OikeistoSosDem
Tänään 12:05
Lisätään tuohon vielä. Kopioi toisten tekstejä lähdettä mainitsematta.
Käytä myös hirvittävää suomen kieltä.
kapi_
Tänään 12:45
Hyvä huomautus tuossakin tuo ensimmäinen. Tai oikeammin hyvä huomio, sillä noinhan jo nyt tekevät eräät, joilla ei ole kykyä omaan esitykseensä, edes sillä hirvittävällä suomen kielellä.
Punikkejahan me kuitenkin kumpikin olemme. Sinä nikksisi perusteella ja minä siksi, että äskettäin - siis v. 1972 kuntavaaleissa - olin ehdokkaana SDP:n listoilla..
Sosialisti vieraat keskustan palstalla
28
<50
Vastaukset
Palstan valekepulainen taas mielipuuhassaan häiriköimässä ja spämmäämässä.
- Anonyymi
Mikset mene omallesi palstalle ? täällä spämmäät. Siellä tovereillesi kerrot Busc vierailuisdtasi ym. he toverit kuuntelee sinua silmät ymmyrskäisinä, että " on siinä toverein toveri "
Anonyymi kirjoitti:
Mikset mene omallesi palstalle ? täällä spämmäät. Siellä tovereillesi kerrot Busc vierailuisdtasi ym. he toverit kuuntelee sinua silmät ymmyrskäisinä, että " on siinä toverein toveri "
Ihan samaa sinulle. Kaikki olisivat tyytyväisiä jos suksisit persupalstalle.
- Anonyymi
"nikksisi"
"Käytä" myös hirvittävää suomen kieltä.
Siinä kaksikko opettamassa..heh.- Anonyymi
Ja oikein kansakoulupohjalta :DDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oikein kansakoulupohjalta :DDDD
"nikksisi"
"Käytä"
Nämä oikein opettaa oikeinkirjoitusta, kuin nyt täällä sille olisi käyttöä. Anonyymi kirjoitti:
"nikksisi"
"Käytä"
Nämä oikein opettaa oikeinkirjoitusta, kuin nyt täällä sille olisi käyttöä.Joo, minulle on lipsahtanut tuossa yksi ylimääräinen kirjain, jollaista erehdystä ei koskaan nähdä teiltä eräiltä;))
OikeistoSosDemin käyttämä käytä-sana on kyllä virheetöntä suomea, sillä sehän on tässä hänen antamassaan kehotuksessa: "Kopioi toisten tekstejä lähdettä mainitsematta.
Käytä myös hirvittävää suomen kieltä".- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Joo, minulle on lipsahtanut tuossa yksi ylimääräinen kirjain, jollaista erehdystä ei koskaan nähdä teiltä eräiltä;))
OikeistoSosDemin käyttämä käytä-sana on kyllä virheetöntä suomea, sillä sehän on tässä hänen antamassaan kehotuksessa: "Kopioi toisten tekstejä lähdettä mainitsematta.
Käytä myös hirvittävää suomen kieltä".Eikö ne pitäisi omat kirjahyllyt ja tapeetit laittaa kuntoon, ennenkuin muita ivata, sama teksteissäkin. Kun niin sydämen asianasi ollut jos kirjain puuttunut tai väliviiva muilla, siitä olet huolta kantanut. En edes puutu hyllyihisi ja tapetteihin, mutta kyllä meillä jo tuollaiset uusitaan.
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Joo, minulle on lipsahtanut tuossa yksi ylimääräinen kirjain, jollaista erehdystä ei koskaan nähdä teiltä eräiltä;))
Käytä myös hirvittävää suomen kieltä".Ottamatta kantaa lipsahduksiisi, niitähän tulee meille kaikille, niin ainakin kielellisten seikkojen opettamisen voit jättää osaaville.
OikeistoSosDemkin sinulta kopioitua tekstiä kuvaili avuttomaksi. Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne pitäisi omat kirjahyllyt ja tapeetit laittaa kuntoon, ennenkuin muita ivata, sama teksteissäkin. Kun niin sydämen asianasi ollut jos kirjain puuttunut tai väliviiva muilla, siitä olet huolta kantanut. En edes puutu hyllyihisi ja tapetteihin, mutta kyllä meillä jo tuollaiset uusitaan.
Mitähän sinä kirjahyllyistäni ja tapeteistani tiedät? Kirjahyllyjä on, tässä kirjasto-työhuoneessani kahdella seinällä, olohuoneessa yhdellä seinällä ja makuuhuoneessakin yhdellä puoliseinällä. Umpipuuta ne kaikki ovat, maalattuja tosin muut paitsi makuuhuoneen hyllystö on maalamatonta Lundiaa. Kirjoja niillä on vielä yhteensä toistatuhatta, vaikka olen niistä jo melkoisesti antanut jälkipolvilleni. Tässä tämän kirjasto-työhuoneeni hyllystöä; vaikka siinä on painavia kirjapinoja, hyllyt eivät notku:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154903755534182&set=a.10153306116459182&type=3&theater
33 vuotta olen tässä kodissa asunut eikä ole tarvinnut tapetteja vaihtaa, kun kunnossa ne ovat muualla, paitsi keittiön nurkassa ja ne hieman kupruilevat. Johtuneeko siitä, että keittiössä on enemmän kosteutta mm. ruoanlaittopuuhista johtuen, vaikka aina minulla on huippuimuri päällä silloin, jos liedellä jotakin keitän. WC:n tapetit ovat kuitenkin edelleen priimakunnossa. Kylpyhuoneessa onkin laattapäällysteiset seinät, saunassa - jonne mennään kylpyhuoneesta - on pystylaudoitetut puuseinät, katto samaa materiaalia, ja kaikki noissa on edelleen ihan priimakunnossa.
Olisi ihan hullua alkaa vielä tapetteja vaihtamaan kun on jo niin paljon tätä ikää, että aivan varmasti ne kestävät niin kauan kuin minäkin. Jääköön se vaihto tämän kotini perivien jälkeläisteni huoleksi tai niiden huoleksi, jolle jälkeläiseni tämän mahdollisesti myyvät sitten, kun minä olen mennyt viimeiseen kotiini Maunulan uurnalehtoon, jossa vaimoni on minua jo yli 15 vuotta odottanut.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Mitähän sinä kirjahyllyistäni ja tapeteistani tiedät? Kirjahyllyjä on, tässä kirjasto-työhuoneessani kahdella seinällä, olohuoneessa yhdellä seinällä ja makuuhuoneessakin yhdellä puoliseinällä. Umpipuuta ne kaikki ovat, maalattuja tosin muut paitsi makuuhuoneen hyllystö on maalamatonta Lundiaa. Kirjoja niillä on vielä yhteensä toistatuhatta, vaikka olen niistä jo melkoisesti antanut jälkipolvilleni. Tässä tämän kirjasto-työhuoneeni hyllystöä; vaikka siinä on painavia kirjapinoja, hyllyt eivät notku:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154903755534182&set=a.10153306116459182&type=3&theater
33 vuotta olen tässä kodissa asunut eikä ole tarvinnut tapetteja vaihtaa, kun kunnossa ne ovat muualla, paitsi keittiön nurkassa ja ne hieman kupruilevat. Johtuneeko siitä, että keittiössä on enemmän kosteutta mm. ruoanlaittopuuhista johtuen, vaikka aina minulla on huippuimuri päällä silloin, jos liedellä jotakin keitän. WC:n tapetit ovat kuitenkin edelleen priimakunnossa. Kylpyhuoneessa onkin laattapäällysteiset seinät, saunassa - jonne mennään kylpyhuoneesta - on pystylaudoitetut puuseinät, katto samaa materiaalia, ja kaikki noissa on edelleen ihan priimakunnossa.
Olisi ihan hullua alkaa vielä tapetteja vaihtamaan kun on jo niin paljon tätä ikää, että aivan varmasti ne kestävät niin kauan kuin minäkin. Jääköön se vaihto tämän kotini perivien jälkeläisteni huoleksi tai niiden huoleksi, jolle jälkeläiseni tämän mahdollisesti myyvät sitten, kun minä olen mennyt viimeiseen kotiini Maunulan uurnalehtoon, jossa vaimoni on minua jo yli 15 vuotta odottanut.No sitä lastulevyhyllyä, jossa säilytät vaimovainajasi vanhoja koulukirjoja ja murjusi tapetteja , joita olet esitellyt valokuvin tällä palstalla. Koeta tehdä ryhtiliike evp aliupseeri, olet häpeäksi aliupseerikunnalle.
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Olisi ihan hullua alkaa vielä tapetteja vaihtamaan kun on jo niin paljon tätä ikää, että aivan varmasti ne kestävät niin kauan kuin minäkin. Jääköön se vaihto tämän kotini perivien jälkeläisteni huoleksi tai niiden huoleksi, jolle jälkeläiseni tämän mahdollisesti myyvät sitten, kun minä olen mennyt viimeiseen kotiini Maunulan uurnalehtoon, jossa vaimoni on minua jo yli 15 vuotta odottanut.Tuo murjusi kaatuu puskutraktorin alle, kun kylmän pierun päästät.
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Olisi ihan hullua alkaa vielä tapetteja vaihtamaan kun on jo niin paljon tätä ikää, että aivan varmasti ne kestävät niin kauan kuin minäkin. Jääköön se vaihto tämän kotini perivien jälkeläisteni huoleksi tai niiden huoleksi, jolle jälkeläiseni tämän mahdollisesti myyvät sitten, kun minä olen mennyt viimeiseen kotiini Maunulan uurnalehtoon, jossa vaimoni on minua jo yli 15 vuotta odottanut.33 vuotta olen tässä kodissa asunut eikä ole tarvinnut tapetteja vaihtaa... Just niin...
Tapeteissa on vähän sama kuin vaatteissa, kun tarpeeksi kauan pitää samoja, niin ne tulee taas muotiin. Tuo 1980 luvun pienikuvioinen tyyli taas joku päivä on in. 20 vuoden kuluttua.
Kirjahylly on auttamatta out. Ollut sitä kauan ja tulee olemaan.
Kirjat eivät nykyään kelpaa enää divareihinkaan, sikäli mikäli sellaisen sattuisi jostain edes löytämään, ongelmajätettä siis sille perikunnallesi. Itselläni on oikeastaan vain yksi seinämallin kirjahylly - mökin puuceen seinällä. Siellä ovat rinnakkain mm. Havukka-ahon ajattelija ja joku Paavo Väyrysen kirja.
Väyrysen kirjan jouduin ottamaan kerran divarista, kun löysin sieltä pari juurikin tuonne huussikirjastoon sopivaa ikivihreää teosta, ja divarin myyjä tuputti Väyrysen teoksia. Sanoin, että vain jos hän maksaa minulle niin otan. No myyjä antoi alennusta ostoksiini ja niin minulla on nyt myös Väyrystä vessassa jos ei muuten irtoa. Anonyymi kirjoitti:
Tuo murjusi kaatuu puskutraktorin alle, kun kylmän pierun päästät.
Murjuhan tämä 90 neliön -9x10 metriä - kämppä on Kepulandian talojen rinnalla, mutta saattaa olla niitä arvokkaampikin. Yli 15 vuotta sitten perunkirjoitusta tehtäessä huoneistovälitysfirman mies kävi arvioimassa tälle hinnan, joksi hän silloin määritteli 220 000 euroa. Kyllä kai tämän arvo nyt lienee ainakin lähellä 300 000 euroa. Eli tuskinpa vielä heti poistuttuanikaan puskutraktorin alle joutuu.
Kun en enää viitsi enempää tästä asiasta viestitellä, vastaan tässä samalla tuolle edellisellekin: Hyllyni eivät todellakaan ole lastulevyä; heikkonäköisenkin olisi se pitänyt nähdä niistä kuvistani joita olen täällä näyttänyt eri hyllyjen edessä seisten. Laitanpa taas profiilikuvakseni sellaisen, jossa seison olohuoneen hyllystön edessä.
Kirjastoni on kyllä suurimmaksi osaksi itseni vuosikymmenten aikana hankkimaani, tosin melkoisesti niissä on myös vaimoni jo ennen avioliittoamme hankkimaa. Vaimoni peruina minulle jäi jonkin verran hänen oppi- ja opetuskirjallisuuttaan - hänhän oli sairaanhoidon opettaja ja osastonjohtaja Helsingin Terveydenhuolto-oppilaitoksessa - mutta suurimman osan niistä vein oppilaitokselle vaimoni kuoleman jälkeen.
Tuossa edellisessä viestissäni olevassa kuvassa on monenlaistakin kirjallisuutta, paljon kyllä tietopuolista ja historiaakin, kuten siinä oikealla myös Kekkosen järkälemäinen elämäkerta ja siinä sen yläpuolella mm. Leninistä, Stalinista ja Hrutshevista, joten Kekkosella on siinä sopivaa seuraa. No, onhan siinä vastapainona myös Hitleristä ja Mussolinista ja eräistä muistakin suuruuksista, Maostakin.
Ai, niin - unohdin edellisessä mainita, että sisäeteisenikin tapetit ovat täysin ehjät, ulkoeteisessä tapetteja vaan maalatut seinät, ja parketit ovat kaikissa muissa lattioissani paitsi WC:ssa ja kylppärissä on laattalattiat ja saunan lattia on ilmeisesti kiveä;))
Jokohan tämä riittäisi tästä tietenkin teille hyvin kiinnostavasta aiheesta!- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Murjuhan tämä 90 neliön -9x10 metriä - kämppä on Kepulandian talojen rinnalla, mutta saattaa olla niitä arvokkaampikin. Yli 15 vuotta sitten perunkirjoitusta tehtäessä huoneistovälitysfirman mies kävi arvioimassa tälle hinnan, joksi hän silloin määritteli 220 000 euroa. Kyllä kai tämän arvo nyt lienee ainakin lähellä 300 000 euroa. Eli tuskinpa vielä heti poistuttuanikaan puskutraktorin alle joutuu.
Kun en enää viitsi enempää tästä asiasta viestitellä, vastaan tässä samalla tuolle edellisellekin: Hyllyni eivät todellakaan ole lastulevyä; heikkonäköisenkin olisi se pitänyt nähdä niistä kuvistani joita olen täällä näyttänyt eri hyllyjen edessä seisten. Laitanpa taas profiilikuvakseni sellaisen, jossa seison olohuoneen hyllystön edessä.
Kirjastoni on kyllä suurimmaksi osaksi itseni vuosikymmenten aikana hankkimaani, tosin melkoisesti niissä on myös vaimoni jo ennen avioliittoamme hankkimaa. Vaimoni peruina minulle jäi jonkin verran hänen oppi- ja opetuskirjallisuuttaan - hänhän oli sairaanhoidon opettaja ja osastonjohtaja Helsingin Terveydenhuolto-oppilaitoksessa - mutta suurimman osan niistä vein oppilaitokselle vaimoni kuoleman jälkeen.
Tuossa edellisessä viestissäni olevassa kuvassa on monenlaistakin kirjallisuutta, paljon kyllä tietopuolista ja historiaakin, kuten siinä oikealla myös Kekkosen järkälemäinen elämäkerta ja siinä sen yläpuolella mm. Leninistä, Stalinista ja Hrutshevista, joten Kekkosella on siinä sopivaa seuraa. No, onhan siinä vastapainona myös Hitleristä ja Mussolinista ja eräistä muistakin suuruuksista, Maostakin.
Ai, niin - unohdin edellisessä mainita, että sisäeteisenikin tapetit ovat täysin ehjät, ulkoeteisessä tapetteja vaan maalatut seinät, ja parketit ovat kaikissa muissa lattioissani paitsi WC:ssa ja kylppärissä on laattalattiat ja saunan lattia on ilmeisesti kiveä;))
Jokohan tämä riittäisi tästä tietenkin teille hyvin kiinnostavasta aiheesta!"...paljon kyllä tietopuolista ja historiaakin"
Mielenkiintoista, että jos kirjoissasi on paljon tietopuolista ja historiaakin, niin silti olet osoittautunut tiedoiltasi kovin köykäiseksi, ja historiantietämyksesi on suorastaan onneton.
Olisitko joskus liukastunut siellä saunassa ja lyönyt pääsi kiviseen lattiaan. Kivi kun on varsin liukasta - ja kovaa. kapi_ kirjoitti:
Jokohan tämä riittäisi tästä tietenkin teille hyvin kiinnostavasta aiheesta!Olin liian itsekeskeinen tuossa edellä. Kun - vai pitäisikö sanoa jos, kuten kuulemma Kekkonen sanoo testamentissaan - minusta aika jättää, tämän murjuni purkamiselle esteenä saattaisivat olla naapurit.
Tämä talohan on kolmen asunnon ”rivari”, joista toinen samankokoinen kuin tämäkin, kolmas vähän pienempi. Noiden asukkaat ovat kaikki minua nuorempia, vanhinkin heistä minua 10 vuotta nuorempi, eivätkä he halunne kodeistaan minnekään muuttaa.
Talohan seisoo omalla 1000 neliön tontillaan, kaikilla meillä on pihat kotiemme molemmilla puolilla. Kun tänään on ollut oikein hieno päivä, olen viettänyt aikaani enemmän tuolla takapihan länsi-lounaisella patiolla, ottamassa vähän aurinkoa, kun tänä keväänä en pääse matkoille lämpimämmille maille.
Poistan vielä huolen tuolta edelliseeni vastanneelta: En sillä saunan lattialla voi liukastua, kun sen sisällä oven edessä on puinen ritilä, jolta nousen lauteille - jossa usein käyn sitten pitkäkseni löylyjä ottaessani, kun siellä on sellainen puinen saunatyyny;))- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Olisi ihan hullua alkaa vielä tapetteja vaihtamaan kun on jo niin paljon tätä ikää, että aivan varmasti ne kestävät niin kauan kuin minäkin. Jääköön se vaihto tämän kotini perivien jälkeläisteni huoleksi tai niiden huoleksi, jolle jälkeläiseni tämän mahdollisesti myyvät sitten, kun minä olen mennyt viimeiseen kotiini Maunulan uurnalehtoon, jossa vaimoni on minua jo yli 15 vuotta odottanut.Etkö ymmärtänyt että kuvalinkistäsi pääsee facebook-albumillesi, jossa se kuva on? Sitä kautta muuhunkin facebookiisi. Aika varomatonta sinulta. Varaudu Facebookillesi tulevaan roskapostitulvaan, jota muutkin facebook-kaverisi pääsevät ihailemaan.
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt että kuvalinkistäsi pääsee facebook-albumillesi, jossa se kuva on? Sitä kautta muuhunkin facebookiisi. Aika varomatonta sinulta. Varaudu Facebookillesi tulevaan roskapostitulvaan, jota muutkin facebook-kaverisi pääsevät ihailemaan.
Ilmeisesti siitä päästään tuolle elämänvaiheitani näyttämälle suppealle albumilleni, mutta ei muille albumeilleni.
Mitäpä siitä, jos pääsisivätkin. Ei niillä mitään salaamista vaativaa ole. Jotain niillä on ihan kotielämästänikin, ei mitään intiimiä niissä, mutta eniten viimeisten 15 vuoden aikana tekemiltäni lukuisilta kaukomatkoiltani. Vanhempia aikoja käsittelevässä osiossa on myös albumit kolmelta rauhanturvaajareissultani, Kyprokselta, Siinailta ja Golanilta, paperikuvistani tietokoneeni kautta kopioimanani muutakin sinne laitettuina, mutta ei niissäkään ole mitään peittelemisen tarvetta vaativaa.
Kun en siis tunne mitään huolta tuosta asiasta, aiheeton lienee Sinunkin huolesi, jonka ilmeisesti hyväntahtoisesta osoituksesta kuitenkin kiitos!- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Ilmeisesti siitä päästään tuolle elämänvaiheitani näyttämälle suppealle albumilleni, mutta ei muille albumeilleni.
Mitäpä siitä, jos pääsisivätkin. Ei niillä mitään salaamista vaativaa ole. Jotain niillä on ihan kotielämästänikin, ei mitään intiimiä niissä, mutta eniten viimeisten 15 vuoden aikana tekemiltäni lukuisilta kaukomatkoiltani. Vanhempia aikoja käsittelevässä osiossa on myös albumit kolmelta rauhanturvaajareissultani, Kyprokselta, Siinailta ja Golanilta, paperikuvistani tietokoneeni kautta kopioimanani muutakin sinne laitettuina, mutta ei niissäkään ole mitään peittelemisen tarvetta vaativaa.
Kun en siis tunne mitään huolta tuosta asiasta, aiheeton lienee Sinunkin huolesi, jonka ilmeisesti hyväntahtoisesta osoituksesta kuitenkin kiitos!Kukapa munakarvakuviasi tai mötkyn tahmaisia slogeja edes haluaisi katsella?
- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Kun en siis tunne mitään huolta tuosta asiasta, aiheeton lienee Sinunkin huolesi, jonka ilmeisesti hyväntahtoisesta osoituksesta kuitenkin kiitos!"nikksisi" kapi yhä Kyproksella, Siinailla ja Golanilla mielissään, sitä hokee hokemastaan päästyäänkin. Ja toverit hartaana kuuntelee hheehhe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"nikksisi" kapi yhä Kyproksella, Siinailla ja Golanilla mielissään, sitä hokee hokemastaan päästyäänkin. Ja toverit hartaana kuuntelee hheehhe
Ei ole Kapilla tovereita. Yksin on piruparka.
Real Fighter
- Anonyymi
Sitten kun ymmärrys asiasta ei riitä aletaan opettamaan oikeinkitjoitusta.
Kun tukijussi on tukikuuopassa aletaan puhumaan puutaheinää- Anonyymi
Lestaa huutavakin opettaa äidinkieltä..heh. Vieläkö kun Osmium tulisi 6 v tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestaa huutavakin opettaa äidinkieltä..heh. Vieläkö kun Osmium tulisi 6 v tasolla.
Älä pilkkaa 6 vuotiaita. Ne ovat paljon, todella paljon fiksumpia kuin Osmium
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pilkkaa 6 vuotiaita. Ne ovat paljon, todella paljon fiksumpia kuin Osmium
En pilkkaa, on varaa laskea ikää.
- Anonyymi
OikeistoSosDem on siirtynyt herätyksen saatuaan Bidenin 77v kannattaksi.
USA:n presidentinvaaleihin on tasan puoli vuotta aikaa – tämä on Trumpin ja Bidenin välisen kilvan tilanne nyt
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a859983e-e1b9-4d01-8251-eeb196b5e6c7
Väitän että Trump vie kilvan kirkkaasti. Demokraatit ei ole vireessä sielläkään kuin ei meilläkään, heillä ei niin tyttösiä kuin meillä mm Edustajahuoneen puhemies demokraatti 80 v, joka haastelee Trumppia oikeuteen tuon tuosta ja aina häviää.- Anonyymi
Vanha pankkosovinisti ei pääse tytöttelyistään eroon. Ei kai siellä Impivaarassa ole käytöstapoja opetetukaan, kun on navetassa ollut emakon kanssa samassa karsinassa kasvamassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha pankkosovinisti ei pääse tytöttelyistään eroon. Ei kai siellä Impivaarassa ole käytöstapoja opetetukaan, kun on navetassa ollut emakon kanssa samassa karsinassa kasvamassa.
Tyttöjä ja poikia, niitähän mekin aikanaan oltu, nyt hallituksessa heitä.
Aika korjaa siitä eroon. mm OikeistoSosDem pojittelee, kun epäilen hänen olevan nainen huom ! ei tyttö enään. Siksi niin feministinä esiintyy. Sinä et ole nainen vaan jokin perässäkävelijä näille, heikolla ymmärryksyllä, tuskin sait peruskoulua suoritettua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123836Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja293198Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2913135Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82030- 2531828
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk81757Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2301408- 801375
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi421169Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81123