Hyödyllinen mutaatio.

22

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kreationistien arkku on pian kuin piikkimatto ;)

    • Anonyymi
      • Anonyymi


      • RaamattuOnTotuus kirjoitti:

        Tuosta olen kirjoittanut pitkän artikkelin.

        https://sciencerefutesevolution.blogspot.com/2018/03/long-and-sad-expensive-story-about.html

        Kyseinen 'mutaatio' tuli aika kalliiksi Pfizerille ja maksoivat aikamoiset oppirahat uskottuaan evoluutiosatuja.

        Oletko niin hölmö että luulet kaiken onnistuvan tutkimuksessa ja tuotekehittelyssä? No, voip tuo noin ollakkin, kun saat kiksejä erilaisista muinaisista fantasioista, myyteistä babylonian ajoilta, niin mahtaa nykyinen elämänkatsomus olla tympiää ilman supersankareita, karismaattisia jumaluuksia ja ilkeitä pahiksia.. nii ja tämä korkealentoinen mielikuvitus käsitetään opettajan toimesta tieteen opponentiksi. Noloa


    • Anonyymi

      Eli muilla kuin suomalaisilla on haitallinen mutaatio, jonka seurauksena näkö heikkenee. Taas naula evoluution arkkuun.

      • Anonyymi

        Eihän uutisessa niin väitetä, ettei kys. geenivarianttia olisi muualla kuin Suomessa.


    • Eli siis kun löydetään tervettä geeniainesta eikä ihminen sairastu, niin tämä on evoluutiota? Vähiin ovat käyneet teidän evoluutioesimerkit.

      Totuus on se, että geneettinen rappeutuminen ei kaikissa ihmisissä ole edennyt niin pitkälle kuin toisissa.

      • Anonyymi

        Kerro meille muillekin miltä tuntuu opettaa aina vain rappeutuneenpia vuosiluokkia?
        Joutuuko jatkuvasti suurempi määrä oppilaista helvetin ikuiseen rääkkäykseen,kun ovat rappeutuneet kyvyttömiksi ymmärtämään episgenetiikkaasi ja siten luomisen todisteet jäävät tajuamatta?Siinäpä helppoa saalista saatanalle,eikös niin?


      • Ymmärrätkö tahallasi väärin?


      • Anonyymi
        ravenlored kirjoitti:

        Ymmärrätkö tahallasi väärin?

        Kyllä Rottis ymmärtää suuren osan väärin aivan tahallaan ja lisäksi (kuten söin.hänet tai spällymälöö arveli pari vuotta sitten) näyttää jatkuvasti selvemmältä, että hänen kirjoituksissaan on mukana suuri määrä täysin tietoista vääristelyä ja v-ttuilua.

        Aidosta kristillisestä uskosta ei näy Rottiksen kirjoituksissa jälkeäkään, kristillisestä nöyryydestä puhumattakaan.

        (Jos Rottis saa kirjoitella tähän tyyliin meistä muista, on oikeus ja kohtuus että kirjoitan tähän tyyliin hänestä.)


      • Anonyymi

        Vielä vähemmissä ovat ja pysyvät sinun luomisesimerkkisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Rottis ymmärtää suuren osan väärin aivan tahallaan ja lisäksi (kuten söin.hänet tai spällymälöö arveli pari vuotta sitten) näyttää jatkuvasti selvemmältä, että hänen kirjoituksissaan on mukana suuri määrä täysin tietoista vääristelyä ja v-ttuilua.

        Aidosta kristillisestä uskosta ei näy Rottiksen kirjoituksissa jälkeäkään, kristillisestä nöyryydestä puhumattakaan.

        (Jos Rottis saa kirjoitella tähän tyyliin meistä muista, on oikeus ja kohtuus että kirjoitan tähän tyyliin hänestä.)

        Helsingin yliopiston ja yhdysvaltalaisen Stanfordin yliopiston tutkijat ovat löytäneet glaukoomalta eli silmänpainetaudilta suojaavan geenimuodon.

        Uutisessa ei ole sanaa mutaatio. Evokki on jo alkanut näkemään olemattomia sanoja, sekä tulkitsemaan artikkeleita, oman saatanasta lähtöisin olevalla mielihalullaan.


    • Anonyymi

      Tutkijat yrittävät selittää geeneillä kaiken mahdollisen, jopa alkoholismin ja väkivaltataipumuksen, samoin homouden. Mutta eihän se pidä paikkaansa, syynä näihin on synti, ei geenit. Kannattaisiko ennemmin perehtyä esim. ravintoon.

      • Anonyymi

        Joko olet ilmoittanut asian tutkijoille?


      • Anonyymi

        No nytpä tuli supertieteellinen vaihtoehto kehiin. Kun syö synnitöntä ravintoa, ei homostuta. Jyri jatkuvassa, varsinkin aamuyöllä puhkeavassa homokiimassaan on varmaankin kiitollinen tiedosta. Kerros vielä, mitä pitää syödä homouden hillitsemiseksi kreationistisen tieteen epigeneettisin menetelmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nytpä tuli supertieteellinen vaihtoehto kehiin. Kun syö synnitöntä ravintoa, ei homostuta. Jyri jatkuvassa, varsinkin aamuyöllä puhkeavassa homokiimassaan on varmaankin kiitollinen tiedosta. Kerros vielä, mitä pitää syödä homouden hillitsemiseksi kreationistisen tieteen epigeneettisin menetelmin?

        Minähän kerroin, että näihin on syynä synti, ei siis ravinto. Ravintoa kannattaa tutkia terveyden takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän kerroin, että näihin on syynä synti, ei siis ravinto. Ravintoa kannattaa tutkia terveyden takia.

        Kyllä ravinnolla mahdollisesti saattaisi olla hormonaalisia vaikutuksia aina kohdussa lillivään sikiöön saakka.


      • Lisäravinnekauppias asialla?


    • Anonyymi

      Päinvastoin kuin evoluutiosta, kreationismista ei ole löytynyt ensimmäistäkään hyödyllistä mutaatiota. Kaikki kreationismin variantit ovat haitallisia ja rappeuttavat ennenaikaisesti ihmisen ajattelukykyä.

    • Anonyymi

      Yksinkertaisia selityksiä tuonkin geenivariantin yleisyydelle Suomessa saattavat olla geneettinen ajautuminen ja perustajavaikutus, eli tällaiset perinnöllisyystiteen perusilmiöt.

      Näinhän meillä on joitain perinnöllisiä tautejakin jotka ovat yleisempiä kuin muualla, ja toisaalta monet muualla yleiset perinnölliset taudit puuttuvat melkein kokonaan.

    • Anonyymi

      Helsingin yliopiston ja yhdysvaltalaisen Stanfordin yliopiston tutkijat ovat löytäneet glaukoomalta eli silmänpainetaudilta suojaavan geenimuodon.

      Aloitus on tyypillinen ateistin valehteluun pohjautuvaa tiedottamista.
      Mistä tuo geenimuoto on mutatoitunut? Peräsuolestasi vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe