Olispa Linkola saanut elää terveenä vielä jonkun aikaa.On näinä vuosina edessä se,mistä hän näki vain päiväunia,ensimmäinen kaikista tulevista pandemioista,jotka tulevaisuudessakin sopivasti vähentävät liikakansoitusta.
Pentti Linkola
6
386
Vastaukset
- Anonyymi
Kun Linkola sanoi että kaikki ihmiset pitäisi tappaa niin se oli hienoa ja rohkeaa koska hän oli vihreä mutta jos perussuomalainen sanoisi saman niin se toisi syytteen välittömästi.
- Anonyymi
Kieltämättä, Linkola oli monissa asioissa nk. "viisas mies" !
- Anonyymi
Linkola oli Asperger luonnehäiriöinen tapaus. Erittäin jääräpäinen vaikka oli todistetusti väärässä niin väitti vaan vastaan. Sanoi mm ettei elohopea ole ihmiselle vaarallista. Itsellä oli elohopeaa suuret määrät mm hiuksissa, koska söi vaan kalaa.
Aspergerit ovat pahimmillaan psykopaatteja, täysin välinpitämättömiä ihmisistä, myös perheestään, Linkolan lapsilla oli kuulemma hyvin kamala lapsuus, pimeässä joutuivat istumaan päivät pitkät ja iltamyöhään odottamaan vanhempia kalareissulta. Isä usein vihainen ja synkkä, kiroili ja pelotteli lapsia. Mutta itki jos näki vaikkapa metsää kaadetun. Lopulta lasten äiti ymmärsi jättää Linkolan.
Eli täysi sekopää koko mies.
- Anonyymi
Joo, ja lisäksi eläimet ovat viisaampia kuin ihmiset yleensä !
Tämä likainen Ukkeli
- Anonyymi
Linkola oli Asperger luonnehäiriöinen tapaus. Erittäin jääräpäinen vaikka oli todistetusti väärässä niin väitti vaan vastaan. Sanoi mm ettei elohopea ole ihmiselle vaarallista. Itsellä oli elohopeaa suuret määrät mm hiuksissa, koska söi vaan kalaa.
Aspergerit ovat pahimmillaan psykopaatteja, täysin välinpitämättömiä ihmisistä, myös perheestään, Linkolan lapsilla oli kuulemma hyvin kamala lapsuus, pimeässä joutuivat istumaan päivät pitkät ja iltamyöhään odottamaan vanhempia kalareissulta. Isä usein vihainen ja synkkä, kiroili ja pelotteli lapsia. Mutta itki jos näki vaikkapa metsää kaadetun. Lopulta lasten äiti ymmärsi jättää Linkolan.
Eli täysi sekopää koko mies.
Ja jos oikeasti oli sitä mieltä, että ihmiskunta saa kuolla, jotta luonto säilyy niin silloin tämä meneillään oleva kehitys on juuri oikea. Eli kaikenlainen jarruttelu ja viherpiipertäminen pitkittää vaan prosessia. Eli on luonnon kannalta pelkästään negatiivista, monet lajit ehtivät kuolla sukupuuttoon jne.
Vaan sitäpä epäloogisuutta toiminnassaan ei Linkola tullut ajatelleeksi. Sitäkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634