Maahanmuuttaja taustainen tissi bubi tulossa. Eli burkha päällä tangolla
Vastaukset 11
- Anonyymi
Hienoa,heti meen ku aukee
Odinit paikalle
- Anonyymi
tais olla spämmi tuo avaus
- Anonyymi
En mä ainakaan mustiksi palaneita roukkutissejä jaksaisi katsella vaikka maksettaisiin mulle ... mutta, jätänpä sanomatta, Nurmon hoitola jo tarjoaa näitä palveluja ainakin tyydyttävällä tasolla :P
- Anonyymi
tais seinäjoki oikeesti kaivata gay baaria vaikka kukaan ei sitä ääneen sanokkaan
- Anonyymi
Taitaa kirjottajalla olla jo kapula etumukses
- Anonyymi
Tuskinpa marginaali seksuaalivähemmistön rahoilla pyöritettäisiin yhtäkään baaria ainakaan Seinäjoella, kun ovat itsekin pääasiassa palveluskuntaa tms. kansanviihdyttäjää itse kukin.
Mutta mitä mitä tulee tuohon yläosattomuuteen, niin se on aina ollut varsin yleistä maailmalla - paitsi aavikkouskomusten riivaamissa takapajuloissa.
Suomessakin miehet kulkivat kesäisin ilman paitaa julkisesti.
Kovasti tuntuu uussuomalaisilla olevan kova kiihko nähdä niitä tissejä, osittain selittaa se etteivät nuorempana päässeet tarpeeksi paljon rintaruokintaan jaa tissimaidonkorvike ostettiin vaan tylysti ruokakaupasta. Ymmärtäähän sen että siitä jää elinikuiset traumat ja tissien (kaikenkokoisten) kaipu. Tosimies kuitenkin panee takaapäin ja tissit on vaan siinä tiellä. Pohjalainen mies sanoo vaimolle että räplää itsensä märäksi, kun minä käyn ensin paskalla. - Anonyymi
kyllä takaa voi myös tissei hyväil samall vai mitä
- Anonyymi
Tosimies vuotaa jo valmiiksi kirkasta
- Anonyymi
On teillä jutut.
- Anonyymi
iski kato pahaan paikkaa tuo sapeli juttu. kappihomojen kaupunki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471033
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha114972Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät63758PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.49557- 42519
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33501- 63473
- 22427
- 13411
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi6378