Tarjolla on ateismia, uskontoja ja totuutta. Minkä valitset?
Ateisti uskoo, että luomista ei ole tapahtunut ja että Jumalaa tai jumalia ei ole olemassa.
Eri uskontojen kannattajat uskovat mitä milloinkin.
Totuutta rakastavat yksilöt eivät usko mitään sellaista, mitä eivät tiedä todeksi ja mitä eivät voi todistaa. Minä olen sellainen.
Minkä valitset?
Ateismi, uskonto vai totuus?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaan tähän erityisesti vastauksena palstan ateistien itkupotkuraivareita, palstaripulointia ja märkiä aivopieruja. Ne viihdyttävät aina!
On se jännää, miten totuuden kertominen ateistien uskon typeryydestä saa heidät nousemaan raivoon ja puuskumaan vihaa kaltaistani IHMISTÄ kohtaan, joka EI USKO. - Anonyymi
Valitsen peukalon trööttanin perseeseen.
- Anonyymi
Se peukalo olisi muuten siinä kohtaa älykkäin osa trööttania.
- Anonyymi
No oletpas sinä tyhmä jos et edes uskoa ja tietoa erota toisistaan. Oletko mahdollisesti koko palstan tyhmin kirjoittaja?
- Anonyymi
Aina joutuu käyttämään omaa järkeään.
Kaikki mikä on mahdollista on todennäköistä.
Mutta kun todennäisyys voi olla olemattoman pieni, niin silloin on järkeilyn paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663432Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463262Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423137- 522688
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481656
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881559Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401515- 391360