Milla Korten huhtikuussa 2020 näkemä uninäky
Olin jonkin seurakunnan tiloissa, mutta odottamaamme jumalanpalvelusta ehtoollisineen ei ollutkaan. Siellä oli myös vähän ihmisiä, ja kaikki jotenkin sekavia ja poissaolevia. Olin siellä jonkun miehen kanssa, jota en muista.
Toivoin mielessäni ehtoollista, mutta lopulta ehtoollinen vietiin vain yhdelle erittäin iäkkäälle, hauraalle naiselle. Ymmärsin, että elämme aikaa, jolloin ehtoollisen saavat vain harvat ja valitut.
Lähdimme pettyneenä ulos. Oli tosi kirkas päivä ja taivas oli sininen. Yhtäkkiä päällemme alkoi sataa valtavia määriä jotain mitä luulin heinäsirkoiksi. Sanoin ääneen: ”No, tämä vitsaus tästä vielä puuttuikin!” Jouduimme suojaamaan päitämme nostamalla takit yllemme.
Kuljimme kumarassa ja aloin katsella maahan, johon oli satanut valtavat määrät näitä "heinäsirkkoja". Katsoin tarkemmin, ja huomasin, että taivaasta olikin satanut pienen pieniä leipiä. Sellaisia peukalonpään kokoisia. Kaikenlaisia erilaisia leipiä, mitä eri kulttuureissa syödään, jopa pieniä karjalanpiirakoita, josta tiesin, että ne on meille kaikille tarkoitettu.
Olin tosi iloinen ja helpottunut kun heräsin. Taivaasta satoi meille elävää leipää, elävää toivoa, Jumalan sanaa ja itse Jeesus Kristus.
Se mitä luulin vitsaukseksi, näyttäytyikin suureksi siunaukseksi kun katsoin tarkemmin.
Toivottavasti tämä näky lohduttaa myös teitä.
Milla Korten huhtikuussa 2020 näkemä uninäky
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815