ei mitään todisteita

Anonyymi

...että kukaan helluntailaisten uskontoon kääntynyt olisi päässyt taivaaseen

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen varma, että kaikki hengellisten savumerkkien tekijät on päässeet ansaitsemaansa paikkaan.

    • Anonyymi

      Onko todisteita siitä, ettei olisi päässyt?

      • Anonyymi

        1. Moos. 3:19 "Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Moos. 3:19 "Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

        Eli ruumis muuttuu maaksi?
        Raamattuun on kirjoitettu myös muuta?
        Eli henki palaa luohansa luo, eiköstä vain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ruumis muuttuu maaksi?
        Raamattuun on kirjoitettu myös muuta?
        Eli henki palaa luohansa luo, eiköstä vain?

        Lisäämpä

        "Muista Luojaa nuoruudessasi
        1Muista Luojaasi nuoruudessasi, ennen kuin pahat päivät tulevat ja joutuvat ne vuodet, joista sanot: ”Nämä eivät minua miellytä”, 2ennen kuin aurinko, päivänvalo, kuu ja tähdet pimenevät, ja pilvet palaavat sateen jälkeen. 3 Silloin talon vartijat tärisevät pelosta, voimamiehet vapisevat, ja vähiin käyneet jauhajanaiset ovat joutilaina. Ikkunoista kurkistelijat jäävät pimeään, 4 kadulle vievät kaksoisovet sulkeutuvat ja myllyn ääni heikkenee. Noustaan linnun lauluun, mutta kaikki laulun äänet hiljenevät. 5 Silloin pelätään myös mäkiä ja tiellä on kauhuja, mantelipuu kukkii, heinäsirkka kulkee laahustaen, ja kapriksen nuppu on tehoton. Ihminen menee iäiseen majaansa, ja valittajat kiertelevät kaduilla. 6 Muista Luojaasi, ennen kuin hopealanka katkeaa ja kultamalja särkyy, ennen kuin vesiastia rikkoutuu lähteellä ja ammennuspyörä putoaa särkyneenä kaivoon. 7 Tomu palaa maahan, josta se on tullutkin, ja henki palaa Jumalan luo, joka on sen antanut. 8Turhuuksien turhuus, sanoi Saarnaaja. Kaikki on turhuutta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäämpä

        "Muista Luojaa nuoruudessasi
        1Muista Luojaasi nuoruudessasi, ennen kuin pahat päivät tulevat ja joutuvat ne vuodet, joista sanot: ”Nämä eivät minua miellytä”, 2ennen kuin aurinko, päivänvalo, kuu ja tähdet pimenevät, ja pilvet palaavat sateen jälkeen. 3 Silloin talon vartijat tärisevät pelosta, voimamiehet vapisevat, ja vähiin käyneet jauhajanaiset ovat joutilaina. Ikkunoista kurkistelijat jäävät pimeään, 4 kadulle vievät kaksoisovet sulkeutuvat ja myllyn ääni heikkenee. Noustaan linnun lauluun, mutta kaikki laulun äänet hiljenevät. 5 Silloin pelätään myös mäkiä ja tiellä on kauhuja, mantelipuu kukkii, heinäsirkka kulkee laahustaen, ja kapriksen nuppu on tehoton. Ihminen menee iäiseen majaansa, ja valittajat kiertelevät kaduilla. 6 Muista Luojaasi, ennen kuin hopealanka katkeaa ja kultamalja särkyy, ennen kuin vesiastia rikkoutuu lähteellä ja ammennuspyörä putoaa särkyneenä kaivoon. 7 Tomu palaa maahan, josta se on tullutkin, ja henki palaa Jumalan luo, joka on sen antanut. 8Turhuuksien turhuus, sanoi Saarnaaja. Kaikki on turhuutta"

        "Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, LAHKOT, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, LAHKOT, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa."

        Kukapa ei meistä olisi langennut vihamielisyyteen, kateuteen, riitaan..
        tuo luettelo ei nosta lahkoa erikseen vaan lahko on rinnastettu kateuteen ja riitaan, vihaan yms.
        Jeesuksen Kristuksen veri pesee synnin pois. Emme ainakaan voi sanoa kenestäkään helluntailaisesta, ettei juuri hän peri taivasten valtakuntaa s n takia, että hän on hellyntailainen, emme voi tietää hänen sydämensä tilaa.
        Olemmehan kaikki armosta uskomassa, emmekä tekojemme tähden .


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus,
        epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, LAHKOT, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa."

        Jaa. Mikä on siis mielestäsi lahko? Kaikki muut paitsi sinun oma lahkosi? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ruumis muuttuu maaksi?
        Raamattuun on kirjoitettu myös muuta?
        Eli henki palaa luohansa luo, eiköstä vain?

        Henki tarkoittaa sitä, että ei enää hengitä. Henki ei tarkoita sielua. Mitään sielua tai henkeä ei livahda taivaaseen tai helvettiin ihmisen kuollessa.

        Sitäpaitsi, miten henki voisi kitua helvetissä kun sillä ei ole ruumista? Kipu johtuu ruumiin kipureseptorien toiminnasta mutta itse ruumis on maatunut kuukausissa olemattomiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henki tarkoittaa sitä, että ei enää hengitä. Henki ei tarkoita sielua. Mitään sielua tai henkeä ei livahda taivaaseen tai helvettiin ihmisen kuollessa.

        Sitäpaitsi, miten henki voisi kitua helvetissä kun sillä ei ole ruumista? Kipu johtuu ruumiin kipureseptorien toiminnasta mutta itse ruumis on maatunut kuukausissa olemattomiin.

        Tuohonkin löytyy vastaus Raamatusta kyllä ihmisellä on kuolematon sielu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohonkin löytyy vastaus Raamatusta kyllä ihmisellä on kuolematon sielu

        Juutalaisten Toorasta kuolematon sielu käsite puuttuu.

        Paavali vasta toi kreikkalaisten filosofian tunteman käsitteen erillisestä kuolemattomasta sielusta kristinuskoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohonkin löytyy vastaus Raamatusta kyllä ihmisellä on kuolematon sielu

        Hesekiel 18:4. Katso, kaikki ne sielut ovat minun, niinkuin isän sielu, niinkuin pojankin sielu - ne ovat minun. SE SIELU, JOKA SYNTIÄ TEKEE - SEN ON KUOLTAVA.

        Psalmi 115:17. Eivät kuolleet ylistä Herraa, ei kukaan hiljaisuuteen astuneista.

        Jumalattomien tuomio: Tuhannen vuoden jälkeen jumalattomat herätetään kuolleista, myöskin paholainen päästetään vankeudestaan vähäksi aikaa. He nousevat yli maan avaruuden ja piirittävät pyhien leirin.
        Viimeinen tuomio jumalattomille: Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on TOINEN KUOLEMA, EIKÄ HEISTÄ JÄÄ JUURTA, EIKÄ OKSAA.

        1234567---


      • Anonyymi

        "Onko todisteita siitä, ettei olisi päässyt?"

        Jos koko taivasjuttu on vain uskovien höpönassujen kuvittelua niin eikö silloin nimen omaan ole luonnollista ettei ole todisteita puoleen eikä toiseen.


    • Anonyymi

      Sekava aloitus. Onko luterilaisilla, helluntailaisilla , kommunisteilla jne. oma uskonto? Se on uusi tieto.

      • Anonyymi

        Kommunisteista en osaa sanoa, mutta Helluntailaisilla Vapaakirkkosilla, ja Luterilaisilla on yhteinen sunnuntaipyhä, pyhäkouluineen ja kokouksineen.

        1234567--


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunisteista en osaa sanoa, mutta Helluntailaisilla Vapaakirkkosilla, ja Luterilaisilla on yhteinen sunnuntaipyhä, pyhäkouluineen ja kokouksineen.

        1234567--

        Adventistit ovat vapaakirkko mutta eivät vietä sunnuntaita. Ehkä et tiennyt tätä. He viettävät lauantaisin sapattia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventistit ovat vapaakirkko mutta eivät vietä sunnuntaita. Ehkä et tiennyt tätä. He viettävät lauantaisin sapattia.

        On Adventtikirkkoja ja on Vapaakirkkoja, näillä nimillä he kulkevat. Kyllähän minä tiedän.

        1234567---


    • Anonyymi

      Raamatun Kirjoituksissa on todistus: "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. (Room. 8:1).

      Koska siis kaikki helluntailaiset uskovat ovat sydämensä uskon kautta Kristuksessa Jeesuksessa, niin se on tae iankaikkisesta elämästä heidän kohdallaan.

      Ulkopuolelle Taivaan helmiporttien jäävät kaikki murhaajat ja huorintekijät ja valehtelijat ja yleensä kaikki ne, jotka pahaa rakastavat ja pahaa tekevät.

      • Anonyymi

        Raamatut vuosilta 1642 ja 1903 Ilm.14:22. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät että heidän voimansa elämän puussa olisi ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

        Nythän on niin, että paljon löytyy julistajia, jotka julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille, vaikka se kuuluu Jumalan kymmenenkäskyn lakiin.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatut vuosilta 1642 ja 1903 Ilm.14:22. Autuaat ovat ne, jotka Hänen käskynsä pitävät että heidän voimansa elämän puussa olisi ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.

        Nythän on niin, että paljon löytyy julistajia, jotka julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille, vaikka se kuuluu Jumalan kymmenenkäskyn lakiin.

        1234567---

        Ilmestyskirjan luvussa 14 ei ole lukua 22!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirjan luvussa 14 ei ole lukua 22!!

        Puusilmän voi vaihtaa näkevään silmään ja tutkia vaikka ; ) kuukulella. Sen sivullisena katsoin

        Ilm. 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! > Siirry Rinnakkaisviitteet ... Ilm. 22:14 Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät. Ruotsi (1917)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puusilmän voi vaihtaa näkevään silmään ja tutkia vaikka ; ) kuukulella. Sen sivullisena katsoin

        Ilm. 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! > Siirry Rinnakkaisviitteet ... Ilm. 22:14 Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät. Ruotsi (1917)

        Nyt tuli erehdys usein ole kirjoittanutkin oikein. Ilm.22:14.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puusilmän voi vaihtaa näkevään silmään ja tutkia vaikka ; ) kuukulella. Sen sivullisena katsoin

        Ilm. 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin! > Siirry Rinnakkaisviitteet ... Ilm. 22:14 Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät. Ruotsi (1917)

        Kysynkin sinulta pidätkö itse Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä ja rukoushuoneesi ovet auki sapattisin Jumalanpalveluksille Jeesuksen esimerkin mukaan ? Jeesushan meni tapansa mukaan sapattina synägoogaan opettamaan ja samalla paransi sairaita opetustensa ohella.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysynkin sinulta pidätkö itse Jumalan antaman sapatin pyhänäpäivänä ja rukoushuoneesi ovet auki sapattisin Jumalanpalveluksille Jeesuksen esimerkin mukaan ? Jeesushan meni tapansa mukaan sapattina synägoogaan opettamaan ja samalla paransi sairaita opetustensa ohella.

        1234567---

        Teit vaikean kysymyksen tälle puusilmälle, ei osaa vastata.


    • Anonyymi

      Taivaaseen pääsy on ehdollistettu kirjoituksissa.
      Myös h-hetki on siihen piiretty, eli Paavalinkin mukaan- viimeisen pasunan soidessa, Ylienkelin äänen kuuluessa alkaa tapahtua.
      Eli ylösnousemus- on avain asiaan.
      Myös tuo Johanneksen evankeliumi- kun sitä lukee vaikka luvut 5 ja 6 on avain.
      Siellä on Jumala- jonka kautta on Elämä olemassa, Elämänantaja, sekä Poika, joka antaa elämän kelle antaa. Puhutaan haudasta, jossa maataan siihen h-hetkeen.
      Haudat avataan, Kristuksessa kuolleet herätetään osaan, ja sitten täällä olevat yhdessä homma pelaa.

      Nyt on Elämänleivän aika, usko Sanaan, ja sitten ajallaan tuonpuoleinen kutsuu osaan, joka on Herran omille iankaikkisen elämän armolahja.
      Elämänkirja- siinä on toinen avain, jonka kautta Herra tuntee omansa.

    • Anonyymi

      Ei helluntai- tai luterilais- ym. uskolla mihinkään taivaaseen mennä, vaan Jeesus-uskolla ja syntien armahduksella.

      • Anonyymi

        Eiväthän monet edes taivaassa ole kuin muutaman vuoden, oliko se nyt seitsemän vuotta häissä, kun on kiire maanpäälle viettämään tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän monet edes taivaassa ole kuin muutaman vuoden, oliko se nyt seitsemän vuotta häissä, kun on kiire maanpäälle viettämään tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä.

        1234567---

        Jaa Jumalalla on vaan adventistien taivas? Onko Jumala siis adventisti?

        Huhheijaa. Onneksi pysytte siellä omassa ryhmässänne vain hölmöyksienne kanssa. Joku siunaus näköjään tolla kuppikuntalaisuudellakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa Jumalalla on vaan adventistien taivas? Onko Jumala siis adventisti?

        Huhheijaa. Onneksi pysytte siellä omassa ryhmässänne vain hölmöyksienne kanssa. Joku siunaus näköjään tolla kuppikuntalaisuudellakin on.

        Kymmenien vuosien aikana olen kuullut useiden suuntien julistavan 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä.

        Tämän lehtisen sanomaan en usko alkuunkaan. Omistan lehtisen ISRAEL JA IANKAIKKINEN RAKKAUS. . . KALERVO SYVÄNTÖ

        JEESUKSEN TULEMUS a) ylöstempaaminen, Jeesus kohtaa seurakuntansa pilvissä ja vie Karitsan häihin. b) Jeesus tulee suurella voimalla ja kirkkaudella PERUSTAMAAN RAUHAN VALTAKUNTANSA MAAN PÄÄLLE. TÄMÄ TAPAHTUU MUUTAMIA VUOSIA YLÖSTEMPAAMISEN JÄLKEEN.
        TUHATVUOTINEN VALTAKUNTA rauhanvaltakunta, jota Kristus hallitsee PYHIENSÄ KANSSA 1000 VUOTTA TÄMÄN MAAN PÄÄLLÄ JERUSALEMISTA KÄSIN. Näin lehtisessä.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, Ei täällä tuhoutuneen maan päällä (EI VAIN MUUTAMA VUOSI TAIVAASSA, VAAN 1000 VUOTTA.

        Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on. Tapahtukoon sitten kullekin opetustensa mukaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenien vuosien aikana olen kuullut useiden suuntien julistavan 1000 vuotista rauhanvaltakuntaa maan päällä.

        Tämän lehtisen sanomaan en usko alkuunkaan. Omistan lehtisen ISRAEL JA IANKAIKKINEN RAKKAUS. . . KALERVO SYVÄNTÖ

        JEESUKSEN TULEMUS a) ylöstempaaminen, Jeesus kohtaa seurakuntansa pilvissä ja vie Karitsan häihin. b) Jeesus tulee suurella voimalla ja kirkkaudella PERUSTAMAAN RAUHAN VALTAKUNTANSA MAAN PÄÄLLE. TÄMÄ TAPAHTUU MUUTAMIA VUOSIA YLÖSTEMPAAMISEN JÄLKEEN.
        TUHATVUOTINEN VALTAKUNTA rauhanvaltakunta, jota Kristus hallitsee PYHIENSÄ KANSSA 1000 VUOTTA TÄMÄN MAAN PÄÄLLÄ JERUSALEMISTA KÄSIN. Näin lehtisessä.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, Ei täällä tuhoutuneen maan päällä (EI VAIN MUUTAMA VUOSI TAIVAASSA, VAAN 1000 VUOTTA.

        Kaikille tilaa riittää kaikille paikkoja on. Tapahtukoon sitten kullekin opetustensa mukaan.

        1234567---

        Niin tulee tapahtumaankin opetustensa mukaan, ei tule riitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväthän monet edes taivaassa ole kuin muutaman vuoden, oliko se nyt seitsemän vuotta häissä, kun on kiire maanpäälle viettämään tuhatvuotista rauhanvaltakuntaa.

        Pelastuneet adventistit ovat 1000 vuotta taivaassa, ei täällä tuhoutuneen maan päällä.

        1234567---

        Kyllä seitsemän vuotta vietetään häitä, näin olen kuullut.


    • Anonyymi

      Paavalikaan ei vuorenvarmana uskonut menevänsä taivaaseen, vaan sanoi toivovansa ja kilvoittelevansa, että sen saavuttaisi. Sama asenne nykyuskovillakin kuuluisi olla, siis nöyrällä paikalla Herran edessä. Varsinkin, jos on tullut likaa liepeisiin.

      • Anonyymi

        Olen miettinyt tuota. Minä taas oon ymmärtänyt, että saa uskoa menevänsä taivaaseen. Niin että sekin on uskoa kun uskoo Jeesuksen lupauksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt tuota. Minä taas oon ymmärtänyt, että saa uskoa menevänsä taivaaseen. Niin että sekin on uskoa kun uskoo Jeesuksen lupauksiin.

        Toisessa tulemisessaan Jeesus herättää uskossa kuolleet kirkastetussa ruumiissa, ja elossa olevat pyhät muutetaan, ja Jeesus vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen miettinyt tuota. Minä taas oon ymmärtänyt, että saa uskoa menevänsä taivaaseen. Niin että sekin on uskoa kun uskoo Jeesuksen lupauksiin.

        JOS joku pysyy minussa... sanoi Jeesuskin, ja kehotti pysymään hänessä. Luopumisen vaara siis vaanii loppuun saakka, kun kilvoitukset ja koetukset oikein kunnolla iskevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JOS joku pysyy minussa... sanoi Jeesuskin, ja kehotti pysymään hänessä. Luopumisen vaara siis vaanii loppuun saakka, kun kilvoitukset ja koetukset oikein kunnolla iskevät.

        Luopumus Jumalan sanasta on todellista tänäpäivänä, monet vieläkin julistavat että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. HEILLÄ ON PAKSUA PAKSUMPI PEITE SILMILLÄ.

        Monilla peite putoaa vasta Jeesuksen toisessa tulemisessa, mutta silloin onkin jo myöhäistä enää tehdä suunnan muutosta.

        1234567---


    • Anonyymi

      Ei todisteita.

    • Anonyymi

      Oletko käynyt tarkastamassa? Heh, heh...

    • Anonyymi

      Joh. 3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa. "

      • Anonyymi

        Tuo jae ei pidä paikkaansa! Koska tuo jae on vastoin Jumalan oppia ja apostolien opetusta.


    • Anonyymi

      Uudenkylän varikon vartiomies ainakin lähti 14.8.1965 siihen suuntaan....

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus ei ole edes tie taivasten valtakuntaan.

      Helluntailaisuus on alkujaan Amerikasta. Helluntailaisuus perustuu menestysteologiaan, opetukseen korvasyyhyyn, vieraaseen tuleen, vääriin profetioihin, laittomuuteen ja laittomuuden hyväksymiseen.

      Helluntailaisuus on sitä suurta eksytystä, mistä Raamattu varoittaa. Helluntailaisuuden eksytys on lähtöisin laittomuuden ihmisestä Antikristuksesta. Jos joku uskoo helluntailaisuuden eksytystä, niin hän ei saa armoa Jeesukselta Kristukselta. Jeesus ei pelasta niitä valhetta rakastavia, jotka haluavat elää laittomuudessa.

      Jeesus varoitti, ettei helluntalaisten ihmeet ole varma merkki pelastuksesta eikä Jeesuksen ylitäminenkään. Jeesus sanoo laittomuuden tekijöille menkää pois. Näin käy monelle helluntailaiselle, koska he rakastivat laittomuuden ihmisen valheita.

      Room 2:18 Laista sinä opit tuntemaan hänen tahtonsa ja erottamaan sen, mikä on tärkeää.

      Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

      Helluntailaiset pastorit opettavat, että laki on kumottu. Jeesus ei tullut kumoamaan lakia vaan noudattamaan sitä. Jeesus luki tuomion sellaisille pastoreille, jotka kumoavat lakia, etteivät he pelastu. Sellainen helluntailaisen seurakunnan jäsenkään ei pelastu, joka uskoo lain kumoajien valheita. Tässä on uuden liiton sääntöjä Uudeta testamentista ja evankeliumista:

      Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
      18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

      Heb 10:28 Jos joku kieltää Mooseksen lain, hänet tuomitaan säälittä kuolemaan; siihen riittää kahden tai kolmen todistajan sana.

      Matt 5:19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
      20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

      Room 2:13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

      Vanhurskaus tulee sitä, että uskoo Jeeskseen Kristukseen ja noudattaa Mooseksen lakia uskonsa takia. Ota näistä toinen pois, niin et ole pyhä etkä vanhurskas. Mooseksen lain täyttänyt kristitty tulee tuomisemaan sen helluntailaisen, joka ei suostunut noudattamaan lakia.

      Room 2:27 Ja luonnostaan ympärileikkaamaton, joka täyttää lain, on tuomitseva sinut, joka lainkirjaiminesi ja ympärileikkauksinesi olet lainrikkoja.

      Ilm 14:12 Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."

      • Anonyymi

        Miten ympärileikkaamattomat Messiaaniset uhraavat eläinuhreja temppelissä, kun teidän uskonnossa on tätä uhraamista.


      • Anonyymi

        Maailmaan lähetetty eksytys.


    • Anonyymi

      Hei,

      olen havainnut että helluntilaiset ovat päättänet uskonvalinnassaan, että he uskovat katolisen uskon ja katolisen uskonlaadun ja katolisen opin , jonka lopputulos on ilmoitettu Kirkkoraamatun 33/38 kohdassa Ilm. 22:15.

      Saman päätöksen uskonvalinnassa ovat tehneet muutkin protestantit mm. adventistit, metodistit, luterilaiset jne.

      Joten huono juttu tuhansille suomalaisille.

      • Anonyymi

        Bibliasta

        Ilm 22

        14 Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
        15 Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bibliasta

        Ilm 22

        14 Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
        15 Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

        juuri noin. Protestantit eivät ole taivastiellä ja heitä on paljon.

        Protestanttisia suuntauksia ovat wikipedian mukaan:
        Reformoituja (ml. reformoidut kirkot, presbyteerikirkko, puritanismi, yhdistyneet kirkot).
        Anglikaaneja
        Adventistit
        Anabaptistit (hutteriitit, mennoniitat ja amishit)
        Anglikaanit
        Baptistit
        Helluntailaiset
        Hugenotit
        Luterilaiset
        Metodistit
        Pelastusarmeija
        Reformoidut (kalvinismi)
        Jehovat
        Tuossa on listassa iso joukko kirkkoja ja suuntauksia joita kirjoitukseni koskee. Älkää missään tapauksessa tuohon joukkoon menkö, vaan ensin on ykkösasiat: oppikaa uskomaan, tehkää parannus ja ottakaa Elämällenne uusi suunta Jumalan valtatielle.

        Uusi suunta Jumalan Valtatiellä. Uudestisyntyminen ja Uusi luomus ja Uusi elämä.
        Menkää uskovien kasteelle apostolien opetuksen mukaan ”Jeesuksen Kristuksen nimeen” ja täyttykää Jumalan hengellä ja Jumala alkaa ohjata Sinua Meitä Jes. 30:18, 20-22, Jes.41:10, Ps. 37:23, Jes. 42:16, Ps. 32:8, Snl. 3:5-6, Ps. 25:9. Room. 12.

        Jumalan antama lupaus Sinulle!
        ”Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon” Jer. 29:11-13

        ”Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!” Matt. 4:17


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri noin. Protestantit eivät ole taivastiellä ja heitä on paljon.

        Protestanttisia suuntauksia ovat wikipedian mukaan:
        Reformoituja (ml. reformoidut kirkot, presbyteerikirkko, puritanismi, yhdistyneet kirkot).
        Anglikaaneja
        Adventistit
        Anabaptistit (hutteriitit, mennoniitat ja amishit)
        Anglikaanit
        Baptistit
        Helluntailaiset
        Hugenotit
        Luterilaiset
        Metodistit
        Pelastusarmeija
        Reformoidut (kalvinismi)
        Jehovat
        Tuossa on listassa iso joukko kirkkoja ja suuntauksia joita kirjoitukseni koskee. Älkää missään tapauksessa tuohon joukkoon menkö, vaan ensin on ykkösasiat: oppikaa uskomaan, tehkää parannus ja ottakaa Elämällenne uusi suunta Jumalan valtatielle.

        Uusi suunta Jumalan Valtatiellä. Uudestisyntyminen ja Uusi luomus ja Uusi elämä.
        Menkää uskovien kasteelle apostolien opetuksen mukaan ”Jeesuksen Kristuksen nimeen” ja täyttykää Jumalan hengellä ja Jumala alkaa ohjata Sinua Meitä Jes. 30:18, 20-22, Jes.41:10, Ps. 37:23, Jes. 42:16, Ps. 32:8, Snl. 3:5-6, Ps. 25:9. Room. 12.

        Jumalan antama lupaus Sinulle!
        ”Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon” Jer. 29:11-13

        ”Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!” Matt. 4:17

        Kirkkotiellä opetettavaa ihmisoppiasiaa. Apostolit eivät ole koskaan opettaneet, että Paavali palveli kirkkoa ja että Kristus on kirkon pää ja että kirkko on Hänen ruumiinsa. Apostolit eivät ole opettaneet ”Sana on Jumala”-oppia ja että ”Sana tuli lihaksi” ja että ”Sana on Jumalan poika” ja että ”kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan” ja että ”Hän on ennaltaollut, Isästä syntynyt, ei luotu” !

        Apostolit eivät opettaneet eikä tehneet yhtään mitään Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen! Apostolit eivät ole opettaneet Jeesuksen Kristuksen ”kaksiluonto-oppia”, eivät ole opettaneet että Pyhä Henki on Jumaluuden kolmas persoona, eivät ole opettaneet ”kolminaisuusoppia” ja eivätkä Apostolit ole vääristelleet ”manipuloineet” pyhiä kirjoituksia ns. ”Raamattua”.

        Kuitenkin vastoin Jumalan oppia ja Apostolien opetusta Rooman kirkko ja Suomen erinimiset kirkot tuota kaikkea edm. jokapäivä tekevät ja tuota kaikkea edm. sanomaa jokapäivä julistavat!
        Miksi te kirkkoisät teette tuota vaikka Jumalan oppi ja apostolien opetus ei tuollaisia asioita kerro?

        Arvioin että syy Kirkkoisien toiminta on piittaamattomuutta Jumalan oppia ja Apostolien opetusta kohtaan Omien Etujenne tähden!
        Sinulle, Meille ja Kirkkoisille annettuja elämänohjeita. Jumalan valtatiellä Jumalan opin mukaan Kirkkotien ihmisoppi on syntiä. Jostain syystä Kirkkoisät eivät noudata Jumalan oppia.

        Matt. 15:13 -14
        13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.
        14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."
        Tuossa jakeessa 14 Kirkkoisät ovat sokeita sokeain taluttajia ja talutettavat ovat kirkkouskovat ja molemmat ovat kuopassa. Kaikki ihmisoppi tulee perata pois! Kuka tuon tekisi? Sinä, Me itse henkilökohtaisesti.

        2. Kor. 6: 14 -18
        Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani

        Ilm. 18:4 - 5
        Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa. 5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.”


      • Anonyymi

        1700-luvun virret kertovat pedosta antikristuksesta paavista, joka Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
        Räyskytty on. Monet tutkijat myös katolinen kirkko sijoittaa tämän lepopäivä muutoksen vuoteen 364 jKr. jolloin katolisessa Laodikean konsiilissa Paavi Liperiuksen johdolla kehoitettiin kirkon jäseniä sapatin sijasta alkamaan kunnioittaa sunnuntaita.

        Räyskyminen jatkuu yhäti, sillä monet julistavat, että sapatti ei kuulu enää Uudenliiton kristityille. Näillä julistuksilla he johdattavat sankoin joukoin suuria ja pieniä TÄYSIN HARHAAN.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri noin. Protestantit eivät ole taivastiellä ja heitä on paljon.

        Protestanttisia suuntauksia ovat wikipedian mukaan:
        Reformoituja (ml. reformoidut kirkot, presbyteerikirkko, puritanismi, yhdistyneet kirkot).
        Anglikaaneja
        Adventistit
        Anabaptistit (hutteriitit, mennoniitat ja amishit)
        Anglikaanit
        Baptistit
        Helluntailaiset
        Hugenotit
        Luterilaiset
        Metodistit
        Pelastusarmeija
        Reformoidut (kalvinismi)
        Jehovat
        Tuossa on listassa iso joukko kirkkoja ja suuntauksia joita kirjoitukseni koskee. Älkää missään tapauksessa tuohon joukkoon menkö, vaan ensin on ykkösasiat: oppikaa uskomaan, tehkää parannus ja ottakaa Elämällenne uusi suunta Jumalan valtatielle.

        Uusi suunta Jumalan Valtatiellä. Uudestisyntyminen ja Uusi luomus ja Uusi elämä.
        Menkää uskovien kasteelle apostolien opetuksen mukaan ”Jeesuksen Kristuksen nimeen” ja täyttykää Jumalan hengellä ja Jumala alkaa ohjata Sinua Meitä Jes. 30:18, 20-22, Jes.41:10, Ps. 37:23, Jes. 42:16, Ps. 32:8, Snl. 3:5-6, Ps. 25:9. Room. 12.

        Jumalan antama lupaus Sinulle!
        ”Minä annan teille tulevaisuuden ja toivon” Jer. 29:11-13

        ”Tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle!” Matt. 4:17

        Aikuiskastekaan ei ole tae siitä, että kastettava vaeltaisi totuudessa.

        1234567---


    • Anonyymi

      Minä uskon tuollaiseen puumulukkuun. Hänet työnnän enne onanointia aunukseeni, hyvälle tuntuu.

    • Anonyymi

      Aion liittyä helluntaiseurakuntaan. taivas ei kiinnosta, mutta siellä tapaa komeita romaninaisia.

      Simo

    • Anonyymi

      nostettaiskos.

    • Anonyymi

      Onko todisteita siitä, että Hitlerin uskoon kääntyneitä olisi päässyt taivaaseen????

    • Anonyymi

      Ei mitään todisteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      96
      2225
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      187
      1717
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1225
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      136
      1065
    5. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      72
      1014
    6. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      211
      986
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      229
      949
    8. 97
      878
    9. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      247
      855
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      11
      825
    Aihe