https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006494129.html
On se hurja ukko. Silti kiistää ikinä tehneensä noin.
Maailmalla tapahtunutta: Biden työntänyt sormensa VAGINAAN!
18
62
Vastaukset
- Anonyymi
Demokraatteja?
- Anonyymi
Joe vielä naulataan palleista tuon takia. Pian alkaa tulemaan vastaavia tapauksia jatkuvalla syötöllä ja ukko kokee hermoromahduksen. Siihen vielä Joen Ukraina ja Kiina-korruptiot, niin Joe on TOAST!
- Anonyymi
Minkäpä mies himoillensa voi.
- Anonyymi
Kokeilussa ottanut väärään paikkaan kiinni. Hupsista keikkaa
- Anonyymi
Missä kokeilussa, työkokeilussa?
- Anonyymi
Onkohan Sauli tehnyt samoin?
- Anonyymi
Ei oo
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=jhwTQJ0FHhs
Kohtalaista kovempaa vittuilua! - Anonyymi
Hirvee ukko. Tyypilinen sosialisti. Kuvittelee omistavansa kaiken ja olevan yhteistä.
- Anonyymi
Semmosii ne on
- Anonyymi
Biden vähän muotoja käynyt läpi
- Anonyymi
Sairainta tuolla jenkeissä ja monissa muissa maissa on, että kaivetaan esille 27 vuoden ja vaikka 40 - 50 vuoden takaisia tapahtumia. Vaikka ei olisi näyttöä.
Mutta myös tuomitaan jos näyttöä löytyy.
Pohjoismaissa vanhenemisajat olisi 3 - 10 vuotta. Vain murha ei vanhene koskaan.- Anonyymi
Luuletko, ettei tuon kuttaperkkanaaman jäljiltä löydy tuoreampiakin tapauksia?
Tuota naamaa kun vielä vähän kiristää niin ukolla on leukapartana kiharat munakarvat. - Anonyymi
Oho, kommenttini oli poistettu. Sosialisti ylläpidossa oli tykännyt kyttyrää.
Vanhan huorripukin toilailuista ei näköjään saa kertoa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho, kommenttini oli poistettu. Sosialisti ylläpidossa oli tykännyt kyttyrää.
Vanhan huorripukin toilailuista ei näköjään saa kertoa!!!VainTrumpia saa julkisesti mollata.
- Anonyymi
Olikohan se saanut vinkkejä Bill Clintonilta kun Joe ei kummiskaan käytä sikareita..
Minä uskon, että Uncle Joe sormetti himokkaasti sitä nuorta työntekijää. Mahtoikohan nuuhkia samalla tyllerön hiuksia?
- Anonyymi
LaiskaTyötönSohvapottu kirjoitti:
Minä uskon, että Uncle Joe sormetti himokkaasti sitä nuorta työntekijää. Mahtoikohan nuuhkia samalla tyllerön hiuksia?
Sika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433374Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162505Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3642454Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811700- 861385
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69966- 73906
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25742Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4694