Onko ReInkarnaatio totta? Tuntuuko joskus siltä että olen elänyt ennenkin?
Uskotko Karman lakiin?
12
107
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen taitaa sisimmissään tietää eläneensä ennenkin. Mutta miten käy kuoleman jälkeen, sitä ei kukaan tiedä.
- Anonyymi
Aika moni tietää, koska on kuollut ja palannut takaisn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni tietää, koska on kuollut ja palannut takaisn.
Kuolleiksi luultuja.
- Anonyymi
Tärkeämpi kysymys on: uskooko karman laki sinuun.
- Anonyymi
Karma on opettajani, elämä koulu. Kyllä opettaja uskoo oppilaaseensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karma on opettajani, elämä koulu. Kyllä opettaja uskoo oppilaaseensa.
Vaikka olisi luokallekkin jäänyt oppilas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi luokallekkin jäänyt oppilas...
Kukaan ei ole täydellinen. Jokainen "jäänyt luokalle" jossakin asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole täydellinen. Jokainen "jäänyt luokalle" jossakin asiassa.
Y ep.
- Anonyymi
Syntymämerkit ovat muistoja edellisien elämien vammoista. Minulla on rinnassa pyöreä syntymämerkki, kuin luodinreikä. Uskon että minut ammuttiin Venäjällä vallakumouksen aikoihin.
- Anonyymi
Minulla on syntymämerkki sellaisessa paikassa, että jos siihen sattuu ei käy kuinkaan.
- Anonyymi
Onko homomies ollut edellisessä elämässään nainen ja lesbo mies? Sama trans-ihmisissä kun tuntevat olevansa väärässä sukupiolessa?
- Anonyymi
Nyt tämänlaatuinen ihmispopulaati on "kehityksen" huippua, koska ihmisen perimä on menossa uutta suuntaa kohti. Johtuen ihmisen genomin muuttumisesta lääkkeiden ja ympäristömyrkkyjen vaikutuksesta siihen. Tämä on tällä hetkellä vielä keinotekoista, että samalla yksilöllä on sekä penis, että rinnat. Jompikumpi värkki on tehty keinotekoisesti. Mutta tulevaisuudessa tämä mutaatio näkyy jo syntyessä yhä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233378
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402702Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532260Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122241Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131709Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191519Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521481- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621211Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951184