Selvityspyynnöt

Missä luuraa sivuleikkuri A . Kontula? Mitä rkp lupasi ja maksoi saadakseen G. Andessonnin välityksellä kommunistit valtaansa. Mistä käsin johdetaan Suomen marionettihallitusta=nukkehallitus? Onko se eu. Pitäisikö valtavaa haittaa tuottavaa TURISMIA tukea yhteikunnan varoilla. lintilän=marionettihallituksen mukaan eu:n pitäisi myöntää 1.5 miljardia turismin elvyttämiseen , joka sekään ei välttämättä riitä.

19

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kontula häpee olemassaoloaan ja tuntee itsentänsä turvattomaksi ilman pulttisaksia,ja tästä túli mieleen että ruotsissa ei myyty pulttisaksia etelä ruotsissa suomalaisille,olivatko vasureita vai rosvoja tai molempia,anteeksi tuppasi unohtumaan ilman henkilöllisyystodistusta .

    • "lintilän=marionettihallituksen mukaan eu:n pitäisi myöntää 1.5 miljardia turismin elvyttämiseen , joka sekään ei välttämättä riitä."


      Kahiluoto(vihr) haluaa elvytyksen ekana lentokoneisiin ja Japanin turismiin.,
      Sillä hän haluaa lennellä Aasiaan taas heti kun seuraavat vaalit ovat ovella.

      • Anonyymi

        ja seuraavaksi RKP haluaa lentoreitin auki E-Ruotsin hyvien ihmisten lähiöihin


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja seuraavaksi RKP haluaa lentoreitin auki E-Ruotsin hyvien ihmisten lähiöihin

        Ei mitään uutta länsirintamalta :-))))


    • Anonyymi

      Ei koskaan eikä milloinkaan vihervasurit PYSTY vastaamaan ei vastaamaan saatikka perustelemaan.Esim. tapaus kontulaa. Heidän kommenttinsa on onnettomia. vastaukset ja kommentit lipsahtavat aina" alapäähän", Silti ovat, jopa antaneet ymmärtää, että nämä vihervasurit jotka maleksivat ja täyttävät yliopistot, olivat tasa-arvoisempia ja parempia ihmisiä kuin toiset, uskoen ja toivoen, että vallankumous saa alkunsa yliopistoista. Elävät 1900-luvun alkua, nimitellen toisia taantumuksellisiksi, totuus on karannut heistä hyvin kauas, niin kieroja ovat, että ovat kehitelleet toimintavan, että kyykkivät eri paikkaan mihin paskantavat, Tämä systeemi onkin suurinta mitä ovat aikaansaaneet, erinomaista melonit.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Joku pimeä voima on heitä tukkimassa joka paikkaan. Pahuus ja epäisänmaallisuus on komujen eli vasujen tarkoitus.


    • Andessonni on =päämelooni joka on innokkaapi ruotsinkielen käyttäjä , kuin mitä ruotsin kuninkaan porsaat konsanaan, kahvi pitää suolen liukkaana ,ja lahjusraha pitää päämeloonin pehmeänä ja kurkun liukkaana.

      • Melko lailla kauniskin on.

        Selvästi samaa geneettistä laatupohjaa kuin Bajamajakin.

        Söpöt poskipäät ja ihana ääni :-)


      • Anonyymi
        räkäpää kirjoitti:

        Melko lailla kauniskin on.

        Selvästi samaa geneettistä laatupohjaa kuin Bajamajakin.

        Söpöt poskipäät ja ihana ääni :-)

        Liikaa hevosta
        Usch!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa hevosta
        Usch!

        KONTULA JA DELLINGERI on kommunistien jäävuoren huippu. Milloin syytetyt kommaririkolliset joutuvat syytteesee? Ja jos eivät joudu ,niin onko äärioikeistokin oikeutettu ko synteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KONTULA JA DELLINGERI on kommunistien jäävuoren huippu. Milloin syytetyt kommaririkolliset joutuvat syytteesee? Ja jos eivät joudu ,niin onko äärioikeistokin oikeutettu ko synteihin?

        Vastaisiko joku kommari ,mitä mieltä Dellingeristä ja Kontulasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaisiko joku kommari ,mitä mieltä Dellingeristä ja Kontulasta?

        No eikös toverit uskalla vastata , vai onko liian arka aihe kun itse vaahdotaan ja toisia syyllistetään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös toverit uskalla vastata , vai onko liian arka aihe kun itse vaahdotaan ja toisia syyllistetään?

        Edelleen vastausta vailla. Mitä mieltä vasemmistokommunistit on juutalaisvihaaja Kontulasta ja hänen aatetoveri Dellingeristä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen vastausta vailla. Mitä mieltä vasemmistokommunistit on juutalaisvihaaja Kontulasta ja hänen aatetoveri Dellingeristä?

        Huhuu ,,missä kommunistit on vastauksineen? Puriko oma hurtta räksyttäjäkommunistia .???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa hevosta
        Usch!

        Liikaa on hevosta, mutta aasia kaikinpuolin sopivasti.


    • Kuinkas tässä nyt näin nolosti kävi. että vihervasurien turvat menivät lukkoon, ei edes sitä peru,persu, jne. saa ulos suustaan, Voimme todeta vasuri anarkistit on tyrmätty.

      • Anonyymi

        Ei ketään kiinnosta teikäläiset, ikuiset oppositiopersuluuserit.

        35000: Siinä maaginen luku persujen AINOALTA hallituskaudelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään kiinnosta teikäläiset, ikuiset oppositiopersuluuserit.

        35000: Siinä maaginen luku persujen AINOALTA hallituskaudelta.

        No tulihan se "vastaus" , kauan ,kovin kauan sitä odoteltiin ja paljon pyydettiin, Ei turhaan, odoteltu. Varmasti niin hyvin kysymys on perusteltu, mihin pystyt, ei idiootilta, hyvin kieroon kasvaneelta imbesillitä voi piiruakaan enempää vaatia.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        No tulihan se "vastaus" , kauan ,kovin kauan sitä odoteltiin ja paljon pyydettiin, Ei turhaan, odoteltu. Varmasti niin hyvin kysymys on perusteltu, mihin pystyt, ei idiootilta, hyvin kieroon kasvaneelta imbesillitä voi piiruakaan enempää vaatia.

        Onkos sinulla oma ottopoika niiden persuhallituksen haalimien 35000 joukossa?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe