https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006494129.html
On se hurja ukko. Silti kiistää ikinä tehneensä noin.
Maailmalla tapahtunutta: Biden työntänyt sormensa VAGINAAN!
18
72
Vastaukset
- Anonyymi
Demokraatteja?
- Anonyymi
Joe vielä naulataan palleista tuon takia. Pian alkaa tulemaan vastaavia tapauksia jatkuvalla syötöllä ja ukko kokee hermoromahduksen. Siihen vielä Joen Ukraina ja Kiina-korruptiot, niin Joe on TOAST!
- Anonyymi
Minkäpä mies himoillensa voi.
- Anonyymi
Kokeilussa ottanut väärään paikkaan kiinni. Hupsista keikkaa
- Anonyymi
Missä kokeilussa, työkokeilussa?
- Anonyymi
Onkohan Sauli tehnyt samoin?
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=jhwTQJ0FHhs
Kohtalaista kovempaa vittuilua! - Anonyymi
Hirvee ukko. Tyypilinen sosialisti. Kuvittelee omistavansa kaiken ja olevan yhteistä.
- Anonyymi
Semmosii ne on
- Anonyymi
Biden vähän muotoja käynyt läpi
- Anonyymi
Sairainta tuolla jenkeissä ja monissa muissa maissa on, että kaivetaan esille 27 vuoden ja vaikka 40 - 50 vuoden takaisia tapahtumia. Vaikka ei olisi näyttöä.
Mutta myös tuomitaan jos näyttöä löytyy.
Pohjoismaissa vanhenemisajat olisi 3 - 10 vuotta. Vain murha ei vanhene koskaan.- Anonyymi
Luuletko, ettei tuon kuttaperkkanaaman jäljiltä löydy tuoreampiakin tapauksia?
Tuota naamaa kun vielä vähän kiristää niin ukolla on leukapartana kiharat munakarvat. - Anonyymi
Oho, kommenttini oli poistettu. Sosialisti ylläpidossa oli tykännyt kyttyrää.
Vanhan huorripukin toilailuista ei näköjään saa kertoa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, kommenttini oli poistettu. Sosialisti ylläpidossa oli tykännyt kyttyrää.
Vanhan huorripukin toilailuista ei näköjään saa kertoa!!!VainTrumpia saa julkisesti mollata.
- Anonyymi
Olikohan se saanut vinkkejä Bill Clintonilta kun Joe ei kummiskaan käytä sikareita..
Minä uskon, että Uncle Joe sormetti himokkaasti sitä nuorta työntekijää. Mahtoikohan nuuhkia samalla tyllerön hiuksia?
- Anonyymi
LaiskaTyötönSohvapottu kirjoitti:
Minä uskon, että Uncle Joe sormetti himokkaasti sitä nuorta työntekijää. Mahtoikohan nuuhkia samalla tyllerön hiuksia?
Sika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578397Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123259Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262420Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142000Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht801940Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3491638Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411392FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01181Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101075Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu661010