Opettaako hän lastanne Lohjalla?
https://ylilauta.org/sekalainen/123477823
"Minä en voi opettajana sanoa oppilailleni, että valtaosa persujen kannattajista on heikosti koulutettuja ja kohtuullisen yksinkertaisia, vaikka toteamuksessa onkin suuri osa totuutta mukana. Ammatillisuus on tarkkaa sanojen valintaa ja joskus myös oman mielipiteen nielemistä."
Vaikuttaako vanhempien poliittinen kanta arvosanoihin?
Lohjalaisopettaja somettaa
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä. Kaikkia. Sekä toka, neljäs että seiskaluokkalaista.
- Anonyymi
Kuka tämän on kirjoittanut? "Minä en voi opettajana sanoa oppilailleni, että valtaosa persujen kannattajista on heikosti koulutettuja ja kohtuullisen yksinkertaisia, vaikka toteamuksessa onkin suuri osa totuutta mukana.”
- Anonyymi
Se että ihminen on kouluttautunut opettajaksi, ei takaa, että hän olisi keskimääräistä älykkäämpi.
En ymmärrä mitä vihreässä politiikassa on sellaista, mikä vaatisi erityistä ajattelukykyä.
Onpa tehty tutkimuksia, joissa on todettu koulutettujen ihmisten suhtautuvan vähemmän kriittisesti esim. mediasta saamaansa tietoon.
He ovat oppineet, että totuus tulee puhujapöntöstä.
Sen sijaan maailmantalouden ja valtasuhteiden ymmärtäminen jo vähän vaatii ajattelua.
"Minä autan ja suvaitsen, olen siis hyvä ihminen."
Tuossa on nykyisen vihreän ajattelun ydin.
Ympäristöpuoluetta meillä ei ole. Vihreät ovat kaukana siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920