Venäjä on sodassa koronaa vastaan. Venäjällä on todettu jo yli satatuhatta koronavirustartuntaa.
Maa on kohta uuvuksiin asti korona-sopassa.
Maassa joudutaan kuumeisesti pohtimaan, miten selvitä virusepidemiasta?
Mutta mitä tämän palstan messiaaniset houreunien näkijät odottavat?
He odottavat että Venäjä hyökkää Suomeen!!???
Missä unessa te oikein elätte? Herätkää!! Ai niin... sitä herätkää-sanaahan täällä hoetaan tavantakaa.
Mutta edellä mainittujen tosiasioiden perusteella näyttää siltä, että nämä eniten parannus ja herätys-sanaa hokevat näyttävät olevan mitä sikeimmässä unessa.
https://www.hameensanomat.fi/uutiset/venajalla-todettu-yli-satatuhatta-koronatartuntaa-1191655/
Olette pihalla kuin lumiukot
Anonyymi
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ei mahdollista, koska Kreml tiedotti epidemian alkumetreillä ettei sikäläisillä ole syytä huoleen koska virus ei tartu venäläiseen vereen.
Mites tänään Putte? Yksin Moskovassa yli 7000 uutta todettua tartuntaa, rublan kurssi "tapissaan" ja öljyä löytyy muualtakin edullisesti. Krim on vallattu, pitäisikö höökiä johonkin muualle, jotta kansan ajatukset heikosta johdosta saadaan suunnattua muualle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483