Onko Nigtwish saatanallinen ateistiyhtye?

Nigtwishillä on levy Endless Forms Most Beautiful, joka on samanniminen kuin molekyylibiologi Sean B. Carrollin kirja. Carroll selittää kirjassaan evoluution tuottaman lajien biodiversiteetin ja kuinka evolutiivinen kehitysbiologia yhdistää evoluution, genetiikan ja alkionkehitysopin korvaten 1900 -luvun modernin synteesin. Törmäsin Nightwishin levyyn Carrollin kirjan nimen kautta. Suurempi hämmästys oli se, että nimikappaletta kuunnellessani tunnistin tutun äänen- ja totta tosiaan Endless Forms Most Beautiful -kappaleen alussa esiintyi Richard Dawkins. Onko Nigtwish liittynyt saatanan puolelle kannattamaan evoluutioteoriaa? Olen aina pitänyt jollain tasolla Nightwishistä, mutta nyt yhtye nousee ylöspäin allekirjoittaneen saatanallisessa musiikkilistassa.

83

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nemoa etsimässä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei se mitään saatanallista ole. Pääosin kaunista musiikkia.

    • Anonyymi

      Ateistit kunnioittavat elämän monimuotoisuutta ja kauneutta paljon enemmän kuin Raamattuhihhulit. Raamattuhihhulit näkevät eläimet vain hyödyn tavoittelun näkökulmasta tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet."

      • Anonyymi

        Jaa, no yleisemmin teisteissä on elämän monimuotoisuutta kunnioittaviakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no yleisemmin teisteissä on elämän monimuotoisuutta kunnioittaviakin.

        En tarkoittanut teistejä yleisemmin vaan sanoin Raamattuhihhulit eli Raamattua fundamentalistisesti tulkitsevat, jotka odottavat heti kohta tapahtuvaa ylöstempausta ja vähät välittävät luonnon kauneuden ja biodiversiteetin suojelemisesta.


      • Anonyymi
        Kampelatutkija kirjoitti:

        En tarkoittanut teistejä yleisemmin vaan sanoin Raamattuhihhulit eli Raamattua fundamentalistisesti tulkitsevat, jotka odottavat heti kohta tapahtuvaa ylöstempausta ja vähät välittävät luonnon kauneuden ja biodiversiteetin suojelemisesta.

        Hyväksytään, tämän kerran. ;)


      • Anonyymi

        Raamatussa sanotaan että jumalattomat kunnioittavat luotua enemmän kuin Luojaa. Kannattaa ottaa omat arvot tarkasteluun onko ne kestäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa sanotaan että jumalattomat kunnioittavat luotua enemmän kuin Luojaa. Kannattaa ottaa omat arvot tarkasteluun onko ne kestäviä.

        Olisihan se logiikan vastaista, että ihminen joka ei usko luojan olemassaoloon kunnioittaisi luojaa enemmän. Miten ateisti voisi kunnioittaa jotakin mihin ei usko? Nämä ovat niitä osia uskonnoissa joista en välitä.


    • Anonyymi

      Rokkareissa on järkevääkin porukkaa. Vai pitäisikö sanoa, että rokkarit ovat pääsääntöisesti järkevää porukkaa.

      Olen lukenut Carollin kirjan suomeksi. Pietiläisen suomennos ja Terra Cognitan kustantama. Pitäisi hankkia hyllyyn, mutta T G: n kirjat ovat painosmääriltään pieniä ja maksavat maltaita.

      Nigtwish on hyvä orkka.

      • "Olen lukenut Carollin kirjan suomeksi."

        Hyvä tietää, itsellä kirja menee lukulistalle ja aina parempi, jos on suomen kielellä.


    • Katsopa Tampereen keikan Weak Fantasy, lue ja ymmärrä sanat, niin huomaat, että jos nämä meidän paikalliset hihhulit osaisivat englantia, olisi Nightwishkin kirottujen saatananpalvojien listalla. ; )

      https://www.youtube.com/watch?v=AN239Pbqbjo

      On muuten hyvä biisi muutenkin kuin sanomaltaan. Floor Jansen on loistava esiintyjä.

      • "On muuten hyvä biisi muutenkin kuin sanomaltaan."

        Kyllä. Joskus nuoruudessa tuli ostettua muutama Nightwishin levy. Tämähän on erinomainen kun ei ole pelkkää tusinatavaraa vaan on jotain sanomaakin.


    • Anonyymi

      On, koska oikein kuunneltuna voimme kuulla yhtyeen nimen muodossa "nightwitch" tai ehkä jopa vielä saatanallisemmin "rightwitch" eli yhtye ylistää noituutta ja kun fanit konsertissa huutavat kovaan ääneen yhtyeen nimeä ,niin esiin nousee itse arkkipirunoita suoraan helvatan kuusesta ja turmelee kaikkien sielut ja välikorvatkin, niin ettei ihminen enää pysty kuulemaan muuta kuin tuon arkkinoitapirun pieruja.

      Tämä on aivan kauhea totuus!

      • Sarkasmi on Sinussa vahva.


      • Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

        Sarkasmi on Sinussa vahva.

        Tässä ei ole kyse mistään tavallisesta vitsistä, vaan naitvitsistä.

        OLEMME VAKAVAN ASIAN ÄÄREEEEELLÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä ei ole kyse mistään tavallisesta vitsistä, vaan naitvitsistä.

        OLEMME VAKAVAN ASIAN ÄÄREEEEELLÄ!

        Jos osaat soittaa hyvin


    • Tämä onkin hyvää keskustelua ateisteille yhteisistä asioista eikä hihhulit ole häiritsemässä. Enemmän tällaista.

      • Anonyymi

        Onhan tässä meitä muitakin mukana, vai mitä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voihan venomi.


    • Anonyymi

      Nightwish on ongelma ainoastaan ihmisille, jotka ovat riittävän tyhmiä kantaakseen mukanaan mielikuvituskavereita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun nyt ollaan uskontoaiheisella palstalla, niin onhan se edistystä, jos joku menee kirkkoon vetään tän biisin.

      https://www.youtube.com/watch?v=_7ua-RFTOuY

      Ei olis ollut millään mahdollista Suomessa 90-luvulla, koska zeppelin oli "satanistiyhtye", kuten beatleskin.

      Kamaa ja naisia tuli ja meni. Jutut oli jotain Alisteir Crowleyn juttuja ja ne jutut ei oo ihan kaikkein kilteimpien juttuja.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley

      Ikinä vois kuvitella, että nää naitvichyn pojat sekaantus sellaseen.

      Höpöttää jotain evoluutiojuttua, ihan kauheeta pahuutta. Kyllä siitä joutuu johonkin Russelin teekannuun ainakin kiehumaan.

      • Anonyymi

        Krouli hyvä esimerkki uskonnon aiheuttamista traumoista lapsille. Se ei päässyt lapsuutensa katkeruudesta irti ennen kuin viimeisinä vuosinaan.


    • Anonyymi

      Ne on Lajien synnyn loppusanat.

      • Anonyymi

        Joku on kiinnostunut biologian historiasta. Papukaijamerkki.


    • Anonyymi

      Olkaa onnellisia nykynuoret ja nuoret aikuisetkin, että saatte kuunnella tällasta evoluutiomusaa, kun mun lapsuudessa oli beatlesia, zeppeliiniä ja myöhemmin tuli jotain iron maidenia.

      Mä en vieläkään oo päässy niistä eroon, eli evoluutiota ei ole ollu juuri tapahtunut mun musamaun suhteen.

      Onhan nää hienoja saundeja ja toki voin biisin tai pari kuunnella joskus, mutta ei sitä samaa fiilistä näistä kyllä enää mitenkään saa.

      Se on sitä nostalgiaa vaan. Katotaan mitä tekin 30 vuoden päästä diggaatte kuunnella. Sama rallatus sitten teillä kuin minullakin tässä nyt.

      Oli se saakelin kovaa musaa se naitvitsi silllon, nykypäivä on ihan kuraa, aaahhh....

      Ehkä...

      • Anonyymi

        Vanhakin tykkää tuosta musiikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhakin tykkää tuosta musiikista.

        En sanonut etten tykkäisi, en vaan jaksa pahemmin sitä kuunnella. Biisin tai pari silloin tällöin.

        Se on sitä Ihmismielen fossilisoitumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut etten tykkäisi, en vaan jaksa pahemmin sitä kuunnella. Biisin tai pari silloin tällöin.

        Se on sitä Ihmismielen fossilisoitumista.

        Ehkä ateisteille tapahtuu sellaista. Minä kuuntelen melkein pelkästään muuta musiikkia kuin nuorena kuuntelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ateisteille tapahtuu sellaista. Minä kuuntelen melkein pelkästään muuta musiikkia kuin nuorena kuuntelin.

        Erikoista, etkö kuunnellu sitten hyvää musaa, vaan jotain ulinaa, jodlaamista, joikaamista?

        Hyvää musaa on aina osattu tehdä, mutta kökköäkin on aina osattu myös tehdä musagenrestä riippumatta.

        Mä kuuntelen periaatteessa vaikka pekka puupään jodlaamista, jos siinä on jotain hassun hauskaa tai muuta erikoista.

        Mitä sä sit nykyään kuuntelet.

        Sen kyllä ymmärtää jos on vaikka joku uskovainen, että musamaku on täysin eri, mutta muuten mun on vähän vaikea uskoa, että vanhempana kuuntelis ihan eri musaa.

        Onhan se hienoa jos siihen pystyy, mä en oikein kunnolla siihen pysty.

        Leffoja onneksi pystyy kattomaan, ettei ihan putoa kokonaan kehityksen kärryiltä.

        Radiotakaan ei oikein osaa enää kuunnella, jos ajais autoo tai olis duunissa, niin sitten radiota vois kuunnellakin. Himassa on tää netti ja youtuben soittolistat, joista tulee vaan lähinnä tuttua kamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, etkö kuunnellu sitten hyvää musaa, vaan jotain ulinaa, jodlaamista, joikaamista?

        Hyvää musaa on aina osattu tehdä, mutta kökköäkin on aina osattu myös tehdä musagenrestä riippumatta.

        Mä kuuntelen periaatteessa vaikka pekka puupään jodlaamista, jos siinä on jotain hassun hauskaa tai muuta erikoista.

        Mitä sä sit nykyään kuuntelet.

        Sen kyllä ymmärtää jos on vaikka joku uskovainen, että musamaku on täysin eri, mutta muuten mun on vähän vaikea uskoa, että vanhempana kuuntelis ihan eri musaa.

        Onhan se hienoa jos siihen pystyy, mä en oikein kunnolla siihen pysty.

        Leffoja onneksi pystyy kattomaan, ettei ihan putoa kokonaan kehityksen kärryiltä.

        Radiotakaan ei oikein osaa enää kuunnella, jos ajais autoo tai olis duunissa, niin sitten radiota vois kuunnellakin. Himassa on tää netti ja youtuben soittolistat, joista tulee vaan lähinnä tuttua kamaa.

        Lapsena kuuntelin pelkkää klassista. Nuorena Elvis, Metallica ja tekno iski kovaa. Nyt on vuorossa dubsteppiä, vanhaa suomalaista iskelmää ja keskiajasta muistuttavaa hengellistä musiikkia. Nightwishiä olen kuunnellut tässä sivussa, se on mukavaa vaihtelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, etkö kuunnellu sitten hyvää musaa, vaan jotain ulinaa, jodlaamista, joikaamista?

        Hyvää musaa on aina osattu tehdä, mutta kökköäkin on aina osattu myös tehdä musagenrestä riippumatta.

        Mä kuuntelen periaatteessa vaikka pekka puupään jodlaamista, jos siinä on jotain hassun hauskaa tai muuta erikoista.

        Mitä sä sit nykyään kuuntelet.

        Sen kyllä ymmärtää jos on vaikka joku uskovainen, että musamaku on täysin eri, mutta muuten mun on vähän vaikea uskoa, että vanhempana kuuntelis ihan eri musaa.

        Onhan se hienoa jos siihen pystyy, mä en oikein kunnolla siihen pysty.

        Leffoja onneksi pystyy kattomaan, ettei ihan putoa kokonaan kehityksen kärryiltä.

        Radiotakaan ei oikein osaa enää kuunnella, jos ajais autoo tai olis duunissa, niin sitten radiota vois kuunnellakin. Himassa on tää netti ja youtuben soittolistat, joista tulee vaan lähinnä tuttua kamaa.

        Leffoista olen täysin pudonnut kärryiltä. Ehkä olemme kuitenkin maultamme samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsena kuuntelin pelkkää klassista. Nuorena Elvis, Metallica ja tekno iski kovaa. Nyt on vuorossa dubsteppiä, vanhaa suomalaista iskelmää ja keskiajasta muistuttavaa hengellistä musiikkia. Nightwishiä olen kuunnellut tässä sivussa, se on mukavaa vaihtelua.

        Teknolla tarkoitan oikeastaan sellaisia kuin Eurythmics, ei niinkään Captain Jack ja mitä niitä oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teknolla tarkoitan oikeastaan sellaisia kuin Eurythmics, ei niinkään Captain Jack ja mitä niitä oli.

        Just!

        Mulla soi nykyään jopa japanilainen citypoppi vai mitä tää on.

        https://www.youtube.com/watch?v=AbM3aAE-OmE&list=RD9Gj47G2e1Jc&index=12

        Näin keski-ikäsenä voi jo kuunella tällasta letkeää menoa vaikkapa nipponin pojilta. Tukee hyvä kesäfiilis tästä.

        Kuuntelen nykyään biisin sieltä ja toisen täältä. Kokonaisia levyjä ei jaksa enää putkeen kuunnella. Faija äänitti c-kaseteille aina parhaat biisit ja möi vinyylit divariin sen jälkeen, tais mainita joskus, että olis pitäny pitää ne levyt kuitenkin ja olishan niillä levyillä aika hyvä hinta nykyisin. Alkuperäinen, lähes kuuntelematon vinyyli 60-luvulta on melko arvokas nykyisin.

        Eurytmics on myös oma suosikkini, Elviksen jotkut biisit, kuten in the ghetto ovat hienoja, vaikka elvari ei mulle ole koskaan kolahtanut, olen sen verran nuori, -69 syntyny. Mulle joku Creamin tyyppinen vanhempi musa kolahtaa kovasti.

        Nostalgia syistä varmaankin voin kuunella vaikka kantri helunaa, rautalapiota ja vaikka mitä, tulee vaan lapsuus ja teini-ikä mieleen ja aika maagista se elämä sillon 70- ja 80-luvuilla oli ja mähän kävin Metallican keikallakin sillon joskus, kun se oli uus ja kova juttu. Olen kyllä ollut etuoikeutettu kun sai ne ajat kokea.

        Kaikki hyvät biisit menee, jopa gospelia täytyy joskus kuunnella. Vaikka jotain tämmösta.

        https://www.youtube.com/watch?v=yC_j_dzkaVE
        https://www.youtube.com/watch?v=y8AWFf7EAc4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just!

        Mulla soi nykyään jopa japanilainen citypoppi vai mitä tää on.

        https://www.youtube.com/watch?v=AbM3aAE-OmE&list=RD9Gj47G2e1Jc&index=12

        Näin keski-ikäsenä voi jo kuunella tällasta letkeää menoa vaikkapa nipponin pojilta. Tukee hyvä kesäfiilis tästä.

        Kuuntelen nykyään biisin sieltä ja toisen täältä. Kokonaisia levyjä ei jaksa enää putkeen kuunnella. Faija äänitti c-kaseteille aina parhaat biisit ja möi vinyylit divariin sen jälkeen, tais mainita joskus, että olis pitäny pitää ne levyt kuitenkin ja olishan niillä levyillä aika hyvä hinta nykyisin. Alkuperäinen, lähes kuuntelematon vinyyli 60-luvulta on melko arvokas nykyisin.

        Eurytmics on myös oma suosikkini, Elviksen jotkut biisit, kuten in the ghetto ovat hienoja, vaikka elvari ei mulle ole koskaan kolahtanut, olen sen verran nuori, -69 syntyny. Mulle joku Creamin tyyppinen vanhempi musa kolahtaa kovasti.

        Nostalgia syistä varmaankin voin kuunella vaikka kantri helunaa, rautalapiota ja vaikka mitä, tulee vaan lapsuus ja teini-ikä mieleen ja aika maagista se elämä sillon 70- ja 80-luvuilla oli ja mähän kävin Metallican keikallakin sillon joskus, kun se oli uus ja kova juttu. Olen kyllä ollut etuoikeutettu kun sai ne ajat kokea.

        Kaikki hyvät biisit menee, jopa gospelia täytyy joskus kuunnella. Vaikka jotain tämmösta.

        https://www.youtube.com/watch?v=yC_j_dzkaVE
        https://www.youtube.com/watch?v=y8AWFf7EAc4

        Mahtavaa tuo japanilainen citypoppi! Täytyisi kuunella enemmän tuota. Listassa oli minullekin tuttua musiikkia. Liekö kasari tai ysäri-animaatioelokuvista tuttua? Elvis on minulla kulkenut suvussa. Vanhempi sukupolvi sitä kuunteli nuorena salaa, se ei ollut ihan hyväksyttyä silloin. Myöhemmin tuli hipit ja Elvis alkoi näyttää kuoropojalta.

        Irwin Goodmania, ajattelin että sopii teemansa puolesta tänne ateismipalstalle:
        https://www.youtube.com/watch?v=kMZaJGF353Y

        Tässä sitä hengellistä musiikkia:
        https://www.youtube.com/watch?v=0GSc5rYzVu8

        "Nostalgia syistä varmaankin voin kuunella vaikka kantri helunaa, rautalapiota ja vaikka mitä, tulee vaan lapsuus ja teini-ikä mieleen ja aika maagista se elämä sillon 70- ja 80-luvuilla oli ja mähän kävin Metallican keikallakin sillon joskus, kun se oli uus ja kova juttu. Olen kyllä ollut etuoikeutettu kun sai ne ajat kokea."

        Metallica taisi olla silloin parhaimmillaan kun se oli uusi. Pidin eniten niistä instrumentaaleista ja Burtonin taiteilusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=2kdUJ5NAnTc

        Eivät ole ne pojat juuri skandaaleissa ryvettyneet toisin kuin kevyemmän musiikin tähtöset, vaikka heilläkin hattuun nousi ja rokkarin elämä vei.


      • Anonyymi

        Sain kuulla toisessa ketjussa että en ole kristitty, joten ehkä minun ei pitäisi fiilistellä tuota hengellistä musiikkia tänne ateistien kiusaksi. ;-P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa tuo japanilainen citypoppi! Täytyisi kuunella enemmän tuota. Listassa oli minullekin tuttua musiikkia. Liekö kasari tai ysäri-animaatioelokuvista tuttua? Elvis on minulla kulkenut suvussa. Vanhempi sukupolvi sitä kuunteli nuorena salaa, se ei ollut ihan hyväksyttyä silloin. Myöhemmin tuli hipit ja Elvis alkoi näyttää kuoropojalta.

        Irwin Goodmania, ajattelin että sopii teemansa puolesta tänne ateismipalstalle:
        https://www.youtube.com/watch?v=kMZaJGF353Y

        Tässä sitä hengellistä musiikkia:
        https://www.youtube.com/watch?v=0GSc5rYzVu8

        "Nostalgia syistä varmaankin voin kuunella vaikka kantri helunaa, rautalapiota ja vaikka mitä, tulee vaan lapsuus ja teini-ikä mieleen ja aika maagista se elämä sillon 70- ja 80-luvuilla oli ja mähän kävin Metallican keikallakin sillon joskus, kun se oli uus ja kova juttu. Olen kyllä ollut etuoikeutettu kun sai ne ajat kokea."

        Metallica taisi olla silloin parhaimmillaan kun se oli uusi. Pidin eniten niistä instrumentaaleista ja Burtonin taiteilusta:

        https://www.youtube.com/watch?v=2kdUJ5NAnTc

        Eivät ole ne pojat juuri skandaaleissa ryvettyneet toisin kuin kevyemmän musiikin tähtöset, vaikka heilläkin hattuun nousi ja rokkarin elämä vei.

        Jep, kivaa tuo japanilainen, jotenkin erilaisempaa kuin länsimainen vastaava musiikki. Joku jännä fiilis siinä on.

        Mä voin kuunnella siis jopa inkkareiden joikaamista, sekin rauhottaa välillä ja toki kyllä vanhempi kristillinenkin musa sopii siihen ihan yhtä hyvin. Tulee rauhottunu olo tämän kaiken hälinän keskellä. Harmonia musiikissa rauhottaa aina. Sitten on joku Jarrekin joka antaa kivan rentoutuksen sekin.

        Miten Metallica sitten sopii meille?

        Eihän ne mistään saatanoista koskaan kai sanoituksissaan ole mitään maininneet. Kaikenlaisia kauhujuttu, sotajuttuja ja muita vastaavia, mitä heviin on aina kuulunut. Iron Maiden aika samanlaista, vaikka kyllä niillä se yksi "666-biisikin" on. Mitään rakkauslauluja ei kai molemmat koskaan ole tehneet, sitä varten on ihan omat genrensä. Fantasiaa ja scifiä paljon, mikä aina jaksaa kiehtoa. Ja sitten on vielä vaikka joku Uriah Heep joka kuulosti lapsena aivan maagiselta fantasiamusalta vaikkei sanoituksista ymmärtänyt tietenkään silloin vielä yhtään mitään, kun vasta sitten koulussa 9-vuotiaana.

        Ainahan sitä "paheellista" nuorisomusiikkiakin on aikuisten mielestä ollut.

        Asiat on yleensä silloin parhaimmillaan, kun ne ovat vielä uusia. Sen mukaan nostalgia olis täysin perusteltavissa.

        Metallican jätkät on täyspäisiä, eikä ne tainneet paljon nuorenakaan ehtiä pahemmin sekoilemaan, kun piti opetella soittamaan niin saakelin hyvin ja tekemään omia biisejä. Ei siinä paljon sillon enää ehdi muuta tekemään. Sanotaanhan sitäkin, että rokin tekeminen on pelastanut monia nuoria ajautumasta kaikenlaisiin vaikeuksiin. Mä luulen, että niin on käynyt monen kohdalla. Kyllähän huumeet ja kaikki sekoilu on tietenkin kuulunut aina rokkiin, mutta ei varmaan enää nykypäivänä kuitenkaan niin paljoa kuin ennen. Koskaan kuullut, että Metallica olis huumeiden vaikutuksen alaisuudessa tehnyt jonkin biisin. Kai ne jotain on kokeilleet, kaljaa ainakin kovasti kitanneet,mutta eihän kännissä pysty mitään järkevää tekemään. Pitäs kysyä niiltä itseltään sitä asiaa. Huumeaddikteja ne ei ole käsittääkseni koskaan olleet. Se tiedetään, että Jameksella on alkoholiongelma. Onhan niillä Master of Puppets biisi, joka kertoo huumeista josta voi päätellä, että kokeiltu niitäkin on.

        Burton kuoli bussionnettomuudessa, ei se päihteisiin kuollut. Sääli, koska Burton oli kuitenkin paras biisintekijä koko bändissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kivaa tuo japanilainen, jotenkin erilaisempaa kuin länsimainen vastaava musiikki. Joku jännä fiilis siinä on.

        Mä voin kuunnella siis jopa inkkareiden joikaamista, sekin rauhottaa välillä ja toki kyllä vanhempi kristillinenkin musa sopii siihen ihan yhtä hyvin. Tulee rauhottunu olo tämän kaiken hälinän keskellä. Harmonia musiikissa rauhottaa aina. Sitten on joku Jarrekin joka antaa kivan rentoutuksen sekin.

        Miten Metallica sitten sopii meille?

        Eihän ne mistään saatanoista koskaan kai sanoituksissaan ole mitään maininneet. Kaikenlaisia kauhujuttu, sotajuttuja ja muita vastaavia, mitä heviin on aina kuulunut. Iron Maiden aika samanlaista, vaikka kyllä niillä se yksi "666-biisikin" on. Mitään rakkauslauluja ei kai molemmat koskaan ole tehneet, sitä varten on ihan omat genrensä. Fantasiaa ja scifiä paljon, mikä aina jaksaa kiehtoa. Ja sitten on vielä vaikka joku Uriah Heep joka kuulosti lapsena aivan maagiselta fantasiamusalta vaikkei sanoituksista ymmärtänyt tietenkään silloin vielä yhtään mitään, kun vasta sitten koulussa 9-vuotiaana.

        Ainahan sitä "paheellista" nuorisomusiikkiakin on aikuisten mielestä ollut.

        Asiat on yleensä silloin parhaimmillaan, kun ne ovat vielä uusia. Sen mukaan nostalgia olis täysin perusteltavissa.

        Metallican jätkät on täyspäisiä, eikä ne tainneet paljon nuorenakaan ehtiä pahemmin sekoilemaan, kun piti opetella soittamaan niin saakelin hyvin ja tekemään omia biisejä. Ei siinä paljon sillon enää ehdi muuta tekemään. Sanotaanhan sitäkin, että rokin tekeminen on pelastanut monia nuoria ajautumasta kaikenlaisiin vaikeuksiin. Mä luulen, että niin on käynyt monen kohdalla. Kyllähän huumeet ja kaikki sekoilu on tietenkin kuulunut aina rokkiin, mutta ei varmaan enää nykypäivänä kuitenkaan niin paljoa kuin ennen. Koskaan kuullut, että Metallica olis huumeiden vaikutuksen alaisuudessa tehnyt jonkin biisin. Kai ne jotain on kokeilleet, kaljaa ainakin kovasti kitanneet,mutta eihän kännissä pysty mitään järkevää tekemään. Pitäs kysyä niiltä itseltään sitä asiaa. Huumeaddikteja ne ei ole käsittääkseni koskaan olleet. Se tiedetään, että Jameksella on alkoholiongelma. Onhan niillä Master of Puppets biisi, joka kertoo huumeista josta voi päätellä, että kokeiltu niitäkin on.

        Burton kuoli bussionnettomuudessa, ei se päihteisiin kuollut. Sääli, koska Burton oli kuitenkin paras biisintekijä koko bändissä.

        Ainakin potkivat pellolle sen kitaristi Mustosen jolla oli huumeongelma.


    • Anonyymi

      Nightwish ei ole Saatanan puolella koska saatanaa ei ole olemassa joten kukaan ei voi olla hänen puolelllaan.

      Tuomas Holopainen on ateisti kuten allekirjoittamnutkin ja erittäin hyvä veto heiltä ottaa Richard Dawkins puhumaan levylle.

      Ps; Evoluutioteoria on totta.

      • Anonyymi

        Luin juuri, että vasemmistoälyköt kritisoivat rajusti Dawkinsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin juuri, että vasemmistoälyköt kritisoivat rajusti Dawkinsia?

        Vastaan itselleni. Ilmeisesti Dawkins on kritisoinut islamia liikaa vasemmiston mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan itselleni. Ilmeisesti Dawkins on kritisoinut islamia liikaa vasemmiston mielestä.

        Hyi, hitto, toivottavasti mokoma sivistymättömyys kriminalisoidaan.

        Vankilaan tommonen ahdasmielinen Dawkins kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, hitto, toivottavasti mokoma sivistymättömyys kriminalisoidaan.

        Vankilaan tommonen ahdasmielinen Dawkins kuuluu.

        Dawkins ja Maher puhuvat takaperoisesta vasemmistosta. Kumpikin on käsittääkseni isoja nimiä "uusateismissa"

        https://www.youtube.com/watch?v=LvvQJ_zsL1U


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi, hitto, toivottavasti mokoma sivistymättömyys kriminalisoidaan.

        Vankilaan tommonen ahdasmielinen Dawkins kuuluu.

        Dawkinsia ei päästetty puhumaan jossain amerikassa, koska hänet luokiteltiin islamofobiksi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        natsi vielä, hyi hitto!

        Eiköhän tuo ole ihan sitä perusjuttua rehellisen uskontokritiikin kanssa. Amerikkalainen vasemmisto jostain syystä islamin takana ja oikeisto juutalaisuuden tai kristinuskon. Siitä huolimatta ovatko he oikeasti ateisteja. Kumpikin närkästyy Dawkinsille ja syyttää siitä että nyt ei olla tasapuolisia. Onneksi emme ole siinä pisteessä kuin USA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole ihan sitä perusjuttua rehellisen uskontokritiikin kanssa. Amerikkalainen vasemmisto jostain syystä islamin takana ja oikeisto juutalaisuuden tai kristinuskon. Siitä huolimatta ovatko he oikeasti ateisteja. Kumpikin närkästyy Dawkinsille ja syyttää siitä että nyt ei olla tasapuolisia. Onneksi emme ole siinä pisteessä kuin USA.

        Myyn kaikki mun naikkareiden levyt heti maanantaina divariin, mä en voi kannattaa mitään äärioikeistoa tukevaa yhtyettä. Se Hietalakin näyttää ihan joltain viikingiltä siinä parrassaan ja nehän uskoi olevansa jotain arjalaisia. Pakolaisia pitää auttaa ja naikkarit vois antaa niistä levymyyntirahoistaan osan vokkeihin ja ihan oikeesti auttaa näitä pakolaisia,nyt ne vaan käyttää kaikki rahat johonkin turhaan, ostaa uusia bassoja, vaikka on ainakin varmaan kymmenen bassoa jo ennestään sillä Hietalallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyn kaikki mun naikkareiden levyt heti maanantaina divariin, mä en voi kannattaa mitään äärioikeistoa tukevaa yhtyettä. Se Hietalakin näyttää ihan joltain viikingiltä siinä parrassaan ja nehän uskoi olevansa jotain arjalaisia. Pakolaisia pitää auttaa ja naikkarit vois antaa niistä levymyyntirahoistaan osan vokkeihin ja ihan oikeesti auttaa näitä pakolaisia,nyt ne vaan käyttää kaikki rahat johonkin turhaan, ostaa uusia bassoja, vaikka on ainakin varmaan kymmenen bassoa jo ennestään sillä Hietalallakin.

        Tuollaisia ihmisiä on oikeastikin olemassa, ehkä?

        Lakkasin itse kuuntelemasta erästä bändiä kun olivat sellaisiin rikoksiin syyllistyneet, että en vitsillä voinut suhtautua. En lakkaisi kuuntelemasta mitään bändiä sen takia, että heillä on minua ärsyttäviä mielipiteitä tai sen takia että joku väittää saatananpalvonnaksi, uskonnolliseksi hömpäksi tai poliittisesti epäkorrektiksi. Haistakoon ***********************


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        natsi vielä, hyi hitto!

        Ilman valkoisia miehiä ei olisi ateismiakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuollaisia ihmisiä on oikeastikin olemassa, ehkä?

        Lakkasin itse kuuntelemasta erästä bändiä kun olivat sellaisiin rikoksiin syyllistyneet, että en vitsillä voinut suhtautua. En lakkaisi kuuntelemasta mitään bändiä sen takia, että heillä on minua ärsyttäviä mielipiteitä tai sen takia että joku väittää saatananpalvonnaksi, uskonnolliseksi hömpäksi tai poliittisesti epäkorrektiksi. Haistakoon ***********************

        Nylon Beatista käytetään tuota naikkarit sanaa,

        Pelkkä roolileikki, mutta tuollaisiahan ne teinien jutut välillä vähän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nylon Beatista käytetään tuota naikkarit sanaa,

        Pelkkä roolileikki, mutta tuollaisiahan ne teinien jutut välillä vähän on.

        Oiskos "naitsikat" hyvä sana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nylon Beatista käytetään tuota naikkarit sanaa,

        Pelkkä roolileikki, mutta tuollaisiahan ne teinien jutut välillä vähän on.

        Tajusin vitsailuksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tajusin vitsailuksi. :)

        Tottakai.

        Hauska paradoksi tuo "totta-kai" itsensä kanssa ristiriidassa oleva sana, Varmuutta tarkoittava sana tuskin sisältää helposti ehkä totta-merkityksen samalla.

        Suomenkielemme voi muuten olla aika ovela kieli.

        Joksikin alkukieleksi ne tätä väittää

        Pyramidikin tulis sanoista "pyhät raamit"

        Ehkä ne avaruusoliot puhu suomea, jotka ne rakensi. Kun ne sano sen, niin epygtiläiset kuuli sen omalla aksentillaan pyramidi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan itselleni. Ilmeisesti Dawkins on kritisoinut islamia liikaa vasemmiston mielestä.

        Vasemmistossakin voitaneen katsoa esiintyvän taantumuksellisia voimia, jotka eivät kuitenkaan edusta koko vasemmistoa. "Uusateismin" skeneen liittyvien ajattelijoiden joukossa on sellaisia, kuten Brett Weinstein, jotka ovat puhuneet siitä, että vasemmisto syö itseään tällä tavalla.

        Weinsteinillehän kävi sillä tavalla, että hän ajautui irtisanoutumaan evoluutiobiologian professuuristaan eräästä yliopistosta, koska siellä paikallinen "SJW"-porukka alkoi meuhkaamaan, kun Weinstein kyseenalaisti jonkinlaisen sosiaalisen kannanottopäivän, jossa valkoisten opettajien ja opiskelijoiden olisi tullut pysyä poissa kampukselta. Kyse oli siis ehdotetusta muokkauksesta historialliseen perinteeseen, jossa mustat osoittivat mieltään viettämällä poissaolopäivän, ja vasemmiston edustajat olivat ehdottaneet, että tällä kertaa vuorossa saisivat olla valkoiset.

        Ja koska Weinsteinin mielestä ei ollut järkeä pakottaa ketään tuollaiseen, niin hänhän oli tietysti sitten rasisti tämän takia. Ja koska hän yritti puolustautua rasismisyytöksiltä, niin sehän sitten edelleen todistaa, että hän tosiaan on rasisti. Että sillä tavalla. Mutta niin, samalla tavalla ajattelevan porukan uskoisin olevan Dawkinsin ja myös esim. Sam Harrisin kimpussa kun he kritisoivat islamia.


      • Anonyymi
        Terveisiä_kaaoksesta kirjoitti:

        Vasemmistossakin voitaneen katsoa esiintyvän taantumuksellisia voimia, jotka eivät kuitenkaan edusta koko vasemmistoa. "Uusateismin" skeneen liittyvien ajattelijoiden joukossa on sellaisia, kuten Brett Weinstein, jotka ovat puhuneet siitä, että vasemmisto syö itseään tällä tavalla.

        Weinsteinillehän kävi sillä tavalla, että hän ajautui irtisanoutumaan evoluutiobiologian professuuristaan eräästä yliopistosta, koska siellä paikallinen "SJW"-porukka alkoi meuhkaamaan, kun Weinstein kyseenalaisti jonkinlaisen sosiaalisen kannanottopäivän, jossa valkoisten opettajien ja opiskelijoiden olisi tullut pysyä poissa kampukselta. Kyse oli siis ehdotetusta muokkauksesta historialliseen perinteeseen, jossa mustat osoittivat mieltään viettämällä poissaolopäivän, ja vasemmiston edustajat olivat ehdottaneet, että tällä kertaa vuorossa saisivat olla valkoiset.

        Ja koska Weinsteinin mielestä ei ollut järkeä pakottaa ketään tuollaiseen, niin hänhän oli tietysti sitten rasisti tämän takia. Ja koska hän yritti puolustautua rasismisyytöksiltä, niin sehän sitten edelleen todistaa, että hän tosiaan on rasisti. Että sillä tavalla. Mutta niin, samalla tavalla ajattelevan porukan uskoisin olevan Dawkinsin ja myös esim. Sam Harrisin kimpussa kun he kritisoivat islamia.

        Poikkeaako nää aatteet edes niin kovin paljoa uskonnoista?

        On natsikorttia, on riemuidioottikorttia, on jeesuskorttia ja käärmekorttiakin ja mitä vaan corttia halutaankin.

        Ihan uus tarot-korttipakka.

        Onhan se Tarot kova yhtye!

        Naitvitsienkin pitäs tietää, onhan siinäkin Hietala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeaako nää aatteet edes niin kovin paljoa uskonnoista?

        On natsikorttia, on riemuidioottikorttia, on jeesuskorttia ja käärmekorttiakin ja mitä vaan corttia halutaankin.

        Ihan uus tarot-korttipakka.

        Onhan se Tarot kova yhtye!

        Naitvitsienkin pitäs tietää, onhan siinäkin Hietala.

        https://www.youtube.com/watch?v=VimogVM3i9Y

        saakeli!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poikkeaako nää aatteet edes niin kovin paljoa uskonnoista?

        On natsikorttia, on riemuidioottikorttia, on jeesuskorttia ja käärmekorttiakin ja mitä vaan corttia halutaankin.

        Ihan uus tarot-korttipakka.

        Onhan se Tarot kova yhtye!

        Naitvitsienkin pitäs tietää, onhan siinäkin Hietala.

        Noh, monissa periaatteessa sinänsä epäuskonnollisissa poliittissa aatteissa ja ideologioissa on selkeästi uskonnollisia piirteitä; suuri ja mahtava johtaja pelastaa kansan kärsimyksestä ja johdattaa uuteen kukoistukseen; tämä uusi aate tai tämä wanhojen wiisauksien juurille palaaminen tekee tästä kansasta muita paremman; tämä talousoppi on vapauttava meidät ja ohjaava meidät toteuttamaan itseämme jne. blaa blaa. Oikeistossa ja vasemmistossa on omat "uskonkappaleensa", koska ne ammentavat maailmankuvista, joissa on omat arkkityyppinsä ja stereotypiansa ja vastakkainasettelunsa ja kaikki se on vain ihmisen tapaa koettaa jäsennellä asioita.


      • Anonyymi
        Terveisiä_kaaoksesta kirjoitti:

        Noh, monissa periaatteessa sinänsä epäuskonnollisissa poliittissa aatteissa ja ideologioissa on selkeästi uskonnollisia piirteitä; suuri ja mahtava johtaja pelastaa kansan kärsimyksestä ja johdattaa uuteen kukoistukseen; tämä uusi aate tai tämä wanhojen wiisauksien juurille palaaminen tekee tästä kansasta muita paremman; tämä talousoppi on vapauttava meidät ja ohjaava meidät toteuttamaan itseämme jne. blaa blaa. Oikeistossa ja vasemmistossa on omat "uskonkappaleensa", koska ne ammentavat maailmankuvista, joissa on omat arkkityyppinsä ja stereotypiansa ja vastakkainasettelunsa ja kaikki se on vain ihmisen tapaa koettaa jäsennellä asioita.

        Niin, eli eipä se inhimillisyys siitä paljon miksikään muutu, oli kyseessä mikä tahansa ihmisen touhu.

        Samaan hornan tuuttiin vaan nekin.

        Uskonnot katoaa, aatteet katoaa, rajatkin katoaa, Imagine!

        En tiedä Lennonistakaan ja laulun sanoista, mutta melodia on ainakin kiva ja vie lapsuuteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli eipä se inhimillisyys siitä paljon miksikään muutu, oli kyseessä mikä tahansa ihmisen touhu.

        Samaan hornan tuuttiin vaan nekin.

        Uskonnot katoaa, aatteet katoaa, rajatkin katoaa, Imagine!

        En tiedä Lennonistakaan ja laulun sanoista, mutta melodia on ainakin kiva ja vie lapsuuteen.

        "Niin, eli eipä se inhimillisyys siitä paljon miksikään muutu, oli kyseessä mikä tahansa ihmisen touhu."

        Näinhän se määritelmällisesti joutuu olemaan, että kun inhimillisyys määritellän ihmisyyden perusteella, niin silloin ihmisen tekemiset ovat lähtökohtaisesti inhimillisyyksiä. Mutta tulevaisuudessa lienee mahdollista, että ihminen alkaa vaihettua koneeksi jonkinlaisen transhumanistisen prosessin myötä, ja jossain vaiheessa voitaisiin olla tilanteessa, että ihmisistä on tullut jotain, mikä ei kuitenkaan enää ole oikeastaa millään tavalla inhimillistä.


      • Anonyymi
        Terveisiä_kaaoksesta kirjoitti:

        "Niin, eli eipä se inhimillisyys siitä paljon miksikään muutu, oli kyseessä mikä tahansa ihmisen touhu."

        Näinhän se määritelmällisesti joutuu olemaan, että kun inhimillisyys määritellän ihmisyyden perusteella, niin silloin ihmisen tekemiset ovat lähtökohtaisesti inhimillisyyksiä. Mutta tulevaisuudessa lienee mahdollista, että ihminen alkaa vaihettua koneeksi jonkinlaisen transhumanistisen prosessin myötä, ja jossain vaiheessa voitaisiin olla tilanteessa, että ihmisistä on tullut jotain, mikä ei kuitenkaan enää ole oikeastaa millään tavalla inhimillistä.

        Kyborgeja?

        Tai sitten alkaa kehittyä jotain yliluonnollisia ominaisuuksia, jos kehitys menee luonnollisesti eteenpäin. Telepatia ehkä paras esimerkki.

        Australien alkuasukkaiden väitetään omanneen telepatiakyvyn.

        Tietenkin kehitys näyttäisi kulkevan molempiin suuntiin, sekä luonnolisesti ja keinotekoisesti. Yliluonnollisia kykyjä ja teknologiaa.

        Se on hyvä yhdistelmä jos pitää avaruuteenkin mennä.

        Jos sieltä tulee jokin örkkirobotti mikä lie, jota ei teknologialla tuhota, niin pulassa ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyborgeja?

        Tai sitten alkaa kehittyä jotain yliluonnollisia ominaisuuksia, jos kehitys menee luonnollisesti eteenpäin. Telepatia ehkä paras esimerkki.

        Australien alkuasukkaiden väitetään omanneen telepatiakyvyn.

        Tietenkin kehitys näyttäisi kulkevan molempiin suuntiin, sekä luonnolisesti ja keinotekoisesti. Yliluonnollisia kykyjä ja teknologiaa.

        Se on hyvä yhdistelmä jos pitää avaruuteenkin mennä.

        Jos sieltä tulee jokin örkkirobotti mikä lie, jota ei teknologialla tuhota, niin pulassa ollaan.

        Kun nyt saisi jotain todisteita yliluonnollisista kyvyistä niin voisi kehittää niitä. Neuvostoliittohan törsäsi rahaa siihen tutkimukseen heikoin tuloksin, samoin Usa. Nyt on jäljellä vaan jotain nettipersoonia, jotka väittävät olleensa salaisissa projekteissa vaikka olisivat tehneet jotain tuiki tavallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt saisi jotain todisteita yliluonnollisista kyvyistä niin voisi kehittää niitä. Neuvostoliittohan törsäsi rahaa siihen tutkimukseen heikoin tuloksin, samoin Usa. Nyt on jäljellä vaan jotain nettipersoonia, jotka väittävät olleensa salaisissa projekteissa vaikka olisivat tehneet jotain tuiki tavallista.

        Johonkin ihmiseen pitäs tulla se mutaatio.

        X-men

        Telepatiahan olis tarpeellinen jos laitteet hajoaa tai joutuu niistä jotenkin eroon. Jos vaikka siinä Yksin Marsissa olis ollu telepatiaa, niin se Damonin hahmo olis voinu heti ilmottaa muille jääneensä yksin planeetalle.

        Myös hypnotisointi, jossa pystyy hypnotisoimaan toisen vaikka niin, että muutut hänelle näkymättömäksi. Et siis tietenkään oikeasti muutu näkymättömäksi, mutta tuo toinen ei vaan kykene sinua vähään aikaan näkemään. Siitä olis hyötyä jos joku yrittää hyökätä kimppuusi. Ehkä ne kyvyt kehittyy vaan sellaisille, jotka eivät käytä niitä mihinkään pahaan. Siksi sotilaskäyttöön niitä voi olla vaikeaa kehittää. Ainakaan toisen tappamista varten.

        Sotilaille paljon käyttöä, ja onhan näitä PSI-juttuja jo vuosikymmeniä kokeiltukin.

        Emmehän me voida tietää vaikka ne olis onnistuneetkin siinä, koska sen täytyy erittäin tarkoin vartioituja salaisuuksia.

        Toisaalta vosi vaatia sen aika ison luonnollisen henkisen kehittymisen, eikä sellaista pysty keinotekoisesti tekemään.

        Vähän kun yrittäis opettaa viisautta koulussa kaikille lapsille. Sekin kehittyy luonnollisesti, ei väkisinpäkisin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lahkolaiset näkevät saatanaa vähän joka puolella... ihmisen tyhmyydellä ei ole rajoja...

      • Anonyymi

        Jos ei näe saatanaa, osoittaa olevansa saatanan leirissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei näe saatanaa, osoittaa olevansa saatanan leirissä.

        Tuollainen on klassista taika- ja salaliittouskoista ajattelua, missä mikä tahansa asia tai minkä tahansa asian puute on merkki mistä tahansa mitä nyt halutaankaan uskoa.


    • Anonyymi

      Pitääkö yhtyeen olla uskossa, jotta se voidaan hyväksyä uskisten kesken?
      Nigtwishin primus motor Tuomas on kiteeläisen rovastin tyttären poika. Tuomas biologian opiskelijana tuskin on kreationisti, mutta musiikki genrensä parhaita säveltäjiä maailmassa. Luonto, elämä ja maailman kaikkeus siinä on Nigtwishin teemat.

      Nigtwish ei ole mikään tyhjäpäiden doom-metalli ryhmä joiden jutut kiertää leikki-satanismissä, vaikka heistä suurin osa on ateisteja. Ateismiin ei kuulu satanismi tai muut hihhuloinnit. Pitäisikö kosmologien Kari Enqvist tai Syksy Räsänen olla saatanan palvojia koska ovat ateisteja?

      Uudelta Human. :II: Nature levyltä kunnianosoitus tähtitieteilijä Eugene Shoemakerille, joka ainoana ihmisenä tuhkat on levitetty kuuhun.
      https://www.youtube.com/watch?v=Rjp_DfvJimg

      • Anonyymi

        Järkevien uskisten parissa ei tarvitse tuollaisista välittää.


    • Anonyymi

      Tervehdys. Musiikissa jokainen ilmentää itseään. Tämä on pääsääntö. Eli musiikki voi parantaa vanhoja traumoja ja kehittyä musiikillisesti myös aggressiiviseen suuntaa.
      Alice Cooper joka tappaa kanoja lavalla, kertoo hänestä itsestään...ei se ole mikään show. Musiikissa on se kummallisuus, miksi esim. virsiä veisataan. Kyllä. On taipumus harmoniaan. Nightwish on korkealla tasolla tässä projektissa ja mitä enemmän se tehdään melodisesti sen parempi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Cooper onkin tunnustava kristitty

        https://www.youtube.com/watch?v=v3q7ycY9hbk

        Melkein kaikki ne rokkarit joista tekaistiin saatananpalvojia jotain pelottelulehtisiä varten on osoittautunut kristityiksi.


    • Anonyymi

      Se on saatanan taukotupa, se bändi. The fallen angels joista he leveilevät "lauluissaan", kiduttavat heitä helvetissä ikuisesti elleivät tee parannusta. Sitten saavat nähdä minkä palkan pahuuden seuraamisesta saa.

      • Anonyymi

        Kasvanut kristillisessä kodissa, Alice Cooper tiesi aina tarvitsevansa Kristusta. Mutta huumausaineiden aiheuttamassa utussa tapahtui dramaattinen käännös, kun hän huomasi tarvitsevansa sitoutua Jeesukseen Kristukseen tai hän oli valmis. Saarnaajien poika ja pojanpoika Cooper tiesi kuka Jeesus oli ja tiesi kristinuskon olevan totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvanut kristillisessä kodissa, Alice Cooper tiesi aina tarvitsevansa Kristusta. Mutta huumausaineiden aiheuttamassa utussa tapahtui dramaattinen käännös, kun hän huomasi tarvitsevansa sitoutua Jeesukseen Kristukseen tai hän oli valmis. Saarnaajien poika ja pojanpoika Cooper tiesi kuka Jeesus oli ja tiesi kristinuskon olevan totta.

        Mutta miksi se silti käyttää itsestään tuota nimeä?

        Oikea nimi on Vincent Damon Furnier

        Ainakin legendan mukaan tuo nimi on tullut siitä, että hän olisi edellisessä elämässään ollut tuon niminen noita, joka poltettiin roviolla.

        Alicen itsensä mukaan sellainen nimi vain juolahti ensimmäiseksi mieleen, kun hän ajatteli johonkin vanhaan naiseen sopivaa nimeä josta sitten tehtäisiin bändin nimi

        <<His real name is Vincent Furnier. Alice Cooper was the name of the band, but the name became so associated with the lead singer that he took it.

        The band spread the rumor that "Alice Cooper" was the name of a girl who was accused of being a witch in the 1600s, saying she contacted them through a Ouija board. Furnier later explained that he made it up when he was thinking of a sweet, innocent-sounding name that would contrast against their shocking stage show.<<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miksi se silti käyttää itsestään tuota nimeä?

        Oikea nimi on Vincent Damon Furnier

        Ainakin legendan mukaan tuo nimi on tullut siitä, että hän olisi edellisessä elämässään ollut tuon niminen noita, joka poltettiin roviolla.

        Alicen itsensä mukaan sellainen nimi vain juolahti ensimmäiseksi mieleen, kun hän ajatteli johonkin vanhaan naiseen sopivaa nimeä josta sitten tehtäisiin bändin nimi

        <<His real name is Vincent Furnier. Alice Cooper was the name of the band, but the name became so associated with the lead singer that he took it.

        The band spread the rumor that "Alice Cooper" was the name of a girl who was accused of being a witch in the 1600s, saying she contacted them through a Ouija board. Furnier later explained that he made it up when he was thinking of a sweet, innocent-sounding name that would contrast against their shocking stage show.<<

        Et siis ole koskaan tuntenut rokkariuskovaisia? Usassa ihan tavallisia. Suomessa tuntuu olevan Jack Chick-aivopesu toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole koskaan tuntenut rokkariuskovaisia? Usassa ihan tavallisia. Suomessa tuntuu olevan Jack Chick-aivopesu toiminut.

        Tulee jotenkin aina "meidenistä" sellanen kuva, että ne jätkät on uskovia, ainakin niillä on hiton terveelliset elämäntavat.

        Jos elää fiksusti, niin sama se onko vai eikö ole jos lopputulos on käytännössä ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee jotenkin aina "meidenistä" sellanen kuva, että ne jätkät on uskovia, ainakin niillä on hiton terveelliset elämäntavat.

        Jos elää fiksusti, niin sama se onko vai eikö ole jos lopputulos on käytännössä ihan sama.

        Jumalaan Bruce uskoo, mutta ei kristinuskon mukaisesti.


    • Anonyymi

      Ateismiin ei kuulu saatanallisuus.

      • Anonyymi

        Kyllä kuuluu ja lisäksi vielä islamilaisuus, tiedeuskovaisuus, materialismi, fysikalismi ja evouskoisuus - jos kristittyjä hihhuleita on uskominen.


    • Anonyymi

      Ateistinen kyllä /eli älykäs), mutta mitään saatanaahan ei ole olemasskaan.

      Kuten varmasti aikuisen aihmisenä tiedät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe