Fortum tekee 2v sopimuksia puhelimen kautta ja lisää sinne omin päin aurinko maksun ja vaihtomaksun.VAROKAA
ei kiitos ei ei
2
2364
Vastaukset
- Anonyymi
Kehoitan olemaan erittäin varovainen näiden power myymälöiden tarjoamaa fortum sähkösopimusta. Siinähän asiakkaalle annetaan lahjakortti ostoksiin,se on vain hämäysporkkana. Powerin myyjät antavat ymmärtää kysyttäessä sopimuksesta,että onko määräaikainen!vastaus on että ei ole,voi purkaa milloin vain!varmistettiin asiaa useaan otteeseen,,mutta kuinka ollakaan meiliin napsahti fortumilta sopimusehdot,jne jossa vasta mainitaan että kaikki powerilla tehdyt sopimukset ovat 24kk määräaikais soppareita! Tätä kun ruvettiin selviteltiin sitten myymälässä kiistettiin kaikki,ja jopa myymälä päällikkö ryhtyi puolustamaan myyjää uhoamalla että heillä kiistetään jyrkästi kaikki harhaanjohtamiset ym puheet,Hän ei ollut edes paikalla sopimusta tehdessä. Helvetinmoinen vaiva tästä tuli kyllä meille! Kiitos f,,in fortum ja power
Ihmettelen tämmöistä toimintaa! eikä myöskään ikinään powerin tuotteita meidän talouteen! - Anonyymi
Mulle yrittivät sitä, sain selville sen firman josta soittivat ja otin yhteyttä, niin missään kohti puhelua ei ollu mainittu koko asiasta, sanoin että kuluttaja asiamiehelle lähtee tämä asia ja se selvittää sen että minä en tee teidän kanssa sovintoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144652Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3604041Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223550Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja373530Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122603- 2802450
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3231900- 1001842
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi481556Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111203