😕👓👜messengeriin (=yv) tuli facebook tuttavalta viesti: 😀😀tällä videolla olet sinä😀😀 Siinä oli mukana linkki, jota ei saa avata. Vaihdoin kuitenkin varmuuden vuoksi sähköpostin ja facebookin salasanat. Missään netissä ei voi rauhassa hoitaa asioitaan, vaan jokapuolella on noita sotkijoita joiden takia pitää olla varpaillaan. Välttämättä en ymmärrä täälläkään sellaista käytöstä, että aloitteen kommentteihin tullaan vastaamaan ilman mitään huomautusta ettei vastaaja ole aloittaja!
P.S. vaihdoin illalla peukkuun laastarin. Peukalon pää oli liimautunut kiinni.
Ihme hyypiöitä liikkeellä
6
63
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä risto, että peukut on ehjinä, niin pystyy paukuttamaan paskaa palstalle nopella tahdilla
Jos et osannut lukea, niin aloituksen on tehnyt lounas.ajatus nimimerkki eli minä. Sattumalta olen nainen, eikä nimeni ole Risto. Minulle on samantekevää mitä vieraat ihmiset aloituksestani ajattelrvat, mutta Risto voi olla asiasta eri mieltä. Eikä tuollainen perusteeton haukkuminen ole muutenkaan mitään keskustelua. Minulta on vain tämä yksi aloitus ja minulla on pokkaa esittää asiani rekisteröityneenä. Anonyymit mielipiteet ovat raukkamaisia sotkemisia! Selkäranka taitaa puuttua?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Jos et osannut lukea, niin aloituksen on tehnyt lounas.ajatus nimimerkki eli minä. Sattumalta olen nainen, eikä nimeni ole Risto. Minulle on samantekevää mitä vieraat ihmiset aloituksestani ajattelrvat, mutta Risto voi olla asiasta eri mieltä. Eikä tuollainen perusteeton haukkuminen ole muutenkaan mitään keskustelua. Minulta on vain tämä yksi aloitus ja minulla on pokkaa esittää asiani rekisteröityneenä. Anonyymit mielipiteet ovat raukkamaisia sotkemisia! Selkäranka taitaa puuttua?
No noita sinun rekattuja provonikkejä sietääkin paheksua, riisto köyhä runoilija
Anonyymi kirjoitti:
No noita sinun rekattuja provonikkejä sietääkin paheksua, riisto köyhä runoilija
Anteeksi vain, mutta edelleenkään minulla ei ole muita nimimerkkejä, kuin tämä. Enkä ole edelleenkään risto tai riisto!
- Anonyymi
Toivottavasti voin tällä kertaa luottaa että siellä on oikea numero... ärsyttää noi numero arvailut
En nyt ymmärrä, missä siellä ja mikä numero. En ole keskustellut kenenkään kanssa mistään numerosta! Enkä muutenkaan tuntemattomille numeroani jakele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873765
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813320Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.693196On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702780Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli502352- 671923
- 421881
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,291869Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181719- 601708