkistosta. Itkevät naiset,joita on yllätyävän usein menetettyä kuollutra miestään, saa skipattua pois ja muutamat vakiosoittajat, joidenn ulosanti on epäselvää. Samoin musiikkiosuydet haluan skipata. Paitsi joitakin musiikkeja joskus kuuntelen. Aina Jumalan Sanasta vaan löytyy uutta.Minulla ei ole vaimoa ja elän kuin erämaassa ilman vettä siltä osin . Sitten nämä avioliitossa aikuisuutensa eläneet itkee kun menettävät puolisonsa hautaan. Toki sen ymmärrän mutta entäpä minä? Miksen minä itke kun ei ole vaimoa?
En nyt saanut asiaani oikein sanottua kun en osaa mutta ärsytykseni syy lyhyesti koostuu näin.
Leski itkee oltuaan 60v naimisissa aviomiestään. Tämä selvää, osanottoni. Minä olen elänyt ilman vaimoa koko ikäni. Enkä sitä itke. Olen tyytyväinen, iloinen näin. Viuhdyn hyvin Jeesuksen kanssa. Tiedän naisten luonteet aika hyvin. Siuhen on punnitut syyt miksen lähde kivirekeä vetämään. Toisaalta tukahdetussa unelmakuvasaa näen itseni ja ihanaluonteisen kristityn naisen katsovan toisiamme silmiin rakkaudella.
Comnandohauis- Anonyymi
Kauniisti kirjoitat ja loogisesti. Miten kohteli sit vaimoa jos saisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti kirjoitat ja loogisesti. Miten kohteli sit vaimoa jos saisit
Vastaas ny kommando kun ihanainen nainen haluaa katsoa sinua haaveilevasti silmiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaas ny kommando kun ihanainen nainen haluaa katsoa sinua haaveilevasti silmiin
Commando ei taida vastata sulle.Sana synti on piilotettu moneen paikkaan tällä videolla. Yksi on naisen alapäässäkin.
2.42, 3.30 jne
https://www.youtube.com/watch?v=0wvd5HD2zzQ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Commando ei taida vastata sulle.Sana synti on piilotettu moneen paikkaan tällä videolla. Yksi on naisen alapäässäkin.
2.42, 3.30 jne
https://www.youtube.com/watch?v=0wvd5HD2zzQNainen on kaiken pahan alkujuuri rahanhimon jälkeen heti. Turhaan ei kehoiteta pakenemaan nuoruuden himoja. Naisia
Raamatun mukaan naiselta ei ole kielletty opettamista, profetoimista eikä mitään muutakaan armolahjaa.
Vain seurakunnan paimenen virkaan tulee valita mies.- Anonyymi
Armolahjat ovat Jumalalta, joten pulinat pois. PH antaa niitä kullekin valintansa mukaan, erottelematta sukupuolia.
- Anonyymi
Erilaisissa seura- ja kirkkokunnissa on omanlaiset käytännön metodinsa. Jotkut korostavat lakia ja sillä perusteella kieltävät naisten puhumisen jopa seurakunnan kokouksessa, toiset ovat suvaitsevaisempia ja sallivat myös naisten opettavan Raamatun sanalla seurakuntaa. Mutta itse aloituksen asiassa kukahan mahtaa olla sellainen jehu, joka pystyy kieltämään naisen puhumisen esim. netissä, ellei Isä Jumala itse sitä kiellä.
Tähän sopisi ehkä sanankohta, jossa Herra sanoo että: sallikaa lasten tulla minun tyköni, älkääkä estäkö heitä, sillä sellaisten on Jumalan valtakunta.
Ja mikäli me kaikki Jeesukseen uskomme ja toivomme panneet emme ole ymmärrykseltämme lapsia, vaan pahuudessa olemme lapsia, mutta ymmärrykseltä täysi-ikäisiä, niin Raamatun Kirjoituksista löytynee vastaus myös aloituksen kysymyksiin.. - Anonyymi
Naiset opettavat jopa poikalapsiaan kotona. Eikö tuollainen ole kauheaa.
Mitä tehdään naiselle, joka keskustelussa uskosta osattoman miehen kanssa, joka kyseli pelastuksen tietä uskovalta naiselta, kertoi sen? Eikö pitäisi kivttää? - Anonyymi
Minullekin kaksi naista opetti evankeliumin. Ja tulin uskoon.
- Anonyymi
33 v naimisissa olleena, 10 lapsosen äitinä vastaan : päivääkään en vaihtaisi.
- Anonyymi
Siskollanipas on 16 lasta ja on opettaja.
- Anonyymi
Netin käyttöä en suosittele kellekään, jos totta haastan.
- Anonyymi
Mikäpä estää naisia kirjoittelemasta. Papin/pastorin virka on Raamatun vastaista. Naisten ei tule saarnata seurakunnissa.
Naiset ovat kirjoitelleet kirjoja jne...- Anonyymi
Sinä katsot henkilöön, mutta Aabrahamin ja Iisakin eikä Jaakobin Jumala ei katso henkilöön,
- Anonyymi
No suap suap ja suap lyyä kynsille.
- Anonyymi
mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
ei Jumala muuta mieltään ja tätä asiaa maan päällä. taivaassa voi olla toisin, mutta tuskin on.
joten turhaa vatkaatte, samaa asiaa päivästä päivää.
Tämä on Jumalan "laki" ja sääntä ja määräys:
Mies on ja hallitsee!
Miten on veljeni:
Mitä ja kuka HALLITSEE ja vallitsee Seurakuntaa?
Pää vai käsi ?
Ef. 5:32
Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
29 Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.
33 Mutta myös teistä kukin kohdaltaan rakastakoon vaimoaan niinkuin itseänsä; mutta vaimo kunnioittakoon miestänsä.
Tuleeko Herran Jeesuksen totella ja kuunella mitä Seurakunta sanoo ja tahtoo ja opettaa ja sitten muuttaa suuntaansa vai
tuleeko Seurakunnan muuttua kuten Herra eli pää tahtoo!
Kuinka kauan te, järjettömät tomppelit ette TAHDO. ymmärtää?
Eikö Herran Sana ole selvä ja kirkas!
mikä tässä on vaikea ymmärtää.
Herra on "verrattavissa" mieheen ja nainen on "verrattavissa" seurakuntaa!
mieti asiaa tästä näkökannasta ja kas' palaset menevät automaattisesti oikeille paikoille!
Ei Jumala muuta tätä tosi-asiaa. vaan se on ja pysyy!
Nainen ON ALAMAINEN ja naisen on toteltava.
Muuten Herra Jeesus antaa kovasti risua eli koovu-niemen herraa kintuille!
Oppikaa ja ymmärtäkää!
vain itku ja rukous ja paasto, voi muuttaa Herran mieltä, mitä ja mitä tekee!
eli nainen saa ja voi itkeä ja valittaa, mutta MIES on se joka sitten päättää, mitä tehdää, kotona ja varsinkin Seurakunnassa, se on Herran Huoneessa!
ja kuten tiedät, PUHDISTUS alkaa Herran huoneesta, sisäpuoli tulee ensiksi puhdistaa. te kalkitut haudat!
Olkaa valmiina, minä tulen pian!- Anonyymi
Nainen, Heera Jeeasuksen sisar voi opettaa, toimia paimenena ja profetoida, mutta mies, joka päättää seurakunnassa, on korottanut itsensä Jumalan asemaan.
- Anonyymi
Ja halituksessa mies päättää. ei nainen.
- Anonyymi
ei saa
- Anonyymi
Tossa kattoin River seurakunnan tilaisuutta,pastorin rouva on sellainenkin teeskentelijä,kikattaja,puhuu ei mitään,pukeutuminen sopimatonta,yök.
- Anonyymi
Hyvä näkökulma tuli esille, että "kaksi naista opettivat minulle evankeliumin ja tulin uskoon".
Toimivatko naiset siinäkin tapauksessa väärin?
Entä pienessä kylässä, jossa on vain kolme naista uskossa. Sitten tulee joku mies uskoon, joka ei vielä tiedä mitään Raamatusta. He alkavat pitää kokouksia. Naisetko vaikenevat? Taitaisi tulla hiljentymiskokouksia.- Anonyymi
Ja niitä tilanteita on.
- Anonyymi
Vain yksinkertaiset eksyneet voivat opettaa, että naisten tulee pysyä irti Jumalan työstä.
- Anonyymi
Näissä lahkolaisissa on Suomen pienipirrisimmät miehet.
Raamatussakin heidät mainitaan: älä pelkää sinä piskuinen lauma.
Niitä on vaikia isommiksi saaha. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näissä lahkolaisissa on Suomen pienipirrisimmät miehet.
Raamatussakin heidät mainitaan: älä pelkää sinä piskuinen lauma.
Niitä on vaikia isommiksi saaha.Vai lahkolaisissa härmålandian pienipirrisimmät miehet. Perskuta! Vaan saattaahan se toki noinkin olla, jos asia pyörii niissä. Mutta siihenkin on olemassa ratkaisu. Somalit yms. nekrot. Kun heillä on tunnetusti aisa kuin aasilla ja vuoto kuin orhilla, niin jo vain värillisten iso pirri tekee eetvarttia teille pienempää pirriä vähätteleville.
- Anonyymi
Naiset ovat miehiä viisaampia. Se voidaan todistaa sillä, että naisia on uskossa enemmän kuin miehiä.
- Anonyymi
Naisia on uskossa enemmän sen vuoksi, että monien mies on kuollut poies elikkä siirtyny ilimavoimiin, niinku savolaiset sannoot.
Mutta on sekin toki mahdollista, että naisimmeisiä on uskossa enemmän, sillä naiset ovat herkempiä uskomaan ennemmin Jumalaa, kuin 'kauniita ja rohkeita'.
- Anonyymi
Tämä sen todistaakin. Hyvä.
- Anonyymi
Kerro mistä netissä löytyy tuollainen opetus, ei taida löytyä todellisuudessa mistään?
- Anonyymi
Nainen tehköön laupeuden tekoja,rakastaen lähimmäistä,suominainen kun päästetään puhumaan,sitä teeskentelyä,katsokaa kuinka seksikäs ja ihana minä olen.Kannattaa katsoa viimeisin yliluonnollisista,opetusta iisebelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913100Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461617- 901450
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051437Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21189Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun340942Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270928