Pentti Linkola

Anonyymi

Olispa Linkola saanut elää terveenä vielä jonkun aikaa.On näinä vuosina edessä se,mistä hän näki vain päiväunia,ensimmäinen kaikista tulevista pandemioista,jotka tulevaisuudessakin sopivasti vähentävät liikakansoitusta.

6

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun Linkola sanoi että kaikki ihmiset pitäisi tappaa niin se oli hienoa ja rohkeaa koska hän oli vihreä mutta jos perussuomalainen sanoisi saman niin se toisi syytteen välittömästi.

    • Anonyymi

      Kieltämättä, Linkola oli monissa asioissa nk. "viisas mies" !

      • Anonyymi

        Linkola oli Asperger luonnehäiriöinen tapaus. Erittäin jääräpäinen vaikka oli todistetusti väärässä niin väitti vaan vastaan. Sanoi mm ettei elohopea ole ihmiselle vaarallista. Itsellä oli elohopeaa suuret määrät mm hiuksissa, koska söi vaan kalaa.
        Aspergerit ovat pahimmillaan psykopaatteja, täysin välinpitämättömiä ihmisistä, myös perheestään, Linkolan lapsilla oli kuulemma hyvin kamala lapsuus, pimeässä joutuivat istumaan päivät pitkät ja iltamyöhään odottamaan vanhempia kalareissulta. Isä usein vihainen ja synkkä, kiroili ja pelotteli lapsia. Mutta itki jos näki vaikkapa metsää kaadetun. Lopulta lasten äiti ymmärsi jättää Linkolan.
        Eli täysi sekopää koko mies.


    • Anonyymi

      Joo, ja lisäksi eläimet ovat viisaampia kuin ihmiset yleensä !

    • Tämä likainen Ukkeli

    • Anonyymi

      Linkola oli Asperger luonnehäiriöinen tapaus. Erittäin jääräpäinen vaikka oli todistetusti väärässä niin väitti vaan vastaan. Sanoi mm ettei elohopea ole ihmiselle vaarallista. Itsellä oli elohopeaa suuret määrät mm hiuksissa, koska söi vaan kalaa.
      Aspergerit ovat pahimmillaan psykopaatteja, täysin välinpitämättömiä ihmisistä, myös perheestään, Linkolan lapsilla oli kuulemma hyvin kamala lapsuus, pimeässä joutuivat istumaan päivät pitkät ja iltamyöhään odottamaan vanhempia kalareissulta. Isä usein vihainen ja synkkä, kiroili ja pelotteli lapsia. Mutta itki jos näki vaikkapa metsää kaadetun. Lopulta lasten äiti ymmärsi jättää Linkolan.
      Eli täysi sekopää koko mies.

      Ja jos oikeasti oli sitä mieltä, että ihmiskunta saa kuolla, jotta luonto säilyy niin silloin tämä meneillään oleva kehitys on juuri oikea. Eli kaikenlainen jarruttelu ja viherpiipertäminen pitkittää vaan prosessia. Eli on luonnon kannalta pelkästään negatiivista, monet lajit ehtivät kuolla sukupuuttoon jne.
      Vaan sitäpä epäloogisuutta toiminnassaan ei Linkola tullut ajatelleeksi. Sitäkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe