Paltamost upii ois etsinnöissä tänään.
Upi paltamost
7
1703
Vastaukset
- Anonyymi
Kenen luulet tietävän missä Paltamo on=
Mahtaako se Paltamo olla jossain Sotkamon lähellä. Jotain tuttua tuossa paikannimessä on vanhalle pesäpalloilijalle
- Anonyymi
Paltamolaisuuden kyllä huomaa! Pahempi kuin Puolanka.
- Anonyymi
Puolangan tiedänkin. Se ainakin on Kajaanin lähellä, Keski Kainuuta
- Anonyymi
Voihan svin! Kartasta katsottuna Paltamo ja Puolankahan ovat melkein samalla viivall Kajaanista ja Sotkamosta pohjoseen
On se hieno peli tuo nettikartta. Sieltähän löytää melkein mitä vaan jos osaa nimen kirjoittaa hakuruutuun siinä kartassa
Mut se pesäpallo ilmeisesti juuri Sotkamosta johdettuna oli oikein aavistettu sen Paltamonkin osalta. Hyvin haisteltu, kuka sitten haistelija olikaan - Anonyymi
Voi Upi parkaa!
- Anonyymi
Cat 3
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637