Autakaa, laihdutus

Naikkonen-21
Tänään 19:50
UUSI
Ilmoita
Hei!
Olen 21v Nainen olen reilusti siis ylipainoinen pituuteeni nähden eli olen 158cm pitkä ja paina 69 kiloa eli minulla on noin 15-19 kiloa ylipainoa. Kysymykseni siis olisi se että kuinka paljon kilokaloreita saisin syödä päivässä että laihtuisin noin 1 kilon viikossa tahdilla. Olen nyt syönyt jo monta viikkoa 1200 kilokaloria päivässä ja olen laihtunut vain 1 kilon 4 viikon aikana eli teenkö nyt jotain väärin, liikun aika vähän eli käyn kävelylenkeillä noin 2 kertaa viikossa joskus 3 kertaa muuta en oikein tee tällä hetkellä.
sos osaisko joku auttaa minua kuinka paljon kilokaloreita ois jees päivässä syödä että laihtuisin noin kilon viikossa vauhdilla

3

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kunhan saat edes 10 kiloa pois niin olet jo normaalipainon rajoissa. 15 kilon vähennyksellä olisit reilusti normaalipainossa, eikä enempään ole tarvettakaan.

      Kunhan pienennät annoskokoa, niin paino alkaa pudota. Mutta tuollainen 1 kilo viikossa on turhan kova tavoite, silloin on vaarana että paino palautuu takaisin kun et enää jaksa tsempata täysillä.

      • No niin se varmaan onkin liian kova tavote 1 kg per viiko kyse nyt kai lähinä on siitä että tää paino tällä hetkellä vaa junttaa samassa 69kg ssä vaikka olen pienentänyt annos koja eli en nyt sitte tiie mistä kiikastaa.


      • Anonyymi
        Naikkonen-21 kirjoitti:

        No niin se varmaan onkin liian kova tavote 1 kg per viiko kyse nyt kai lähinä on siitä että tää paino tällä hetkellä vaa junttaa samassa 69kg ssä vaikka olen pienentänyt annos koja eli en nyt sitte tiie mistä kiikastaa.

        Se "kiikastaa" siitä että paino putoaa tavallaan portaittain. Painonpudotus pysähtyy välillä vaikka dieetti pysyisikin ennallaan. Tämä on todettu usein mm. televisiossakin esitetyissä laihdutussarjoissa. Osallistujat hämmentyvät kun paino ei putoakaan tasaisesti ja lääkärit ovat perustelleet tätä normaalina aineenvaihdunnan toimena. Pitää vaan jaksaa "takaiskusta" huolimatta, eikä luovuta. Itsekin olen todennut saman ja kyllähän se paino laskee portaissa, mutta jatkuu kunhan jaksaa noudattaa linjaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      270
      2259
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1379
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      55
      1278
    4. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1124
    5. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1106
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1096
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1083
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1043
    9. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1037
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      968
    Aihe