Maahanmuuttaja taustainen tissi bubi tulossa. Eli burkha päällä tangolla
Aulin kaupan tiloihin tissi baari
11
204
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa,heti meen ku aukee
Odinit paikalle
- Anonyymi
tais olla spämmi tuo avaus
- Anonyymi
En mä ainakaan mustiksi palaneita roukkutissejä jaksaisi katsella vaikka maksettaisiin mulle ... mutta, jätänpä sanomatta, Nurmon hoitola jo tarjoaa näitä palveluja ainakin tyydyttävällä tasolla :P
- Anonyymi
tais seinäjoki oikeesti kaivata gay baaria vaikka kukaan ei sitä ääneen sanokkaan
- Anonyymi
Taitaa kirjottajalla olla jo kapula etumukses
- Anonyymi
Tuskinpa marginaali seksuaalivähemmistön rahoilla pyöritettäisiin yhtäkään baaria ainakaan Seinäjoella, kun ovat itsekin pääasiassa palveluskuntaa tms. kansanviihdyttäjää itse kukin.
Mutta mitä mitä tulee tuohon yläosattomuuteen, niin se on aina ollut varsin yleistä maailmalla - paitsi aavikkouskomusten riivaamissa takapajuloissa.
Suomessakin miehet kulkivat kesäisin ilman paitaa julkisesti.
Kovasti tuntuu uussuomalaisilla olevan kova kiihko nähdä niitä tissejä, osittain selittaa se etteivät nuorempana päässeet tarpeeksi paljon rintaruokintaan jaa tissimaidonkorvike ostettiin vaan tylysti ruokakaupasta. Ymmärtäähän sen että siitä jää elinikuiset traumat ja tissien (kaikenkokoisten) kaipu. Tosimies kuitenkin panee takaapäin ja tissit on vaan siinä tiellä. Pohjalainen mies sanoo vaimolle että räplää itsensä märäksi, kun minä käyn ensin paskalla. - Anonyymi
kyllä takaa voi myös tissei hyväil samall vai mitä
- Anonyymi
Tosimies vuotaa jo valmiiksi kirkasta
- Anonyymi
On teillä jutut.
- Anonyymi
iski kato pahaan paikkaa tuo sapeli juttu. kappihomojen kaupunki
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490