https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006494129.html
On se hurja ukko. Silti kiistää ikinä tehneensä noin.
Maailmalla tapahtunutta: Biden työntänyt sormensa VAGINAAN!
18
97
Vastaukset
- Anonyymi
Demokraatteja?
- Anonyymi
Joe vielä naulataan palleista tuon takia. Pian alkaa tulemaan vastaavia tapauksia jatkuvalla syötöllä ja ukko kokee hermoromahduksen. Siihen vielä Joen Ukraina ja Kiina-korruptiot, niin Joe on TOAST!
- Anonyymi
Minkäpä mies himoillensa voi.
- Anonyymi
Kokeilussa ottanut väärään paikkaan kiinni. Hupsista keikkaa
- Anonyymi
Missä kokeilussa, työkokeilussa?
- Anonyymi
Onkohan Sauli tehnyt samoin?
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=jhwTQJ0FHhs
Kohtalaista kovempaa vittuilua! - Anonyymi
Hirvee ukko. Tyypilinen sosialisti. Kuvittelee omistavansa kaiken ja olevan yhteistä.
- Anonyymi
Semmosii ne on
- Anonyymi
Biden vähän muotoja käynyt läpi
- Anonyymi
Sairainta tuolla jenkeissä ja monissa muissa maissa on, että kaivetaan esille 27 vuoden ja vaikka 40 - 50 vuoden takaisia tapahtumia. Vaikka ei olisi näyttöä.
Mutta myös tuomitaan jos näyttöä löytyy.
Pohjoismaissa vanhenemisajat olisi 3 - 10 vuotta. Vain murha ei vanhene koskaan.- Anonyymi
Luuletko, ettei tuon kuttaperkkanaaman jäljiltä löydy tuoreampiakin tapauksia?
Tuota naamaa kun vielä vähän kiristää niin ukolla on leukapartana kiharat munakarvat. - Anonyymi
Oho, kommenttini oli poistettu. Sosialisti ylläpidossa oli tykännyt kyttyrää.
Vanhan huorripukin toilailuista ei näköjään saa kertoa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, kommenttini oli poistettu. Sosialisti ylläpidossa oli tykännyt kyttyrää.
Vanhan huorripukin toilailuista ei näköjään saa kertoa!!!VainTrumpia saa julkisesti mollata.
- Anonyymi
Olikohan se saanut vinkkejä Bill Clintonilta kun Joe ei kummiskaan käytä sikareita..
Minä uskon, että Uncle Joe sormetti himokkaasti sitä nuorta työntekijää. Mahtoikohan nuuhkia samalla tyllerön hiuksia?
- Anonyymi
LaiskaTyötönSohvapottu kirjoitti:
Minä uskon, että Uncle Joe sormetti himokkaasti sitä nuorta työntekijää. Mahtoikohan nuuhkia samalla tyllerön hiuksia?
Sika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491314- 1601125
- 611007
- 8812
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli185812Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698