Kieltääkö Raamattu huorahtavan pukeutumisen ja viettelyn syntiin?
Suosiiko Helluntaikirkko papittaria?
Huorahtava pukeutuminen
63
252
Vastaukset
- Anonyymi
sydämesi tila paljastuu että sinua kiinnostaa tämä asia
Matt. 15:18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen. 15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.
vaikutat uskosta osattomalta joka kiinnostaa tätä juttua
voisitko kääntyä pois siitä asiasta ja keskittyä hyvyyteen ja harjoittaa sitä seurakunnan yhteiseksi rakentumiseksi?
jumalan armoa kanssasi sanan totuuden mukaan - Anonyymi
uusi testamentti ei tunne pappeutta
pappeutta ei tarvita uuden liiton järjestyksen voimassa ja se on raamatun mukaan
pastori tulee papin virasta ja siitä raamattu ei opeta
kaitsijan virasta tulee sana paimen eikä papin virasta
raamatun mukaan melkisedekin järjestys astui voimaan
se on ylimmäinen pappi jeesus
Hebr. 6:20 jonne Jeesus edelläjuoksijana meidän puolestamme on mennyt, tultuaan ylimmäiseksi papiksi Melkisedekin järjestyksen mukaan, iankaikkisesti.
ja uuden liiton järjestyksen mukaan me kaikki oomme kuninkaallinen papisto
se tarkoittaa ettei pappia eikä pastoria joka tulee olemattomasta papin virasta tarvita uuden liiton järjestyksen voimassa
jos opetetaan vielä että pitää olla pastori ja pappi
se on jumalan tahdolle vastakohtainen opetus
kantsii lukee hepr. 6,7 ja 8 lukua
ja rukoilla viisautta mitä luvuissa opetetaan
jumalan armoa kanssasi sanan totuuden mukaan- Anonyymi
Kysyttiin suosiiko helluntaikirkko papittaria,. Ja vastaus on, että kaikki seurakunnat ovat menossa siihen samaan suuntaan eli sanasta luopumisen suuntaan, niin helluntaikirkko kuin muutkin. Myös tässä pappeusasiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin suosiiko helluntaikirkko papittaria,. Ja vastaus on, että kaikki seurakunnat ovat menossa siihen samaan suuntaan eli sanasta luopumisen suuntaan, niin helluntaikirkko kuin muutkin. Myös tässä pappeusasiassa.
On siinä fariseus taas äänessä. Kivet taskussa etsii nännejä. nöpöttääkö ne, miten naiset pukeutuu, pitäänkö ne suut kiinni kirkossa jne. jne. jne.
Se kertoo juuri uskonnollisen fariseuksen sieluntilasta ja mielestä.
Tietääköhän hän itsestään sen, että hän tulee tapaamaan itsensä kuoleman kanssa.
Asiaa on hyvä pikkaisen vihjaista, kun on tämä koronallinen aika.
Se voi olla yllättävä.
Mitä sitten, kun kohtaa sen kuoleman? Sitten tulee tuomio- fariseuksellekin, joka vahtaa nöpöttäviä tissejä, naisten vaatteita ja on kivet taskussa surakunnassan.
Näin se vain on.
Eli se annettu talentti on haudattu maahan, eikä eletty lamppuöljyn suhteen elämää.
Lampusta on loppunut öljy, on tullut liha- eli pimeys.
Lampaat ja vuohet.. kannattaa miettiä kumpaan leiriin kuuluu.
Puun hedelmät sen näyttää ja hedelmätön puu on kuivapuu, jonka tyvessä on kirves, jolla hakataan se farisealainen puu helvetin tuleen.
Ei auta nöpötys puheet Jumalanedessä. On pysyttävä -itse- Hänessä.
Eli Hänessä pysyminen tuottaa -oikeanlaisen- hedelmän.
On jatkettava uskomista Häneen, siinä on tämä iankaikkinen elämä.
Muotouskonnollisuus tappaa.
Tässä taannoin, mennään nyt 10- vuotta taaksepäin, sydänleikkaukseeni. SE oli seikkailu sekin. Muutama kk. pantiin haavaa kiinni, sairaalapöpö, myrkyt sisällä, että jäi henkiin, osa sisäkaluista meni robleeman alueelle, josta edelleen KS- lääkärin suhteen oli maininta- tuossa alkaa se hoito- tuossa tulee kuolema.
Eli leikkauksen sen omakoronan jälkiseurauksia. Tässä lähempänä tuosta leikkauksesta todettiin, sinun seuraava puristus on aamen, emme voi mitään.
Halleluja! Kuolema kulkee rinnalla, eikä kalenterissa näy merkintää, että koska se tapaa ja tappaa.
Siksipä aloittajalle, jätä jo hurskastelu - nännivahtaaminen. Voi olla, että Jumala käskeekin sinun ottaa vaimoksi portto. Näinkin on raamatunkirjoituksen mukaan käynyt.
Portto oli ainut, joka fariseuksen talossa, kun Vapahtaja oli syömässä, ja fariseus vahtasi niitä naisten ulkoista elämää, niin tämä nainen pesi kyynelillään Jeesuksen jalat.
Ainut, joka voiteli ne hautaamista varten. Ei farisesalaisuus oikein uskovaisuudessa puun hedelmänä elätä iankaikkiseen elämään.
Palaan eiliseen. Olin hautakivifirmassa, kun KS- lääkäri soitti. Piti mennä pihalle porisemaan. Ne kun seuraavat joka päivä nätin ja netin kautta minun elämääni.
Olen tarkassa seurannassa, koko loppu elämäni.. Jokainen henkäys on heidän tiedossa.
Siinä tarkasteltiin ja analysoitiin puheliminen kautta mennyttä kuukautta, miten se on ukkoa vienyt eteenpäin. Ja vahtaaminen jatkuu.
Se on elämää se. Telttanarut on irti- vain puolison elämä- se on vastuullani.
Hänellä on turvapuhelin, mutta ei enää pysty sitäkään käyttämään. Sanoin Jumalalle, että hänen tarpeeseensa tähden, vielä jatkoaikaa. Ei ole aikaa "nännejä" katsella, eikä tyhjänpäiväiseen aikaa kuljettaa.
Perkele kyllä varmaan teksisi "nännipoliisin" jos sille sormensa antaa.
Tuossa palkkasin erään vammaisen töihin. Palkkasin siksi, että maailma polkee heidän arvojaan, eikä tarjoa heille töitä. Kuinka ahkera hän on. Ihana ihminen. Minulle on tärkeämpää se, että hän saa työmaaksi kodin, jossa arvostetaan ihmistä, eikä vahdata sitä, että kun saattaa käydä tupakalla ulkona. Tehköön Jumala hänessä työtään, me rakastamme häntä Kristuksen rakkaudella. Hän saa syödä, juoda kahvit, ja palkankin suhteen maksetaan enemmän, kuin on tarpeen. Hän elämäänsä tarvitsee sitä.
En voi rahaa viedä hautaan. Mutta lähimmäinen, hän on ihminen. Puutteellisenakin, kun minä olen puutteellinen. Riippuvainen kaikesta, vikainen, joka raamatunaikaan piti huutaa - saastainen- saastainen- saastainen. Pukeutumistako vai nännejä tässä pitäisi vahdata.
Ei aloittaja. Arvomaailma on muualla. Jeesuksen opin ja ohjeen mukaan, Kunkaan kansa pelastaa Hänen kauttaan ihmisen. Ei tuomitse häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä fariseus taas äänessä. Kivet taskussa etsii nännejä. nöpöttääkö ne, miten naiset pukeutuu, pitäänkö ne suut kiinni kirkossa jne. jne. jne.
Se kertoo juuri uskonnollisen fariseuksen sieluntilasta ja mielestä.
Tietääköhän hän itsestään sen, että hän tulee tapaamaan itsensä kuoleman kanssa.
Asiaa on hyvä pikkaisen vihjaista, kun on tämä koronallinen aika.
Se voi olla yllättävä.
Mitä sitten, kun kohtaa sen kuoleman? Sitten tulee tuomio- fariseuksellekin, joka vahtaa nöpöttäviä tissejä, naisten vaatteita ja on kivet taskussa surakunnassan.
Näin se vain on.
Eli se annettu talentti on haudattu maahan, eikä eletty lamppuöljyn suhteen elämää.
Lampusta on loppunut öljy, on tullut liha- eli pimeys.
Lampaat ja vuohet.. kannattaa miettiä kumpaan leiriin kuuluu.
Puun hedelmät sen näyttää ja hedelmätön puu on kuivapuu, jonka tyvessä on kirves, jolla hakataan se farisealainen puu helvetin tuleen.
Ei auta nöpötys puheet Jumalanedessä. On pysyttävä -itse- Hänessä.
Eli Hänessä pysyminen tuottaa -oikeanlaisen- hedelmän.
On jatkettava uskomista Häneen, siinä on tämä iankaikkinen elämä.
Muotouskonnollisuus tappaa.
Tässä taannoin, mennään nyt 10- vuotta taaksepäin, sydänleikkaukseeni. SE oli seikkailu sekin. Muutama kk. pantiin haavaa kiinni, sairaalapöpö, myrkyt sisällä, että jäi henkiin, osa sisäkaluista meni robleeman alueelle, josta edelleen KS- lääkärin suhteen oli maininta- tuossa alkaa se hoito- tuossa tulee kuolema.
Eli leikkauksen sen omakoronan jälkiseurauksia. Tässä lähempänä tuosta leikkauksesta todettiin, sinun seuraava puristus on aamen, emme voi mitään.
Halleluja! Kuolema kulkee rinnalla, eikä kalenterissa näy merkintää, että koska se tapaa ja tappaa.
Siksipä aloittajalle, jätä jo hurskastelu - nännivahtaaminen. Voi olla, että Jumala käskeekin sinun ottaa vaimoksi portto. Näinkin on raamatunkirjoituksen mukaan käynyt.
Portto oli ainut, joka fariseuksen talossa, kun Vapahtaja oli syömässä, ja fariseus vahtasi niitä naisten ulkoista elämää, niin tämä nainen pesi kyynelillään Jeesuksen jalat.
Ainut, joka voiteli ne hautaamista varten. Ei farisesalaisuus oikein uskovaisuudessa puun hedelmänä elätä iankaikkiseen elämään.
Palaan eiliseen. Olin hautakivifirmassa, kun KS- lääkäri soitti. Piti mennä pihalle porisemaan. Ne kun seuraavat joka päivä nätin ja netin kautta minun elämääni.
Olen tarkassa seurannassa, koko loppu elämäni.. Jokainen henkäys on heidän tiedossa.
Siinä tarkasteltiin ja analysoitiin puheliminen kautta mennyttä kuukautta, miten se on ukkoa vienyt eteenpäin. Ja vahtaaminen jatkuu.
Se on elämää se. Telttanarut on irti- vain puolison elämä- se on vastuullani.
Hänellä on turvapuhelin, mutta ei enää pysty sitäkään käyttämään. Sanoin Jumalalle, että hänen tarpeeseensa tähden, vielä jatkoaikaa. Ei ole aikaa "nännejä" katsella, eikä tyhjänpäiväiseen aikaa kuljettaa.
Perkele kyllä varmaan teksisi "nännipoliisin" jos sille sormensa antaa.
Tuossa palkkasin erään vammaisen töihin. Palkkasin siksi, että maailma polkee heidän arvojaan, eikä tarjoa heille töitä. Kuinka ahkera hän on. Ihana ihminen. Minulle on tärkeämpää se, että hän saa työmaaksi kodin, jossa arvostetaan ihmistä, eikä vahdata sitä, että kun saattaa käydä tupakalla ulkona. Tehköön Jumala hänessä työtään, me rakastamme häntä Kristuksen rakkaudella. Hän saa syödä, juoda kahvit, ja palkankin suhteen maksetaan enemmän, kuin on tarpeen. Hän elämäänsä tarvitsee sitä.
En voi rahaa viedä hautaan. Mutta lähimmäinen, hän on ihminen. Puutteellisenakin, kun minä olen puutteellinen. Riippuvainen kaikesta, vikainen, joka raamatunaikaan piti huutaa - saastainen- saastainen- saastainen. Pukeutumistako vai nännejä tässä pitäisi vahdata.
Ei aloittaja. Arvomaailma on muualla. Jeesuksen opin ja ohjeen mukaan, Kunkaan kansa pelastaa Hänen kauttaan ihmisen. Ei tuomitse häntä.>> Voi olla, että Jumala käskeekin sinun ottaa vaimoksi portto. Näinkin on raamatunkirjoituksen mukaan käynyt. <<
Juu. Herra toimii joskus yllättävästi. Ei välttämättä niin kuin haluaisimme tai odottaisimme. Vaikka haureuskin on synti, haureellisen ihmisen Herra kuitenkin haluaa pelastaa ja hän voi sen takia tehdä odottamattomiakin asioita, jos se johtaa toivottuun lopputulokseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>> Voi olla, että Jumala käskeekin sinun ottaa vaimoksi portto. Näinkin on raamatunkirjoituksen mukaan käynyt. <<
Juu. Herra toimii joskus yllättävästi. Ei välttämättä niin kuin haluaisimme tai odottaisimme. Vaikka haureuskin on synti, haureellisen ihmisen Herra kuitenkin haluaa pelastaa ja hän voi sen takia tehdä odottamattomiakin asioita, jos se johtaa toivottuun lopputulokseen.Niinpä niin. Eikä Herra tarvii seurakuntiin farisealaisia nännipoliiseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä niin. Eikä Herra tarvii seurakuntiin farisealaisia nännipoliiseja.
Jeesus ei tarvitse nännipoliiseja mutta ihmiset tarvitsevat. Ei saa tulla Herran huoneeseen rinnat törröllään.
- Anonyymi
En osaa sanoa mutta huorahtavasti pukeutuvat naiset saavat ihanasti ajatukset seksiin ja se kiihottaa kovasti. Seurakunnissa näkee aika usein tällaisia naisia ja rehellisesti täytyy myöntää, että kotona täytyy sitten antaa käden käydä ja fantasioiden lennättää. ;)
- Anonyymi
Hyvä idea! Olinkin jo kyllästynyt harmaaseen mitäänsanomattomaan tyyliini.i
- Anonyymi
Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.
Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.
Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.- Anonyymi
Moni on tullut uskoon trollauksen kautta, ollut ensin pilkkaajien puolella. Hyvä, kun roikkuu täällä lukemassa uskonasioista, joita oikeat uskovat täällä kirjoittavat. Kyllä Herra huolehtii, että se sana siitä sitten ajallaan osuu ja uppoaa.
- Anonyymi
Viettelysten ym. täytyy tulla lopun aikana raamatun mukaan, kun jyvät ja akanat karsitaan. Jos joku pukeutuu niin, että toinen voi sen takia kompastua synnillisiin ajatuksiin tai tekoihin, niin eihän se silloin raamatullista pukeutumista ole. Olemme varmasti myös veljiemme vartioita ja vastuussa siitäkin, ettemme saata omilla toimillamme muita lankeamaan.
Herralle sydämen kääntyminen hänen puoleensa on kuitenkin aina se tärkein asia. Prostituoitujen parissa evankeliumin työtä tekevät sen tietävät kertoa. Ja rakkauden osoittaminen lähimmäiselle muulla tavoin.
Raamatussakin oli prostituoituja ja syntisiä naisia, joita Herra armahti. Mutta samalla hän myös kehotti lopettamaan synninteon. Siitä sitten itse kukin miettimään, mitä se tarkoittaa käytännössä.
Muutkin uskovat, jotka ehkä ovat paljastavasti pukeutuneet ennen uskoontuloaan, kenties myöhemmin kasvavat sellaisesta eroon. Jumalan armo ja rakkaus kasvattavat meitä pikkuhiljaa oikeaan suuntaan. - Anonyymi
Noniin nonni, myönnän, että alkoi panettamaan.
T Papitar- Anonyymi
>> Noniin nonni, myönnän, että alkoi panettamaan. T Papitar <<
Mahtaa olla äitisi ylpeä jälkikasvustaan. Onneksi pian onkin äitienpäivä, että saatte sitten yhdessä asiaa miettiä ja hehkutella.
- Anonyymi
Itsensä näytteleminen kertoo pään tyhjyydestä, eipä siinä enempää analyysiä tarvita.
- Anonyymi
Aivan. Uimarannat pitäisi sulkea kokonaan!! Jumalattomia paikkoja. Uimahallit on synnin paikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Uimarannat pitäisi sulkea kokonaan!! Jumalattomia paikkoja. Uimahallit on synnin paikkoja.
Olen samaa mieltä. Porin Yyterissäkin harrastettiin ryhmäseksiä julkisesti keskellä kirkasta päivää.
Kun kerran ihmiset ovat synnin vallassa, niin turha luulla, että ne housut jalassa pysyy uimarannallakaan enää. Kun Jeesus palaa takaisin, osa onkin varmaan housut kintussa itse teossa silloinkin.
Kannattaa miettiä, mihin ryhmää haluaa kuulua ja missä vapaa-aikaansa viettää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida enää olla vaaraa, että uimahalleissa ja uimarannoilla porukat kokoontuisivat esittelemään avujaan syntiin viekoitellessaan, koska joukkokoontumiset ovat edelleenkin kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida enää olla vaaraa, että uimahalleissa ja uimarannoilla porukat kokoontuisivat esittelemään avujaan syntiin viekoitellessaan, koska joukkokoontumiset ovat edelleenkin kielletty.
Jesss, Jeeesss. Ouuuuu Jeeeeeesss!!! Hyvä. Hyvä. Taistelu on voitettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Porin Yyterissäkin harrastettiin ryhmäseksiä julkisesti keskellä kirkasta päivää.
Kun kerran ihmiset ovat synnin vallassa, niin turha luulla, että ne housut jalassa pysyy uimarannallakaan enää. Kun Jeesus palaa takaisin, osa onkin varmaan housut kintussa itse teossa silloinkin.
Kannattaa miettiä, mihin ryhmää haluaa kuulua ja missä vapaa-aikaansa viettää."Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle. Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä. Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.
Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä hetkellä varas tulee, hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan. Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee." Niin Pietari sanoi: "Herra, meistäkö sinä sanot tämän vertauksen vai myös kaikista muista?" Ja Herra sanoi: "Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen huoneenhaltija, jonka hänen herransa asettaa pitämään huolta hänen palvelusväestään, antamaan heille ajallaan heidän ruokaosansa? Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän! "
Tämä siis oli sitä, mihin Herra ihmisiä kehotti.
Mutta hän myös ennusti, että toisin tulee käymään. Sen vuoksi hän sanoi myös, että:
"Mahdotonta on, että viettelykset jäisivät tulematta; mutta voi sitä, jonka kautta ne tulevat! - Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä: he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki. Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat, mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki, samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy."
Valvokaa siis ja pysykää raittiina. Palvelkaa Herraa, älkää himojanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle. Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä. Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.
Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä hetkellä varas tulee, hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan. Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee." Niin Pietari sanoi: "Herra, meistäkö sinä sanot tämän vertauksen vai myös kaikista muista?" Ja Herra sanoi: "Kuka siis on se uskollinen ja ymmärtäväinen huoneenhaltija, jonka hänen herransa asettaa pitämään huolta hänen palvelusväestään, antamaan heille ajallaan heidän ruokaosansa? Autuas se palvelija, jonka hänen herransa tullessaan havaitsee näin tekevän! "
Mutta hän myös ennusti, että toisin tulee käymään. Sen vuoksi hän sanoi myös, että:
"Mahdotonta on, että viettelykset jäisivät tulematta; mutta voi sitä, jonka kautta ne tulevat! - Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä: he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki. Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat, mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki, samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy."
Valvokaa siis ja pysykää raittiina. Palvelkaa Herraa, älkää himojanne.Suurin osa viettelyksistä ei ole seksuaalinen viettelys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa miettiä, mihin ryhmää haluaa kuulua ja missä vapaa-aikaansa viettää.Ihan sinne astiko piti mennä selvityksissäsi, että voi kirkossa vahdata nutunmuotoa.
Vedähän henkeä ja ole ihmisiksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa; ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle. Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä. Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.
Valvokaa siis ja pysykää raittiina. Palvelkaa Herraa, älkää himojanne.Niinpä niin ja se koskee sinua. Palvele Herraa, äläkä palvele himojasi, vahtaamalla.
Kyllä sinulla noita kiviä riittää taskussasi, mutta tule raittiuteen, ja pysy siinä.
Peukalopaikka saarnaajat ovat vihoviimeisiä fariseuksia, joiden oma liha- vie miestä, kuin pässiä narussa.
Tavallaan onkuin tirksitelijä. Menee tihruamaan kirkossa, kellä nänni nöpöttää.
Voi pyhä sylvi tätä elämää. Katsois hieman peiliin, niin ongelma selviää siitä.
Toivotaan, että kirkkoihin tulee kaikki kaupungin portot, etupenkkiin istumaan.
Siinähän saisivat kuulla evankeliumia- ja ajan saatossa Herra pääsee tekemään töitä.
Näillä fariseuksilla on sitten kojo mollukoissa ja näkevät, kuinka muotouskonnollisesti he taas pahattavat, että tuollaisia on kirkossa PYH! Näkisivätpä minut, kuin pyhä olen.
- Anonyymi
Minkähän tyylinen on aloittajan mainitsema huorahtava pukeutuminen?
Onko se minihame ja minishortsit, tai minihame ja verkko-, tai saumasukat, tiukka jumpperi, napapaita, yms. tai joku muu look?- Anonyymi
Ihanko oikeasti et ole selvillä, miten useimmat heistä pukeutuvat?
Vaikka tietysti niitä kyllä sellaisiakin on, jotka ovat alalla salaa ja pukeutuvat huomaamattomasti, mennessään asiakastapaamisiin. - Anonyymi
He pukeutuvat juuri sillä tavalla, mistä miehet pitävät ja maksavat eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko oikeasti et ole selvillä, miten useimmat heistä pukeutuvat?
Vaikka tietysti niitä kyllä sellaisiakin on, jotka ovat alalla salaa ja pukeutuvat huomaamattomasti, mennessään asiakastapaamisiin.No ihan oikeesti..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He pukeutuvat juuri sillä tavalla, mistä miehet pitävät ja maksavat eniten.
Ja on niitä, jotka pukeutuvat kuin alan ammattilaiset, olematta alalla.
- Anonyymi
Paasosen polttaritoimistolla on ikioma linjaus asiaan, jos utelututtaa.
- Anonyymi
Sekakankaita ei saa käyttää. Jos käyttää polyesteriä niin se on vain polyesteriä eikä puuvillaa seassa.
- Anonyymi
Aivan- hieno vastaus. Sait hymyn huulille. Lukisivatpa fariseukset, sekä sitten nuttunsa, mistä se on tehty.
Ei täyty laki ei. Kangas on sekotetta. Laiton vaate. Kun sen heittävät päältään, niin ovat alasti.
- Anonyymi
hei te uskosta osattomat ihmiset mitä haette täältä uskovien keskustelupalstasta?
Ja mitä te täällä ja miksi?
voisiteko palata omaan keskustelupalstaan?- Anonyymi
He luulevat, ettei Herra vaikuta heihin mitenkään, eikä ole heitä ohjannut tänne. Mutta on varmasti ohjannut. Monella uskovalla on taustalla samanlainen uskovien pilkkalaulu ennen kuin he ovat uskoon tulleet. Herra sen tietää ja antaa kielten laulaa, koskapa hän tietää lopputuloksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He luulevat, ettei Herra vaikuta heihin mitenkään, eikä ole heitä ohjannut tänne. Mutta on varmasti ohjannut. Monella uskovalla on taustalla samanlainen uskovien pilkkalaulu ennen kuin he ovat uskoon tulleet. Herra sen tietää ja antaa kielten laulaa, koskapa hän tietää lopputuloksen.
niin, ne jotka nyt täällä palstoilla kirjoittelee: "pilkkaajat ja jumalattomat. . .
- ovat itse niitä jotka ennen. . .
- Anonyymi
Evankelista Johanna Tukiainen pitää siitä, että naiset pukeutuvat naisellisesti. Johanna itse rakastaa ylinaisellisia asioita kuten mekkoja, kenkiä ja meikkiä ja tunnustaakin olevansa barbietyylinen nainen.
– Mun mielestä on hyvä, jos nainen uskaltaa olla naisellinen ja itse pidän tästä barbie-lookista. Tällainen nukketyyli sopii minulle, on Johanna kertonut.
Naiseus ja seksi on lahja Jumalalta, sitä ei saa piilottaa.- Anonyymi
Tähän liittyen googlettakaa ja YouTubesta löytyy videot, kun Tukiainen todistaa Korson ja Leivonmäen kokouksissa.
- Anonyymi
Ai seksiä ei kuulu piilottaa muiden katseilta vai?
- Anonyymi
Fariseuksille Kirjoitukset kirjoittavat, että jopa [en nyt tarkoita Tukiaista, ettei tule väärä käsitys] --- Eli jopa portot menevät ennemmin perille, kuin nämä vahtaajat.
Vahtaaja- fariseukset, muotojumaliset, uskonnolliset pellet.
- Anonyymi
Jeesus kommentoi huorien näkemistä kaikkialla: "Joka katsoo naista himoiten, on jo sydämessään tehnyt huorin hänen kanssaan". Vanha kansa sanoi viisaasti: "huora toista huoraks luule, varas toista varkaaks". Mitäs jos aloittaja menisi peilin eteen ja katsoisi rehellisesti mitä sieltä näkyy. Sydämen kyllyydestä ihmisen suu puhuu.
- Anonyymi
fiksut ja sivistyneet ihmiset pukeutuu "vaadittavaan" tilaisuuteen, kuten kirkkoon, juhliin, vapaalle, kulttuuriin, jne.
"kutsumuksen arvon mukaisesti"
hellareille vaan pitänee opettaa ihan kaikki "kädestä pitäen", mikä on sopivaa yleensä elämässä, ja myös pukeutumista myöten. . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fiksut ja sivistyneet ihmiset pukeutuu "vaadittavaan" tilaisuuteen, kuten kirkkoon, juhliin, vapaalle, kulttuuriin, jne.
"kutsumuksen arvon mukaisesti"
hellareille vaan pitänee opettaa ihan kaikki "kädestä pitäen", mikä on sopivaa yleensä elämässä, ja myös pukeutumista myöten. . .Ihanko totta? Näinkö ajattelet?` Entä jos kirkkoosi tulee portonpuvussa ----ihminen---
Ajatko ulos, vai saarnaatko pellenä fariseuksen saarna, otat kivet taskuun ja hurskaan ilmeen.
Mieti jo vähän, äläkä ole typerys.
Mitä Golgata merkitsee? Ei sulle mitään. Hän kantoi kaikkien meidän syntimme.
Hän tekee työn ja pelastaa, eikä siinä sinulla ole mitään tekemistä.
Jopa hänen jalkansa on kadunihmisen kyyneleet fariseuksen kotona pesseet ja hiukset kuivanneet, sekä ainut, mikä voiteli hänet hautaamista varten.
Mutta teistä ei ole mihinkään muuhun, kuin sanomaan.
Katsokaa, ymmärtää- se on portto. Ei tänne, ettekö huomaa, MINÄ huomaan.,
Hoksaatko leiviskäsi hautaamisen tuloksen. Kuivan puun hedelmättömän elämän.
Kuolemasi jälkeen tulee tuomio, eikä siellä kirkontekosi auta mitään.
- Anonyymi
Tukiainen on juuri sellainen nainen mitä helluntaipastorit himoitsevat: isot rinnat, vahva meikki, blondi pitkät hiukset, pornahtava pukeutuminen ja antautuu helposti. Ei tarvitse ihmetellä, miksi eukkoa ei heitetä helluntailaisista pellolle.
Siinäpä nainen pastorien mieleen. Oma vaimoa petetään heti kun tilaisuus. Näin Tukiainen antaa ymmärtää.- Anonyymi
Trollaajan tunnistava piirre on, että vähä-älyinen asiaton vaille omaa elämää, vaikka hänellä ei ole mitään asiaa, eikä ole mitään muuta tekemistä, kuin pyöriä asiallisissa keskusteluissa ja kommentoida täysin asiattomasti nenä kiinni asiallisissa keskusteluissa. Ei tarvitse välittää ja jätetään vastaamatta, niin asiallinen keskustelu jatkukoon välittämättä trollaajasta.
Asiallinen keskustelu ja trollaaminen on täysin kaksi eri asiaa. Sen jokainen voi tunnistaa. Asialliset uskovat kantakoon rauhan hedelmää jatkamalla asiallista keskustelua välittämättä trollaajasta, ja näin tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu.
Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollaajan taustasta tämä kaikki aina tulee. Se selittää, että trollaaja on itse ongelmallinen ja lisäksi hän voi olla hyvin pettynyt ja siksi trollaa ja jostain syystä. On hyvä tietää, että trollaajakin itse nauttii siitä, että asiallinen uskova koittaa avata asiallista keskustelua hänen kanssa turhaan, koska trollaaja ei itse osallistu asialliseen ja rakentavaan keskusteluun. Olkaa huomaamatta trollaajan kommentteja kohti ja tällä tavalla asiallinen keskustelu jatkuu."voisitko kääntyä pois siitä asiasta ja keskittyä hyvyyteen ja harjoittaa sitä seurakunnan yhteiseksi rakentumiseksi?"
On siis väärin tuoda keskusteluun asioita, jotka kokee omassa seurakunnassa tai laajemmin kiusallisena ja häiritsevänä?
Että tällaista jos ei ihan suosita niin katsotaan sormien läpi. Voiko tätä sanoa kaksoismoralismiksi? Eikö tällainen(kin) syö seurakuntaa sisältä ja vie uskottavuutta? Setämiehet saa ostaa evankelistalta pikkuhousuja ja rintaliivejä? - Anonyymi
Miksi puhut tuollaista pascaa jossa ei ole mitään totuutta häh?
Ei helluntaist avoi ketään heittää pellolle ellei ensin kuulu helluntaihin, ymmrrätkö sellaist a pientä asiaa??
Miksi sinua ei heitetä pellolle foorumilta kun et saa mitään sanottua ilman valeita ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puhut tuollaista pascaa jossa ei ole mitään totuutta häh?
Ei helluntaist avoi ketään heittää pellolle ellei ensin kuulu helluntaihin, ymmrrätkö sellaist a pientä asiaa??
Miksi sinua ei heitetä pellolle foorumilta kun et saa mitään sanottua ilman valeita !Totta. Minuakin on pakko sietää salissa sen takia, etten ole liittynyt helluntailaiseksi. Muuten olisi varmasti jo erotettu seurakunnasta ja heitetty pihalle, koska en usko kaikkia heidän höpötyksiään raamatullisiksi.
- Anonyymi
Syntiä ei ole seksi. Mikäli aloitus houkuttelee murtoihin, raiskauksiin, omaisuuden tuhoamiseen, vakuutuspetoksiin, ryöstöihin, murhiin ja tappoihin, sitten voin allekirjoittaa synnin, SEKSI, ei ole syntiä, ei missään muodossaan kun kaksi ihmistä keskenään yhteisymmärryksessä seksiä harjoittavat.
Menkää tekouskovaiset vaikka jäeveen!- Anonyymi
Seksi syntiinlankeemuksen jälkeen muuttui synnin värittämäksi sekin. Ja sellaista seksi nykyisin paljon onkin, tolkutonta himojen tyydyttämistä eri tavoin.
- Anonyymi
Tätä ei voi ottaa kuin provona ja sellaisen vastauksen tämä aloitus ansaitseekin.
- Anonyymi
Kyllä porttonaisista kannattaa varoittaa.
Se ei ole hyvä asia.
- Anonyymi
Ei ole olemassa mitään huorahtavaa pukeutumista. Jumala loi heidät mieheksi ja naiseksi. Hän ei luonut heidän päälleen minkäänlaisia vaatteita. Jumalan silmissä ihminen on pyhä oli ihmisellä vaatteet päällään tai ei. Pukeutumis kysysmykset ovat kulttuuriasioita, eivät missään tapauksessa teologisia kysymyksiä. Samoin on myös naispappeuden kanssa. Naispappeus asiat eivät ole teologisia asioita vaan kulttuuriasioita.
- Anonyymi
Papittaret ja temppeliportot?
- Anonyymi
Ei ole totta. Näin oli luomisessa, ennen syntiinlankeemusta. Synnin tultua Herra itse puki ihmiset. Ja pappeus ei ole kulttuuriasia, vaan raamatussa säädetty asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papittaret ja temppeliportot?
Sinä olet se papitar ja temppelipotto, jos sitä etsit. Eli siinä ei katsota vain naista, vaan myös pappimies- on hyvä papitar- muotouskonnollinen portto, perkeleen sängyssä makaava muotouskonto.
Eikä siinä puhuta ihmisestä seurakunnan penkissä, jonka vaatteet eivät sinulle sovi.
- Anonyymi
En ole koskaan nähnyt ketään huorahtavasti pukeutunutta. Jos joku näkee on hänen oma ajatuksensa huorahtavaa.
- Anonyymi
puhuit asiaa.
- Anonyymi
Nainen on se ikivanha selkkaus. Naisen juonet eivät koskaan ole miehelle hyväksi. Täytyy siis kysyä miten voimme hyötyä naisista.
- Anonyymi
Outoa että jotkut pitävät rumaa esimerkillisenä!
Tietysti tyttöjen tulee pukeutua viehättävästi, niinkuin myös miesten!
Ajatelkaa sitä kuinka kauniiksi jotkut ovat tehdyt! Eikö se ole ilon ja kiitollisuuden aihe!- Anonyymi
Kyllä!!!!! Uskovien helluntailaisten naisihanne on Mia Johanna Tukiainen. Kaunis sisäisesti ja ulkoisesti. Uskovat miehet ovat polvillaan Johannan karisman, älykkyyden ja kauneuden edessä. Suuret rinnat heilahdellen mekkoloissaan, alusvaatteet ei ole niin tärkeitä. Naisellisuus ja seksikkyys ennen kaikkea. (Teko) ripset ja hiukset tekevät oikeanlaisen naisen.
Jos haluatte naiset miesten ihailun ja hyväksynnän, ottakaa mallia Johannasta.
- Anonyymi
Tuntuu että nykyään näkee kaikkialla paljon enemmän lorttoja kuin ennen. Ja tässä ajassa aloittavat jo nuorella iällä huoraamisen.
- Anonyymi
Eikö meinaa setämiehellä enää nysä jöpöttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö meinaa setämiehellä enää nysä jöpöttää?
Arvelusi osui kaikilta osiltaan vääräksi.
- Anonyymi
Nyt alkoi tavattomasti kiihottaa ajatus sellaisesta viettelevästä papittaresta... mmmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst21214185Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i555907Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58695093Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat2883908Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1413648PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1233645Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.852160Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis171507Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1581311Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3141243