Naapuri tykkää kuvata autokameralla.

Anonyymi

On tämä uskomaton kansa! Kaikilla on omat mieltymykset kiusata naapureita! Onko se kateutta kun jurppii vai peräpohjalaista luonnevikaa?Minä vietän kaikki kesäni kotonani rauhallisella rivitaloalueella. Siellä on tosi hiljaista kesäisin koska suurin osa asukkaista on metelöimässä kllaasin takaa.

14

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naapurin rouva kävi mökkimme pihalla keräämässä marjatkin pensaista. Riistakamera kuvasi myös kun rouva kävi puskapissalla mökkimme edessä, puucee oli lukittu... Kävin naapurissa kuvan kanssa neuvottelemassa marjapensaiden tyhjennyksestä, ja sanoin että olisi kiva että rouva kävisi kotona tarpeillaan, sillä kukkaistutuksemme ei välttämättä kestä ureaa... Lahjoitin heille myös muutaman marjapuskan taimen. Rouva suuttui ja sanoi tekevänsä poliisille rikosilmoituksen salakuvaamisesta.Nyt saa odottaa koska ne poliisit tulee minua hakemaan.

      • Anonyymi

        Siellä se palomies poraa pojan kanssa aamu kuuteen asti, ihme touhua.


      • Anonyymi

        Kun muutettiin ensimmäiseen asuntoomme, muuttopäivänä naapuri huudatti Infinitya täysillä. Ajattelin heti, että onpa siinä mukava naapuri, varmasti tullaan hyvin toimeen. No eihän me tultu. Oli joku häirintynyt vanha palomies joka todennäköisesti vielä veti vaimoaan turpaan.Onhan noita naapurissa kaikenlaista kyylää, häirikköä ja kovaäänisesti nussivaa asunut, mutta siinä olivat, eletään ja annetaan toisten tehdä samoin.


    • Anonyymi

      Se naapurin daami on pulassa.
      Omassa pihassa saa kuvata, kuvaus raja on tontin raja.
      Se naapurin kuseskelu on viranomais taholla, siveettemyys rikos eli rikesakko, harvoin päiväsakkoja.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

      • Anonyymi

        Omakotialueella vastapäinen naapuri (rouva) istuu illat ikkunan vieressä pimeässä huoneessa korva tuuletusikkunassa ja kamera haarojen välissä. T.tamperen ukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omakotialueella vastapäinen naapuri (rouva) istuu illat ikkunan vieressä pimeässä huoneessa korva tuuletusikkunassa ja kamera haarojen välissä. T.tamperen ukko.

        Kisuaanko kuvaa, kun kamera polvienvälissä......


      • Anonyymi

        Se on niitten elämä.


    • Anonyymi

      Meillä naapuri onanoi ja juo wishyä rajalla. Välillä ruiskii nesteitä meidän tontille.
      Pistää niin sylettämään.

      • Anonyymi

        Heti kun pervo tulee työstään hän laittaa tuikku päälle nr 108 sprintteriin ja aloittaa kuvamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun pervo tulee työstään hän laittaa tuikku päälle nr 108 sprintteriin ja aloittaa kuvamaan.

        Naapurin ukko omakotitalolla tuijotti teinityttöjä terassillaan ja hinkkasi itseään – yritti selittää ”miehisellä raapimisella”Tuijotuksen kohteena oli naapuriomakotitalon 13-vuotias tyttö ja tämän 15-vuotias kaveri.Hän oli ollut joko alasti tai vaihtoehtoisesti vain pyyhe ympärilleen kiedottuna. Silloin kun pyyhe oli ollut lanteilla, oli mies sen pudottanut saatuaan katsekontaktin tyttöihin.


    • Anonyymi

      Minä tykkäisin, että autokameran filmiin jää vastaantulevan auton rekisterinumero näkyviin. Ei kuitenkaan jää kyllin selvänä. Autojen liikkuessa kävelynopeudella näkyy rekkarikin. Kamera on Transcend 100 Pro.
      Millainen autokamera tarkasti matkanopeudessakin?

      • Anonyymi

        ai kallentien mersu ku pitää kamera päällä ja aamulla sitten niskat ojoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai kallentien mersu ku pitää kamera päällä ja aamulla sitten niskat ojoissa.

        Huolehdi niskan liikkuvuudesta: taivuta niskaa eteen, taakse ja sivulle ja kierrä päätä puolelta toiselle.


    • Anonyymi

      Onko j-tiellä kyttäys rauhoittunut kun mulkku siirtyi toiseen pitäjään?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe