Että näin...

Eikö tuota massapostittajaa jo voisi jotenkin estää?

Sairas ihminen.

29

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei minusta sairaampi kuin ammatikseen persuja solvaava valehteleva vassarisoturi. Molemmat joutaisivat poistua palstalta.

      • Tuon tyyppinen massapostitus on pelkkää idiotismia.


      • Anonyymi

        Itse solvaat vasemmistoa yötäpäivää palstalla joten miksi valitat kun tulee myös persuille arvostelua tasapuolisuuden vuoksi. Palsta on näet vapaa kaikille etkä sinä voi omia palstaa vain persupropagandalle.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Tuon tyyppinen massapostitus on pelkkää idiotismia.

        InhottavaIdiootti - poistu räksyttämästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse solvaat vasemmistoa yötäpäivää palstalla joten miksi valitat kun tulee myös persuille arvostelua tasapuolisuuden vuoksi. Palsta on näet vapaa kaikille etkä sinä voi omia palstaa vain persupropagandalle.

        Älä valehtele, en solvaa. Sitä paitsi tuo valehteleva alatyylinen pilkka, kuten ulkonäköön keskittyvä pilkkaaminen tai kaljabaarikummelijuntti tms. Tämäkö on sitä teidän arvostelua? Vastaavaa paskaa koko palsta täynnä. Pelkkää valhetta ja provosointia. Kai ymmärrät, että tuollainen tietenkin herättää vastareaktioita. Kun lopetat/lopetatte, niin palsta varmaan rahoittuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        InhottavaIdiootti - poistu räksyttämästä!

        Tuoko on esimerkki osaamisesi tasosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele, en solvaa. Sitä paitsi tuo valehteleva alatyylinen pilkka, kuten ulkonäköön keskittyvä pilkkaaminen tai kaljabaarikummelijuntti tms. Tämäkö on sitä teidän arvostelua? Vastaavaa paskaa koko palsta täynnä. Pelkkää valhetta ja provosointia. Kai ymmärrät, että tuollainen tietenkin herättää vastareaktioita. Kun lopetat/lopetatte, niin palsta varmaan rahoittuu.

        Nimenomaan solvaat hallituksen naisministereitä jatkuvasti alatyylisesti ja seksuaalisväritteisillä kommenteilla. Todella törkeitä kirjoittelet joten älä venkoile.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Tuoko on esimerkki osaamisesi tasosta?

        Tuskin edes tiedät kenelle vastaat. Mutta voihan luoda mielikuvissasi vihollisia ja sovittaa palstan vastaukset heihin. Minulle riittää että kaikki mielipuoliset ja valehtelevat kommentoija rauhoittavat menonsa - tasapuolisesti. Oli se sitten äärirasistinen pökälepostaaja tai mielipuolinen vassaririehuja.


      • Anonyymi

        Niin joutaisivat! Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin edes tiedät kenelle vastaat. Mutta voihan luoda mielikuvissasi vihollisia ja sovittaa palstan vastaukset heihin. Minulle riittää että kaikki mielipuoliset ja valehtelevat kommentoija rauhoittavat menonsa - tasapuolisesti. Oli se sitten äärirasistinen pökälepostaaja tai mielipuolinen vassaririehuja.

        Mitä väliä sillä on, kuka idiootti minulle huutelee noin? Vastasin joka tapauksssa hänelle, kuten EHKÄ huomasit?

        Ennen kiukuttelua tutki tarkemmin mitä sanoin ja kenelle.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on, kuka idiootti minulle huutelee noin? Vastasin joka tapauksssa hänelle, kuten EHKÄ huomasit?

        Ennen kiukuttelua tutki tarkemmin mitä sanoin ja kenelle.

        Sinä nyt et vaan osaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan solvaat hallituksen naisministereitä jatkuvasti alatyylisesti ja seksuaalisväritteisillä kommenteilla. Todella törkeitä kirjoittelet joten älä venkoile.

        Mistä tiedät kuka olen ja mitä olen kirjoittanut? Vainoharhasi on astronomisissa sfääreissä. Kannattaa muista mitä itse teet ennen kuin muilta edellytät jotain.

        Minulle on ihan sama oletko se sinä, paskaa kirjoittava vassarisoturi vai tuo pökälepostaaja. Ihan samaa tasoa on teidän jutut. Voisitteko molemmat pitää taukoa, kiitos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä nyt et vaan osaa....

        Onneksi Sinun osaamisesi on eri tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät kuka olen ja mitä olen kirjoittanut? Vainoharhasi on astronomisissa sfääreissä. Kannattaa muista mitä itse teet ennen kuin muilta edellytät jotain.

        Minulle on ihan sama oletko se sinä, paskaa kirjoittava vassarisoturi vai tuo pökälepostaaja. Ihan samaa tasoa on teidän jutut. Voisitteko molemmat pitää taukoa, kiitos.

        Tämä on vapaan sanan palsta joten täällä saa vapaasti keskutella ja mode päättää mitä julkaistaan.


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Onneksi Sinun osaamisesi on eri tasoa.

        Älä muuta viserrä 💪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä muuta viserrä 💪

        Onko sana "sarkasmi" tuttu?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Onko sana "sarkasmi" tuttu?

        On mutta älä sinä käytä sitä. Se ei sovi sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On mutta älä sinä käytä sitä. Se ei sovi sulle.

        Jos OIKEIN kovasti ponnistelet, käsität kyllä aikanaan viestini ytimen. Kokeile! Ehkä jo tunnin mietiskely saattaa auttaa?


      • Anonyymi
        InhottavaRealisti kirjoitti:

        Jos OIKEIN kovasti ponnistelet, käsität kyllä aikanaan viestini ytimen. Kokeile! Ehkä jo tunnin mietiskely saattaa auttaa?

        Pyh, täysin joutavaa lässytystä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyh, täysin joutavaa lässytystä.

        Ymmärrän kyllä. Aika usein lasten reaktiokin on juuri tuollainen, kun jotakin ei oikein osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan solvaat hallituksen naisministereitä jatkuvasti alatyylisesti ja seksuaalisväritteisillä kommenteilla. Todella törkeitä kirjoittelet joten älä venkoile.

        Minkälainen on rehellinen naisministeri?,minäpä sanon sinulle,anneli Jäätteenmäki oli läpirehellinen naispääministeri,oikein hyvä tuttava myös minulle,mukava ja asiallinen,mutta oma puoluesakki löi hänelle veitsen selkään,vaan kuinkas sitten kävikään,selkäänpuukottajat saivat lopputilin,kun RAY:n tilikavalluksia ryhdyttiin tutkimaan,noniin se siitä,niin tosiaan näitä nykyhallituksen ammattiluopioita ja isänmaanpettureita ei voi koskaan verrata anneli Jäätteenmäkeen,sillä anneli oli kuningatar näihin verrattuna T:hiihtäjä 47 härmästä


    • Anonyymi

      Jatkaa niin kauan kun saa huomiota.

      • Anonyymi

        Tuo on muuten totta.


    • Anonyymi

      Massapostaus by Marco de Wit

      Voi h****tti voinko paremmin sanoa.

    • Anonyymi

      Ketä tuollainen postaaminen oikeasti häiritsee?
      Jos kyseessä olisi kotinurkilla räyhäävästä huumeporukasta tai kännipäissään haulikolla ammuskelevasta naapurista, ymmärtäisin huolen.

      Mutta massapostittaja tällaisella kaatopaikalla kuin tämä palsta...kuten lokit jotka paskantavat kaatopaikalle, siinä hyvä vertaus. Ketä oikeasti kiinnostaa.

      Paitsi jos se kaatopaikka on koko elämä, alkaa tietysti miettimään miten niistä lokeista pääsisi eroon. Ja se pakkomielle alkaa muuttumaan elämää suuremaksi asiaksi.

      Mutta ei niistä lokeista pääse eroon.

      Ja muut ihmiset ovat vain tyytyväisiä, että lokit pysyvät siellä kaatopaikalla eivätkä tule omalle tontille.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti kyseessä on joku äärivassari, anarkistinpaska.

    • Anonyymi

      Palkattu hasbaratrolli

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe