Vaikuttaako

Anonyymi

Vesku K vielä Lohjalla?

3

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiiä. Ainakin tääl on se "smöö smöö" räksyttäjä-smimerus. Ei nimi miestä komenna ellei mies nimeä ja vice versa.

      • Anonyymi

        Ihan sama miksi te mua panettelette te ette tajuu v*********n mistään ja isllä siisti!! Ootte pellejä te yksinäiset kun ette tajuu mikä tosimies edes on. MINULLA sitä karismaa on enemmän kuin teillä kaikilla yhteensä ja oon aina AINA ollu kunnioitettu ja arvostettu kaikissa mun lähipiireissä ja kukaan joka mut tuntee edes vähäsen ja omaa mitään järkee ei omaa mitään pahaa sanottavaa musta koskaan IKINÄ. Ette tajuu mikä tosimies on niin jos tulisitte ottelemaan tajuisitte luovuttaa jo ennen ku alotatte ja pyytäsitte anteeksi kun tiiättem ikä tosimies on!


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa on poistettu 4 viestii eikä ykskään niistä oo multa jos joku niin luulee. Mä oon puhunu pelkkää asiaa. Nää musta juoruilevat ei sitä osaakaan. TOsimieheksi vaaditaan paljon potentiaalii ja nää tyypit jotka musta juoruilee on tuhlannut kaiken säälimällä itteensä oluen ja viinan ääressä.

      Mä en oo kertaakaan määkiny puhelimeen maitoo ja tupakkaa, nää yksinäiset mua herjaavat tekee niin joka toinen päivä ellei joka päivä ja kun ei heru niin ne tappelee tupakasta. Mä en oo koskaan tarvinnu ees tupakkaa ja mä en ees juo. Mä elän terveellisesti ja mä oon ollu armeijassa vallan ylikessuna ja saanu kunnioitusta kovimmiltakin karjuilta.

      Mua kunnioitetaan kaikissa mun lähipiireissä ja mä saan järkättyä suuria bileitä jo yhellä puhelinsoitolla koska mä oon niin suosittu mihin nää mua haukkuvat ei pysty.m Ä oon saanu maineetta jopa naistenmiehenä koska mulla on karisma ja viettelyksen lahja ja charmi jota ei tarvi teeskennellä ja mua pidetään parhaana miehenä jota nää naiset on ikinä deittaillu.

      Nää jutut että mä olisin ollu jollain psykalla on valheita. Mut halutaan nolata koska nää kateelliset hunsvotit ei osaa tehä yhtään mitään, siks ne ei haluu myöntää että joku ois näin paljon parempi kuin ne. Mulla ei oo koskaan ollu tarvetta olla psykalla ja mulla on koko elämä hallinnassa mitä nää yksinäiset ei voi sanoo. Ne on hukassa joka asiassa, ne ei osaa mitään.

      Mä en oo mikään smöösmöö smimerus, se on kateellisten panettelua. Kukaan ei voi myöntää ettei pärjää tosimiehelle.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe