Homoseksuaalisuudesta

olen tälläkin palstalla törmännyt väitteeseen että jos homoseksuaalisuus on Jumalan mielestä iljettävä synti miksi Jumala loi homot.

Asia on niin että ei luonut.Sillä jokainen on syntyessään heteroseksuaali.Miten voi sitten olla homoja?

Se johtuu siitä että ihmisistä tulee homoseksuaaleja silloin kun heillä on traumaattinen lapsuus,kun heidän vanhemmillansa ei ole toimiva avioliitto,tai sitten kasvatuksessa on jotain mennyt pieleen.

Näin ollen siitä että joku on homo ei voi syyttää Jumalaa esim.jos minä potkaisen naapurin autosta tuulilasin irti,niin se on minun vikani ei Jumalan tai naapurin.

Joo,joo yrittäkääs vaan selittää minulle ettei se näin ole.
Olen kerran tavannut yhden entisen ja yhden nykyisen homoseksuaalin ja molemmilla on ollut traumaattisia kokemuksia lapsuudessaan.
Ja lisäksi yksi kaverini kertoi tuntevansa yhden homoseksuaalin jonka äiti hylkäsi pienenä.

75

1739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Ace

      Amen. :)

      • kehno

        Ace on trolli joka pyöri ranneliikkeen foorumilla väittäen kaikkea hurskasta ilman perusteluita, hän myös esiintyi useammalla nimimerkillä, saattaa tehdä samoin täällä


    • surfinbird

      Homot on okei. Uskovaiset on sietämättömiä niljakkeita.

      • poikalapsi

        Missä kohdassa Raamatussa muuten sanotaan, että Luoja loi uskovaiset? Minusta ei missään. Siis: uskovaisuus on synti, josat pitää tehdä parannus.

        Amen


      • The_Ace

        homoseksuaalisuus on seksuaalisuuden Irvikuva, se on Perkeleestä. homoseksuaalisuus, Irstaus, on Syntiä.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Missä kohdassa Raamatussa muuten sanotaan, että Luoja loi uskovaiset? Minusta ei missään. Siis: uskovaisuus on synti, josat pitää tehdä parannus.

        Amen

        Lue 1moos. Ota vastaan vaphahtajamme Rakkaus, Poikalapsi, ja hylkää Irstas tiesi. Siunausta.

        Amen.


      • mimmi
        The_Ace kirjoitti:

        Lue 1moos. Ota vastaan vaphahtajamme Rakkaus, Poikalapsi, ja hylkää Irstas tiesi. Siunausta.

        Amen.

        .. se on luonnollinen seksuaalisuudensuunta.Olen seurustellut saman naisen kanssa kaksi vuotta, ja odotimme melkein vuoden ennen kuin menimme sänkyyn, olimme siis rakastuneita toisiimme jo ennen seksiä, mikä tarkoittaa ettemme irstauttamme olleet yhdessä vaan rakkauden takia.


      • The_Ace
        mimmi kirjoitti:

        .. se on luonnollinen seksuaalisuudensuunta.Olen seurustellut saman naisen kanssa kaksi vuotta, ja odotimme melkein vuoden ennen kuin menimme sänkyyn, olimme siis rakastuneita toisiimme jo ennen seksiä, mikä tarkoittaa ettemme irstauttamme olleet yhdessä vaan rakkauden takia.

        Väärin neiti hyvä, homoseksuaalisuus on Saastaista/Irstasta/Jumalan Vastaista & Luonnon Vastaista/Luonnotonta. Niinkauan kun sukupuolisuuntautumisesi on viallinen/Irstas, niinkauan kun olet homoseksuaalisuutesi alainen, niin olet sellainen Irstailija, vaikka mitä tekisit. Synnissä ei ole Rakkautta.


      • mimmi
        The_Ace kirjoitti:

        Väärin neiti hyvä, homoseksuaalisuus on Saastaista/Irstasta/Jumalan Vastaista & Luonnon Vastaista/Luonnotonta. Niinkauan kun sukupuolisuuntautumisesi on viallinen/Irstas, niinkauan kun olet homoseksuaalisuutesi alainen, niin olet sellainen Irstailija, vaikka mitä tekisit. Synnissä ei ole Rakkautta.

        .. jos väität puhdasta rakkaussuhdetta irstaaksi. Onko halailu ja suukottelukin irstasta?!


      • The_Ace
        mimmi kirjoitti:

        .. jos väität puhdasta rakkaussuhdetta irstaaksi. Onko halailu ja suukottelukin irstasta?!

        Väärin neitiseni, homoseksuaalisuudessa, Irstaudessa/Saastaisuudessa & Synnissä, ei ole mitään Sellaista kuin Rakkaus, saati sitten mitään Hyvää. Ei, kyse on homoseksuaalisuudesta ja sen Irstaudesta, Synnillisyydestä, ei suukottelusta ja halailusta. Jumala vihaa homoseksuaalisuutta, Syntiä, se on Hänelle Kauhistus.


      • mimmi
        The_Ace kirjoitti:

        Väärin neitiseni, homoseksuaalisuudessa, Irstaudessa/Saastaisuudessa & Synnissä, ei ole mitään Sellaista kuin Rakkaus, saati sitten mitään Hyvää. Ei, kyse on homoseksuaalisuudesta ja sen Irstaudesta, Synnillisyydestä, ei suukottelusta ja halailusta. Jumala vihaa homoseksuaalisuutta, Syntiä, se on Hänelle Kauhistus.

        .. syntiä jos suutelee samaa sukupuolta olevaa? Entä jos rakastaa samaa sukupuolta olevaa, mutta ei sitä näytä toiselle, ei tee mitään sille?


      • The_Ace
        mimmi kirjoitti:

        .. syntiä jos suutelee samaa sukupuolta olevaa? Entä jos rakastaa samaa sukupuolta olevaa, mutta ei sitä näytä toiselle, ei tee mitään sille?

        No ei, riippuu tosin Sen syystä. Kerrataampa, sellaista ei ole kuin "Rakkaus", samaa sukupuolta kohtaan, se on jotain aivan muuta. Mutta niinkuin sanoit, jos et sitä "Näytä" , mutta silti Rakastat, se on Himoa. Älä himoitse, ketään. Mutta varsinkin, älä rakenna "elämäsi suhdetta" samaa sukupuolta edustavan kanssa, sellainen on Irstasta.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        No ei, riippuu tosin Sen syystä. Kerrataampa, sellaista ei ole kuin "Rakkaus", samaa sukupuolta kohtaan, se on jotain aivan muuta. Mutta niinkuin sanoit, jos et sitä "Näytä" , mutta silti Rakastat, se on Himoa. Älä himoitse, ketään. Mutta varsinkin, älä rakenna "elämäsi suhdetta" samaa sukupuolta edustavan kanssa, sellainen on Irstasta.

        Mistä HELVETISTÄ sinä muka tiedät, mikä on rakkautta, kun sinua ei kukaan ole koskaan rakastanut. Jo äitisikin häpeää tuommoista paskiaista, joka ei tunnusta omaa homoidentiteettiään edes itselleen.

        Olen homomies, rakastan. Siihen sinulla ei ole mitään sanottavaa, sontiainen.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Mistä HELVETISTÄ sinä muka tiedät, mikä on rakkautta, kun sinua ei kukaan ole koskaan rakastanut. Jo äitisikin häpeää tuommoista paskiaista, joka ei tunnusta omaa homoidentiteettiään edes itselleen.

        Olen homomies, rakastan. Siihen sinulla ei ole mitään sanottavaa, sontiainen.

        Minä tiedän, koska Luen Raamattua, se ei ole Helvetti, vaan Jumalan Sana, Totuus & Elämä. Ei muuten häpeä, koska äidilläni on Järkeä päässä, ja hän on myös Uskovainen. Lukutaidossasi taitaa olla jotain vikaa, olenko sanonut että olsin homo? En, hairahtunut veli, ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi.

        vaikka oletkin homomies, "Rakkautesi" on maallista, ei sitä, mikä on Jumalasta. Tiedä paikkasi, tyhmä ihminen. Hylkää Irstas tiesi. Siunausta.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Minä tiedän, koska Luen Raamattua, se ei ole Helvetti, vaan Jumalan Sana, Totuus & Elämä. Ei muuten häpeä, koska äidilläni on Järkeä päässä, ja hän on myös Uskovainen. Lukutaidossasi taitaa olla jotain vikaa, olenko sanonut että olsin homo? En, hairahtunut veli, ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi.

        vaikka oletkin homomies, "Rakkautesi" on maallista, ei sitä, mikä on Jumalasta. Tiedä paikkasi, tyhmä ihminen. Hylkää Irstas tiesi. Siunausta.

        Kuulepas nyt, keskenkasvuinen koltiainen: mikä sinä muka olet sanomaan mitään minun rakkudestani. Sinä et rakkaudesta tiedä, sen olemme jo huomanneet.

        Minun rakkauteni on yhtä hyvää kuin rakkaus yleensä. Sinun vihasi on maallista. Suren äitisi ja kuvittelemasi tyttöystöävän puolesta.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Kuulepas nyt, keskenkasvuinen koltiainen: mikä sinä muka olet sanomaan mitään minun rakkudestani. Sinä et rakkaudesta tiedä, sen olemme jo huomanneet.

        Minun rakkauteni on yhtä hyvää kuin rakkaus yleensä. Sinun vihasi on maallista. Suren äitisi ja kuvittelemasi tyttöystöävän puolesta.

        Väärin, keskenkasvuista en ole, enkä koltiainenkaan, olen sanomaan Irstaasta rakkaudestasi juuri sen Totuuden, minkä Raamattu siitä antaa, ja se on Saastaista. Minä tiedän Rakkaudesta paljon, Jumalasta.

        Sinun rakkautesi on vain maallista, eikä ole Jumalasta lähtöisin. Minä en vihaa mitään muuta kuin Syntiä. Turhaan suret, säästä säälisi heikoille, älä minulle, tarvitse sitä enemmän kuin minä.

        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi. Siunausta.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Väärin, keskenkasvuista en ole, enkä koltiainenkaan, olen sanomaan Irstaasta rakkaudestasi juuri sen Totuuden, minkä Raamattu siitä antaa, ja se on Saastaista. Minä tiedän Rakkaudesta paljon, Jumalasta.

        Sinun rakkautesi on vain maallista, eikä ole Jumalasta lähtöisin. Minä en vihaa mitään muuta kuin Syntiä. Turhaan suret, säästä säälisi heikoille, älä minulle, tarvitse sitä enemmän kuin minä.

        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi. Siunausta.

        Minun rakkauteni on ihan hyvää rakkautta. Miten sinä muka voit tuomita minun rakkauteni VAIN maalliseksi tuntematta minua ja minun tekojani?

        On harmi, ettei isäsi käyttänyt kondomia - vai menikös se rikki? Taisi lorahtaa kusta sekaan...


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Minun rakkauteni on ihan hyvää rakkautta. Miten sinä muka voit tuomita minun rakkauteni VAIN maalliseksi tuntematta minua ja minun tekojani?

        On harmi, ettei isäsi käyttänyt kondomia - vai menikös se rikki? Taisi lorahtaa kusta sekaan...

        Sinun #rakkautesi# on maallista, eikä lähtöisin Jumalasta, olet Irstas. En minä tuomitse "rakkauttasi", itse itsesi olet tuominnut, kun harjoitat Irstautta, Syntiä.

        Minun isäni ei liity ko. asiaan mitenkään.

        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista, Siunausta.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Sinun #rakkautesi# on maallista, eikä lähtöisin Jumalasta, olet Irstas. En minä tuomitse "rakkauttasi", itse itsesi olet tuominnut, kun harjoitat Irstautta, Syntiä.

        Minun isäni ei liity ko. asiaan mitenkään.

        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista, Siunausta.

        Sinun isäsi liittyy tähän siksi, ettei muistanut käyttää kondomia...

        Minun rakkudestani et tiedä mitään. Irstaudestya siinä on kyse VAIN sinun pikku päässäsi, jonka korvantaukset ovat märät vielä, nulkki!

        Onnea vain isällesi ja äidillesi; ovat kasvattaneet nulkkinatsin! Muuten: natsius on synti, eikä se ole synnynnäistä. Sen aiheuttavat ympäristötekijät, kuten ongelma isäsuhteessa...


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Sinun isäsi liittyy tähän siksi, ettei muistanut käyttää kondomia...

        Minun rakkudestani et tiedä mitään. Irstaudestya siinä on kyse VAIN sinun pikku päässäsi, jonka korvantaukset ovat märät vielä, nulkki!

        Onnea vain isällesi ja äidillesi; ovat kasvattaneet nulkkinatsin! Muuten: natsius on synti, eikä se ole synnynnäistä. Sen aiheuttavat ympäristötekijät, kuten ongelma isäsuhteessa...

        1. Isäni ei edelleen liity ko. asiaan mitenkään, osta silmälasit.
        2. Sinun "rakkaudestasi" tiedän, että se on maallista, ja Irstasta, eikä ole lähtöisin Jumalasta.
        3. Väärin, minun päässäni ei ole Irstautta, sinut on jo Tuomittu, niin Raamatussa, niinkuin itsesi kautta.
        4. Olet Irstas.
        5. Olet Saastainen.
        6. En ole nulkki.
        7. olen Uskovainen.
        8. Natsi en ole.
        9. et edes tiedä mitä se tarkoittaa, kun minua sellaiseen vertaat.
        10. osta silmälasit.
        11. homoseksuaalisuus on Syntiä
        12. www.Aslan.fi
        13. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, niin jutellaan sitten muista asioista.
        14. Siunausta.


      • Neiti Pippeli
        The_Ace kirjoitti:

        1. Isäni ei edelleen liity ko. asiaan mitenkään, osta silmälasit.
        2. Sinun "rakkaudestasi" tiedän, että se on maallista, ja Irstasta, eikä ole lähtöisin Jumalasta.
        3. Väärin, minun päässäni ei ole Irstautta, sinut on jo Tuomittu, niin Raamatussa, niinkuin itsesi kautta.
        4. Olet Irstas.
        5. Olet Saastainen.
        6. En ole nulkki.
        7. olen Uskovainen.
        8. Natsi en ole.
        9. et edes tiedä mitä se tarkoittaa, kun minua sellaiseen vertaat.
        10. osta silmälasit.
        11. homoseksuaalisuus on Syntiä
        12. www.Aslan.fi
        13. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, niin jutellaan sitten muista asioista.
        14. Siunausta.

        Tule kanssani irstaisiin homoiluleikkeihin!


      • The_Ace
        The_Ace kirjoitti:

        1. Isäni ei edelleen liity ko. asiaan mitenkään, osta silmälasit.
        2. Sinun "rakkaudestasi" tiedän, että se on maallista, ja Irstasta, eikä ole lähtöisin Jumalasta.
        3. Väärin, minun päässäni ei ole Irstautta, sinut on jo Tuomittu, niin Raamatussa, niinkuin itsesi kautta.
        4. Olet Irstas.
        5. Olet Saastainen.
        6. En ole nulkki.
        7. olen Uskovainen.
        8. Natsi en ole.
        9. et edes tiedä mitä se tarkoittaa, kun minua sellaiseen vertaat.
        10. osta silmälasit.
        11. homoseksuaalisuus on Syntiä
        12. www.Aslan.fi
        13. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, niin jutellaan sitten muista asioista.
        14. Siunausta.

        1. Olen kyllä veli.
        2. mutta homoseksuaalisuudella ei ole mitään tekemistä minun kanssa, ei mitään yhteistä.
        3. osta silmälasit.


      • Kirsi

        Mä pidän itseäni uskovaisena, mutta mä en näe homoudessa mitään kummallista.Kaikki(tai mä en ainakaan)ei pidä homoja "syntisinä". Tosin mä olen uskova, joka ottaa joskus myös kaljaakin:) Ahdasmielisyys on minusta kammottavaa, jokainen on mitä on ja sillä hyvä! Kaveripiiriin kuuluu ihmisiä kaikista seksuaalisen suuntautumisen muodoista. (Paitsi pedofiilejä) Mä en näe mitään tarvetta "parantaa" ketään. Ihmisiä me ollaan kaikki, miksi se seksuaalisuus aina nostetaan esille. Yks puolituttu jopa käy tällä hetkellä läpi sukupulenvaihdosta, mutta so what? Tuen häntä, enkä koskaan suostu luopumaan kannastani, vaikka monien mielestä olen luopio ja tuhoon tuomittu.


      • Anonyymi
        poikalapsi kirjoitti:

        Missä kohdassa Raamatussa muuten sanotaan, että Luoja loi uskovaiset? Minusta ei missään. Siis: uskovaisuus on synti, josat pitää tehdä parannus.

        Amen

        Vaikeutesi taitaa olla siinä, ettet osaa nähdä kokonaisuutta.


    • poikalapsi

      Väität - täysin perustelematta - että jokainen syntyy heterona. Tuota noin: minä olen ollut aina homo, syntymästäni. Traumaselitykset on edistynyt tiede hylänmnyt jo kauan sitten - eikä ole minunkaan kodissani, vanhemmissani tai muuallakaan syy homouteen.

      Entisiä homoja ei ole. Nykyisiä homoja on, ja monenmoisia on. Kumoan esimerkkisi omallani: tunnen kymmeniä homoja, joista usiemmilla on normaalin onnellinen kotitausta. Tunnen myös monia heteroita, joilla on rikkonainen koti, huono isäsuhde jne.

      Homous on synnynnäistä. Samaten on heterous. Kukaan ei ole molempia. Toista ei toiseksi voi muuttaa.

      • The_Ace

        "Väität - täysin perustelematta - että jokainen syntyy heterona. Tuota noin: minä olen ollut aina homo, syntymästäni. Traumaselitykset on edistynyt tiede hylänmnyt jo kauan sitten - eikä ole minunkaan kodissani, vanhemmissani tai muuallakaan syy homouteen. "

        - Väärin, sinä synnyit heterona, koska homoksi ei voi tieteellisesti edes syntyä, ja homous ei ole synnynnäistä

        "Homous on synnynnäistä. Samaten on heterous. Kukaan ei ole molempia. Toista ei toiseksi voi muuttaa. "

        - Väärin taas, homous ei ole synnynnäistä, se on Ihmisen mielen Paatuneisuutta, johon vaikuttaa ympäristötekijät, ja omat valintasi. kaikki syntyvät heteroina. homoseksuaalisuus on Syntiä.


      • Anonyymi

        Väität - täysin perustelematta (et edes pysty perustelemaan) - että olet ollut aina homo, syntymästäsi.
        Sitä kun ei pysty kukaan todistamaan, ei edes vanhempasi.


    • poikalapsi

      Väität - täysin perustelematta - että jokainen syntyy heterona. Tuota noin: minä olen ollut aina homo, syntymästäni. Traumaselitykset on edistynyt tiede hylänmnyt jo kauan sitten - eikä ole minunkaan kodissani, vanhemmissani tai muuallakaan syy homouteen.

      Entisiä homoja ei ole. Nykyisiä homoja on, ja monenmoisia on. Kumoan esimerkkisi omallani: tunnen kymmeniä homoja, joista usiemmilla on normaalin onnellinen kotitausta. Tunnen myös monia heteroita, joilla on rikkonainen koti, huono isäsuhde jne.

      Homous on synnynnäistä. Samaten on heterous. Kukaan ei ole molempia. Toista ei toiseksi voi muuttaa.

      • The_Ace

        "Väität - täysin perustelematta - että jokainen syntyy heterona. Tuota noin: minä olen ollut aina homo, syntymästäni. Traumaselitykset on edistynyt tiede hylänmnyt jo kauan sitten - eikä ole minunkaan kodissani, vanhemmissani tai muuallakaan syy homouteen. "

        - Väärin, sinä synnyit heterona, koska homoksi ei voi tieteellisesti edes syntyä, ja homous ei ole synnynnäistä

        "Homous on synnynnäistä. Samaten on heterous. Kukaan ei ole molempia. Toista ei toiseksi voi muuttaa. "

        - Väärin taas, homous ei ole synnynnäistä, se on Ihmisen mielen Paatuneisuutta, johon vaikuttaa ympäristötekijät, ja omat valintasi. kaikki syntyvät heteroina. homoseksuaalisuus on Syntiä.


      • en jaksa tässä sen enempää asiasta vänkätä sanon vain että kyllä niillä kaikilla joku ongelma on ollut ehkei heidän isänsä tai äitinsä antanut heille lapsena tarpeeksi huomiota.

        3-4:jää ensimmäistä elinvuottaan ei ihminen muista heille on täytynyt tapahtua jotain sinä aikana.
        Mikä edistynyt tiede.Sitä että ihminen syntyy homona ei ole mikään tiede osoittanut todeksi.Sen väitteen ovat homofanaatikkojen järjestöt lobanneet viralliseksi "totuudeksi".


      • poikalapsi
        L.J.H kirjoitti:

        en jaksa tässä sen enempää asiasta vänkätä sanon vain että kyllä niillä kaikilla joku ongelma on ollut ehkei heidän isänsä tai äitinsä antanut heille lapsena tarpeeksi huomiota.

        3-4:jää ensimmäistä elinvuottaan ei ihminen muista heille on täytynyt tapahtua jotain sinä aikana.
        Mikä edistynyt tiede.Sitä että ihminen syntyy homona ei ole mikään tiede osoittanut todeksi.Sen väitteen ovat homofanaatikkojen järjestöt lobanneet viralliseksi "totuudeksi".

        Minujsta on tosi naurettaavaa, että syytät vanhempiani ja ympäristöäni siitä, että olen homo. Moisat teoriaa ei ole missään todistettu oikeaksi, mutta uskispiirit hellivät sitä, koska se sopii heidän tarkoituksiinsa. Siis: annapas äitini ja isäni olla ihan rauhassa. Olen syntynyt homoksi, eikä siinä sinänsä ole mitään vikaa: luonnossa nyt on monenmoista variaatiota.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Minujsta on tosi naurettaavaa, että syytät vanhempiani ja ympäristöäni siitä, että olen homo. Moisat teoriaa ei ole missään todistettu oikeaksi, mutta uskispiirit hellivät sitä, koska se sopii heidän tarkoituksiinsa. Siis: annapas äitini ja isäni olla ihan rauhassa. Olen syntynyt homoksi, eikä siinä sinänsä ole mitään vikaa: luonnossa nyt on monenmoista variaatiota.

        En minä syyllistä ketään, se vain on Fakta, hyväksy se, hyväksy Totuus. Kukaan ei Synny homoksi, koska esim. sellaista Geeniä ei ole. homoseksuaalisuus on vain Valinnan & Ympäristötekijöiden yhteissumma. Luonnotonta & Irstasta se on, Syntiä.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        En minä syyllistä ketään, se vain on Fakta, hyväksy se, hyväksy Totuus. Kukaan ei Synny homoksi, koska esim. sellaista Geeniä ei ole. homoseksuaalisuus on vain Valinnan & Ympäristötekijöiden yhteissumma. Luonnotonta & Irstasta se on, Syntiä.

        On muuten aika paljon muitakin semmosiia ominaisuukisa, jotak eivät määräydy yhden geenin perusteella. Mm. tuo sinulle läheinen jääräpäisyys on semmoinen, samaten on tyhmyys...


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        On muuten aika paljon muitakin semmosiia ominaisuukisa, jotak eivät määräydy yhden geenin perusteella. Mm. tuo sinulle läheinen jääräpäisyys on semmoinen, samaten on tyhmyys...

        eli siis, Totuuden puhuminen on sinulle Jääräpäisyyttä? Tuskin se niin on, olet vain liian Paatunut ja tyhmistynyt, että et näe Jumalan totuutta. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, Siunausta.


      • poikalapsi kirjoitti:

        Minujsta on tosi naurettaavaa, että syytät vanhempiani ja ympäristöäni siitä, että olen homo. Moisat teoriaa ei ole missään todistettu oikeaksi, mutta uskispiirit hellivät sitä, koska se sopii heidän tarkoituksiinsa. Siis: annapas äitini ja isäni olla ihan rauhassa. Olen syntynyt homoksi, eikä siinä sinänsä ole mitään vikaa: luonnossa nyt on monenmoista variaatiota.

        jonkun muun tai joittenkin muitten vika että olet homo.
        Ja kyllä niistä ex-homoista löytyy esimerkkejä.
        Esim:Mario Bergner.


      • poikalapsi
        L.J.H kirjoitti:

        jonkun muun tai joittenkin muitten vika että olet homo.
        Ja kyllä niistä ex-homoista löytyy esimerkkejä.
        Esim:Mario Bergner.

        Miksi helvetissä minun synnynnäisen seksuaalisuuteni tulisi olla jonkun vika? Kenestä Bergneristä mahdat puhua, en tunne: joku suuri oppi-isäsi taikauskon poluillako?


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Miksi helvetissä minun synnynnäisen seksuaalisuuteni tulisi olla jonkun vika? Kenestä Bergneristä mahdat puhua, en tunne: joku suuri oppi-isäsi taikauskon poluillako?

        Niin, etkö jo tiennyt? Uskossa ei ole edelleenkään mitään taianomaista.


        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista, Siunausta.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Niin, etkö jo tiennyt? Uskossa ei ole edelleenkään mitään taianomaista.


        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista, Siunausta.

        Hoet samaa kuin noitatohtori: taikauskoista mantraa, jolla tuomitset oman seksuaalisuutesi. Otan osaa. Pahoittelen, ettei äitisi abortoinut sinua, nulkki. Olisi maailmassa yksi natsikaheli vähemmän!


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Hoet samaa kuin noitatohtori: taikauskoista mantraa, jolla tuomitset oman seksuaalisuutesi. Otan osaa. Pahoittelen, ettei äitisi abortoinut sinua, nulkki. Olisi maailmassa yksi natsikaheli vähemmän!

        1. Abortti on Syntiä.
        2. Äitini ei liity ko. aiheeseen mitenkään, osta Silmälasit.
        3. Noita en ole.
        4. tohtori en ole.
        5. taikauskolla ei ole mitään tekemistä Uskon kanssa.
        6. Olen Uskovainen.
        7. En voi tuomita sellaista, mikä ei ole Syntiä.
        8. Säästä säälisi itsellesi.
        9. en ole nulkki.
        10. en ole natsi.
        11. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        12. Siunausta.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        1. Abortti on Syntiä.
        2. Äitini ei liity ko. aiheeseen mitenkään, osta Silmälasit.
        3. Noita en ole.
        4. tohtori en ole.
        5. taikauskolla ei ole mitään tekemistä Uskon kanssa.
        6. Olen Uskovainen.
        7. En voi tuomita sellaista, mikä ei ole Syntiä.
        8. Säästä säälisi itsellesi.
        9. en ole nulkki.
        10. en ole natsi.
        11. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        12. Siunausta.

        Ace on syntiä. Acen äitiparka ei teettänyt aborttia irstailtuaan synnillisesti isukin kanssa, ja nytpä meillä on riesanamme Ace-natsinulkki. Raasu ei edes tiedä, mitä rasistinen natsi tarkoittaa, vaikka on itse sellainen... Sama vika: ei muka ole homo vaikka on homo koko ajan!


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Ace on syntiä. Acen äitiparka ei teettänyt aborttia irstailtuaan synnillisesti isukin kanssa, ja nytpä meillä on riesanamme Ace-natsinulkki. Raasu ei edes tiedä, mitä rasistinen natsi tarkoittaa, vaikka on itse sellainen... Sama vika: ei muka ole homo vaikka on homo koko ajan!

        1. Natsi en ole.
        2. et edes tiedä mikä se on, kun minua sellaiseen vertaat.
        3. Rasisti en ole.
        4. Olen Uskovainen.
        5. Äitini ei liity mitenkään ko. aiheeseen, osta Silmälasit.
        6. abortti on Syntiä.
        7. häpeä ei liity mitenkään vanhemppini.
        8. nulkki en ole, puhu vain omasta puolestasi.
        9. tiedän mitä ko. käsitteet tarkoittavat, sinä et.
        10. Raasu ei edes tiedän, mitä rasistinen natsi tarkoittaa.
        11. sellainen en ole.

        12. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaa sitten muista asioista.
        13. Siunausta.
        14. www.Aslan.fi
        15. homo en ole.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        1. Natsi en ole.
        2. et edes tiedä mikä se on, kun minua sellaiseen vertaat.
        3. Rasisti en ole.
        4. Olen Uskovainen.
        5. Äitini ei liity mitenkään ko. aiheeseen, osta Silmälasit.
        6. abortti on Syntiä.
        7. häpeä ei liity mitenkään vanhemppini.
        8. nulkki en ole, puhu vain omasta puolestasi.
        9. tiedän mitä ko. käsitteet tarkoittavat, sinä et.
        10. Raasu ei edes tiedän, mitä rasistinen natsi tarkoittaa.
        11. sellainen en ole.

        12. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaa sitten muista asioista.
        13. Siunausta.
        14. www.Aslan.fi
        15. homo en ole.

        1. Valehtelija olet.
        2. Natsi olet.
        3. Homo olet.
        4. Teologiseen et koskaan pääse.
        5. Äitisi häpeää natsinulkkipentuaan, sinua.
        6. Isäsi teki vahingon.
        7. Rasisti olet.
        8. Uskova et ole koskaan ollutkaan- paitsi ehkä Saatanan palvoja.
        9. Tyhmä olet.
        10. Osta itse silmälasit, nulkkinilkki.
        11. Kuivata korvantaustat, enenn kuin alat jäkättää paskaa.
        12. Raamattua et ole lukenut.
        13. Päässäsi on väärät nesteet..


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        1. Valehtelija olet.
        2. Natsi olet.
        3. Homo olet.
        4. Teologiseen et koskaan pääse.
        5. Äitisi häpeää natsinulkkipentuaan, sinua.
        6. Isäsi teki vahingon.
        7. Rasisti olet.
        8. Uskova et ole koskaan ollutkaan- paitsi ehkä Saatanan palvoja.
        9. Tyhmä olet.
        10. Osta itse silmälasit, nulkkinilkki.
        11. Kuivata korvantaustat, enenn kuin alat jäkättää paskaa.
        12. Raamattua et ole lukenut.
        13. Päässäsi on väärät nesteet..

        1. Valehtelija en ole.
        2. Natsi en ole.
        3. Homo en ole.
        4. Teologiseen olen jo päässyt.
        5. Äitini Rakastaa minua.
        6. Isäsi teki oikein.
        7. Rasisti en ole.
        8. Tosi Uskova olen.
        9. Tyhmä olet, Poikalapsi, en minä.
        10. Minulla on jo, Osta itse silmälasit, nulkkinilkki.
        11. Kuivata korvantaustat, enenn kuin alat jäkättää paskaa, Poikalapsi, ja ota Vapahtajamme Rakkaus vastaan.
        12. Raamattua et ole lukenut. Minä olen, joka Päivä.
        13. Päässäsi on väärät nesteet.. Poikalapsi, tuskin päässäsi on mitään, ainakaan Uskoa ei ole.
        14. nulkkinilkki en ole.
        15. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        16. Siunausta.

        ---

        1. Valehtelija en ole.
        2. Natsi en ole.
        3. Homo en ole.
        4. Teologiseen olen jo päässyt.
        5. Äitini Rakastaa minua.
        6. Isäsi teki oikein.
        7. Rasisti en ole.
        8. Tosi Uskova olen.
        9. Tyhmä olet, Poikalapsi, en minä.
        10. Minulla on jo, Osta itse silmälasit, nulkkinilkki.
        11. Kuivata korvantaustat, enenn kuin alat jäkättää paskaa, Poikalapsi, ja ota Vapahtajamme Rakkaus vastaan.
        12. Raamattua et ole lukenut. Minä olen, joka Päivä.
        13. Päässäsi on väärät nesteet.. Poikalapsi, tuskin päässäsi on mitään, ainakaan Uskoa ei ole.
        14. nulkkinilkki en ole.
        15. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        16. Siunausta.

        ---

        1. Valehtelija en ole.
        2. Natsi en ole.
        3. Homo en ole.
        4. Teologiseen olen jo päässyt.
        5. Äitini Rakastaa minua.
        6. Isäsi teki oikein.
        7. Rasisti en ole.
        8. Tosi Uskova olen.
        9. Tyhmä olet, Poikalapsi, en minä.
        10. Minulla on jo, Osta itse silmälasit, nulkkinilkki.
        11. Kuivata korvantaustat, enenn kuin alat jäkättää paskaa, Poikalapsi, ja ota Vapahtajamme Rakkaus vastaan.
        12. Raamattua et ole lukenut. Minä olen, joka Päivä.
        13. Päässäsi on väärät nesteet.. Poikalapsi, tuskin päässäsi on mitään, ainakaan Uskoa ei ole.
        14. nulkkinilkki en ole.
        15. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        16. Siunausta.

        ---

        1. Valehtelija en ole.
        2. Natsi en ole.
        3. Homo en ole.
        4. Teologiseen olen jo päässyt.
        5. Äitini Rakastaa minua.
        6. Isäsi teki oikein.
        7. Rasisti en ole.
        8. Tosi Uskova olen.
        9. Tyhmä olet, Poikalapsi, en minä.
        10. Minulla on jo, Osta itse silmälasit, nulkkinilkki.
        11. Kuivata korvantaustat, enenn kuin alat jäkättää paskaa, Poikalapsi, ja ota Vapahtajamme Rakkaus vastaan.
        12. Raamattua et ole lukenut. Minä olen, joka Päivä.
        13. Päässäsi on väärät nesteet.. Poikalapsi, tuskin päässäsi on mitään, ainakaan Uskoa ei ole.
        14. nulkkinilkki en ole.
        15. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        16. Siunausta.


        ---

        1. Valehtelija en ole.
        2. Natsi en ole.
        3. Homo en ole.
        4. Teologiseen olen jo päässyt.
        5. Äitini Rakastaa minua.
        6. Isäsi teki oikein.
        7. Rasisti en ole.
        8. Tosi Uskova olen.
        9. Tyhmä olet, Poikalapsi, en minä.
        10. Minulla on jo, Osta itse silmälasit, nulkkinilkki.
        11. Kuivata korvantaustat, enenn kuin alat jäkättää paskaa, Poikalapsi, ja ota Vapahtajamme Rakkaus vastaan.
        12. Raamattua et ole lukenut. Minä olen, joka Päivä.
        13. Päässäsi on väärät nesteet.. Poikalapsi, tuskin päässäsi on mitään, ainakaan Uskoa ei ole.
        14. nulkkinilkki en ole.
        15. Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        16. Siunausta.


      • poikalapsi kirjoitti:

        Miksi helvetissä minun synnynnäisen seksuaalisuuteni tulisi olla jonkun vika? Kenestä Bergneristä mahdat puhua, en tunne: joku suuri oppi-isäsi taikauskon poluillako?

        sivistyneesti.Olet selkeästi mielenterveydellisen avun tarpeessa.Ja muista ottaa lääkkeesi.


    • Morpheus(hetero)

      Eikös eläinkunnassakin ole sekä lajeittain että yksilöittäin homoja elikoita? Se jos minkä pitäis ainakin olla luonnollista.

      • The_Ace

        No tuoppa minulle Homokoira, niin katsotaan. Jos homoseksuaalisuus olisi "Luonnollista", tai "Synnynnäistä" , niin emme olisi täällä, koska nuo Irstailijat eivät kykene Lisääntymään.


      • nenni
        The_Ace kirjoitti:

        No tuoppa minulle Homokoira, niin katsotaan. Jos homoseksuaalisuus olisi "Luonnollista", tai "Synnynnäistä" , niin emme olisi täällä, koska nuo Irstailijat eivät kykene Lisääntymään.

        .. homokoiraa koska varmaan tappaisit sen!


      • The_Ace
        nenni kirjoitti:

        .. homokoiraa koska varmaan tappaisit sen!

        Väärin, en minä mitään/ketään tappaisi, tyhmäkö olet? katsos, homokoiraa ei ole olemassa. ;)


      • nenni
        The_Ace kirjoitti:

        Väärin, en minä mitään/ketään tappaisi, tyhmäkö olet? katsos, homokoiraa ei ole olemassa. ;)

        etkö muka tiedä että eläintenkin parissa on yksilöitä jotka tykkäävät omasta sukupuolestaan, ja myös sen toisilleen näyttävät:? =)


      • The_Ace
        nenni kirjoitti:

        etkö muka tiedä että eläintenkin parissa on yksilöitä jotka tykkäävät omasta sukupuolestaan, ja myös sen toisilleen näyttävät:? =)

        Tuskin, mitä olen Tiedettä lukenut ja seurannut. esim. homokoiria ei ole olemassa, jos haluat todisteita, soitappa Kenneliin ja kysy mitä mieltä he ovat ko. asiasta. :)

        mutta, en olisi yhtään yllättyny, että homoelukoita olisi, olemme me ihmiset niin Irstaita ja Paatuneita nykyään, että ihmettelen miten eläimet eivät ole vielä saaneet meistä vaikutteita.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Tuskin, mitä olen Tiedettä lukenut ja seurannut. esim. homokoiria ei ole olemassa, jos haluat todisteita, soitappa Kenneliin ja kysy mitä mieltä he ovat ko. asiasta. :)

        mutta, en olisi yhtään yllättyny, että homoelukoita olisi, olemme me ihmiset niin Irstaita ja Paatuneita nykyään, että ihmettelen miten eläimet eivät ole vielä saaneet meistä vaikutteita.

        Millähän perusteella ne vaikutteet menisivät juuri ihmisiltä eläimille, sinä ajattelun jäteallas?


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Millähän perusteella ne vaikutteet menisivät juuri ihmisiltä eläimille, sinä ajattelun jäteallas?

        Koska ihmiset ovat nuo Irstaudet, omalla Paatuneella mielellään hyväksyneet omikseen, Saastaisuudet, ne tulevat sisältä ulos, sydämmestä. Eläimillä, kun ei tuollaista käyttäytymistä tavata, ainakaan nykytutkimusten mukaan. tiedä sitten onko SETA:n Lucifer järjestöllä sitten aivan omat ns. "tutkimukset", vai mitä he, teille syöttävät? ainakin pajunköyttä. ;)


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Koska ihmiset ovat nuo Irstaudet, omalla Paatuneella mielellään hyväksyneet omikseen, Saastaisuudet, ne tulevat sisältä ulos, sydämmestä. Eläimillä, kun ei tuollaista käyttäytymistä tavata, ainakaan nykytutkimusten mukaan. tiedä sitten onko SETA:n Lucifer järjestöllä sitten aivan omat ns. "tutkimukset", vai mitä he, teille syöttävät? ainakin pajunköyttä. ;)

        Mistähän nykytutkimuksesta mahdat pyhua? Ei se ainakaan ajatasaista eläintieteen tutkimusta ole, ei. Taitaa olla omasta pikku päästäsi, sinä kuona! En ihmettele, että äitisikin häpeää sinua, sinä sonta sontien joukossa.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Mistähän nykytutkimuksesta mahdat pyhua? Ei se ainakaan ajatasaista eläintieteen tutkimusta ole, ei. Taitaa olla omasta pikku päästäsi, sinä kuona! En ihmettele, että äitisikin häpeää sinua, sinä sonta sontien joukossa.

        Väärin, aivan nykytutkimuksista, varmaan sellaisista mitä et halua kuulla, koska pelkäät Totuutta. Äitini ei häpeä, vaan ylistää & Rakastaa, sellaisista asioista sinä et tiedä mitään, vielä, siksi ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi. Siunusta.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Väärin, aivan nykytutkimuksista, varmaan sellaisista mitä et halua kuulla, koska pelkäät Totuutta. Äitini ei häpeä, vaan ylistää & Rakastaa, sellaisista asioista sinä et tiedä mitään, vielä, siksi ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi. Siunusta.

        Kerrohan siis, mistä tutkimuksesta puhut! Haluan lähdetiedon. Jos et kerro, tutkimusta ei olekaan - kuten ei perusteluita muillekaan sontajutuillesi,

        Äitiparkasi häopeää sinua yhä pahemmin. Nyt tunget jo tutkimuksiakin vääristelemään, vaikka olet vain keskenkasvuinen ja homopelkoinen nulkki.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Kerrohan siis, mistä tutkimuksesta puhut! Haluan lähdetiedon. Jos et kerro, tutkimusta ei olekaan - kuten ei perusteluita muillekaan sontajutuillesi,

        Äitiparkasi häopeää sinua yhä pahemmin. Nyt tunget jo tutkimuksiakin vääristelemään, vaikka olet vain keskenkasvuinen ja homopelkoinen nulkki.

        Raamatussa on jo tarpeeksi perusteluja ko. aiheeseen.

        Äitini ei liity ko. aiheeseen mitenkään.
        1. Minä en vääristele, puhun Faktaa.
        2. keskenkasvuinen en ole, tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
        3. Peloilla ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa, minä pelkään vain Jumalaa.
        4. Lukutaidossasi on varmasti vikaa


        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista, Siunausta.


      • Heh heeh heh eheheheheheh
        The_Ace kirjoitti:

        Raamatussa on jo tarpeeksi perusteluja ko. aiheeseen.

        Äitini ei liity ko. aiheeseen mitenkään.
        1. Minä en vääristele, puhun Faktaa.
        2. keskenkasvuinen en ole, tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
        3. Peloilla ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa, minä pelkään vain Jumalaa.
        4. Lukutaidossasi on varmasti vikaa


        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista, Siunausta.

        Siinäpä vasta rakentava juupas/eipäs -keskustelu.


      • The_Ace
        Heh heeh heh eheheheheheh kirjoitti:

        Siinäpä vasta rakentava juupas/eipäs -keskustelu.

        En minä ainakaan huomaa täällä juupas/eipäs -keskustelua, minä nimittäin Puhun Faktaa, Raamatun Totuutta, on sitten eriasia, että kuka sitä Uskoo, tyhmät eivät.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        Raamatussa on jo tarpeeksi perusteluja ko. aiheeseen.

        Äitini ei liity ko. aiheeseen mitenkään.
        1. Minä en vääristele, puhun Faktaa.
        2. keskenkasvuinen en ole, tiedätkö edes mitä se tarkoittaa?
        3. Peloilla ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa, minä pelkään vain Jumalaa.
        4. Lukutaidossasi on varmasti vikaa


        Ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas tiesi, jutellaan sitten muista asioista, Siunausta.

        Perustele kohdat 1 - 4! Mahdatkohan tietää, mikä on fakta... Katsopas sanakirjasta.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Perustele kohdat 1 - 4! Mahdatkohan tietää, mikä on fakta... Katsopas sanakirjasta.

        1. Jumalan sana on Totuutta -> Faktaa.
        2. Koska jauhat samaa kokoajan, etkä näe Totuutta, etkö uskalla myöntää Totuutta.

        3. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, jutellaan sitten muista asioista.
        4. Siunausta.


    • tätäkin

      No voi herran jestas kun olet tavannut kaksi homoa, joiden perusteella olet kumonnut kaikien muiden homojen seksuaalisuuden ja tieteen näkemykset seksuaalisuuksien kehittymisistä.

      Aivoja ei taida sinulla olla...

    • Syntinen kurja

      .. homot lahdattiin jos jäivät kiinni :(

      Näköjään homoja saa kivittää mielin määrin ja tuomita helvettiin. Kivittäjät ovat tietenkin itse synnittömiä, taivaspaikastaan varmoja tuomareita.

      Vähemmän oman arvonsa tunteva saattaa tuomitsemisesta masentua ja tehdä lopulta jopa itsarin jos ympäristö hylkii voimakkaasti. Mutta kivittäjän kannalta se on hyvä asia, onpahan yksi perverssi vähemmän ja maailma parempi paikka kunnollisten elää.

      Pää pystyyn homot, ihmisinä kaikilla on sama arvo. Niin, Jeesuksen sanoma on lähimmäisenrakkaus.

      • poikalapsi

      • Nassen
        poikalapsi kirjoitti:

        Kiitos: olipas hauska linkki! Taitaisi tehdä muutamille helluntailaisillekin hyvää lukea tuo...

        tv Nasse


      • The_Ace
        Nassen kirjoitti:

        http://www.student.oulu.fi/~kerimaa/fantto/98/vasurit.htm

        .. miten synnynnäinen ominaisuus tähän liittyy... taidatte olla vähän eksyksissä aiheen kanssa. puhumme homoseksuaalisuudesta, Paatuneen mielen Valinnasta, erottavasta tekijästä Jumalan ja ihmisen välillä.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        .. miten synnynnäinen ominaisuus tähän liittyy... taidatte olla vähän eksyksissä aiheen kanssa. puhumme homoseksuaalisuudesta, Paatuneen mielen Valinnasta, erottavasta tekijästä Jumalan ja ihmisen välillä.

        Milloin sinä olet jotain ymmärtänyt... Pelkää sinä omaa hopmouttasi vain, ei se silti poistu, koska on synnynnäinen ominaisuus.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        Milloin sinä olet jotain ymmärtänyt... Pelkää sinä omaa hopmouttasi vain, ei se silti poistu, koska on synnynnäinen ominaisuus.

        1. Peloilla ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa.
        2. homoseksuaalisuudella ja minulla ei ole mitään yhteistä.
        3. mikä ei poistu?
        4. homoseksuaalisuus on patuneen ihmismielen Valinta, ympäristötekijöiden summa.

        5. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, jutellaan sitten muista asioista.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        1. Peloilla ei ole mitään tekemistä ko. asian kanssa.
        2. homoseksuaalisuudella ja minulla ei ole mitään yhteistä.
        3. mikä ei poistu?
        4. homoseksuaalisuus on patuneen ihmismielen Valinta, ympäristötekijöiden summa.

        5. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, jutellaan sitten muista asioista.

        3. SINUN homoutesi ei poistu, koska olet syntynyt homoksi ja olet sitä hautaan asti. Harmi on, jos noin pahasti halveksit itseäsi, sinä TEKOteologi, helluntailaispropagandisti.

        Jätä lahkosi ja tule järkiisi.


      • The_Ace
        poikalapsi kirjoitti:

        3. SINUN homoutesi ei poistu, koska olet syntynyt homoksi ja olet sitä hautaan asti. Harmi on, jos noin pahasti halveksit itseäsi, sinä TEKOteologi, helluntailaispropagandisti.

        Jätä lahkosi ja tule järkiisi.

        3,0. Minulla ja homoseksuaalisuudella ei ole mitään yhteistä. Osta silmälasit.

        3,1. kukaan ei synny homoksi, siihen kasvetaan, tyhmäkin sen ymmärtää.

        3,2. minä en halveksi itseäni, mistä muka niin luulet?

        3,3. Herra Teologi sinulle.. ^^

        3,4. en ole Hellari, saati sitten propagandan asialla.

        3,5. Minä en ole missään Lahkossa, enkä tunne muita kuin Luterilaisen, enkä siihen kuulu.

        3,6. olen aivan järjissäni, onneksi minulla on Jumala.

        3,7. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, jutellaan sitten muista asioista.


      • poikalapsi
        The_Ace kirjoitti:

        3,0. Minulla ja homoseksuaalisuudella ei ole mitään yhteistä. Osta silmälasit.

        3,1. kukaan ei synny homoksi, siihen kasvetaan, tyhmäkin sen ymmärtää.

        3,2. minä en halveksi itseäni, mistä muka niin luulet?

        3,3. Herra Teologi sinulle.. ^^

        3,4. en ole Hellari, saati sitten propagandan asialla.

        3,5. Minä en ole missään Lahkossa, enkä tunne muita kuin Luterilaisen, enkä siihen kuulu.

        3,6. olen aivan järjissäni, onneksi minulla on Jumala.

        3,7. ota vastaan Vapahtajamme Rakkaus, ja hylkää Irstas ja Saastainen tiesi, jutellaan sitten muista asioista.

        0. Valehtelet. Olet homo.
        1. Kukaan ei kasva homoksi, hän syntyy homona.
        2.Halveksit itseäsi niin paljon, että valehtelet jopa omasta seksuaalisuudestasi ja kerrot kuvitellusta tyttöystävästä, vaikka olet homo. Halveksit itseäsi niin paljon, että äitiäsi käy sääli.
        3. Teologi et ole; valehtelet taas. Herra et myöskään ole, kunhan keskenkasvuinen murkku, jotka on pojanpuutteessa ja uhoaa.
        4. Kas, olet sitten vaihtanut puolta; et olekaan enää hellari etkä kristitty. SDaatanaako nyt palvot?
        5. Hokemisesi täyttää lahkolaisuuden mitat. KUULUT HOMOFOOBIKKOJEN LAHKOON, ALALAJIIN KAAPPIHOMOT.
        6. Järjen valosi on kadonnut jo kauna sitten.
        7. Itse olet irstas. Harmillista on, ettei isäsi käyttänyt kondomia tai äitisi abortoinut sinua: maailmassa on yksi paksa lisää. Otan osaa vanhempiesi suruun.


      • se on
        The_Ace kirjoitti:

        .. miten synnynnäinen ominaisuus tähän liittyy... taidatte olla vähän eksyksissä aiheen kanssa. puhumme homoseksuaalisuudesta, Paatuneen mielen Valinnasta, erottavasta tekijästä Jumalan ja ihmisen välillä.

        suurimmalla osalla synnynnäinen. Mutta ethän sinä niillä pikku aivoillasi voi sitä koskaan ymmärtää. :)


    • Homo

      Sinunhan tässä pitäisi todistaa esittämäsi väitteesi oikeaksi. Muutama esimerkkitapaus ei anna aihetta laajamittaiseen yleistykseen. Moni homo kun on lähtöisin onnellisista kodeista, ilman traumoja.

      Homoseksuaalisuuden syistä ei ole vielä varmaa tietoa, mutta todennäköisempää lienee kuitenkin geneettinen perimä kuin opittu tapa. Näin ollen ihminen syntyisi homoseksuaalina.

      Jos nyt sinua tieteellinen selitys ylipäätään kiinnostaakaan... Epäilen vahvasti.

      • että kun tutustun eri lähteisiin ja katson ympärilleni reaalimaailmassa miten asiat ovat ja sen perusteella teen johtopäätökset.


    • Anonyymi

      Olen kasvatusalalla tehnyt töitä kymmeniä vuosia. Minulla on mielessäni selkeä "teoria", miten homoseksuaalisuus syntyy ja miksi sitä on nykyisin niin paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe