Olen nyt pitänyt kuukauden päivät niitä mennessäni ihmisten ilmoille.
Ei ole koronaa ja ihmiset väistävät aina, kun minut näkevät.
Suosittelen.
laitoin tupakan filtterit sieraimiin ja taitaa auttaa
4
51
Vastaukset
- Anonyymi
Saako sellaisia filttereitä ostaa ilman tupakkaa. Minä olen hyvin todennäköisesti sairastanut koronan ja ajattelin että pitäisikö ruveta kulkemaan ilman suojavarusteita kaupassa ja näkisi että sairastunko vai en. Apteekista taitaa saada sellaisia tulppia joita laitetaan nenään silloin kun nenäverenvuoto ei lakkaa.
- Anonyymi
Moottoripyöräkypärä on hyvä!
- Anonyymi
Kondomi päähän on kanssaihmisille turvallisin.
- Anonyymi
Minulla on koronakepit sieraimissa ollut jo joulusta saakka. Kun kuulin että Ranskaan tuli korona laitoin kepit paikoilleen, ja hyvin on pysynyt väki etäällä ulkona etäällä.
Suosittelen. Välimatka säilyy koronakepeillä sieraimissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013