Eikö tuota massapostittajaa jo voisi jotenkin estää?
Sairas ihminen.
Että näin...
29
125
Vastaukset
- AnonyymiNo ei minusta sairaampi kuin ammatikseen persuja solvaava valehteleva vassarisoturi. Molemmat joutaisivat poistua palstalta. - AnonyymiItse solvaat vasemmistoa yötäpäivää palstalla joten miksi valitat kun tulee myös persuille arvostelua tasapuolisuuden vuoksi. Palsta on näet vapaa kaikille etkä sinä voi omia palstaa vain persupropagandalle. 
- AnonyymiInhottavaRealisti kirjoitti:Tuon tyyppinen massapostitus on pelkkää idiotismia. InhottavaIdiootti - poistu räksyttämästä! 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Itse solvaat vasemmistoa yötäpäivää palstalla joten miksi valitat kun tulee myös persuille arvostelua tasapuolisuuden vuoksi. Palsta on näet vapaa kaikille etkä sinä voi omia palstaa vain persupropagandalle. Älä valehtele, en solvaa. Sitä paitsi tuo valehteleva alatyylinen pilkka, kuten ulkonäköön keskittyvä pilkkaaminen tai kaljabaarikummelijuntti tms. Tämäkö on sitä teidän arvostelua? Vastaavaa paskaa koko palsta täynnä. Pelkkää valhetta ja provosointia. Kai ymmärrät, että tuollainen tietenkin herättää vastareaktioita. Kun lopetat/lopetatte, niin palsta varmaan rahoittuu. 
- Anonyymi kirjoitti:- InhottavaIdiootti - poistu räksyttämästä! - Tuoko on esimerkki osaamisesi tasosta? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Älä valehtele, en solvaa. Sitä paitsi tuo valehteleva alatyylinen pilkka, kuten ulkonäköön keskittyvä pilkkaaminen tai kaljabaarikummelijuntti tms. Tämäkö on sitä teidän arvostelua? Vastaavaa paskaa koko palsta täynnä. Pelkkää valhetta ja provosointia. Kai ymmärrät, että tuollainen tietenkin herättää vastareaktioita. Kun lopetat/lopetatte, niin palsta varmaan rahoittuu. Nimenomaan solvaat hallituksen naisministereitä jatkuvasti alatyylisesti ja seksuaalisväritteisillä kommenteilla. Todella törkeitä kirjoittelet joten älä venkoile. 
- AnonyymiInhottavaRealisti kirjoitti:Tuoko on esimerkki osaamisesi tasosta? Tuskin edes tiedät kenelle vastaat. Mutta voihan luoda mielikuvissasi vihollisia ja sovittaa palstan vastaukset heihin. Minulle riittää että kaikki mielipuoliset ja valehtelevat kommentoija rauhoittavat menonsa - tasapuolisesti. Oli se sitten äärirasistinen pökälepostaaja tai mielipuolinen vassaririehuja. 
- AnonyymiNiin joutaisivat! Olen täysin samaa mieltä. 
- Anonyymi kirjoitti:- Tuskin edes tiedät kenelle vastaat. Mutta voihan luoda mielikuvissasi vihollisia ja sovittaa palstan vastaukset heihin. Minulle riittää että kaikki mielipuoliset ja valehtelevat kommentoija rauhoittavat menonsa - tasapuolisesti. Oli se sitten äärirasistinen pökälepostaaja tai mielipuolinen vassaririehuja. - Mitä väliä sillä on, kuka idiootti minulle huutelee noin? Vastasin joka tapauksssa hänelle, kuten EHKÄ huomasit? 
 Ennen kiukuttelua tutki tarkemmin mitä sanoin ja kenelle.
- AnonyymiInhottavaRealisti kirjoitti:Mitä väliä sillä on, kuka idiootti minulle huutelee noin? Vastasin joka tapauksssa hänelle, kuten EHKÄ huomasit? 
 Ennen kiukuttelua tutki tarkemmin mitä sanoin ja kenelle.Sinä nyt et vaan osaa.... 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nimenomaan solvaat hallituksen naisministereitä jatkuvasti alatyylisesti ja seksuaalisväritteisillä kommenteilla. Todella törkeitä kirjoittelet joten älä venkoile. Mistä tiedät kuka olen ja mitä olen kirjoittanut? Vainoharhasi on astronomisissa sfääreissä. Kannattaa muista mitä itse teet ennen kuin muilta edellytät jotain. 
 Minulle on ihan sama oletko se sinä, paskaa kirjoittava vassarisoturi vai tuo pökälepostaaja. Ihan samaa tasoa on teidän jutut. Voisitteko molemmat pitää taukoa, kiitos.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mistä tiedät kuka olen ja mitä olen kirjoittanut? Vainoharhasi on astronomisissa sfääreissä. Kannattaa muista mitä itse teet ennen kuin muilta edellytät jotain. 
 Minulle on ihan sama oletko se sinä, paskaa kirjoittava vassarisoturi vai tuo pökälepostaaja. Ihan samaa tasoa on teidän jutut. Voisitteko molemmat pitää taukoa, kiitos.Tämä on vapaan sanan palsta joten täällä saa vapaasti keskutella ja mode päättää mitä julkaistaan. 
- AnonyymiInhottavaRealisti kirjoitti:Onneksi Sinun osaamisesi on eri tasoa. Älä muuta viserrä 💪 
- AnonyymiInhottavaRealisti kirjoitti:Onko sana "sarkasmi" tuttu? On mutta älä sinä käytä sitä. Se ei sovi sulle. 
- Anonyymi kirjoitti:- On mutta älä sinä käytä sitä. Se ei sovi sulle. - Jos OIKEIN kovasti ponnistelet, käsität kyllä aikanaan viestini ytimen. Kokeile! Ehkä jo tunnin mietiskely saattaa auttaa? 
- AnonyymiInhottavaRealisti kirjoitti:Jos OIKEIN kovasti ponnistelet, käsität kyllä aikanaan viestini ytimen. Kokeile! Ehkä jo tunnin mietiskely saattaa auttaa? Pyh, täysin joutavaa lässytystä. 
- Anonyymi kirjoitti:- Pyh, täysin joutavaa lässytystä. - Ymmärrän kyllä. Aika usein lasten reaktiokin on juuri tuollainen, kun jotakin ei oikein osaa. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nimenomaan solvaat hallituksen naisministereitä jatkuvasti alatyylisesti ja seksuaalisväritteisillä kommenteilla. Todella törkeitä kirjoittelet joten älä venkoile. Minkälainen on rehellinen naisministeri?,minäpä sanon sinulle,anneli Jäätteenmäki oli läpirehellinen naispääministeri,oikein hyvä tuttava myös minulle,mukava ja asiallinen,mutta oma puoluesakki löi hänelle veitsen selkään,vaan kuinkas sitten kävikään,selkäänpuukottajat saivat lopputilin,kun RAY:n tilikavalluksia ryhdyttiin tutkimaan,noniin se siitä,niin tosiaan näitä nykyhallituksen ammattiluopioita ja isänmaanpettureita ei voi koskaan verrata anneli Jäätteenmäkeen,sillä anneli oli kuningatar näihin verrattuna T:hiihtäjä 47 härmästä 

- AnonyymiJatkaa niin kauan kun saa huomiota. - AnonyymiTuo on muuten totta. 

- AnonyymiMassapostaus by Marco de Wit 
 Voi h****tti voinko paremmin sanoa.
- AnonyymiKetä tuollainen postaaminen oikeasti häiritsee? 
 Jos kyseessä olisi kotinurkilla räyhäävästä huumeporukasta tai kännipäissään haulikolla ammuskelevasta naapurista, ymmärtäisin huolen.
 Mutta massapostittaja tällaisella kaatopaikalla kuin tämä palsta...kuten lokit jotka paskantavat kaatopaikalle, siinä hyvä vertaus. Ketä oikeasti kiinnostaa.
 Paitsi jos se kaatopaikka on koko elämä, alkaa tietysti miettimään miten niistä lokeista pääsisi eroon. Ja se pakkomielle alkaa muuttumaan elämää suuremaksi asiaksi.
 Mutta ei niistä lokeista pääse eroon.
 Ja muut ihmiset ovat vain tyytyväisiä, että lokit pysyvät siellä kaatopaikalla eivätkä tule omalle tontille.- AnonyymiInhottavaRealisti kirjoitti:Eli on vain hyväksyttävä, että säännöillä ei ole merkitystä? Massatubettaja? Olisiko vastaus vastaus tässä? 
 https://keskustelu.suomi24.fi/t/14991254/marco-de-wit-epailtyna-raiskauksesta

- AnonyymiTodennäköisesti kyseessä on joku äärivassari, anarkistinpaska. 
- AnonyymiPalkattu hasbaratrolli 
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727257
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393816
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112935
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422760
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät122628
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132081
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161816
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2411694