USA ja Britannia

Anonyymi

ovat aloittaneet kauppaneuvottelut.

11

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hienoa.

      Kaksi koronasta eniten kärsivää valtiota on löytänyt toisensa.

      Mistähän ne mahtavat neuvotella?

    • Anonyymi

      Hienoa. Nyt Britannia on vapautunut EU säätelystä joten mikään ei pidättele USA:n kauppureita. Britit saavat nauttian hieman punaisemmasta ja peremmin kasvaneesta lihasta, isompana ja tautivapaana kasvaneesta maissista ja muista kemianteillisuuden kanssa kimpassa tuotetuista elintrarvikkeista. Jahka aikaa kuluu noita nauttiessa tuleekin tarve lääkärin. Siinä vaiheessa ovat jenkkien terveysjätit jo ostaneet brittien kansallisen terveydenhuollon ja tarjoavat sitten briteille terveyttä ja hoitoa pientä korvausta vastaan. Kyllä varmasti tuntee palkallaan elävä britti itsensä pieneksi ja köyhäksi.
      Eläköön vapaa Britannia!

      • Anonyymi

        Trump osaa ainakin oman kehunsa mukaan tehdä erinomaisia diilejä.

        Toisen osapuolen kehuja ei ole juuri näkynyt.

        Brittien on oltava valppaina,etteivät menetä EU:n valtavaa vapaakauppa-aluetta,jolla on yli 30 % maailman kaupasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trump osaa ainakin oman kehunsa mukaan tehdä erinomaisia diilejä.

        Toisen osapuolen kehuja ei ole juuri näkynyt.

        Brittien on oltava valppaina,etteivät menetä EU:n valtavaa vapaakauppa-aluetta,jolla on yli 30 % maailman kaupasta.

        EU todellinen arvo maailmankaupasta on
        alle 10% ja tulee laskemaan 32%.
        USA ja UK ostavat EU jäsenvaltioiden tuotteita
        32% EU viennistä.
        Pääteemana USA ja UK neuvotteluissa tulee olemaan
        tämä EU jäsenvaltioiden vienti,


    • Melkoinen ero, vaikuttaa tahalliselta harhautukselta , jopa valheelta, ei kai kukaan vakavissaan usko,että euvostoliiton kauppa olisi luokkaa 30%. Brittien lähtö vie sen hyvinkin alle 10%:tin. Aasia kehittyy rytinällä jopa Afriikka kehittyy koko ajan, tukiaisilla toimiva euvostoliitto ei tule koskaan ylittämään ko,10prosentin rajaa, Suomi,Unkari, Puola ja Viro tulevat tekemään pesäeroa ,yhteisiä velkoja ja liittovaltiota ajaviin tahoihin. Vihervasurien seuraava iskun kohde on VESI, sääli niitä joilla ei ole omaa kaivoa, ranska on tätä veden loppumis propakandaa lietsonut vuosikymmeniä. Homppelipekka myi sähköverkon tuli SIIRTOMAKSUT. "yliopitoporukka"Jyväskylässä teki jo varovaista tiedustelua vesiverkoston myynnistä =uudet siirtomaksut. Tovi siitä ja Suomen vesivarat olisivat soroksen kaltaisten käsissä. Homppelin ja heimoveljiesä toimia on seurattava herkiämättä.

      • Anonyymi

        Miten pihalla sinä Likinäköinen oletkaan? Vai puhutko tahallasi paskaa kuten useimmat persut?

        Kansalaisaloite veden yksityistämisen estämiseksi tuli Vasemmistoliiton jäsenien taholta. Jopa persujen homo-Sebukin saattaa kannattaa sitä.

        Todennäköisimmin eniten juuri kokoomuslaisia saattaa kiinnostaa veden kauppaaminen. Tiedät sen itsekin, mutta päättömästi jatkutat vuodesta toiseen jostain "vihervasureista" persutyyliin, kun "Mestarikin" niin hokee.

        Vihreät ei ole vasemmistopuolue vaan kokoomuksen puisto-osasto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten pihalla sinä Likinäköinen oletkaan? Vai puhutko tahallasi paskaa kuten useimmat persut?

        Kansalaisaloite veden yksityistämisen estämiseksi tuli Vasemmistoliiton jäsenien taholta. Jopa persujen homo-Sebukin saattaa kannattaa sitä.

        Todennäköisimmin eniten juuri kokoomuslaisia saattaa kiinnostaa veden kauppaaminen. Tiedät sen itsekin, mutta päättömästi jatkutat vuodesta toiseen jostain "vihervasureista" persutyyliin, kun "Mestarikin" niin hokee.

        Vihreät ei ole vasemmistopuolue vaan kokoomuksen puisto-osasto.

        MYIKÖ homppelipekka =vihervasuri sähköverkot, MYIKÖ vai EI MYYNYT? Mikä meni eu:n "kauppa" prosenteissa pieleen? EN ole minkään puolueen jäsen, Vesi tulee olemaan seuraava KEINOTTELUN LÄHDE. ainakin eu:ssa ja alle kymmenessä vuodessa, ensin sen aloittaa ranska. Aasiassa mm. Malesiassa on sellaiset vesivarannot ja pullottamot, etti eu-pösilöt ola osanneet edes ajatella.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        MYIKÖ homppelipekka =vihervasuri sähköverkot, MYIKÖ vai EI MYYNYT? Mikä meni eu:n "kauppa" prosenteissa pieleen? EN ole minkään puolueen jäsen, Vesi tulee olemaan seuraava KEINOTTELUN LÄHDE. ainakin eu:ssa ja alle kymmenessä vuodessa, ensin sen aloittaa ranska. Aasiassa mm. Malesiassa on sellaiset vesivarannot ja pullottamot, etti eu-pösilöt ola osanneet edes ajatella.

        Haavisto ja Vapaavuori taisivat olla kovimmat Caruna kauppamiehet. Vasemmistoliiton Arhinmäki ainoana vastusti.

        Persu-"poliitikot", mm. homo-Sebu, nillittävät jossain Twitterissä ja Facebookissa mamuista samaan, kun isot pojat tekevät politiikkaa.

        Persut on Suomen turhin puolue.


    • Anonyymi

      Loistava uutinen! Olemmehan toki jo tienneet hyvän aikaa, että tulemme näkemään, miten EU:n ulkopuolella on elämää, vaikka EU-propaganda sitä on yrittänyt kovasti peitellä, jotta näyttäisi ns. ainoalta mahdollisuudelta pärjätä. Hyvät Britit! He näyttävät maailmalle, että EU on pelkkä globalistinen loistartunta.

    • Anonyymi

      USA ja Britannia ovat hyvin yhteensopiva pari.
      Molemmissa jyllää koronavirus ja korkeat johtajat puhuvat puuta heinää asiasta mitään ymmärtämättä.

    • Toivottavasti Britannia saa hyvät kaupat, sillä se saattaa olla hyvin hyvin
      tarpeellista EU eron jälkeen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      186
      1837
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      894
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      707
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      27
      515
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      194
      471
    Aihe