Tiede etenee

6

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kun vain on yhtä Raamatun ilmoituksen kanssa.

    • Anonyymi

      Vai että "Merenpohjien hydrotermiset lähteet ovat yksi ehdotetuista elämän syntypaikoista".

      No mitäs sitten kun joskus selviää että eihän se elämä siellä syntynytkään? Onko "seuraava" ehdotus sitten vielä "syvemmällä" ja kun selviää että ei sieltäkään löytynyt elämän syntypaikkaa NIIN sitten siirrytään avaruuteen muihin planeettoihin ja aurinkokuntiin!

      Niinkö tämä nyt menee että kunhan siirrytään tarpeeksi kauas matkan ja ajan suhteen niin kyllähän sen sieltä on "pakko" löytyä ja siihen on jotenkin helpompi uskoakin KOSKA sen syntyminen täällä maapallolla ITSEKSEEN näyttää mahdottomalta!

      • Anonyymi

        Tämä olikin ehdotus, ei fakta. Joten voi hyvinkin olla että tiede todistaa myöhemmin että näin ei ole.


    • Anonyymi

      Sinänsä - jos Jumala voi luoda kaiken tyhjästä, tai mistä sitten olettaa kun hänen luoneen elämän, miksei Jumala voisi luoda vaikkapa DNAta siitä mitä Maan päällä oli tarjolla puolentoista miljardin vuoden ajan?
      Itse olen sillä kannalla että elämä on saattanut saada alkunsa muualla ja on tuotu tänne. Voipi olla.

      • Anonyymi

        Jos siis olettaisi että a Jumala on olemassa, ja b maailmankaikkeus ja Maa ovat ikivanhoja (ajanmääritykset ovat oikein) niin, hm...Miksi Jumala ei voinut luoda DNAta eli solun tumaa jne noin niin kuin saman tien? Miksi se kesti yli miljardi vuotta? Tai, jos Jumala on kaikkivoipa, miksi alienien piti tuoda se elämä Maahan, miksei Jumala fiksannut sitä itse? Haluaako hän, että luonnonlait ovat luonnonlakeja eikä hänellekään ole passelia ylittää niitä (mutta jos joku haluaa TUODA Maahan elämää, niin go ahead? ;))
        En tiedä, ristiriitainen ja salaperäinen Luoja on vaan kiinnostava ajatuksena.iowa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis olettaisi että a Jumala on olemassa, ja b maailmankaikkeus ja Maa ovat ikivanhoja (ajanmääritykset ovat oikein) niin, hm...Miksi Jumala ei voinut luoda DNAta eli solun tumaa jne noin niin kuin saman tien? Miksi se kesti yli miljardi vuotta? Tai, jos Jumala on kaikkivoipa, miksi alienien piti tuoda se elämä Maahan, miksei Jumala fiksannut sitä itse? Haluaako hän, että luonnonlait ovat luonnonlakeja eikä hänellekään ole passelia ylittää niitä (mutta jos joku haluaa TUODA Maahan elämää, niin go ahead? ;))
        En tiedä, ristiriitainen ja salaperäinen Luoja on vaan kiinnostava ajatuksena.iowa

        Säähä sekoilet enemmän kuin EU-direktiivit sallii!

        Jumala mitään "tumia" sun muita erikseen luonut VAAN kokonaisia eläimiä ja ihmisen joissa oli kaikki "palikat" samantien paikoillaan!

        Älä ny sekoita omaa mielikuvitustasi tähän SILLÄ elämä mistään tänne ole tullut VAAN Jumala loi sen täällä ja tänne!

        Koita ny keskittyä, kyllähän nyt pitäisi jo olla selvitty vapustakin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe