Kyllähän pizzamestarit jatkaa mutta taitaa olla uus omistaja. Kautta aikain ollut nokian paras pizza tossa firmassa.
Pizzamestarit jatkaa
12
83
Vastaukset
- Anonyymi
Juu tasasin väliajoin kysytään Pizzaa Taksia Asiakaspalvelijaa, et missä paras no makuasioista paha riidellä. Nimittäin loppua ei tule mielipiteistä
- Anonyymi
Okei, jos tulee Ok pitäjä vois käydäkkin. Muutoin jos Pizzaa haen niin Kotipizza.
- Anonyymi
Kunnon nälkä jos on niin nokian joka paikasta mistä pizzaa saa niin voin syödä.Harvemmin toki syön pitzzaa.
- Anonyymi
Muuttuuko reseptit tai koostumus? Se jää nähtäväksi. Toivoittavasti ei.
- Anonyymi
Toivotaan että ei muutu. Mut hyvä että pitsamestarit jatkaa, Mä en enopitsoja syö..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan että ei muutu. Mut hyvä että pitsamestarit jatkaa, Mä en enopitsoja syö..
Leppis ja lajitelma on parhaat. Muutkin hyviä, mut noi on mun suosikit. Toivottavasti saa pitsan myös tuplajuustolla. Niin ja kotiinkuljetus palvelu oli ok .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisten omistama paikka, Jossa Suomalaiset tekevät työtä. Hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko he sukua toisilleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko he sukua toisilleen?
Kaikkihan tääl on sukua toisilleen enempi tai vähempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai tiedät että nämä työtä tekevät suomalaiset jättivät verot maksamatta ja sen takia omistaja vaihtui.
- Anonyymi
Netissäkö pystyy kirjoittaan mitä vaan täh, onko sulla faktatietoa.
- Anonyymi
Tottahan toki on faktatietoa, miksi tänne valheita kirjoittelisin. Protestilistalta löytyy, kun osaa etsiä. Tyhmä kun olen, niin en osaa linkata tähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4216015Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133388Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?642339Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1081023- 611005
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?94993- 60990
- 42892
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te77889