Feminismin musta sunnuntai

Anonyymi

Feminismin musta sunnuntai lähestyy jälleen. Puutteellisen varhaiskasvatuksen saaneet ja abortoimatta jääneet lapset poimivat valkovuokkoja synnyttäjälle. Heteronormatiivinen mies johdattaa naisen kavalaan patriarkaaliseen näytelmään keittämällä hänelle kahvit ja tarjoilemalla ne – ilmeisellä taka-ajatuksella - aamulla vuoteeseen.

Tällaisella riitillä on välitön sekä pysyvä pyrkimys naisen alistamiseen sukupuolenmukaiseen rooliin. Mielistely äitienpäivänä altistaa mieheen langennutta naista entistä suurempaan luokkapetturuuteen muita naisia vastaan sekä estää häntä murtamasta patriarkaatin kahletta eli jättämästä miestä ja hylkäämästä lapsiaan.

Edistyksellisessä varhaiskasvatuksessa äitien – isän (kauhistus) päivät on kirottu ja korvattu läheisenpäivillä, jo senkin takia, ettei kukaan loukkaannu heteronormatiivisten odotusten tarpeettomasta esittämisestä julkisesti. Olisi aivan sopimatonta, jos varhaiskasvatuksen läpäisseet lapset vielä elättelisivät mielikuvia heteronormatiivisesta toiminnasta ja käyttäisivät synnyttäjästä sukupoliodotuksiin perustuvia nimityksiä.

6

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykyinen feminismi on liitetty mukaan kultuurimarxistiseen arvomädätys-aatteeseen.

Kulttuurimarxismi on levinnyt syövän tavoin lähes kaikkeen aatteelliseen, poliittiseen ja yhteiskunnalliseen toimintaan länsimaissa.

• Anonyymi

Ei oo salaliittoteoria vai? Foliokypärä päähän!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo salaliittoteoria vai? Foliokypärä päähän!

Wau!? Taas joku idiootti on kuullut salaliittoteoria-sanaa käytettävän ja tulee käyttämään sitä TIETYSTI väärässä paikassa... ;-)

• Anonyymi

Erinomainen kirjoitus. Kohdasta jossa puhuttiin luokkapetturuudesta, veikkaisin että tämä oli parodia. Muuten tämä olisi voinut mennä aivan täydestä.

Ts, ainakin minun on vaikea erottaa feminismiä parodiasta.

Jätän nyt kuitenkin feminismin omaan arvoonsa, ja ostan vaimolleni ja äidilleni kukkia.

• Anonyymi

Itsehhän miehenä olen naureskellut jo pitkän aikaa sitä miten "feminismi"
      vajoaa.. Mutta minä olen vain mies.

Ja kun mies naureskelee. se saattaa tarkoittaa jotain.

Ei ehkä pelkästään sitä, että puoliksi kaljut ajetut päät huutelevat
      patriarkaaliksi sitä mikä ei ole.

• Anonyymi

neo feminismi on paskaa. keskittykää alkuperäiseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      4
      3128
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      9
      2148
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      116
      1778
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1106
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      129
      996
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      783
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      733
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      675
    Aihe