Asuissa viihtyvä

Anonyymi

Kiihoittako sua pitää naisten alusasuja ja hameita? Haluaisitko tyttöillä kanssani..? M55

268

6923

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkäisin !

    • Anonyymi

      Kyllä kiihoittaa ja pidänkin niitä,nytkin on mekko päällä ja huivi kaulassa.Olishan se kiva jos olisi tyttöily kaveri.

      • Anonyymi

        Kiinnosta paljon


    • Anonyymi

      Kiiltävä, juhlava satiininen iltapuku, vanhojentanssimekko tai häämekko on parhaita asuja :)

      • Voi ihanaa. Joojoo!


    • Anonyymi

      Haluisin.

    • Anonyymi

      Kyllä kelpais ;)

      • Tipsukka2

        Laittakaa vaikka meiliosoite niin viestitellään.


    • Anonyymi

      Tänään tuli postissa uudet liivit, satiinialushame ja useat sukkikset! Kostuu ihanasti.. M55

      • Anonyymi

        Ihanaa, alushame ja liivit. Tuntuu hyvältä.


    • Joo kiinnostaa ja kuulostaa ihanalta.

    • Nyt kahisee kiltävä polyesteri frillahame ja tekorinnat heiluu paidan alla. Hameen kahina ihanan kiihottavan kuuloista. Olsi ihanaa saaada pukeutujan kanssa seurassa. Voin lainata tai antaa asuja omaksikin.

      • Anonyymi

        Lauracd olis kiihottavaa nostaa sun hametta ja ottaa pöksyistä esille puolikova kalusi.hieman runkata sitä ja sit alkaa imeen. Millaiset pikkarit sulla on.


      • Anonyymi

        Joitain satiinihameita ja mekkoja itselläkin. Parasta niissä on se kahiseva ääni, sileä ja liukas materiaali joka hivelee jokapuolelta miellyttävästi, esim. mekossa jos on vielä liukas ja sileä asetaattisatiininen vuori ja päällikankaana liukas polyestersatiini, ensinnäkin mekko hivelee koko vartaloa ja hulmuava helma hivelee kasseja samalla kun runkkaa mekon läpi liukastellen munaa päälli- ja vuorikankaan läpi, ei kyllä kauaa kestä kun sperma lentää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain satiinihameita ja mekkoja itselläkin. Parasta niissä on se kahiseva ääni, sileä ja liukas materiaali joka hivelee jokapuolelta miellyttävästi, esim. mekossa jos on vielä liukas ja sileä asetaattisatiininen vuori ja päällikankaana liukas polyestersatiini, ensinnäkin mekko hivelee koko vartaloa ja hulmuava helma hivelee kasseja samalla kun runkkaa mekon läpi liukastellen munaa päälli- ja vuorikankaan läpi, ei kyllä kauaa kestä kun sperma lentää :D

        Mukava tarina M50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joitain satiinihameita ja mekkoja itselläkin. Parasta niissä on se kahiseva ääni, sileä ja liukas materiaali joka hivelee jokapuolelta miellyttävästi, esim. mekossa jos on vielä liukas ja sileä asetaattisatiininen vuori ja päällikankaana liukas polyestersatiini, ensinnäkin mekko hivelee koko vartaloa ja hulmuava helma hivelee kasseja samalla kun runkkaa mekon läpi liukastellen munaa päälli- ja vuorikankaan läpi, ei kyllä kauaa kestä kun sperma lentää :D

        Ihanat asut sulla myös, onko sullakin tänään tyttöilypäivä? M55


      • Hei olen transmummo olen qruiseris sitä kautta voi minuun saada yhteyttä roehkeesti
        vaan Laura ja muutkin tiitit!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joitain satiinihameita ja mekkoja itselläkin. Parasta niissä on se kahiseva ääni, sileä ja liukas materiaali joka hivelee jokapuolelta miellyttävästi, esim. mekossa jos on vielä liukas ja sileä asetaattisatiininen vuori ja päällikankaana liukas polyestersatiini, ensinnäkin mekko hivelee koko vartaloa ja hulmuava helma hivelee kasseja samalla kun runkkaa mekon läpi liukastellen munaa päälli- ja vuorikankaan läpi, ei kyllä kauaa kestä kun sperma lentää :D

        Monien hameideni vuorit on juuri tuota asetaatiia, nautin sen kahinasta ja hankauskesta kun hameni läpi tyydytän. Minulla on myös siitä tehty kokopitkä kapea hame. Jo liikkuminen siinä saa aikaan kihottavaa ääntä kun se kiristelee jalkoja vasten.
        Toinen käsi hamerunkkaa ja toinen puristelee tekorintoja.
        Kaveria on vaikea löytää, ainakin Oulusta.


      • Anonyymi
        Lauracd kirjoitti:

        Monien hameideni vuorit on juuri tuota asetaatiia, nautin sen kahinasta ja hankauskesta kun hameni läpi tyydytän. Minulla on myös siitä tehty kokopitkä kapea hame. Jo liikkuminen siinä saa aikaan kihottavaa ääntä kun se kiristelee jalkoja vasten.
        Toinen käsi hamerunkkaa ja toinen puristelee tekorintoja.
        Kaveria on vaikea löytää, ainakin Oulusta.

        Meinaan joskus kompastua kun kävelen yksi pitkä satiinimekko päällä jossa on asetaattisatiinivuori alas asti, kun se jotenkin normaalin miehekkäästi kävelemällä meinaa hulmuta niin, että jossain vaiheessa rajoittaakin jalkojen liikettä :D Asetaatti ei edes jousta yhtään.
        Tätä kirjoittaessa päällä on naisten aprikoosinväriset satiinipikkarit, sen päällä punaiset satiinibokserit ja tyköistuva, joustava lyhythihainen punaisen-pinkin välimaastosta olevan värinen naisten satiinipusero jossa tissien kohdalla pienet rintataskut. Mukavan napakassa puseron syleilyssä olen mutta joustavan kankaan ja sopivan koon (42) ansiosta ei kuitenkaan ahdista.
        Pussimaiset lyhyet hihat hivelevät ihanasti olkapäitä :)
        Yleensä kuitenkin pidän enemmän löysistä satiinipuseroista vaikkeivät kauhean joustavia olisikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan joskus kompastua kun kävelen yksi pitkä satiinimekko päällä jossa on asetaattisatiinivuori alas asti, kun se jotenkin normaalin miehekkäästi kävelemällä meinaa hulmuta niin, että jossain vaiheessa rajoittaakin jalkojen liikettä :D Asetaatti ei edes jousta yhtään.
        Tätä kirjoittaessa päällä on naisten aprikoosinväriset satiinipikkarit, sen päällä punaiset satiinibokserit ja tyköistuva, joustava lyhythihainen punaisen-pinkin välimaastosta olevan värinen naisten satiinipusero jossa tissien kohdalla pienet rintataskut. Mukavan napakassa puseron syleilyssä olen mutta joustavan kankaan ja sopivan koon (42) ansiosta ei kuitenkaan ahdista.
        Pussimaiset lyhyet hihat hivelevät ihanasti olkapäitä :)
        Yleensä kuitenkin pidän enemmän löysistä satiinipuseroista vaikkeivät kauhean joustavia olisikaan.

        Ihanasti pukeudut, tuolaisista asuista pidän. Nuo asetaativuorikankaa ovat lisäksi niin ihanasti kahisevia. Minulla on pitkä hame siitä ohut ja kiihottavan äänekäs kun kiristelee jalkoja vasten. Lisänä liiveissä tekorinnat jliveistä riipuen työntyy upeina eteen paita kiristäen tai heilahtele sen alla ihanasti. Minulla useita satiipaitoja, toppeja ja pooloja. Hameita ja mekkoja on paljon. Hameen ei tarvitse olla satiinia jos siinä on liukas vuori. Olsi todella kiva tavata samasta pitä ja nauttia asuista yhdessä. Tämä nimierkki meilibox palvelussa. Näytän usein livessä kuviani.


      • veikkona kirjoitti:

        Hei olen transmummo olen qruiseris sitä kautta voi minuun saada yhteyttä roehkeesti
        vaan Laura ja muutkin tiitit!

        Voiko jotain muuta kautta saada yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joitain satiinihameita ja mekkoja itselläkin. Parasta niissä on se kahiseva ääni, sileä ja liukas materiaali joka hivelee jokapuolelta miellyttävästi, esim. mekossa jos on vielä liukas ja sileä asetaattisatiininen vuori ja päällikankaana liukas polyestersatiini, ensinnäkin mekko hivelee koko vartaloa ja hulmuava helma hivelee kasseja samalla kun runkkaa mekon läpi liukastellen munaa päälli- ja vuorikankaan läpi, ei kyllä kauaa kestä kun sperma lentää :D

        Noinse sujuu ja on ihan nautinnillista. Asun ihana hyväily ja sen näkeminen saa aikaa huiman orgasmin ja spermaan mekkoni huutaen. Tuolloin haluttaisi saada seuraa mekkoiluun.


      • Anonyymi
        Lauracd kirjoitti:

        Noinse sujuu ja on ihan nautinnillista. Asun ihana hyväily ja sen näkeminen saa aikaa huiman orgasmin ja spermaan mekkoni huutaen. Tuolloin haluttaisi saada seuraa mekkoiluun.

        Paljonko menee profiilisi siniseen ämpäripäähäsi?


      • veikkona kirjoitti:

        Hei olen transmummo olen qruiseris sitä kautta voi minuun saada yhteyttä roehkeesti
        vaan Laura ja muutkin tiitit!

        Moi kiinnostaako sinua vielä?


    • kyllä haluisin

    • Anonyymi

      Hienoa kun tullut lämmintä. Mekko päällä puutarha ja pihatöissä. Upea tunne sheivatut sääret ja tuulen vire. Terkkuja kaikille tytöille t.mature tyttöpoika

    • Anonyymi

      Kiitos,terkkuja sinullekin samoin mekko päällä ja huivi kaulassa.

      • Anonyymi

        Kesä riesa. Jos tykkään minä ohuista sukkiksista ja lyhyestä mekosta niin tykkää hyttysetkin. Hyvää alkukesää kaikille t.mature tyttöpoika


    • Vielä ei ole sääkistä haittaa, kokeilin jopa pelkissä rinta- ja sukkanauhaliiveissä ulkoilua. Hyvin salaa tietenkin ja eivät sääsket pilanneet kihkoa vaan orgasmi oli ihana.
      Mieluiten kyllä paita ja hame tai mekko yllä.

      • Anonyymi

        Juuri tulin ulkoilemasta asuna oli jakku ,kiiltävät legginssit ja punaiset piikkarit paljaassa jalassa..nilkkoja vähän hyttyset söi...


      • Anonyymi

        Lauracd tahtoisin antaa kaluni käyttöösi.. Tyydyttäisi sinut paremmin kun kukaan muu


    • Anonyymi

      hei..ketäs tyttöilijöitä olisi Lahdessa...T: O

      • Anonyymi

        Radiomäki?punainenhane


      • Anonyymi

        Minä olen Lahdesta, ja rakastan naisten vaatteita. Käytän aina naisten alusvaatteita sekä muitakin vaatteita. Olen ukm, kuitenkin haluaisin aina joskus olla oikeasti tyttö ja ottaa mieheltä suihin taikka toiselta tytöltä.


      • Anonyymi

        Minä olen, tyttöilen aina tänäänkin olen ajatellut mennä kävelylle uudessa kesämekossani haluaisitko tulla mukaan ?


      • Anonyymi

        Minä olen Lahdesta, ja haluaisin olla tyttönä kivalle miehelle antautua kokonaan viettien vietäviksi tuntea himojen jyske päässäni , nautinnon hurma ja tyydytyksen tuottama hetki joka tulee toisesta samoin kokeneesta??


    • Anonyymi

      Vosi tulla Lahteen

      • Anonyymi

        Tule vaan, ole tyttönä tai tytön kaverina.


    • Naisten asuja on tosiaan ihana käyttää. Minulla rintaliivit on ykkösjuttu.

      • Anonyymi

        Rintaliivit ovat minunkin ykkösjuttu. Niitä on kertynyt jo kun verrataan.


      • Anonyymi

        Mun ykkösjuttu on myös rintaliivit. Niitä on kertynyt jo aika paljon. Myös muutkin asut ovat ihania.


      • Minä saman ikäinen. Olisi ihanaa kanssasi tyttöillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ykkösjuttu on myös rintaliivit. Niitä on kertynyt jo aika paljon. Myös muutkin asut ovat ihania.

        Reilusti löytyy täältäkin rintsikoita kaarituella ja ilman, käyttö vähän sen mukaan onko silikonit vai ei. Hyvältä tuntuu kummatkin. Terkut kaikille t.mature tyttöpoika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilusti löytyy täältäkin rintsikoita kaarituella ja ilman, käyttö vähän sen mukaan onko silikonit vai ei. Hyvältä tuntuu kummatkin. Terkut kaikille t.mature tyttöpoika

        Eilen kävin S-marketissa tummanpunaiset leggingsit jalassa ja punainen nahkabolero yllä.
        Nahka-avokkaiden metallikorot takoi lattiaa äänekkäästi, jolloin eräs nainen hihkaisi jälkeeni: pistä tennarit jalkaasi! Marikatv


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen kävin S-marketissa tummanpunaiset leggingsit jalassa ja punainen nahkabolero yllä.
        Nahka-avokkaiden metallikorot takoi lattiaa äänekkäästi, jolloin eräs nainen hihkaisi jälkeeni: pistä tennarit jalkaasi! Marikatv

        Uuh..Marika mahtavaa!! Marketin sovituskopissa olis voinut ottaa sulta suihin..varmaan leggareissa pullotti kivasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rintaliivit ovat minunkin ykkösjuttu. Niitä on kertynyt jo kun verrataan.

        Minä käytän myös rintaliivejä päivittäin. Niitä on ajan saatossa tullut hankittua melko monet. Pari kesä sitten tilasin myös silikooni rinnat Lohjan seksikaupasta , ne käy dd -kuppi
        rintaliiveihin ja ovat kyllä hyvän tuntuiset. Käytän myös muita ihania naisten vaatteita , m.m
        kuten sukkanahavöitä sukat, hameita y.n . m
        M61 CD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käytän myös rintaliivejä päivittäin. Niitä on ajan saatossa tullut hankittua melko monet. Pari kesä sitten tilasin myös silikooni rinnat Lohjan seksikaupasta , ne käy dd -kuppi
        rintaliiveihin ja ovat kyllä hyvän tuntuiset. Käytän myös muita ihania naisten vaatteita , m.m
        kuten sukkanahavöitä sukat, hameita y.n . m
        M61 CD

        Minulla on aivan sama. Vaatteita on kertynyt jo jonkin verran. Tänäänkin ihanat alusvaatteet ja kaunis kesämekko heti aamusta päälle. Näissä vietetään koko päivä


    • Anonyymi

      Hei..huomenna torstaina puolenpäivän aikoihin radiomäelle lahteen..tai jos on parempi paikka niin ehdotuksia...?? Kaikki rohkeat tai ujotkin naisten asuja käyttävät mukaan....T: O

    • Anonyymi

      Käytän joka päivä naisten stringejä ja muita alushousuja. Myös töissä joka päivä.

      • Anonyymi

        Se on kesä ja hieno aurinko paistaa. Kunnon rusketusraidat jos tulisi bikineistä, käytössä myös kokouimapuku ja sopivan yksityinen ranta. Hyvää kesää kaikille tytöille t.mature tyttöpoika


    • KYMENLAAKSOSTA TYTTÖILYSEURAA?

      • Anonyymi

        Kouvolasta olen, kiinnostaisi pukeutua yhdessä.


      • Anonyymi

        Miten saa yhteyden?


      • Anonyymi

        Tytteilyseura tamperelta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytteilyseura tamperelta

        Tietenkin mielikuvitusseuraa. Muuten olisi yhteystietoja.


    • Anonyymi

      Näin helteellä on väljä kesämekko ihana päällä ja pikku huivi kaulassa.

    • Anonyymi

      Usein puen ylle pikkarit, tekorinnat liiveihin, sukkikset ja minimekon ja tarkoitus on tehdä etätöitä ihanissa hepenissä!!! Mut eihän siitä työn tekemisestä mitään tule. Transsusivuille nettiin ja pelkkää runkkausta kunnes mällit lentää kumiin... Käytän yleensä kortsua niin sperma ei valu mekolle.

    • Anonyymi

      Naisten asut on ihan mukavia kotiasuina mutta en kyllä julkisesti ilkeäisi niitä pitää. Vaikka muiden ihmisten mielipiteet ohittaisikin, niin jos työnantajien korviin kantautuu, että tuo on joku tärähtänyt, pitää naisten asuja vaikka on mies, niin se olisi aika hankala saada työpaikkaa sen jälkeen...

      • Anonyymi

        Olen juuri samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Lahdessa nyt ukm60 vekkihameessa ja rintsikoissa,kiva olisi tavata joku?

      • Anonyymi

        Minäkin Lahdesta ja pukeutuneena ihanasti mummoksi, haluaisin minäkin tavata toista mummoa ja katsella sillä silmällä. Uskallatko tavata tai antaa yhteystietosi, minä olen kovin kokematon vaikka olen näin vanha. Haluja on uskallusta kaipaan , haluan haleja , suukkoja, ja hyvänä pitämistä.


      • Hei olen 70v transmummo kotona tyttöilen ja tykkään miehistä myös toisista transmummoista
        olen bottom eli kullista tykkään olen qruiseris transmummona!


      • moi
        tavataanko?


      • Anonyymi
        tvanna kirjoitti:

        moi
        tavataanko?

        Kouvolasta olet, huomennako?


      • Anonyymi

        Ihanaa. Mulla on kans musta satiininen kiiltävä vekkihame MIDI mittainen. Ihana tunne kun sen helmat hivelee jalkoja kävellessä. Ja myös tavallisia kellohelmaisen satiinihameita löytyy. Tuulessa ne hulmuaa kivasti.


      • Anonyymi
        veikkona kirjoitti:

        Hei olen 70v transmummo kotona tyttöilen ja tykkään miehistä myös toisista transmummoista
        olen bottom eli kullista tykkään olen qruiseris transmummona!

        Olen iäkäs mies ja tykkään pukeutua ns. mummoasuihin, kuten mekkoihin ja hameisiin, alusasuina mielellään lahjepöksykerrastoja, sekä tukevia liivejä. Lahkeeliset alushousut minulle suorastaan fetissi. Haluttaisi tutustua toiseen transmummoon, mutta ujous haittaa.


    • Anonyymi

      Itse pidän myös parempaa huolta naisten vaatteistani kuin miesten vaatteistani. Eilenkin pesin käsin silkkisatiinipuseron, joka tietysti haluaa ryppyyntyä pesun jälkeen mutta silitin sen varoen ja huolella niin, että parhaan taitoni mukaan se on taas lähes uudenveroisen sileä. En näkisi tällaista vaivaa miestenvaatteideni takia :D

      Vasta jos vaate alkaa olla nuhjuinen ja rikki, heitän sen pois käytettyäni ensin hyväksi sitä spermarättinä :D

    • Anonyymi

      Todella haluaisin, haluan tyttöillä ja haluaisin myös tarjota kiihoittavaa katselua ja koskettelua kaikille ihanille ihmisille.

    • Anonyymi

      Onko lahdessa tyttöjä liikkeellä? Hameet ja nylonit kiihottais!!

      • Anonyymi

        On,On, minä asun Lahdessa ja aina välillä "tyttöilen" tänäkin iltana ajattelin tehdä iltakävelyn ihanissa asuissa, haluatko sinä nähdä ja tutustua minuun. Tänään minulla on hieman polven alle uloittuva puolihame ja ihanat nailonit, yläosassa musta pleseri, miten ajattelit toimia jotta saisit minut nähdä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On,On, minä asun Lahdessa ja aina välillä "tyttöilen" tänäkin iltana ajattelin tehdä iltakävelyn ihanissa asuissa, haluatko sinä nähdä ja tutustua minuun. Tänään minulla on hieman polven alle uloittuva puolihame ja ihanat nailonit, yläosassa musta pleseri, miten ajattelit toimia jotta saisit minut nähdä???

        Missäspäin lahtea suhun vois törmätä?? Voisin pitää hyvänä nailonsääriä,ja hameen altakin!!


    • Anonyymi

      Moi,ois kiva tutustua asuista tykkäävään. Lpr.
      Persikassa joitain,sukat1-

    • Anonyymi

      Jep..itse 57v, ei kokemusta. Matka ei este. Pks.

    • Anonyymi

      Lahti huomenna sunnuntaina ois hyvä päivä jonkinlaiseen katseluun..mutta missäpäin kaupunkia "naiset" liikkuu...oisko klo12..??

      • Anonyymi

        Sama kiinnostaa! Katselua koskettelua ja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama kiinnostaa! Katselua koskettelua ja...

        Samoin myös
        Hameet on ihania
        Umk57


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin myös
        Hameet on ihania
        Umk57

        No kyllä! Alkaa kovettumaan pelkästä ajatuksesta:)


    • Anonyymi

      Ensi viikolla lahdessa ...vaikkapa radiomäellä ..T: O

      • Anonyymi

        Ilmottele tarkempaa aikaa! Katotaan jos aikataulut osuis kohdilleen!!


      • Anonyymi

        Haluisin kaa tulla kattelee
        Ukm57 tykkäisin vekkihameista,jos jollain sattuisi olemaan?


    • Anonyymi

      Kotosalla nyt naisten satiinipikkarit jalassa, mustat naisten satiinihousut jalassa ja paitana naisten kiiltävä pinkki satiinikauluspaita. Housut kokoa 40-42 ja paita 38, väljähkö mitoitus niin menee jopa hihojen napitkin kiinni. On hienot ja miellyttävän tuntuiset vermeet :)
      m45v

    • Anonyymi

      Todellakin kiihoitaa, iltaisin ihana ajella asuissa..

    • Minä haluan kävellä lyhyt minihamessa ja korkea korkoiset kengät!

      • Anonyymi

        Korkeita korkoja jo käytän, mutta nahkaminiä ei uskalla pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeita korkoja jo käytän, mutta nahkaminiä ei uskalla pitää.

        Korkeet korot joo kanssa ja tiukkaa legginssiä..olis mukava käydä ajelulla ja kävelyllä samanhenkisen kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeet korot joo kanssa ja tiukkaa legginssiä..olis mukava käydä ajelulla ja kävelyllä samanhenkisen kanssa...

        Korkojen ja legginssien kanssa olen käynyt kuppilassa kahvilla. Nahkaminin kaa muuten ajelulla. Olen keskemältä Suomee, mistä sinä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkojen ja legginssien kanssa olen käynyt kuppilassa kahvilla. Nahkaminin kaa muuten ajelulla. Olen keskemältä Suomee, mistä sinä ?

        Mä oon etelästä tykkään erityisesti saappaista.
        Onks sulla se hame legginsien kanssa?
        Oli kiva ajella yhdessä ja käydä välillä vaikka jossain kävelyllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon etelästä tykkään erityisesti saappaista.
        Onks sulla se hame legginsien kanssa?
        Oli kiva ajella yhdessä ja käydä välillä vaikka jossain kävelyllä...

        Saappaista joo, pääasia, jotta on piikkikorot, mahdollisimman korkeat !
        Pari kertaa ollut polvimittainen faux leather hame korkosaappaiden kanssa, legginsien myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saappaista joo, pääasia, jotta on piikkikorot, mahdollisimman korkeat !
        Pari kertaa ollut polvimittainen faux leather hame korkosaappaiden kanssa, legginsien myös.

        Tietenkin piikkikorot saappaissa ;)! Mun mielestä on sexyä kun on minihame legginssien kanssa..Millaisissa paikoissa käyt koroilla kävelemässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin piikkikorot saappaissa ;)! Mun mielestä on sexyä kun on minihame legginssien kanssa..Millaisissa paikoissa käyt koroilla kävelemässä?

        Vuosia sitten melkein missä vain, puistoissa, kevyenliikenteen väylillä ja iltayöstä grillillä.
        Nykyisin lähes aina on piikkikorot jalassani ajaessa.
        Päivällä jopa kaupungilla pitkien lahkeiden peittäen piikkikoroita osan.
        Suosikki paikkani on kävellä lumisilla jalkakäytävillä lähinnä iltaisin, jolloin piikkikorkojen jäljet jää näkyviin. Silloin on legginsit tai muut tiukemmat housut, piikkikorkojen ollen näkyvillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia sitten melkein missä vain, puistoissa, kevyenliikenteen väylillä ja iltayöstä grillillä.
        Nykyisin lähes aina on piikkikorot jalassani ajaessa.
        Päivällä jopa kaupungilla pitkien lahkeiden peittäen piikkikoroita osan.
        Suosikki paikkani on kävellä lumisilla jalkakäytävillä lähinnä iltaisin, jolloin piikkikorkojen jäljet jää näkyviin. Silloin on legginsit tai muut tiukemmat housut, piikkikorkojen ollen näkyvillä.

        Tykkään myös jättää jälkeni piikkikoroista muille nähtäväksi upottaen en syvälle esim.puistossa tai oikopoluilla ja muissa erikoisemmissa paikoissa ; ). Saako tiukat legginssit tai housut kivasti kalun kovaksi sulla?
        Mä usein käyn runkkaamassa lopuksi jossain...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään myös jättää jälkeni piikkikoroista muille nähtäväksi upottaen en syvälle esim.puistossa tai oikopoluilla ja muissa erikoisemmissa paikoissa ; ). Saako tiukat legginssit tai housut kivasti kalun kovaksi sulla?
        Mä usein käyn runkkaamassa lopuksi jossain...

        Jos kuljen ulkona niin se päättyy aina tyydyttämiseen.


      • Anonyymi
        Lauracd kirjoitti:

        Jos kuljen ulkona niin se päättyy aina tyydyttämiseen.

        Lauracd voisin tyydyttää sinut niin et voihkit kiimasta kun laukeat. Sen jälkeen käyt kontalle. Nostan hamettasi ja otan sinut takaa


    • Jos kysyn minulta en käy missään!Se on ainoastaan fantasia!

      • Anonyymi

        Eikö kannataisi toteuttaa..se on upeaa olla korkeissa koroissa ja tiukoissa legginsseissä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kannataisi toteuttaa..se on upeaa olla korkeissa koroissa ja tiukoissa legginsseissä!!

        Puin legginssit ja piikkikorkoiset saappaat.Mahtava tunne ja seisokki..lähden ajelemaan illemmalla ja ulos hieman kävelemään..onko muita lähdössä illalla harrastaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö kannataisi toteuttaa..se on upeaa olla korkeissa koroissa ja tiukoissa legginsseissä!!

        Minä pidän tuokin!korkeissa koroissa ja tiukka minihame!


    • Anonyymi

      Oikein hienoa teiltä nostaa näitä vähän vanhempia ketjuja ylös. Oli näköjään minulta unohtunut parit ilmiannot viesteitä ja profiileista.

      Mukavaa syksyä
      Kutsuni

    • Anonyymi

      Useamman kerran on tullut puettua ylle

      Polvisukat, mekko yhdistelmä ollen ilman alusvaatteita

      • Anonyymi

        Hienoa mekot hameet jakut takit........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa mekot hameet jakut takit........

        Eilen illalla/yöllä ajelulla jalassa olleet melko ryvettyneet nyt jalassa sukkien ja sukkanauhoja niin kanssa.
        Ison peilin edessä nautiskellen ja kohta päästän lastit peiliin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen illalla/yöllä ajelulla jalassa olleet melko ryvettyneet nyt jalassa sukkien ja sukkanauhoja niin kanssa.
        Ison peilin edessä nautiskellen ja kohta päästän lastit peiliin...

        Joko lasti peilissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko lasti peilissä

        Kyllä tuli kunnon lastit peiliin valuun..pakko oli siivotessa vähän kielellä maistaa..peili ja saappaat kiiltää taas puhtaina..tekis mieli mennä uudestaan illalla ajeleen...


    • Sopivasti liukkaat leggingsit ja silkki/satiinihousut ovat lähes yhtä ihania ulkoillessa. Elin hieroutuu lahkeessa tai sojottaa pystynä kuin hameessa. Tyydytyksen jälkeen siemenneste valuu ihanasti lahkeeseen ja näkyy varsinkin vaaleammissa rivosti.

    • Anonyymi

      Kiiltävät legginssit ja sukkahousut alla...Tiukka musta mekko ja rintaliivit..siihen farkut ja talvitakki päälle ja kauppaan. .Upea tunne.

    • Anonyymi

      Naisten vaatteet ... sen lähemmäksi naista nämä eivät pääsekään.

      • Anonyymi

        Pian asut päälle ja autoileen sekä ulkoileen. Sukkanauhat sukilla, tiukat legginssit,minihame ja pitkä takki..polvipituinen sekä 10cm piikkikorkosaappaat.
        Alkaa oleen legginsseissä ahdasta jo lähtiessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian asut päälle ja autoileen sekä ulkoileen. Sukkanauhat sukilla, tiukat legginssit,minihame ja pitkä takki..polvipituinen sekä 10cm piikkikorkosaappaat.
        Alkaa oleen legginsseissä ahdasta jo lähtiessä...

        Kuulostaa tosi seksikkäältä. Missä aiot ulkoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa tosi seksikkäältä. Missä aiot ulkoilla?

        Tampereen ympäristössä olen ajelemassa. Kiva jos kuullostaa sexyltä..minustakin on ja kova seisokki menossa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampereen ympäristössä olen ajelemassa. Kiva jos kuullostaa sexyltä..minustakin on ja kova seisokki menossa...

        Minihame ja piikkikorot kopisemassa asfaltilla... Kai lähdit kävelyllekin.. Tiivistä alkaa olla mun kiiltävissä sukkahousuissakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minihame ja piikkikorot kopisemassa asfaltilla... Kai lähdit kävelyllekin.. Tiivistä alkaa olla mun kiiltävissä sukkahousuissakin...

        Vähän joo käyn kävelemässä aina ku sopivaan paikkaan pysähdyn..olis kiva nähdä pullotus sulla..onks sulla muita juttuja/asuja..korkkareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän joo käyn kävelemässä aina ku sopivaan paikkaan pysähdyn..olis kiva nähdä pullotus sulla..onks sulla muita juttuja/asuja..korkkareita?

        Tiukkoja kiiltoleggareita ja sukkiksia, monta tiukkaa minimekkoa ja parit 15 cm korkkarit. Ei oikein voi pitkiä matkoja kävellä niillä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiukkoja kiiltoleggareita ja sukkiksia, monta tiukkaa minimekkoa ja parit 15 cm korkkarit. Ei oikein voi pitkiä matkoja kävellä niillä..

        Just tulin kotiin..oli kiimainen ajeluilta.Ei sellaisilla koroilla pitkään pysty mulla noissa saappaissa joku 11 cm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just tulin kotiin..oli kiimainen ajeluilta.Ei sellaisilla koroilla pitkään pysty mulla noissa saappaissa joku 11 cm

        Tänään aion laittaa mustan bodyn ja mustat sukkikset, siihen kiiltävät hopeiset leggarit. Sitten punainen minimekko ja kaulapanta. Punaiset piikkarit vielä niin etätyöt sujuu tai sitten ei suju... Mites sun asu?


    • Anonyymi

      Hei..onkos kukaan lahdesta..itse myös sukat ja pikkarit päällä..joskus mekkokin

      • Anonyymi

        Nastolassa ollaan. Kirjottele luukkuun underheel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nastolassa ollaan. Kirjottele luukkuun underheel

        sun luukkus ei toimi vai onks osoite väärin?


      • Anonyymi

        Lahdesta kyllä 58v ukm hameet,korot kiehtoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nastolassa ollaan. Kirjottele luukkuun underheel

        Ai se on sitten suljettu.
        Valitan
        Kutsuni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahdesta kyllä 58v ukm hameet,korot kiehtoo

        Oispa kiva olla asuissa yhdessä...tutustumisen merkeissä alkuun...Lahti


      • Anonyymi

        eipä toimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa kiva olla asuissa yhdessä...tutustumisen merkeissä alkuun...Lahti

        Kyllä vois tutustua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vois tutustua

        Ei toimi maili


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vois tutustua

        ensiviikolla...mutta missä Lahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ensiviikolla...mutta missä Lahti

        Jokaisessa rantaviivassa aina rannan työntyessä sisämaahan päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oispa kiva olla asuissa yhdessä...tutustumisen merkeissä alkuun...Lahti

        Tykkäisin jos olisi vekkihameita?


    • Anonyymi

      Nyt laitoin päälle kahdet kiiltävät sukkahousut ja pitsipikkarit ja rintaliivit reilulla täytteellä, Siihen päälle punainen minimekko. Jalassa mustat korkkarit. Kohta lähden ajelemaan ja käyn samalla kaupassa ja postissa. Vain talvitakki päälle ja jalkaan vetäisen ohuet housut mekon päälle. Tossut vaihdan korkkarien tilalle niin sukkahousut vaan vilahtelee nilkoista...Pikkarit pullistelee jo..Ehkä käyn kokeilemassa jotain tiukkoja leggareita..Paikallinen halpahalli hyvä paikka sovituskoppeineen.

      • Anonyymi

        Layered... todella kiihottavaa. Pääsiskö katsoon? Missä?


      • Anonyymi

        Vuosia sitten sovitin Carlsonilla naisten nahka-asuja ja jotain tuli hankittua, vaikka myyjä suhtautui melko ymmärtäväisesti,,,sovitus puuhiini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Layered... todella kiihottavaa. Pääsiskö katsoon? Missä?

        Turun seudulla. Nyt illat hämärtyy nopeammin niin tänään täytyy mennä koroilla kopistelemaan. Täytyy laittaa ainakin kahdet ellei kolmet sukkahousut. Kiiltävin päälle. Musta tiukka body ja musta vartalonmyötäinen minimekko. Jalkaan mustat liian korkeat korkkarit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun seudulla. Nyt illat hämärtyy nopeammin niin tänään täytyy mennä koroilla kopistelemaan. Täytyy laittaa ainakin kahdet ellei kolmet sukkahousut. Kiiltävin päälle. Musta tiukka body ja musta vartalonmyötäinen minimekko. Jalkaan mustat liian korkeat korkkarit..

        Pakko oli päästää paineet pois kävelyn jälkeen autossa... Annoin valua sukkahousuille.. Paluumatkan ajoin ja jännäsin valuuko korkokenkään asti.. Nyt pesulle


    • Anonyymi

      Tänään mustat kiiltävät sukat ja sukkanauhat, pitsipikkuhousut ja kapea puolipitkä tekonahkahame sekä korkkarit. Kuumottavaa lähteä ajelemaan ja hakemaan rauhallista kävelypaikkaa näin valoisalla...

      • Anonyymi

        Tänään päivällä auringon valo hohtaisi kiiltävistä sukista. Sovitaanko paikka?


      • Anonyymi

        Asuileen pimeän turvin,asut päällä nyt ja autoilua ja kävelyä. Uudet korkosaappaat pääsee tositoimiin pian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asuileen pimeän turvin,asut päällä nyt ja autoilua ja kävelyä. Uudet korkosaappaat pääsee tositoimiin pian

        Mispäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mispäin?

        Tampereen seudulla ajelen just..saappaat on tosi sexyt jalassa oon paris paikkaa käyny kävelemäss..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mispäin?

        Korkeatkin korot? Sukkahousut ja hame?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeatkin korot? Sukkahousut ja hame?

        11 cm piikkikorot..stayupit ja kiiltävät legginssit..tänään puen sukat sukkanauhoilla ja hameen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 cm piikkikorot..stayupit ja kiiltävät legginssit..tänään puen sukat sukkanauhoilla ja hameen...

        Nyt päällä kahdet kiiltävät ihonväriset sukkahousut , musta tiukka keinonahkahame ja musta pitsinen body. jalassa 13 cm mustat avokkaat. Kohta vois kipittää autolle ja lähtee vähän ajelee... Minkälainen hame sulla? Kiiltävät sukat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt päällä kahdet kiiltävät ihonväriset sukkahousut , musta tiukka keinonahkahame ja musta pitsinen body. jalassa 13 cm mustat avokkaat. Kohta vois kipittää autolle ja lähtee vähän ajelee... Minkälainen hame sulla? Kiiltävät sukat?

        Kivalta kuullostaa..hame sellanen venyvä musta minari..sukat mustat nailonit saumoilla..millaset sun piikkarit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivalta kuullostaa..hame sellanen venyvä musta minari..sukat mustat nailonit saumoilla..millaset sun piikkarit?

        Seksikkäät saumasukat.. Millaset pikkuhousut? Onko Lainkaan..Mustat piikkikorkoset tommosta kiiltonahkaa. Vähän kyllä hankala näin korkeilla ajaa eikä ainakkan pysty juoksee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksikkäät saumasukat.. Millaset pikkuhousut? Onko Lainkaan..Mustat piikkikorkoset tommosta kiiltonahkaa. Vähän kyllä hankala näin korkeilla ajaa eikä ainakkan pysty juoksee..

        mulla kanssa sellaset piikkarit..saappaat hyvät ajokengät missä sä käyt kävelyllä?
        olis kivajutella kahdestaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla kanssa sellaset piikkarit..saappaat hyvät ajokengät missä sä käyt kävelyllä?
        olis kivajutella kahdestaan..

        Mulla ei saappaita. Vähän riippuu mitä päällä..jos minimekko ja korkkarit ni sitte syrjäsemmillä parkkipaikoilla. .Kauas en uskalla autosta lähtee. Kiiltävissä leggareissa voi mennä vähän pitemmälle jos takki päällä . Miten sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei saappaita. Vähän riippuu mitä päällä..jos minimekko ja korkkarit ni sitte syrjäsemmillä parkkipaikoilla. .Kauas en uskalla autosta lähtee. Kiiltävissä leggareissa voi mennä vähän pitemmälle jos takki päällä . Miten sä?

        joo ..saman tyylisesti auton lähellä paikasta riippuen..mä avaan postin luukkuun jos haluut jutella lisää


      • Anonyymi

        Katotaan jos rohkaistun. Oliko yöllä jotain päällä? Sukkahousut ja body..


    • Anonyymi

      Mites tämä lahdenseutu...onko muitakin.

      • Anonyymi

        Kyllä löytyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä löytyy...

        pikkuhousut ..stay up sukat..mekko. Lahdessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pikkuhousut ..stay up sukat..mekko. Lahdessa

        Tuohon settiin vielä seksikkäät rintsikat. Kaikki löytyy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon settiin vielä seksikkäät rintsikat. Kaikki löytyy...

        ja dildo peppuun..Lahti


    • Anonyymi

      Lahti..ulkona alkaa olla jo kylmä olla asuissa...missä ois paikka tyttöilylle

    • kiinostaa todellakin

    • Anonyymi

      Pikkuhousutapaaminen ensiviikolla jossain esim. puolenpäivänaikoihin..?? Lahti

    • Oisko tyttökullia imettäväksi illalla yöllä? tai seuraa pks levari tai parkkis

      • Anonyymi

        Voisin pukeutua ihanaan tyttöilyasuun ja saisit imeä mua levarilla. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin pukeutua ihanaan tyttöilyasuun ja saisit imeä mua levarilla. :)

        Hei mites ois tänään lauantaina illalla yöllä?


      • Anonyymi
        veikkona kirjoitti:

        Hei mites ois tänään lauantaina illalla yöllä?

        Se olis mukavaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se olis mukavaa..

        Hei tuo Laakson parkki ois ok klo?


      • Anonyymi
        veikkona kirjoitti:

        Hei tuo Laakson parkki ois ok klo?

        Tänään työvuoro... mutta asuissa. Kuis siellä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänään työvuoro... mutta asuissa. Kuis siellä?

        Kotona ja laitan naisten yökkärin ja haaveilen varmaan tiedät et mitä!


      • Anonyymi
        veikkona kirjoitti:

        Kotona ja laitan naisten yökkärin ja haaveilen varmaan tiedät et mitä!

        Mukavaa koti-iltaa.. Mä laitoin sukkikset farkkujen alle, tuntuu taas tosi kiihoittavalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa koti-iltaa.. Mä laitoin sukkikset farkkujen alle, tuntuu taas tosi kiihoittavalle.

        Sukkikset ihanat mut palataan ja ehkä tavataan paikkoin näissä merkeissä?
        öitä ja suukkoja


      • Anonyymi
        veikkona kirjoitti:

        Sukkikset ihanat mut palataan ja ehkä tavataan paikkoin näissä merkeissä?
        öitä ja suukkoja

        Hyviä ja kosteita unia myös sulle...


    • Anonyymi

      Huomenna sukkahousut ja musta body päälle sekä mustat keinonahkaleggarit ja nilkkurit ja aamun hämärässä käyn postilaatikolla korot kopisten hakemassa postin...

    • Anonyymi

      Lahti...mustat pitsipikkarit ja mustat stay up sukat tänään päivällä. Ehkä joku kesämekko niin ompas kiva leikkiä päivällä...mutta harmi kyllä yksin

      • Anonyymi

        Mispäin Lahdessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mispäin Lahdessa?

        Pohjoisesta katsottuna etelässä ja etelästä katsottuna pohjoisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mispäin Lahdessa?

        Lahti..oisko joku tapaamispaikka..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti..oisko joku tapaamispaikka..

        Tavattas vaikkapa katujen kulmauksessa.


      • Anonyymi

        Päälle sukkanauhaliivit, sukat, rintaliivit pitsipöksyt ja niihin posliini pippeli...mikkeliin ajelulle...kuka haluaa kurittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahti..oisko joku tapaamispaikka..

        Missäs lahen tytöt liikkuu???


    • Anonyymi

      Hei
      On mukavaa lukea toisten tyttöilykokemuksia. Olen alle 50-vuotias osa-aikainen transvetisti (tai tyttöilijä) eli minua kiihottaa suunnattomasti laittautua naiseksi, vaatteineen, meikkeineen, silikonisten irtorintojen ja peruukin avulla. Naisena haluan myös kulkea julkisesti ulkona. Käyn esimerkiksi kaupungilla kävelyllä tai shoppailemassa hameeseen, nailonisiin sukkahousuihin, ja naisten saappaisiin tai nilkkureihin sekä takkiin pukeutuneena. Alla köytän useimmiten urheilullista kokouimapukua (Speedo, Adidas), joskus myös korsettia ja urheilurintaliivejä. Tunnen itseni ensisijaisesti heteroksi, mutta kun olen pukeutunut naiseksi, olen tullut bi-uteliaaksi. Parasta olisi, jos tapaisin joskus sellaisen parin (mies ja aito nainen), joka olisi halukas kimppailemaan kolmistaan. Samoin olisi kiva tutustua toisiin transvetisteihin, tyttöilijöihin ja crosdressereihin. Käytän yahoo . comia

      h carine 69

    • Anonyymi

      Hei. Ajatus katkesi, kun kirjoitin edellistä viestiäni. Asun itse Uudellamaalla, mutta olisi mukavaa tutustua toisiin tyttöilijöihin, vaikka asuisitte muualla Suomessa. Olisi kiva kuulla vähän pidempiäkin kuvauksia, kuin vain luetella, mitä vaatteita on päällä tai miten on lopuksi tyydyttänyt itsensä. Parasta olisi, jos joku toinen haluaisi lähteä kanssani ulos naisena. hcarine69 yahoo com. Shoppailemaan, kahvilaan, elokuviin, johonkin museoon tai näyttelyyn... Olen käynyt mm. kaupoissa ostoksilla naiseksi laittautuneena. (Yritän aina tehdä itsestäni mahdollisimman aidon naisen näköisen, etten erottuisi jo kaukaa valepukuiseksi mieheksi. En myöskään halua itselleni mitään yliampuvaa ja räikeää huoralook’ia. Haluan vain käydä niin hyvin ikäisestäni naisesta kuin se on mahdollista vaatteiden, meikin ja peruukin avulla.) Kun olin ensimmäisiä kertoja pukeutunut naisten vaatteisiin ja lähdin ulos, minua jännitti ihan hirveästi. Jos joku tuttu tunnistaisi minut, jos joku huomaisi jo kymmenien metrien päästä, että olenkin mies naisten vaatteissa jne. Sittemmin on varmuuteni lisääntynyt. Mitä luonnollisemmin olen, käyttäydyn ja kävelen, sitä vähemmän kukaan kiinnittää huomiota. Toivon, että löytyisi toisia transvetisteja tai tyttöilijöitä, jotka eivät pukeutuisi vain salaa ja piilossa, vaan olisivat valmiit tapaamaan myös livenä.

      Carine

      • Anonyymi

        Toi sun osoite ei toimi


    • Anonyymi

      Nautin naisten asuissa olemisesta paljon... Varsinkin, jos se miellyttää toista

    • Anonyymi

      Kivaa laittaa tyttöilyasut päälle ja nautiskella kuumista hetkistä...

    • Anonyymi

      Kun luin näitä kirjoituksia, niin olihan minunkin pakko kirjoittaa jotakin, sillä olenhan itsekin transvestiitti. On ihana huomata miten paljon meitä naisten vaatteisiin pukeutuvia oikeastaan on. Itse olen nyt etätöissä ja nautin näistä päivistä, koska saan silloin pukeutua naiseksi ja asettua sitten töihin tietokoneelle. Ainoa huono puoli näissä päivissä on se, että joudun heräämään jo viideltä, sillä haluan laitautua kunnolla ja siinä menee aina aikaa. Olen sen verran vanhanaikainen, että käytän korsettia ja saumasukkia sekä kunnon peruukkia. Tietysti voisi ajatella, että tiukassa korsetissa ja peruukissa olisi epämielyttävää olla koko päivää, mutta minä koen ne naisellisiksi ja siksi nautin olla niissä. Yritän tavoitella ns. sihteeri-lookkia, suhtkoht lyhyt hame ja korkeat korot sekä voimakas meikki, sekä punaiset rakennekynnet, jotka monesti teen jo edellisenä iltana. Tämmöisessä asussa on sitten mukava naputella tietokonetta ja käydä välillä keitämässä itselle kahvia tai tehdä jotain syötävää. Mukava olla puhelimessa tai Teams palavereissa, kun kukaan ei arvaa minkä näköinen ihminen siellä vastapuolella on. Onneksi meillä ei käytetä kuvayhteyttä palavereissä. Tämmöinen elämä on kuitenkin meikäläiselle suuri nautinto ja luulen, että muutkin tässä palstalla kirjoittaneet ovat samaa mieltä. Joskus olisi kyllä mukava tavata toinen samanmielinen ihminen, eihän sitä tiedä miten hyviä ja läheisiä meistä tulisi.
      terveisin PäivikkiTV

      • Anonyymi

        Mukavaa etätyötä ja kiva tariana. Teams palaverien merkeissä :) Yt Jaana


      • Anonyymi

        Miten sinut tavoittaisi ?


    • Anonyymi

      Moi. Mukava pukea naisten alusasut ja sukkahoust ylle. Kiihoittaa ja tuntuu mahtavalle. Tänään jouluostoksille ja farkkujen alla pikkumustat ja styupit, sekä tiukan poolpaidan alla myös tummat pitsiliivit. M 48

    • Anonyymi

      Kiinnostusta lahdessa...?? Ketä ois

      • Anonyymi

        Missä lahtitytöt liikkuu????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä lahtitytöt liikkuu????

        Siis keneltä sinä tästä ketjusta tuota kysyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis keneltä sinä tästä ketjusta tuota kysyt?

        Ihan yleisesti. Onko lahdessa jotain vakipaikkaa,missä ois tyttöjä tavattavissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yleisesti. Onko lahdessa jotain vakipaikkaa,missä ois tyttöjä tavattavissa?

        On. Mustan Kissan ja Trion kulmilla.


    • Anonyymi

      Lahti..pitsipikkarit ...stay up sukat ja mekko. T: O

      • Anonyymi

        Näyttää varmasti hyvältä😊


      • Anonyymi

        Hei, minäkin olen mielelläni mekossa sukat ja liivit kuuluvat jokapäiväiseen elämään, kuitenkin haluaisin olla vakituisen miehen oma tyttö jolloin seksi olisi luontevaa ja varmaankin ihanaa.
        Haluaisin miehen olevan eronnut ukkomies, ikää ainakin viisikymmentä pikkukaluinen ja aina halukas top. Minä olen ihana pienikokoinen varsin naisellinen herkkä ja lievästi alistuva tyttö .


    • Anonyymi

      Ja tuntuukin ... T:O

    • Anonyymi

      Kyllä. Varsinkin sukkahousuja. Joiden seuraksi ymppään vekkihameen. Nytkin on tummanruskeat sukkahousut ja tummansininen vekkihame. Peilikin on tuossa valmiina ja kohta alan runkkaamaan. Mahtava ihailla omia sukkahoususääriään peilistä ja laueta ihanaan sukkahousuorgasmiin.

      • Anonyymi

        Tummanruskeat, hieman paksummat sukkahousut niin seksikkäät


      • Anonyymi

        Näyttää varmasti hyvältä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tummanruskeat, hieman paksummat sukkahousut niin seksikkäät

        Juu. Mulla on näitä tummanruskeita sukkahousuja eri sävyissä ja paksuuksissa vino pino. Ehkä paras sävy mokanruskea, ei ihan niin tumma. Ja paksut sukkahousut näin talvella pitää ollakin jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Mulla on näitä tummanruskeita sukkahousuja eri sävyissä ja paksuuksissa vino pino. Ehkä paras sävy mokanruskea, ei ihan niin tumma. Ja paksut sukkahousut näin talvella pitää ollakin jalassa.

        Aivan, talvella minulla peitttävät sukkahousut yllä ihan päivittäin. Itsekin pidän valtavasti erilaisista ruskeista sukkahousuista. Minulla paljon tummanruskeita, mutta myös keskisävyisiä ja beigejä.. Lisäksi yhdet paksummat kaunoluistelusukkikset sävynä puuteri, ihanan pehmeät. Olisi kivaa vaihtaa näistä vähän enemmänkin ajatuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, talvella minulla peitttävät sukkahousut yllä ihan päivittäin. Itsekin pidän valtavasti erilaisista ruskeista sukkahousuista. Minulla paljon tummanruskeita, mutta myös keskisävyisiä ja beigejä.. Lisäksi yhdet paksummat kaunoluistelusukkikset sävynä puuteri, ihanan pehmeät. Olisi kivaa vaihtaa näistä vähän enemmänkin ajatuksia

        Nuo luistelusukkahousut on varmaan Mondorin. Tuttuja myös luistelusukkahousut, samoin kuin balettisukkahousutkin. Värivalikoimaahan näissä ei paljoa ole kummassakaan, kuten tavallisissa sukkahousuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo luistelusukkahousut on varmaan Mondorin. Tuttuja myös luistelusukkahousut, samoin kuin balettisukkahousutkin. Värivalikoimaahan näissä ei paljoa ole kummassakaan, kuten tavallisissa sukkahousuissa.

        Kyllä. Ne ovat Mondorin 70 denierin ja väri taitaa sittenkin olla Suntan. Balettisukkiksia en ole koskaan kokeillut. On totta että näissä erikoistuotteissa värivalikoima on mitä se on. Oletko kokeillut mm Hooters -tarjoilijoiden käyttämiä astetta tummemman ruskeita sukkahousuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ne ovat Mondorin 70 denierin ja väri taitaa sittenkin olla Suntan. Balettisukkiksia en ole koskaan kokeillut. On totta että näissä erikoistuotteissa värivalikoima on mitä se on. Oletko kokeillut mm Hooters -tarjoilijoiden käyttämiä astetta tummemman ruskeita sukkahousuja?

        Oon kokeillut kyllä varmaan kaikki ruskean eri sävyt. Myös nuo sanotaanko keskiruskeat (Hooters). Mutta parhaalta jalassa näyttää nuo mokanruskeat sukkahousut. Onpa näitä sukkahousuja tullut kokeiltua kaikenlaisia. Kuviollisista lähtien, pitsisukkahousujakin. Näin talviaikaan on jalassa usein thermosukkahousut. Niissäkin aika suppea värivalikoima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kokeillut kyllä varmaan kaikki ruskean eri sävyt. Myös nuo sanotaanko keskiruskeat (Hooters). Mutta parhaalta jalassa näyttää nuo mokanruskeat sukkahousut. Onpa näitä sukkahousuja tullut kokeiltua kaikenlaisia. Kuviollisista lähtien, pitsisukkahousujakin. Näin talviaikaan on jalassa usein thermosukkahousut. Niissäkin aika suppea värivalikoima.

        Olen samaa mieltä, mokanruskea on hieno sävy. Sehän on vähän sinne harmaanruskeaan kallellaan. Minullakin on ollut ja on edelleen todella paljon erilaisia sukkiksia, eri paksuisia ja kuosisia. Pitsisellaisia en ole kuitenkaan hankkinut, en myöskään verkkosukkahousuja, jotka eivät jostain syystä puhuttele. Mitä muita asuja puet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, mokanruskea on hieno sävy. Sehän on vähän sinne harmaanruskeaan kallellaan. Minullakin on ollut ja on edelleen todella paljon erilaisia sukkiksia, eri paksuisia ja kuosisia. Pitsisellaisia en ole kuitenkaan hankkinut, en myöskään verkkosukkahousuja, jotka eivät jostain syystä puhuttele. Mitä muita asuja puet?

        No sukkahousujen kanssa vekkihame (lyhyt) ja esim. ballerinat. Myös muutama naisten neule löytyy. Mutta sukkahousut kuitenkin se tärkein juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sukkahousujen kanssa vekkihame (lyhyt) ja esim. ballerinat. Myös muutama naisten neule löytyy. Mutta sukkahousut kuitenkin se tärkein juttu.

        Minäkin puen välillä hameen, joko minarin tai polvipituisen. Tykkään myös naisten jumppapuvuista. Mutta minulla on sama juttu kuten sinulla: sukkahousut ovat tärkeimmät


    • Anonyymi

      itse tykkään enemmän stay up sukista..ja peppuleikeistä... Lahti

      • Anonyymi

        niin minäkin, minulla on nätti peppu, pieni kikkeli ja halu pussata.


    • Anonyymi

      Naisten joulunpunainen satiininen iltapuku päällä, nukuin yön jopa se päällä :D
      Selkäpuolen vetoketju tosin on ihan paskana kun jumittui, ja vasemmassa kylkisaumassa on repeämä kun jouduin väkivalloin murtautumaan mekosta ulos vetoketjun juututtua. Tästä ei siis jokatapauksessa tule enää juhlamekkoa kenellekään, joten sama pitää vähän hauskaa tässä ennenkuin menee lopullisesti roskiin :D
      Nuo helv3tin vetoketjut on ennenkin aiheuttaneet ongelmia. Pitäisi ostaa seuraavaksi varmaan semmoinen mekko jossa on nauhakiinnityksellä, tai joustorypytyksellä selkäpuoli eikä vetoketjua...

      • Anonyymi

        Niin tai jakkupuku, saa jopa 10 e kun kukaanei käytä kyseinen jakku hame yhdistelmä
        laadukkaita Gerry Weeber merkkisiä ym.


    • Anonyymi

      Puen naisen asuja ja lämpimillä säällä jopa sala ulkoilen ne ylläni. Rajuja orgasmeja vaikea olla huutamatta. Olsi kiva tavata joku Oulun seudulta, Voin lainata tai antaa asuja vaikka omaski minulla nitä on valtavasti.

    • Anonyymi

      Onkos muillakin ukkomiehillä tänään sunnuntaina naisten alusasuja päällä.. Lahti

      • Anonyymi

        Mulla stayupit ja pitsipikkarit. -hml


    • Anonyymi

      sukkiksissakin tarkenee kotona..

    • Anonyymi

      Ostetaan naisten kiiltäviä ja kahisevia tuulihousuja ja/tai tuulipukuja, koosta XL ylöspäin, mielellään punainen tai pinkki väri.
      T: Kari Runk

    • Anonyymi

      Tuohon kysymykseen voin suoraan vastata, että kyllä kiihottaa. MInulla halu naisten asuihin alkoi vaimoni ajatuksesta. Sain nimittäin lääkäriltä kehoituksen alkaa käyttämään tukisukkia suonikohujen ja turvotuksen vuoksi. Niin teinkin, mutta valittelin vaimolleni, että sukat mielestäni painaa ihan liikaa heti polvien alapuolelta. Eräänä päivänä kun vaimoni tuli kotiin, oli hänellä ostoskassissaan kaksi paria apteekista ostetut pitkät tukisukat, siis sellaiset stay-up malliset. Toiset ihon väriset ja toiset mustat. Hän oli samalla myös hankkinut sellaisen telineen, mikä helpotti niiden vetämistä jalkaan. Joudui välittömästi kokeilemaan niitä ja täytyy sanoa, että jo ensimmäisellä kerralla tuntui todella ihanalta. Vaimoni huomasi kun hivelin sukkien liukasta pintaa ja kysäisikin leveästi hymyillen, että kun tunnut pitävän niistä noin paljon, niin miksi en laittasi myös pikkaritkin jalkaan??? Silmäni pyöristyivät kun hän ojensi minulle mustat, aika tiukat elastiset, sellaiset korkealla vyötäröllä olevat pikkarit mitkä tukivat kivasti vatsaa. Kuuliaisena miehen vedin ne jalkaani ja tunne oli suorastaa häkellyttävä! Vaimo reagoi siihen ja siitä illasta alkoi meidän asuleikkimme, mikä on jatkunut vuosien ajan. Nykyisin köytän aluasuina ainoastaan naisten alusasuja. Omat miehiset ovat eri kaapissa ja tulevat käyttöön vain kun menemme esim. uimahalliin, tai tuttavien luo saunailtoihin. Kotiona vaimo haluaa, että pidän ylläni vain naisten asuja. Hän avustaa meikissä ja tekee kivan kampauksen pitkähköihin hiuksiini. Kerran ulkomaan matkalla olimme yhdessä ulkonakin ja minä naiseksi pukeutuneena. Siis rakastan pukeutumista yli kaiken...

    • Anonyymi

      Tuolta löytyy ihan suomalaisestakin verkkokaupasta kompressiosukkahousuja unisex versiona. Toivottavasti näkyvyys toisi myös useammille ihmisille sen ymmärryksen, että terveys on tärkeämpää kuin vanhoilliset periaatteet. Turha on kärsiä kipua, jos sitä voi noin yksinkertaisella tavalla lieventää.
      https://www.sukkavelho.fi/collections/miesten-sukat/kompressiosukat

      • Anonyymi

        No kyllä👍👍👍


      • Anonyymi

        Tosi kiihottavia, polkisin kaikkia pitkään. T. ukm61


      • Anonyymi

        Ihanasti pöksyissä. T. ukm61
        https://www.sex.com/pin/42752640-i-think-i-need-some-help/


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lahdessa usein myös pikkarit ja sukat ukm 62v..kesällä ois kiva olla sellasissa ulkona toisten kanssa.

      • Anonyymi

        Sama suunta, samat harrastukset! T. Ukm50


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama suunta, samat harrastukset! T. Ukm50

        Mihin Lahdessa vois kesällä mennä että vois olla vapaasti vaikkapa pikkareissa sopivalla kesäkelillä..ukm62


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama suunta, samat harrastukset! T. Ukm50

        ukm 50 ja ukm 62 missä vois teidät nähdä lahdessa,kolmistaan?


      • Liivilyylicd kirjoitti:

        ukm 50 ja ukm 62 missä vois teidät nähdä lahdessa,kolmistaan?

        Minuakin kiinnostais tapaaminen:)


    • Anonyymi

      Ex-vaimoni sisko yllätti minut peruusteellisesti. Vaimoni, Meillä oli vaimon kanssa ollut asuleikkejä heti avioliiton alusta alkaen. Jo hääyönä vaimoni alkoi hivelemään alastonta kehoani erilaisilla nailonisilla alusasuunelmillaan, eikä siitä sitten pitkä matka ollutkaan, kun jo huomasin, että minäkin halusin pukeutua niihin. Hyvä etu asiassa oli se, että molemmat pidimme niistä asuleikeistä ja muutama vuosi homma jatkuin näin, kunnes tuli ero. Ei tyttöilyni vuoksi vaan vaimo rakastui työkaveriinsa (naiseen) ja muutti hänen luokseen asumaan. Olemme edelleenkin hyviä ystäviä ja joskus saan tyttöillä heidänkin luonaan ja iloitella muutenkin.
      No kerran satuin tapaan vaimoni siskon tansseissa ja hain häntä tanssiin ja lopulta pöytäänikin. Siitä se alkoi... Koko ilta siinä meni ja kun koetin suostutella hän luokseni jatkoille, hän pyysikin minut luokseen. Hänen asunnollaan vähän valittelin yksinäisyyttäni ja muutakin kaipausta. Otimme pari lasillista viiniä ja juttu kulki. Tuli maatenmenon aika ja valittelin, ettei minulla ollut muuta pyjamaa kuin alushousut, siloin hän ehdotti, että hän etsii minulle sopivat. Pian minulla olikin ylläni tumma, viininpunainen pitkä pitsiunelma ja siihen sopivat pikkarit. Hän naureskeli ilakoiden ja alkoi kertomaan, että vaimoni oli uskoutunut hänelle jo aikoja sitten leikeistämme ja nyt minulla olisi mahdollisuus leikkiä hänen kanssaa... Olin otettu, mutta kiitollinen ja niinhän siinä kävi, että minä muutin exä-vaimoni sikon luo ja leikkini on jatkunut jo muutaman vuoden hänen kanssaan. Oikeastaan meillä menee tosi hyvin. Tyttöily on todella ihanaa.

    • Anonyymi

      Täällä Lahdesta myös, aloitteleva sinkkutyttöilijä, Kaveri olisi mukava löytää.

      • Anonyymi

        Kiva ois tavata t.ukm60


    • Anonyymi

      olis kyllä kiva kokeilla asuja ylle olen hämeenlinnasta

    • Anonyymi

      Lahti..kunhan lämpenee niin mennään jonnekkin ulos kun kellään ei ole kuitenkaan paikkaa.. kiva ois tavata muitakin saman harrastuksen parissa. ukm62

      • Voisin tulla tuossa asussa joka on mun kuvassa. Mikä olisi se paikka?


      • Anonyymi

        Minua kiinnostaisi myös. Olen siis aloitteleva harrastaja.


    • Anonyymi

      Parasta olisi kun pukisit minut ensin naiseksi. kehuist kauniiksi. tulisit ihan viereeni. Hyväilisit, lähentelisit ja ja riisuisit minua. Huomattuasi että olen kiihottunut, ohjaisit minut ottamaan suuhun sinulta.

      • Anonyymi

        Se tuntuis mukavalle :) M52


    • Anonyymi

      Lahti oisko radiomäki tai joku muu paikka "tyttöjen" tapaamispaikka

    • Kevät tulee ja halut kasvaa:) Tavataanko?

      • Anonyymi

        Hei Anna.Tavataanko sompasella taas?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Anna.Tavataanko sompasella taas?

        tavataan vaan - pikkasen pitää lumien vähetä:)


      • tvanna kirjoitti:

        tavataan vaan - pikkasen pitää lumien vähetä:)

        Tavataanko? 😊


      • Anonyymi
        tvanna kirjoitti:

        Tavataanko? 😊

        Kai nyt annat 16v pojillekin tavaraa?


    • Anonyymi

      Ensi viikolla Ouluun tyttöilemään. Minihame, sukkikset ja korkkarit ylle ja rohkeasti markettiin vain. T. M 48

    • Anonyymi

      Joks stonda

      • Anonyymi

        Noo, kaksi vuotta vasta koittanut. Tuskin on noin nopee.


    • Anonyymi

      Haluan. Paidan alla tekorinnat, hame telttana ja voimakas meikki. Valmis lähes mihin vain.

      • Anonyymi

        Lahden Radiomäki?


    • Anonyymi

      Lahdessa kovana sukkiksissa…

      • Anonyymi

        No voi sentään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi sentään...

        Ei harmita..päinvastoin..ihanaa;)...


    • Anonyymi

      No ei kiihota pätkääkään.

    Ketjusta on poistettu 178 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe